"Çatalca ve köyleri" gezisi...13/01/2008

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
13 Ocak 2008 pazar günü iki kıruyzır + bir enduro ile, Çatalca ve civarını yavaş yavaş, keyfini çıkara çıkara dolaştık.
köy kahvehanelerinde çay içtik, "lokantada" (restaurant değil :bounce:) pilavüstü döner yedik.
mis gibi havayı ciğerlerimize doldurduk.

gezinin sonunda soğuktan maçamız donsa da, çok keyifli bir gündü.
buyrun siz de izleyin. :rendeer:

[GV]-3023848730203633317[/GV]
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Gültekin emegine sağlık.:rendeer:
Çok güzel bir gezi olmuş
Ama yani yani bizde isteriz olmuyor bu böyle :pr:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok hoş alengirli olmuş ellerinize sağlık nedense bu müziği dinleyince aklıma mete geliyo
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
..................................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
daha değişik olmuş böylesi emeğin için paylaşım için çoook teşekkür edriz.. ben çok keyif aldım...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
havalar bıraz gusellessın hep beraber bı gezerız
kestanelıkte bı yer var ahır dıye orada et yemenızı tavsıye ederdım
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Emeğinize sağlık.Çok güzel bir uygulama olmuş.Fondaki müzik harika...
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
güzel olmuş teşekkürler :rendeer:
kestanelikte ben ve arkadaşlarımın herzaman uğradığı bir köfteci var giden
arkadaşlara tavsiye edbilirim harika köftesi var...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Güzel gezi olmuş..resimler için teşekkür ederiz.

hocam birde şu çalan müziğin ismini cismini bize verirsen bizde indirelim internetden,çok güzeldi..
Saygılar.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Selçuk>>> tekrarlayalım abicim :wiinkk:

blue black>>> yooo... gayet güzel oluyor. :cherry:

kıllıtarkan>>> sağol gıllıdarkan. Meto arabeks dinler. sarmaz onu böyle şeyler. :p

mete_han>>> sensiz olmadı zaten. boğazımızdan geçmedi. :salut: :p

tugcetugce. departed, hayati
>>> eyvallah. sağolun.

bekoserkan, stubborn>>> önden gider, yol gösterirseniz olur. :cat:

Blackpanther>>> filmin sonunda, jenerikte istediğin bilgiler mevcut. :bounce:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
gültekin hoş olmuş yönetmenliğini senmi yaptın yakında film teklifleri gelir hazır ol dostum
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Selçuk>>> tekrarlayalım abicim :wiinkk:

blue black>>> yooo... gayet güzel oluyor. :cherry:

kıllıtarkan>>> sağol gıllıdarkan. Meto arabeks dinler. sarmaz onu böyle şeyler. :p

mete_han>>> sensiz olmadı zaten. boğazımızdan geçmedi. :salut: :p

tugcetugce. departed, hayati
>>> eyvallah. sağolun.

bekoserkan, stubborn>>> önden gider, yol gösterirseniz olur. :cat:

Blackpanther>>> filmin sonunda, jenerikte istediğin bilgiler mevcut. :bounce:


Hocam saolasın gözümden kaçmış.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi olmuş.Müzik seçimide harika :) Kendimi bir anda amerikada dağlarda sandım.:p

not:büyük reis çağırıyor beni.Soluk benizlileri öldüreceğiz :cherry: huu!
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
çatladım ha kıskanıyom la :pr:
ben şu motoru alam :salut: size asıl o zaman sorarım ::cekic::::pokey:::p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Güzel gezi olmuş.Müzik seçimide harika :) Kendimi bir anda amerikada dağlarda sandım.:p

not:büyük reis çağırıyor beni.Soluk benizlileri öldüreceğiz :cherry: huu!

müzik mükemmel yav. gece karanlıkta, kulaklıkla dinleyeceksin bu albümü. pehhh diyorum:cat:

çatladım ha kıskanıyom la :pr:
ben şu motoru alam :salut: size asıl o zaman sorarım ::cekic::::pokey:::p

satıyoruz Mustafacım.
geri alabilirsin :)
hem noter masrafında yok :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
.........................................................................................
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst