Gümüşdere Durmaz Akar/Mete Han Dürbünle Bakar

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Her zaman gittiğimiz ama bıktığımız veya yeni yerler keşfetmek adına görmeyi pek tercih etmediğimiz bir güzergah vardı sırada...yanıbaşımız ...

Sarıyer..garipçe...uskumruköy...garipçeköy...rumelikavağı...demirciköy..

gitmenizi tavsiye ederim...orman içinde bol oksijen temiz hava deniz kenarı rüzgar...herşey çok güzeldi...

bana eşlik eden Oğuz Abiye teşekkürler...:cat:

Filmin kahramanları Mete Han & Darkdıamond Oğuz...



artık kareler konuşsun...bu arada Mete Han 2009/2010 Yaz Kreasyonunu göreceksiniz...:cherry:





sandalet bermuda şort...bana motorcu diyenin...:queen:

rahatıma bak rüzgarı İÇİNDE hisset...sonra patlarsan ameliyat esnası tohtur beg o rüzgarı içinden çıkarır...:queen:

SANY1026.jpg


SANY1052.jpg


SANY1037.jpg


SANY1038.jpg


SANY1039.jpg



SANY1040.jpg


SANY1041.jpg



SANY1042.jpg



SANY1043.jpg


gemilere bakıyom ...:queen: yanlış anlaşılmasın...

Dürbününde maşallahı var Pozyrazköy tarafını bile didik didik ediyor...

ordan bana el işareti yap bende sana aynen iade ederim...

1 kilometreyi 25 (1000/25) metreye getiriyor...sadece hobi he...delikanlı adam ront yapmaz...:p


SANY1044.jpg



bi villayı temizleyen dayıyı seyrediyoruz huylanıyor bizden...

"cendermeyi arasammı la" diyor içinden..:queen:

SANY1045.jpg




plajda bi,r güzel KUM var...abooo...:p

SANY1046.jpg



SANY1047.jpg


SANY1050.jpg


Oğuz Abide gemi ve kum seyretmekle meşgul...:cherry:

SANY1051.jpg


SANY1053.jpg


SANY1054.jpg


SANY1055.jpg


SANY1056.jpg


SANY1057.jpg



SANY1058.jpg


SANY1025.jpg


SANY1024.jpg



SANY1023.jpg


SANY1059.jpg



SANY1060.jpg


SANY1061.jpg


SANY1062.jpg


SANY1063.jpg


yine buldum bir köfteci...:bounce:

SANY1064.jpg



SANY1065.jpg


SANY1066.jpg


içmeden olmaz aga...

[Buradaki resimler forum kurallarına uymadığı için silinmiştir]


SANY1074.jpg


SANY1075.jpg


SANY1076.jpg


SANY1077.jpg


SANY1078.jpg


SANY1079.jpg


SANY1080.jpg


SANY1081.jpg


SANY1082.jpg


SANY1083.jpg


SANY1084.jpg



SANY1085.jpg


SANY1086.jpg


SANY1087.jpg



SANY1088.jpg



SANY1089.jpg



SANY1090.jpg


SANY1091.jpg


SANY1092.jpg




devamı geliyor fotoların birazdan...


SANY1029.jpg


SANY1030.jpg


SANY1031.jpg



SANY1032.jpg


SANY1033.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Gezi güzel iki motor ideal fakat köfteler Tekirdağ köftesinin yanından geçmiyorr
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel olmuş kilyos plajı demi orası...herbiden gececiyken hergün oradaydım harika yat şezlonga güneşlen dinlen ooohhhhhhhh.....
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
abi ne çok geziyosun yahu bi hafta da evinde otur:p, ondan sonra motor yağ yakıyo bence az bile yapıyo....:cat: seni cbf den başkası taşımaz, kanma ybr'ye
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
plajda bi,r güzel KUM var...abooo...


Güzel olan sadece kum mu:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şu fotolarıda ekleyimde cevap yazarım ben tek tek üşenmeden...


SANY1098.jpg



SANY1099.jpg


SANY1100.jpg


SANY1101.jpg


SANY1102.jpg


SANY1103.jpg


SANY1104.jpg


SANY1105.jpg


SANY1106.jpg


SANY1107.jpg


SANY1108.jpg


SANY1109.jpg


SANY1110.jpg


SANY1111.jpg


SANY1112.jpg


SANY1113.jpg


SANY1114.jpg


SANY1115.jpg


SANY1116.jpg


SANY1117.jpg


SANY1118.jpg


SANY1119.jpg


SANY1120.jpg


SANY1121.jpg


SANY1122.jpg


SANY1123.jpg


SANY1124.jpg


SANY1125.jpg


SANY1126.jpg


SANY1128.jpg


SANY1129.jpg





Günün Son Kahramanı bizim Şerafettin...

SANY1127.jpg
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Tekerinize çivi sokasım geldi :p metehan abim nasıl gittin nereden gittin o güzel yerlere tasvir edersen müteşekkir kalırız.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Komşi tekerinize sağlık ikinizinde nasip olmayacak sanırım seninle geziye katılmak.:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Metehan;
sen hanimla baristik tekrar biraraya geliyoruz seklinde bir topic açmistin.
Sanirim su fotografi yenge gorunce,
Ayrildik
baslikli yeni bir topic açacaksin.:)

SANY1039.jpg


Yani herhangi bir kadin, yaninda su kilikta gezen biriyle hayatini nasil devam ettirebilir.
Hatta herhangi bir erkek bile baya dusunur.:p
Oguz kibar adammis.:cherry:

Bu nasil bir giyim stilidir hakikaten?
Motosiklet giyim tarzini geçtim,plaj giyim tarzi da degil.
Altta sort, ustte pardesu,dizlikler.
?????

Motosikletler dikkat çekmiyor diye agliyorlar bir de.
Metehan'i moda tasarimciniz yapin, dikkatin kralini çekin.

SANY1026.jpg


Dur ben bir yuzumu yikayayim geliyom.
Yas geldi gulmekten.:p
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Paylaşım için teşekkürler Metehan.Ofisin dört duvarı arasında ruhum ferahladı biraz resimlere bakınca.:cat:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
yine yeni bir metehan klasiği abi koptum yaa hem resimlere hem yorumlarına abi eline yüreğine sağlık:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gezi güzel fotolar güzel hava deniz kum güneş var ve siz oraya kadar gittiniz yüzmeden geldiniz sanırım resimlerden anlaşılıyor var bi eksiklik bence :rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Metehan;
sen hanimla baristik tekrar biraraya geliyoruz seklinde bir topic açmistin.
Sanirim su fotografi yenge gorunce,
Ayrildik
baslikli yeni bir topic açacaksin.:)

SANY1039.jpg


Yani herhangi bir kadin, yaninda su kilikta gezen biriyle hayatini nasil devam ettirebilir.
Hatta herhangi bir erkek bile baya dusunur.:p
Oguz kibar adammis.:cherry:

Bu nasil bir giyim stilidir hakikaten?
Motosiklet giyim tarzini geçtim,plaj giyim tarzi da degil.
Altta sort, ustte pardesu,dizlikler.
?????

Motosikletler dikkat çekmiyor diye agliyorlar bir de.
Metehan'i moda tasarimciniz yapin, dikkatin kralini çekin.

SANY1026.jpg


Dur ben bir yuzumu yikayayim geliyom.
Yas geldi gulmekten.:p

sevgili coq düşüncelerimi aynen yazmişsın ama daha kıbar olabılırdın eniştemize karşi :queen::queen::queen::queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
abi o ne kılık?..umpahah :mrgreen:

Yine standart pislik bakış pozunu da unutmamışsın :)

Ellerine motoruna sağlık çok güzel fotolar. Bu depo koruma hondada mı satılıyor?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
iki fotografı karşılaştırdımda mete abi sen sanki plaja bakıyosun ya :) motorcu baktıgı yere gider aman diyim mete abi
SANY1044.jpg

SANY1050.jpg
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
Metehan;
sen hanimla baristik tekrar biraraya geliyoruz seklinde bir topic açmistin.
Sanirim su fotografi yenge gorunce,
Ayrildik
baslikli yeni bir topic açacaksin.:)

SANY1039.jpg


Yani herhangi bir kadin, yaninda su kilikta gezen biriyle hayatini nasil devam ettirebilir.
Hatta herhangi bir erkek bile baya dusunur.:p
Oguz kibar adammis.:cherry:

Bu nasil bir giyim stilidir hakikaten?
Motosiklet giyim tarzini geçtim,plaj giyim tarzi da degil.
Altta sort, ustte pardesu,dizlikler.
?????

Motosikletler dikkat çekmiyor diye agliyorlar bir de.
Metehan'i moda tasarimciniz yapin, dikkatin kralini çekin.

SANY1026.jpg


Dur ben bir yuzumu yikayayim geliyom.
Yas geldi gulmekten.:p

HAHAHA ÖLDÜM ABİ GÜLMEKTEN VALLA HAKLISIN GALİBA:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst