Kırmızı Rugan Ayakkabım ve haremdeki GSXR’ım / Ayşe Şule Bilgiç

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tebrik ediyorum kendisini...bu yüksek IQ karşısında eğiliyorum...yürü be apla kim tutar seni..
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Güzel motor. Ama 1. viteste 120 yapan bir makinanın hakkını vermeden kullanmak olmaz. Hakkını verirse de ancak pistte yapmak gerekir. Ablam büyük bir trafik kazasına yakın. Umarım ben yanılıyorum.

Bende 600 lük alabilirim ama hakkını vermek istediğimde inanılmaz hızlarda gidiyor olacağım. Ama kullananlara da saygım var. Umarım bir gün bunları pistlerde hafta sonu kullanabiliriz. İşte o zaman bir R6 alıcam.

Umarım ablam kazasız belasız biner bizde yazılarını güzelce okuruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst