- Katılım
- 24 Eki 2006
- Mesajlar
- 712
- Konu Yazar
- #1
Bugün hava çok güzeldi. Aslında niyetim bacanagın bahçesine gidip çoluk çocuk biraz hava almaktı. Her pazar olduğu gibi. Öğle saatlerinde aniden aklıma harduronun yaptığı geziler geldi. Ani bi kararla bacanağımı da alıyım dinek dağına çıkayım. çıkayım da öylesine olmasın dedim bi amaç olsun. Bacanağı aradım:
-Üstünü sıkı giy gürbüz abi seni dinek dağın zirvesine çıkaracağım. Çocuklar abhçeye bizsiz gitsinler dedim.
İlk başlarda biraz nazlandı ama... sonra dayanamadı.
Eve geldim.
-Hanım bi kavanoz pekmez koy iki de kaşık ben karlama yemeye gidecem. dedim.
Sonra yukarı çıktım dinek dağın bii fotoğrafını çektim.
Aha burası Dinek dağı.

Bacanağımı da aldım düşütüm yola.Allahtan bacanağım ufek tefek artçılığı hiç yormuyo. Balışeyh ilçesinde bi mola verdik. Ekmek arası köfte ve ayranlarımızı da aldık. jöfteler hazırlanıyo bizde birer cigarayla sıcak havanın keyfini çıkarıyoruz.

Bir kaç km sonra dağ yoluna düştük. Bacanağın köyüymüş bürası "Kenan Bey Obası"...

Bacanağa da yakıştı ybr benim altımda kaldığı gibi küçücük durmuyo.


Eveet telekom vericilerinin olduğu yola girmişiz.Vericilerin dibindeyiz. Kaskı çıkardığım anda rüzgardan sarsıldım. Ve oksijen sarhoşu oldum bir anda.


Hadi bakalım ybr' m başarabilecek misin, iki kişiyi birden zirveye çıkarmayı?.. Garibim mahzun mahzun bakıyo dağa.

Bi ara çok zorlandı çekmedi yerler hala çamur. yer yer kar vardı. ve çok dikti. Bacanağı indirdim o yaya çıktı. çok dik yerleri tek kişi ile zorlansa da çıktı yine de. Burası zirve değil... en yüksek 2. yer... ama toprak kurusun bi... gözüm kesti benim kerata çıkar burayı.
Biraz önce vericilerin orda dinlendiğimiz yer şimdi aşağılarda kaldı.

Yolumuzda Kardelenler ve Çiğdemler vardı hem de o kadar çoktu ki.



Gürbüz abi yaya olarak o dik tepeyi ancak çıkabildi.

Buraya kadar yeter daha fazla zorlamaya kıyamadım... hele biraz dinlensin bakalım.

Eveeet bol bol foto çekelim burdan.

İlginçtir normalde meşenin meyvesi olmaz. Palamutları vardır. Fakat bu nar a benzeyen şey sanki meşenin meyvesi gibi ama?.... bilen varsa beni de aydınlatırsa sevinirim.

Önce şu Cennetlik gövdeye indirelim bakalım nevaleyi...

Keşke sucuk ekmek alsaydık. Sonradan aklıma geldi. Kendi pişirdiğinin yerini tutmaz, mümkün değil adam doldurmuş maorulu ekmeğin arasına. Vicdansız köfteci.
Neyse üstüne bi karlama yapalım baklaım. İlk defa yiycem eskiler yaparmış bunu. Dondurma niyetine yerlermiş yaz günlerinden yüksek tepelerden getirdikleri karlarla.
Önce temizinden bi kar bulalım. Her ihtimale karşı üzerini sıyıralım.

Sonra kabın içini tepeleme dolduralım. Üzerine getirdiğimiz pekmezi gezdirelim.

Tühhh hatun kaşık koymayı unutmuş.Eeee olsun. Dodormayı kaşıkla mı yiyoruz sanki.

Mmmmm tadı çok, hoş ama çok soğuk.

Artık yavaş yavaş dönelim. yoksa karanlığa kalcağız.

Evet güzel bi gündü. Hepsinden önemlisi. Motorumun ne kadar harika bir motor olduğunu ve bu sınıfın gerçekten lideri olduğuna inanmış oldum.
-Üstünü sıkı giy gürbüz abi seni dinek dağın zirvesine çıkaracağım. Çocuklar abhçeye bizsiz gitsinler dedim.
İlk başlarda biraz nazlandı ama... sonra dayanamadı.
Eve geldim.
-Hanım bi kavanoz pekmez koy iki de kaşık ben karlama yemeye gidecem. dedim.
Sonra yukarı çıktım dinek dağın bii fotoğrafını çektim.
Aha burası Dinek dağı.

Bacanağımı da aldım düşütüm yola.Allahtan bacanağım ufek tefek artçılığı hiç yormuyo. Balışeyh ilçesinde bi mola verdik. Ekmek arası köfte ve ayranlarımızı da aldık. jöfteler hazırlanıyo bizde birer cigarayla sıcak havanın keyfini çıkarıyoruz.

Bir kaç km sonra dağ yoluna düştük. Bacanağın köyüymüş bürası "Kenan Bey Obası"...

Bacanağa da yakıştı ybr benim altımda kaldığı gibi küçücük durmuyo.


Eveet telekom vericilerinin olduğu yola girmişiz.Vericilerin dibindeyiz. Kaskı çıkardığım anda rüzgardan sarsıldım. Ve oksijen sarhoşu oldum bir anda.


Hadi bakalım ybr' m başarabilecek misin, iki kişiyi birden zirveye çıkarmayı?.. Garibim mahzun mahzun bakıyo dağa.

Bi ara çok zorlandı çekmedi yerler hala çamur. yer yer kar vardı. ve çok dikti. Bacanağı indirdim o yaya çıktı. çok dik yerleri tek kişi ile zorlansa da çıktı yine de. Burası zirve değil... en yüksek 2. yer... ama toprak kurusun bi... gözüm kesti benim kerata çıkar burayı.
Biraz önce vericilerin orda dinlendiğimiz yer şimdi aşağılarda kaldı.

Yolumuzda Kardelenler ve Çiğdemler vardı hem de o kadar çoktu ki.



Gürbüz abi yaya olarak o dik tepeyi ancak çıkabildi.

Buraya kadar yeter daha fazla zorlamaya kıyamadım... hele biraz dinlensin bakalım.

Eveeet bol bol foto çekelim burdan.

İlginçtir normalde meşenin meyvesi olmaz. Palamutları vardır. Fakat bu nar a benzeyen şey sanki meşenin meyvesi gibi ama?.... bilen varsa beni de aydınlatırsa sevinirim.

Önce şu Cennetlik gövdeye indirelim bakalım nevaleyi...

Keşke sucuk ekmek alsaydık. Sonradan aklıma geldi. Kendi pişirdiğinin yerini tutmaz, mümkün değil adam doldurmuş maorulu ekmeğin arasına. Vicdansız köfteci.
Neyse üstüne bi karlama yapalım baklaım. İlk defa yiycem eskiler yaparmış bunu. Dondurma niyetine yerlermiş yaz günlerinden yüksek tepelerden getirdikleri karlarla.
Önce temizinden bi kar bulalım. Her ihtimale karşı üzerini sıyıralım.

Sonra kabın içini tepeleme dolduralım. Üzerine getirdiğimiz pekmezi gezdirelim.

Tühhh hatun kaşık koymayı unutmuş.Eeee olsun. Dodormayı kaşıkla mı yiyoruz sanki.

Mmmmm tadı çok, hoş ama çok soğuk.

Artık yavaş yavaş dönelim. yoksa karanlığa kalcağız.

Evet güzel bi gündü. Hepsinden önemlisi. Motorumun ne kadar harika bir motor olduğunu ve bu sınıfın gerçekten lideri olduğuna inanmış oldum.