Elazığ Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü Derneği (Motosiklet23/Moto23)olarak, müsait olan arkadaşlarla fuar için
21.Mart.2008-Cuma günü çıktık yola.
Doktor Cenker arkadaşımız katılmak için eşiyle birlikte gelecekti ama görev çıkınca aramızda olamadı.
Askeri doktor olunca emir demiri kesti tabi.
Malatya havaalanına
Ben ve eşim İlknur,Murat ÇELİK,Zeki ÖZKAN,Atilla ATAR,Nusret KÜÇÜK,İlhan GÖKCAN vardık.
Güzel bir yolculuktan sonra Taksim'e vardık. İstiklal caddesinde gezerken Saray Muhallebicisi'ne uğrayarak yemek yedik.
Çay sıcak olunca bazı arkadaşlar su ilave etti.
Piyango bileti alan arkadaşlara sesleniyorum : Bakın gözüm üzerinizde.
Yeni motosiklet aldığınız an, "hani benim payım, söz vermiştiniz bilet alırken" diyerek davacı çıkacağım
Şanlıurfa'dan dernek üyemiz
Doğan DEMİR de eşi ve çocuklarıyla katıldı bizlere.Beyoğlu öğretmenevinde geç saate bir araya geldik.
Havaalanına
Murat ÇELİK ile beraber giderek Doğan'ın ailesini karşılayan
Nursen arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum.
Nursen ile uzun süreli oturmak ve sohbet etmek nasip olmadı bana.Elazığ'a geldiğinde o da olur inşallah.
Sabahleyin öğretmenevinde kahvaltı ederken yan masada olduğumdan arkadaşları bir görüntüleyeyim dedim.
İstiklal caddesinden yürüyerek fuar alanına doğru hareket ettik.
Nihayet geldik fuar alanına.
Murat ÇELİK ile haberleşerek bizleri fuar girişinde karşılayan forum üyemiz,
Malatyalı hemşehrimiz
Erol KARAKAŞ'a (Erol Dayı) teşekkür ediyorum.Onunla da istediğim gibi görüşemedim.
Katıldığım ilk büyük fuarda bazı şeyler acemiliğimize geldi.Nasip olurda seneye gidersek ders almış oluruz.
Peki seneye katılırsak ne gibi tedbirler alacağız dersek ben kendi adıma şunları yapacağım :
1-Fuarı kesinlikle hafta içi gezeceğim, vakit olursa haftasonu da (cumartesi/pazar) ilave gezeceğim.
2-Kulaklarıma tıkaç alacağım,gürültülü müzikten etkilenmeyeceğim.
3-Grupça gitsek bile gezme işini grup olarak yapmayacağız.Herkes tek başına gezecek ve belirtilen yer ve saatte bir araya gelecek.
İki kişi olunca bile rahat gezemiyorsun, birini bekletiyor olmak duygusu insanı tedirgin ediyor.
4-Gelecek fuar inşallah sadece motosiklet fuarı olur, striptiz fuarı olmaz ve motorla alakası olmayanlar oraya dolmaz.
Biz de kuru kalabalıkta kalmayız.Motora olan ilgimizi başka görüntüler dağıtmaz inşallah.
Kanuni Tiger'in yeni rengi fena olmamış hani.Hoşuma gitti doğrusu.
İki hafta önce Elazığ'a gelmiş olan
Mehmet YAKIŞIKLI'yı görünce bir hatıra karesi çektik.
Motosiklet.Net forum sitesinin sahibi
Erhan ERDİL (Skullhunter) ile bir merhaba etme fırsatını bulduk.
Gerçi Lütfü Kırdar'daki küçük fuarda daha rahat sohbet etmiştik ya neyse.
Ümmet PERKİTAN Ağabeyi görünce çok sevindim.
Tekneyle Boğaz turu yaparken enfes bir görüntü yakaladım.
Güzel İstanbul'un bu görüntüsünü masaüstü yaptım hemen.
