adminim haklı burdan devam edelim =)
adminim haklı burdan devam edelim =)
sürmek için yaşa , yaşamak için sür ...
BUrdan devam edelim denmiş?
Geldik konuya. Neye devam etcez ?
İşin şakası tabi
İlk defa gördüm bende konuyu. Çok tşkler ikinize de. Bazı konuları kafama yumruklayarak anlatsanız anlamam.
şimdi bilmediklerimi daha iyi öğreniyorum.
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
arkadaşım konuyu şahsileştirmişsiniz. burada yetkili servislerdede ( yapılanları okuyunca ) gerekenin yaılmadığı oluyor. ama bir subap ayarında olması gereken açıklıklar için sentili değiştirmeye üşenen ustanın çok bilmiş çok bilmiş böyle olsada fark etmez abi demesiyle, çırağın kutusunu sallaya sallaya getirdiği buji leri açıklıklarını ölçmeden takmaya kalkan, uyarıncada abi o fabrikasyon ayarlı diyen ustalarla zaman zaman karşılaşmışımdır. ulan fark etmezde onu yapan icad eden boşunamı vermiş o değerleri? yada karbüratör ayarını kulağına - ekzoz dan çıkan dumana göre yapan bi dünya usta var ortalıkta. 13 yıl tonmaisterlik yaptım benim kulağım o farkı fark edemedi bi türlü ne kulak var adamlarda. yada avans ayarını usta elleriye yapan arkadaşlar var. oysa ciddi bir serviste bunlar makinalarla ayarlanmakta ve hataya meydan verilmemektedir. sonuçta bunlar yakıt- performans olarak hatta bazan zamanından önce bozulan -kırılan- çalışamaz hale gelen parçalar olarak bize dönmekte. emeğe saygısızlık olarak değerlendirilmemeli bunlar, ata sözümüz bile var bu konuda " alet işler el övünür " diye. arıza tespitinde motorun çalışmasından sorunu söyleyebilen tecrübeli bilgili ustalarımızda yok değil. ama o işte bir yere kadar. sonuçte teknik destek özellikle ayarlarda oldukça gerekli.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
vallahi arkadaşlar, ben biraz üç boyutlu düşünerek konuştum. teknik meseleler üstünden bakarsanız demek istediğimi anlayamazsınız. sadece insanların büyük bir kısmının statüsünün gitgide gerilediğinden bahsediyorum. bunu anlatırken de motosiklet ustaları üstünden gittim. bu mesele şimdilik gelişme aşamasında. hepimize uygulamalar tatlı geliyor. ama birgün insanlar buna isyan edecek. müdürle kahyanın farkı yok nazarımda. ben de çiftliğime bir kahya alsaydım hemen yapmazdım. önce işçilikten başlardı. kahya da çoğu zaman efendisinin menfaatini gözetir. tüm bunlar müdürlük yada benzeri kavramların cilalanmış eski kölelik statüleri olduğu hakikatini değiştirmez. benim derdim kendi ekmeğini kendisi kazanabilen insanların varlığını sürdürmesi. benim açımdan servisler hiç dert değil. ben motor ustalığını bırakalı uzun zaman oldu. ama bu piyasada tanıdığım ve tek derdi ekmek kazanmak olan çok insan var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)