- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Eveet, XT660 almamla birlikte, XT600 sahibi murti06 ile birlikte grubumuzu kurduk. Bundan sonra tüm XT fotoğraflarını bu başlıkta toplayacağız. Hepimize hayırlı olsun 
Sloganımız da hazır:
"Canınız çok sıkılıyorsa, Xtiret'in" :mrgreen:
Heyt beee, çöl kaplanı mübarek :cherry:
Sloganımız da hazır:
"Canınız çok sıkılıyorsa, Xtiret'in" :mrgreen:
Heyt beee, çöl kaplanı mübarek :cherry: