17 haziran 2007- 4 kafadarın ankara macerası

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
240nx6.jpg

239fd1.jpg

dört arkadaş ankaradan çıktık yola.akyurtta verdik mola.akyurttan kaleciğe doğru yol aldık.kızılırmak kenarında mangalımızı yakıp doğanın güzelliklerini izledik.muhabbet esnasında kahkahalar havada uçuştu.çevremizdeki insanlar heryerde olduğu gibi biz motorculara çok sıcak davrandı.
241qt4.jpg

242vh3.jpg

243dd5.jpg

grubumuzun yaş olarak en büyük ama ruhu genç sıtkı abimiz 60 yaşında olmasına rağmen 20 lik delikanlılar gibi motor kullanana bir şahıstır.200 cc lik
kros motoruyla hepimize taş çıkarır.o bizim albay esteban ımız.:mrgreen:
245ot2.jpg

246ww7.jpg

247ke0.jpg

249jm0.jpg

251qp5.jpg

253gz8.jpg

kalecik caddelerinden görüntüler.
254ld5.jpg

255pp3.jpg

256xg5.jpg

dönüş yolunda ufak tefek arızalar çıkmadı değil.ama benim yavru arıza vermedi hiç.
260pp9.jpg

258bl6.jpg

259rs2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
çok güzel bi yermiş.paylaşım için teşekkür ederiz:cat:
yalnız bu kadar çok sigara içmeyin yazık vallaa:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst