- Katılım
- 5 Eki 2005
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar;
Bu konu belki çok konuşuldu ama merak ettiğim bir konu daha var.
2006 yılında köprüde çevrildim ve A2 ehliyetim olmadığı için haliyle ceza yedim.
O tarihte B sınıfı ehliyetim vardı. Dün elime geçen bir ödeme emri (yani nerdeyse 1,5 yıl sonra) 750 YTL ile 39/1a maddesi ile cezalandırılmışım, neyse başa gelen çekilir.
http://www.trafik.gov.tr/mevzuat/mevzuat_kanun_ve_yonetmelikler.asp adresinde 2008 yılı için para cezaları yazan bir liste var oradada 39/1a maddesi için yani (Sürücü belgesi sınıfına göre yetkisiz araç kullanmak) 237 YTL. olarak yazıyor. Hatta o ceza için ehliyetime 5 puan yazmışlardı. Bununla ilgili bilginiz varsa lütfen yazarmısınız. Teşekkürler
Bu konu belki çok konuşuldu ama merak ettiğim bir konu daha var.
2006 yılında köprüde çevrildim ve A2 ehliyetim olmadığı için haliyle ceza yedim.
O tarihte B sınıfı ehliyetim vardı. Dün elime geçen bir ödeme emri (yani nerdeyse 1,5 yıl sonra) 750 YTL ile 39/1a maddesi ile cezalandırılmışım, neyse başa gelen çekilir.
http://www.trafik.gov.tr/mevzuat/mevzuat_kanun_ve_yonetmelikler.asp adresinde 2008 yılı için para cezaları yazan bir liste var oradada 39/1a maddesi için yani (Sürücü belgesi sınıfına göre yetkisiz araç kullanmak) 237 YTL. olarak yazıyor. Hatta o ceza için ehliyetime 5 puan yazmışlardı. Bununla ilgili bilginiz varsa lütfen yazarmısınız. Teşekkürler