Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allah hepinizin gönlüne göre versin arkadaşlar
herkesi c.tesi ve pazar fuara bekliyoruz
yarın akşamda fuar çıkışı taksimdeki eğlenceyi kaçırmayın diyorum :queen:
benle tanışmayıda unutmayın:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
alper arkadaş yarın taksimde nerde,kaç para,misafir getirebilirmiyim?
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Sairim fuar cok keyifli geciyor .Orada olamamak uzucu gercekten.Yeni modellerin olmasida ayrica sevindiridi beni. Ozellik le yamahadaki 125 lik model sanirim bu sen cok tutulacak . Ozel yapim motorlar icinde baya bi malzeme var. simdi bi yerlerden parayi bulup bunlara sahip olmak kaliyor eheh nasil olacaksa. Herkeze iyi seyirler dilerim.
 
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
2
Dün akşam bizde fuardaydık çok güzeldi. Çok fazla kalabalık olmaması bizim için bir avantaj oldu. Her standı gezme fırsatını yakalamış olduk. Gitmeyenler mutlaka gitsin bu güzelliklerden mahrum kalmasın.:)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Bu yamaha standları hiç mi değişmez hersene aynı consept ablalar =) boyle parlaya parlaya dolaşıyolar...
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
Eveet arkadaslar simdi cıkıorm yola şişliden istanbullu deılım tek basıma kafama estı geldım valla bı makınamı aldım kaybolmadan gıdıcez ınsallah :) sora sora CNR bulunurmus neyse bolca resim cekicem ;) görüsmek üzere
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ya millet şu ninja 250'ye bi arkadaş oturup foto çektirebilir mi,manken arkadaşların fotolarıyla bakınca makina bayaa heybetli görünüyo :silent:ya da manken arkadaşta biraz ufak tefek olabilir

 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şenini için fuarı aradım şerefsizim. sabah 10:30 akşam 20:30 mete handro TEl. 0216 465 72 10
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu yıl da Çok harika görüntülerle karşı karşıyayız :) Hadi hayırLısı :p
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Arkadaşlar neden sekreterler bayan neden satış temsilcileri hep bayan seçiliyor madem bu tip şeylere tepkilisiniz ozaman işinize gelen yerde konuşmayın her alanda sesinizi çıkartın

açıkçası benim için bir mankenin o motorun üzerinde durmasının hiçbir sakıncası yok ben görmek istediğim şeyleri görmeye gidiyorum fazlası beni ilgilendirmiyor ama ağır eleştiride bulunan arkadaşlar gerçekten ayıp etmiş oradaki mankenler birer çalışan ve insan lütfen biraz daha saygılı olalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst