[mt-ANKARA] 26 Nisan Sezon Açılış Yemeği

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
acilisjx8.jpg

çok zevkli ve eğlenceli bir akşamdı.söz verip gelmeyen arkadaşın balığını beraber yedik.20 ye yakın motor ve 35 e yakın arkadaşımız vardı.grup dağıldıktan sonra gelen en son iki arkadaşımız birer bardak çay ile yetindi.uzun gidonlu chopperci arkadaşımız ise kestirme kararı aldı(direksiyonunu).malesef onlar geç geldiğinden fotoğraflarını çekmeyi unuttuk.
bu arada baya fotoğraf oldu.bu yüzden motorlara çok fotoğraf ayırılmayacaktır(şimdilik bunlarla idare edin.)
82791159fq3.jpg

image00001ks6.jpg

image00003wm4.jpg

image00005lo9.jpg

fotoğraflar yüklendikce eklenecek.

fotoğraflara çıkamayan arkadaşlardan şahsen özür diliyorum.malum keyf fasıl evinin ön bahcesinde iki büyük masa kapatmıştık,her ne kadar tek tek herkezi görüntülemek istesek de kaçırdıklarımız mutlaka olmuştur.
image00006dn3.jpg

image00007fy0.jpg

image00008jx4.jpg

image00009dp9.jpg

image00010wt7.jpg


image00011vn9.jpg


image00013fb5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
abi bunların hepsi manken gibi yakışıklı çocuklar kapıda 5 motor var 30 kişi var :p ya siz orada takım elbise ile motora biniyorsunuz ya pastahane motorcususunuz yada özel bir gün diye kimse motor almadı :mrgreen:eek:nur dahil bir çoğunda motorcu tipi yok pırlanta gibi arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
abi bunların hepsi manken gibi yakışıklı çocuklar kapıda 5 motor var 30 kişi var :p ya siz orada takım elbise ile motora biniyorsunuz ya pastahane motorcususunuz yada özel bir gün diye kimse motor almadı :mrgreen:eek:nur dahil bir çoğunda motorcu tipi yok pırlanta gibi arkadaşlar :rendeer:

İlgili duyuru başlığımıza bakarsanız, motorla gelinmemesinin özellikle rica edildiğini görebilirdiniz. Alkol alacak olanların motorla gelmemelerini istedik, sağolsun tüm üyelerimiz de dikkat ettiler buna :cat:

Sanırım Ankara MT, motorcuların imajını düzeltmeye başladı :bounce:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
süper olmus geç kalan arkaladaslardan biri benim işten anca cıktım hemen bastım gaza ama muhabbettin sonuna yetişdim...:)
şimdi fotoları bekliyorum öle:pr:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah muhabettımızı arttırsın ınsallah bıdahakı sefere bende alıp gelıcem motorumu daha henuz para bırıktırmekteyım ama yakındır....paylasım ıcın cok saolun...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah muhabettımızı arttırsın ınsallah bıdahakı sefere bende alıp gelıcem motorumu daha henuz para bırıktırmekteyım ama yakındır....paylasım ıcın cok saolun...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
bu da benim fazer(herkes kendi motoruna sahip çıksın hangisi kimin pek bilmiyorum)
image00034lo6.jpg


image00035ba4.jpg


image00040aw5.jpg

image00041xe3.jpg


büyük murat abimiz burda(malum ben küçük murat abiniz)
image00043hx2.jpg


şşşt elin sahibi çık ortaya sen kişmsin??(bu galiba pronun eli,şşt bana artan balıktan bir tane der gibi)
image00045ie4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
prom modatör üm gelin sizde karaburun çubrası yiyelim hep beraber hem tutarız hem yeriz benden pişirmesi cengiz abime süyleyem bi karaburun yapalım şöyle cadırlı falan.bu arada buluşmanız güzel olmuş içinize sinsin işallah:)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
image00046nm5.jpg


arkadaşımız chopperci olup benzer sınıfta gezi arkadaşı arıyor
image00048oz5.jpg


image00050hr9.jpg


image00051cj5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi eğlenmişsiniz.. neyse artık bir dahaki sefere :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
şşt len burda paralar eksik.çıkışta bize ödetecekler yav hesabı:
image00002ge4.jpg


abi benim boy ayaktan yetti de şu direksiyonu bir tutabilseydim keşke:
image00056ik9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kankama iyi bakmışssınız..Teşekkürler Ankara....:rendeer::rendeer:

:Banaz a da getirin haaa... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst