sakarya nehri ve tren yolu

Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
havaların ısındığı ilk günler malum iç anadolu kuru ayazını yeni bırakıp ağaçların çiçeklerini açtığı ilk haftada sakarya nehri beyliköprü köyü yakınlarına bir yolculuk planladım

my.php
[/URL][/IMG]

daha yukarılarda avdanlı köyü yakınlarında ılıca çayının sakarya ırmağına karışması ile suları daha bulanık hal alıyor.
my.php
[/URL][/IMG]

ankara eskişehir yavaş tren yolu
my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]
ekinler diz boyu olmuş köylüler gübre atma çabasında
thumb_259926131.jpg
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
125
hocam güzel gezi olmuş.bi sorum olcak as200 ün + ve - lerini yazabilrimisin aklıma takılan bi motor
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neco böyle giderse ben senden öğrenmeye başlayacağım herşeyi :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Necati tren younu takip etseydin 175 km ileride karşına ben çıkardım.

Biraz az çekmişsin fotoğrafarı demek ki tur zevkliydi.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
hocam güzel gezi olmuş.bi sorum olcak as200 ün + ve - lerini yazabilrimisin aklıma takılan bi motor

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/11864-asya-as-200-gy-2-a.html

burada detaylı bilgi var.

bence + ları fazla
1-ucuz
2-parçası ucuz
3-düştüğünde biryeri kırıldımı diye üzülmüyorsun
4-biryeri bozulduğunda söküp bakmaya korkmuyorsun
5-iyi bir başlangıç
6-dış görünüm iri ve alımlı

- leri ise
1- her an nerede ne yapar diye tereddütdesin
2- bir süre sonra iyi bir makina almalısın
3- çevredekiler adını öğrenince HIMMM diyor
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Daha çok fotoğraf iyi olurdu paylaşım için teşekkürler.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst