2008 EMOK Festivali - Fotoğraflar ve Yorumlar

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bu özenen keçi :)

05072008247aa0.jpg


05072008248li4.jpg


05072008249vg8.jpg


05072008250gg4.jpg


05072008251ix5.jpg


Bu kadar Dehşet poz veren varmıdır??
05072008252ax3.jpg


05072008253er1.jpg


05072008254kh4.jpg

Teşekkürler herkeze..:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
başlık açılmış ellerinde foto olanlar yuklesinde görelim katılan herkese teşekkürler bu emok benim için en eğlencelisiydi taki göle düşene kadar :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Siz gelip yerleşmişsiniz ben uykuya devam kusura bakmayın ya :) Ayrıca eskişehir tayfasını bulamadım gitmeden önce haberleri vardı ama.ERken kaçmak zorunda kaldım çünkü yeterince yorulmuştum 3gün boyunca...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Motoruna 5m mesafede oturduk bayaa.. Baktık ayılacağın yok katıldık geziye:)
Döndük ve sen gitmiştin..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Sorma cuma akşamı fena dağıttım sabah da ayılmak pek mümkün olmadı aslında kalkmıştım da güzelim uyku tulumunu bırakıp geziye katılmayı gözüm yemedi o yüzden uykuya devam ettim.Bizimki de garip Bursa'da görüşemeyiz Bilecik'te aynı yerde oluruz yie görüşemeyiz :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Sorma cuma akşamı fena dağıttım sabah da ayılmak pek mümkün olmadı aslında kalkmıştım da güzelim uyku tulumunu bırakıp geziye katılmayı gözüm yemedi o yüzden uykuya devam ettim.Bizimki de garip Bursa'da görüşemeyiz Bilecik'te aynı yerde oluruz yie görüşemeyiz :)

Sıkma canını elbet görüşürüz dostluk daimdir...

Nerdesiniz millet hadiyin nerde fotolar...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eminim çok keyifli geçmiştir. Orda olabilmeyi çok isterdim :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EMOK 2008 Festival Fotoları ve Yorumlar..

arkadaslar Eskişehir - Ankara - Bursa MT den 10-11 ( bızım bıldıgımız kadarı) kısı ıle katıldıgımız EMOK festıvalı tam anlamıyla superdı..organızasyon gercekten cok guzeldı..cıkısta gorebldıgım butun EMOK yetkılılerıne tesekkur ettım..
oncelıkle kamp alanı tuvaletlet dahıl cok temızdı ve ılaclanmıstı..3 gun boyunce tek bı sınek bıle gormedım ben..yemek ve icki olayı ıse ayrı bı guzeldı..fıyatlar cok uygun ve yemekler guzeldı..konserler yarısmalar derken cok zevklı bı festıval gecırdık..

bu MT EMOK tayfası..

resim302qo5.jpg

konser ve yarısma alanı...

resim304ic5.jpg


resim228cv8.jpg


resim242ct3.jpg


resim243yx0.jpg


resim204vl9.jpg


resim218hl9.jpg


bursa MT den bılınen tek katılımcı Akın

resim166xk0.jpg



Eskısehır MT den viper_1 test surusunde..

resim209sa4.jpg


ve bende cok merak ettıgım yamaha Mt serısınden MT-03 testındeyım:)

resim214rx9.jpg



Eskisehir MT den _Si_BEMoL_ (ben) ve Zonex ( emre) yumurta tasıma yarısındayız :mrgreen: ben yumurtayı CBR ın km saatınde patlattım:queen: sonra MT ciler olarak ekmek banıp yedık:queen:

resim249qo5.jpg


yumurta tasıma yarısında emre fınale kaldı ve 2. olarak LAZER LZ 6 marka kask kazandı..

resim259bu0.jpg

resim257yk4.jpg


Eskişehir MT Zonex ve kaskı:queen:

resim260pw4.jpg


Eskisehır Mt Adventure ekıplerı:cat:

resim186pf0.jpg


viper_1 ve ben yarıs hazırlıgındayız..

resim187cj4.jpg


Eskişehir MT den Mehmet ve cuneyt abı EMOK Adventure yarısında baslarken..

resim276pk5.jpg


Adventure yarısında Emre takım arkadasını halatla yamactan sallarken:)

resim188cy1.jpg




Kalasla yurume yarısında MT den 3 ekıp cıktı.ıste ılk CBR 125 sahıplerınden olusan ılk ekıp CıBıR..Ankara MT den Ali , Eskısehır MT den Umut - Faruk

resim308id0.jpg

buda ikinci ekip Çekirgeler..Eskisehir MT den Gokhan - Mehmet - Cuneyt..

resim309og9.jpg

ve buda 3. ekip Barbunya Plaki:cat: Eskişehir MT den Eren (ben) - Emre , ankara MT den Emrah..

resim312hw6.jpg


kalasla yurume yarısında Barbunya Plaki ekibi olarak TARTISMALI bı fınal yarısıyla 2. olduk..Beleş trafik sigortası kazandık :p


resim315gr2.jpg

resim320jm4.jpg

resim337kh7.jpg

resim333gq8.jpg


donuste Ankara MT den Onur Ali Emrah la beraber donduk..bozuyukte sabah kahvaltısı ve eskısehırde bırer cay ıctıkten sonra onları ankaraya dogru yolcu ettık..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
herkese geçmiş olsun :) güzel bi gezi olmuş ve harika zaman geçirmişsiniz :) bir dahakine inşallah :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
140
resim312hw6.jpg

Bu fotodaki rakip takım da bizim küçük grubumuzdu.:)
Barbunya pilaki iyi bir takımdı, tartışmalı finali bizde gördük ama sağlık olsun artık seneye.
Bizim küçük grubumuzda adventure oyununda 2. oldu ön arka motor sehpası ve akü şarj cihazı verdiler.
Güzel bir emok organizasyonuydu, emeği geçen herkese çok teşekkürler.
Adventure
img3628smallyz4.jpg

Halat çekme, yine 2. lik.
img3581smalldi2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yine birbirinden güzel fotolar , iyi eğlenmişiniz , tekerinize sağlık :cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Belli Ki Çok Güzel GEzi Olmuşş... Bu GEzi Çok Uzaktı Bana Ama Yalovaya Gelicem Kısmetse :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
of of süper görünüyo çok eğlenmişiniz işte festival budur :) , gelemedim kaçırdım eğlenceyi , foto yok mu daha
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte festival budur,organizasyon süper muhteşem eğlenmişsiniz resimler onu anlatıyor teşekkürler arkadaşlar,katılan herkese resimleyen herkesi tebrik ediyorum
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İnanılmaz güzel bir organizasyondu. Bizim siteden katılımın az olması açıkçası çok üzdü beni. Kaç KM ötedeki MARMOK'a bile o kadar katılım olmuşken, EMOK hakkettiği katılımı alamadı bana kalırsa. Umarım seneye çok daha kalabalık oluruz.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
helal olsun çok çok güzel olmuş her şeyiyle böyle iyi vakitler geçirmek lazım okullar kapandı ölüyorum sıkıntıdan
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
çok güzel anlar geçirmişsiniz.Özendim billa.Bizim Kütahya MT den bi tek Alpaslan'ı gördüm sanırım orada...
Ben son and aoluşan bi aksilik nedeni ile gelemedim.Çok üzgünüm:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst