[Eskişehir] Hayvan Barınağı Gezisi (O.Pazarı Bld.)

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
9 Haziran CUMARTESİ günü ; "siyalimuzin" (Aytaç) arkadaşımız aracılığıyla ; Hayvan Severler Derneği'nin daveti üzerine Odunpazarı Belediyesi Hayvan Barınağı'na gittik...

Girişte karşılama çok güzeldi. Oradaki tüm yetkililer bizlerle teker teker tanıştı.
Yiyecek ve içecek ikramında bulundular...

Köpek ağırlıklı barınakta kedi misafirler de vardı!

09062007006hz2.jpg


09062007005lr7.jpg


09062007009ao6.jpg


09062007012vc9.jpg


09062007016yf3.jpg


Her gezide olduğu gibi burada da yorumsuz bir fotoğraf sizlerle... :queen::queen:

09062007014rm7.jpg


Bakacak yerim olsa 1 dk durmazdım hemen alırdım. Şuna baksanıza yaww... :):):mrgreen:

09062007019ab3.jpg


09062007021sy9.jpg


09062007023uh3.jpg


Dönüş yolu. :pale:

09062007027uo8.jpg


Eren ve dikenler.. Off-road süsü verdik... :p

09062007028vm7.jpg


09062007035xm9.jpg


MT-Eskişehir'in Bilecik büyükelçisi Hamit (h.deniz) :cherry:

Eskişehirli'nin katılmadığı etkinliklere bile çıkıp geliyor...:wiinkk:

09062007033dv8.jpg


Sürüş öğretmenim Utu :p En son dersimizde "lastik nasıl yakılır" onu öğrendim.. :queen:

09062007034bc2.jpg




Bu foto da araya karışmış.. :p

09062007043cm9.jpg



İlgilerinden dolayı Hayvan Severler Derneği başkanı ve üyelerine ; Odunpazarı Bld. Veteriner ve Görevlilerine ;
Teşekkür Ediyoruz...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Volkancım ben de dört gözle topik açmanı ve fotoğrafları bekliyordum :cherry:
Hepsi birbirinden güzel. yorumlarda harika :cat:
Eline yüreğine sağlık :rendeer:

Şimdi de fotoğraf paylaşma sırası ben de ::pembe::

Volkanın da dediği gibi bizi karşılama merasimleri çok güzeldi.
Dernek ile 3 haftadır görüşüyorum ama oradaki sıcaklıklarından
dolayı senelerdir tanışıyoruz gibiydik ::plus1::
Herkese çok ama çok teşekkür ediyoruz :rendeer:

ykle3vb9.jpg


ykle8gh8.jpg


Gider gitmez Eskişehir mt olarak barınağı dolaştık ::meleeek:

ykle1cq3.jpg


ykle6au7.jpg


Kocamanlar ama nasılda masumlar dimi :silent:

ykle5xo7.jpg


Eskişehir Hayvanları Koruma Derneği tarafından bu şekilde ağırlanmak gerçekten mutluluk vericiydi ::biggrinn
Fotoğrafların bir kısmı benim makinamdan bir kısmı da Hayvanları Koruma Derneği Başkanı olan Ayten ablamızın makinasından.
Sağolsun orada ilgilenmekle kalmayıp aynı gece hemen mail aracılığıyla bana ulaştırdı.
Bana da sizlerle paylaşmak düştü :cat:

Eskişehir mt ve Ayten abla :)

ykle2ui4.jpg


Eskişehir mt :)

ykle7tb2.jpg


Dernek ile görüşmeye başladığımdan beri barınağa gitmeyi çok istiyordum.
Katılan ve katılamayan herkese teşekkür ederim :rendeer:

Eee başka fotoğraf yok mu ::sm_smile
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
62
güzel olmus ellerinize sağlık özellikle ybr cbr ve cbf yanyana cok güzel durmmus:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
anlamlı bir gezi olmuş aytaç faliyet güzel eeee eskişehir farkı teşekürler paylaşiminiz için Gaziantep mT den selamlar.....
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
09062007006hz2.jpg



Aytaç snn bağlantın var değil mi dernekle?
şu canavarlar ne zaman sütten kesilecekler, en erken ne zaman sahiplenebilirim bi görüşebilir misin?:mrgreen:
bnm canavarlar ıspartaya gittiler, annem el koydu kedilerime :)
annemde kedi istiyor, babamı alıştırmak için bnmkileri misafir edecek bir süre.
inşallah geri vermeye razı olur:pale:
işte bu yoklukta alayım biraz olsun eve alışsın, bana alışsın.:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ilginiz için teşekkür ederiz arkadaşlar :bounce:
hamit ne kadar tatlılar dimi :silent: ben en kısa zamanda dernek ile görüşürüm.
senin de fikrin değişmemiş olursa kedilerden birini sahiplenirsin :cat:
biz de Bileciğe gidip geldikçe severiz :cherry:

hayvanları sevme konusunda teyzemle uyuşuyoruz demek ki. ellerinden öperim. saygılar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ayyy ayyy ayyyy, yerimm ben o köpekleri, kedileri :) Başka hayvan yok muydu :silent:

Bu arada, Volkim, tolkim biraz boy göster resimlerde yahu :mrgreen:

Aytaç ; Benim hamster işi yattı :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
teşekkür ederiz arkadaşlar :bounce:
volkanında dediği gibi barınakta köpekler ağırlıktaydı. 2 kafes içinde de kedicikler vardı :santa:
hamster işine de üzüldüm arkadaşım. umarım evdekileri ikna etme şansın olur :pale:
Eskişehire geldiğinde de Miniş ' i severiz :thumleft:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ama ben kendi hamster ımı sevmek istiyorum :pale:
Annem asla evde fare besleyemezsin diyor :pr:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
tebrikler arkadaşlar...güzel anlamlı ve sosyal amaçlı bi gezi yapmışsınız...ufaklıklarda çok tatlılar...
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
1
Paşa

arkadaşlar 5-7-8 deki köpeği bn aldım ve adıda paşa o köpeği ilk bu sitede gördüm site yapımcılarına ve o resmi koyanlara binllerce kez tşk ediorum ... ve kimse heveslenmesin artık o köpek bnm ... :D :cherry::wiinkk::queen::flower:::dalga::::deliir::::pulp::::piloot::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 ----------

ve köpeğim olan paşa 2 yaşında arkadaşlar kıskananlar çatlasın ::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::utangac:::utangac: tabi şka yaptım çatlamasanızda olr xDéééé
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de diyorum adamlar motoru değiştirdi bunlar ne zaman gitti:), konuyu hortlatmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst