Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SS motosikletlerde abs konusu çok tartışıldı ve sonuç olarak honda her iki modelinede abs ekledi. İlerleyen yıllarda bunun nekadar başarılı bir uygulama oldugunu hep beraber görecegiz.
2 hafta Önce Bu makineden Gördüm Siyah Fireblade Sesi braz standarttan farklı gedi..
zaten Tipinden bahsetmiyorum ama sesi Biraz 4 silindir sesinden çok F16 Kalkış sesi gibiydi :mrgreen: Yok ama şaka bi yana Öyle...
Nihayet SS alabileceğim. Aslında ABS'li SS'lerin önce Suzuki tarafından çıkarılmasını arzu ederdim, ama olsun bir de Honda'yı deneyelim. Bugüne kadar SS almamamın sebebi ABS olmaması idi.
harbiden yaaw..şu motorun ön grenajını batırdılar..DÜÜZELTİİNN ŞU ÖN GRENAJIIIIr: ESKİ HALİNE GETİRİN BEE::angry2:: motorun herşeyi çok güzel bi tek şu grenajı iğrenç bi de bu yenileri çok yağ yakıyo diye duymuştum..