EMOK 2008 Festival Fotoları ve Yorumlar..
arkadaslar Eskişehir - Ankara - Bursa MT den 10-11 ( bızım bıldıgımız kadarı) kısı ıle katıldıgımız EMOK festıvalı tam anlamıyla superdı..organızasyon gercekten cok guzeldı..cıkısta gorebldıgım butun EMOK yetkılılerıne tesekkur ettım..
oncelıkle kamp alanı tuvaletlet dahıl cok temızdı ve ılaclanmıstı..3 gun boyunce tek bı sınek bıle gormedım ben..yemek ve icki olayı ıse ayrı bı guzeldı..fıyatlar cok uygun ve yemekler guzeldı..konserler yarısmalar derken cok zevklı bı festıval gecırdık..
bu MT EMOK tayfası..
konser ve yarısma alanı...
bursa MT den bılınen tek katılımcı Akın
Eskısehır MT den viper_1 test surusunde..
ve bende cok merak ettıgım yamaha Mt serısınden MT-03 testındeyım
Eskisehir MT den _Si_BEMoL_ (ben) ve Zonex ( emre) yumurta tasıma yarısındayız :mrgreen: ben yumurtayı CBR ın km saatınde patlattım:queen: sonra MT ciler olarak ekmek banıp yedık:queen:
yumurta tasıma yarısında emre fınale kaldı ve 2. olarak LAZER LZ 6 marka kask kazandı..
Eskişehir MT Zonex ve kaskı:queen:
Eskisehır Mt Adventure ekıplerı:cat:
viper_1 ve ben yarıs hazırlıgındayız..
Eskişehir MT den Mehmet ve cuneyt abı EMOK Adventure yarısında baslarken..
Adventure yarısında Emre takım arkadasını halatla yamactan sallarken
Kalasla yurume yarısında MT den 3 ekıp cıktı.ıste ılk CBR 125 sahıplerınden olusan ılk ekıp CıBıR..Ankara MT den Ali , Eskısehır MT den Umut - Faruk
buda ikinci ekip Çekirgeler..Eskisehir MT den Gokhan - Mehmet - Cuneyt..
ve buda 3. ekip Barbunya Plaki:cat: Eskişehir MT den Eren (ben) - Emre , ankara MT den Emrah..
kalasla yurume yarısında Barbunya Plaki ekibi olarak TARTISMALI bı fınal yarısıyla 2. olduk..Beleş trafik sigortası kazandık
donuste Ankara MT den Onur Ali Emrah la beraber donduk..bozuyukte sabah kahvaltısı ve eskısehırde bırer cay ıctıkten sonra onları ankaraya dogru yolcu ettık..