- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
- Konu Yazar
- #1
dört arkadaş ankaradan çıktık yola.akyurtta verdik mola.akyurttan kaleciğe doğru yol aldık.kızılırmak kenarında mangalımızı yakıp doğanın güzelliklerini izledik.muhabbet esnasında kahkahalar havada uçuştu.çevremizdeki insanlar heryerde olduğu gibi biz motorculara çok sıcak davrandı.
grubumuzun yaş olarak en büyük ama ruhu genç sıtkı abimiz 60 yaşında olmasına rağmen 20 lik delikanlılar gibi motor kullanana bir şahıstır.200 cc lik
kros motoruyla hepimize taş çıkarır.o bizim albay esteban ımız.:mrgreen:
kalecik caddelerinden görüntüler.
dönüş yolunda ufak tefek arızalar çıkmadı değil.ama benim yavru arıza vermedi hiç.
Son düzenleme: