Delice Karadeniz Macerası..

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
mtendurobq0.jpg

turkiyeharitasiu.jpg

Evet arkadaşlar sonunda motorum hazır, ben hazırım.Özellikle bu illerde konaklama vs. yapıcam İstanbuldan Samsun-Ordu-Trabzon ve en son Hopa ya geçicem.İmkanım olduğu sürece resim çekmeye çalışıcam bu gece saat 3 civarı yola çıkmayı planlıyorum inanın haritaya fln bile bakmış değilim ve ilk kez uzun böylesine uzun bir rota takip edicem inşallah motorum beni üzmez gerekli bütün takım taklavayı aldım.Bütün yol maceramı sizinle net bulduğum sürece paylaşıcam gezi nasıl olur izleyin :) eşimle birlikte gidiyorum herkez karşı çıkıyo ama bu insanın hayatında birkaç kez yapabileçeği birşey ve hayal ettiği en güzel motor macerası.
Uyumam lazım ama nasıl uyurum bilmiyorum çokta yorgunum :) inşallah birşey unutmamışımdır.Yolumuz açık olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hadi Hayırlı yolculuklar size :) Bolu-Samsun arasında dikkat edin :)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
91
Hayırlı yolculuklar. Bolu-Samsun arasına dikkat lütfen, çok kamyon var. Bir de gideceğiniz yol üzerinde bir çok yerde radar var, dikkatli olun. Tekrar hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
43
hayırlı yolculuklar inşallah kazasız belasız dönersin evine bol yeşillikli karadeniz fotolarını bekliyoruz
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Buyrun arkadaşlar resimleri samsun dan bir arkadaşımın evinden ekliyorum gece 1 de yola çıktım hiç uyumadım kendimi otobüs şöförü gibi hissettim yollarda hayaller görmeye başladım yorğunluktan sorma bide benim hatun bana yaslanıp uyukluyo arkada böle gelip gelip gittim harbiden arkadaşlar bolu da dondum ellerimi hissetmedim gece ayazı felaket sis falan özellikle bolu-samsun yolu beni bitirdi tek şeritli yol kim kimi sollarsa bıktım kamyonları sollamaktan bi ara araçın birini solluyodum araç meğer soldan kavşağa giricekmiş sinyal vermek falan yok bi anda beni dışa doğru itmeye başladı araçla birlikte toprak yola daldım motoru sola soktum hiçbirşey olmadı aynen otobana tekrar çıktım enduro değilde başka bir motor olsaydı o hızda otobandan toprak yola dalsam nolurdu kim bilir.
Gecenin bir vakti böle saat 4 tırın birini solluyorum gümmmmmMM! arka tekeri patladı ödüm bi yanımdan çıktı tam ben yanından gecerkenmi denk geliyo anlamadım...
Çokk çokkk çokkk süper bi gezi oluyo ilk kez büyük motorla böyle bir geziye çıktım bambaşa bişiymiş süper rahat güvenilir inşallah herkez gönlündeki motora kaavuşur ve bu deneyimi yaşar.
Tek korkum teker patlaması ha patlıcak ha patladı bütün takımı aldım yanıma levye, pomba hatta özel yapıştırıcılar enduro lastikleri şamyelli tam bir eziyet.Yollarda hiçmi motor olmaz ya hiç motora denk gelmedim uyuz oldum tek deli benmiyim dedim kendi kendime :) motoru çok zorladım 15 saat sadece 15 dk lık molallar geçirdi motor çok ısındı ama tık demedi bi ara 150 km ye çıktım ama dikkat ettim uzun yola çıkmak gerçekten büyük tecrübe istiyo çok sağlam kullanmanız lazım resmen cellatlaşıyo bazı sürücüler, bir ara karşı şeritde kaza gördüm araçın biri pertti sanırım ölümlü bi kazaydı canım sıkıldı orda sabahın köründe bide olmuş tıransit geçtim yollar mükemmel manzaralar mütiş çektiklerimi ekliyorum iyi seyirler daha çok resim ekliycem şuan samsundayım birazdan ordu ya geçicem 300 km falan çok yere gidicem ordu nun yaylalarınada çıkabilirim görmek istediğiniz yer varsa söleyin bi kaç foto çekim ::) bu resimler belli aralıklarla çekildi yerlerini yazamıcam görüşmek üzere gitmem gerek devamı gelicek...

DSCI0744.JPG

DSCI0777.JPG

DSCI0752.JPG

DSCI0764.JPG

DSCI0740.JPG

DSCI0747.JPG

DSCI0762.JPG

DSCI0749.JPG

DSCI0773.JPG

DSCI0768.JPG

DSCI0754.JPG

DSCI0781.JPG

DSCI0741.JPG

DSCI0758.JPG

DSCI0774.JPG

DSCI0778.JPG

DSCI0767.JPG

DSCI0743.JPG

DSCI0736.JPG

DSCI0759.JPG

DSCI0755.JPG

DSCI0770.JPG

DSCI0776.JPG

DSCI0769.JPG

DSCI0742.JPG

DSCI0738.JPG

DSCI0771.JPG

DSCI0761.JPG

DSCI0760.JPG

DSCI0780.JPG

DSCI0775.JPG

DSCI0757.JPG

DSCI0763.JPG


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 PM ----------

Hadi Hayırlı yolculuklar size :) Bolu-Samsun arasında dikkat edin :)

sorma o yol beni bitirdi.saolasın darısı başına ::)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 PM ----------

benim de hayalim karadeniz turu. kazasız sürüşler dilerim. darısı başıma

inşallah sende atarsın böyle bir tur müthiş bişi valla tarif edemiyorum klavye yetişemiyo şimdi motoru götürücem köye off cakıl yollarda enduro keyfi yaylaya çıkarıcam o buz gibi hava daha çok yolum var herkezin yapması gereken bir delilik...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 PM ----------

Hayırlı yolculuklar. Bolu-Samsun arasına dikkat lütfen, çok kamyon var. Bir de gideceğiniz yol üzerinde bir çok yerde radar var, dikkatli olun. Tekrar hayırlı yolculuklar.

evet sorma keşke önceden okusaydım bu msj ları :) ya birde herkezin gözü üzerimde tam turist oldum:) vala ilgi çok hoşuna gidiyo insanın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hakanım sonunda hayalindeki karadeniz turuna çıkmışın,sağsalim gidin gelin inşallah,buradan takip ederiz sizleri.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hayırlı yolculuklar inşallah kazasız belasız dönersin evine bol yeşillikli karadeniz fotolarını bekliyoruz

Allah razı olsun saolun arkadaşlar resimleri kıt kanaat imkansızlıklarla ekledim ist. alışmışım buralar bi tohaf geliyo bana :) mis gibi hava neyse motoruma atliyim ben yollar beni bekliyo~~
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hocam kazasız sorunsuz, hayırlı yolculuklar.Keyifli geçmesi dileğiyle.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hakanım sonunda hayalindeki karadeniz turuna çıkmışın,sağsalim gidin gelin inşallah,buradan takip ederiz sizleri.

vay ümmet abim saol abi sonunda dediğin gibi hayalimi gerçekleştiriyorum motorun hakkını veriyorum abi :) iyi dileklerin için saol abi ordu ya geçiyorum birazdan sahil yollarına bakim nasılmış :) görüşmek üzere abim
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yolun açık olsun,resimlerin devamını bekliyorum.uzun yol insanı biraz sabırsız yapar,aman ha acele etmeden,etrafın keyfini çıkrarak git.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
umarım sag salım gıdıp gelirsin arkadasım biraz kendini gereksiz yere tehlıkeye attıgını goruyorum ozellıkle gıdıs yolunda uykusuz gece vaktı bılmedıgın yollarda o kadar zorlamanın kımseye faydasının olmadıgını dusunuyorum dikkat edin kendinize gerekli molaları verıp uykunuzu almıs sekılde devam etmeyı unutmayın...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
91
İşin zor kısmı bitti gerisi daha rahat olur inşallah. Samsundan sonra rizeye kadar nredeyse tamamı bölünmüş yol, rahat gidersiniz fakat bir süre bu yolu kullanmış biri olarak dikkatli olun derim. Çünkü gideceğiniz yol üzerinde heryerde yerleşim var. Yola fırlayan çocuklar, köpekler olabilir. Bir de karadeniz sahil yolunda çok radar var. Özellikle tünellerin giriş çıkışlarına dikkat edin lütfen. Bol eğlenceler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst