- Katılım
- 20 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,860
- Konu Yazar
- #1
Adana Baraj Gölü Kenarından Manzaralar
Pazar günü daha önce gezi olmayacağı kararlaştırılmıştı. Ben de zaten olsa da gidemeyeceğimi söylemiştim. Ancak 1 Nisan Pazar günü öğleden sonra başka yapacak bir işim kalmadığı için, daha önce defalarca gezdiğim halde fotoğraf çekemediğim güzel Adanamızın baraj gölü kenarından manzaralar çekip yayınlayayım dedim. Çünkü biliyorum ki şu an Adana'da olmayıp Adanayı özleyenler; Adanayı görmeyip merak edenler; Adana'da oturup ta belki bu bölgeyi daha önce gezemeyenler var. Bu düşüncelerle motoruma binerek toplam 40 km'yi bulan geziye tek başıma başladım. İlk olarak beni bu yolda sırtında taşıyacak motorum.

Gezeceğim gölün, üzerindeki köprünün ve göl kenarına inmeden önce Süleyman Demirel bulvarından çevre manzaraları




Artık göl kenarına biraz daha yaklaştım.


Gölün üzerindeki ilk ve en uzun köprünün başlangıcında bir uçurtma satıcısı vardı. İnsanlar ayrıca günün tadını çıkartmak için göl kenarında piknikteydiler. (klasik Adana pazarı)



ve köprüdeyim..




Köprüden Adana'nın görüntüsü..


Köprünün diğer tarafından manzaralar. Daha geçilecek biri kısa diğeri uzun iki köprü var.
Orda bir köy var uzakta...


Uzaktan diğer köprü...


Karşı tarafta gölden manzaralar... ufukta Adana...









Artık ikinci uzun köprüdeyim. Yani Adana'nın Kuzey doğusu..







Burada tarlalar da yemyeşil. Gölün mavisi ve tarllaların yeşili birbirine karışmış diyebiliriz.. Haa bir de oralarda yapılan villa inşaatları!!!!




Yine de hala el değmemiş (inşaat anlamında) yerler var...





Geldiğim istikametten bir manzara


Artık gölü geride bırakıp Balcalı istikametine doğru devam ediyorum.

Uzaktan Adana, Merkez Camii ve şehrin silueti


Nihayet Çukurova üniversitesi Balcalı kampusune varıyorum. Biraz da kampusten göl manzaraları...



Daha sonra otobandan eve dönüyor ve 40 km'lik geziyi bitirmiş oluyorum. Selamlar.
Pazar günü daha önce gezi olmayacağı kararlaştırılmıştı. Ben de zaten olsa da gidemeyeceğimi söylemiştim. Ancak 1 Nisan Pazar günü öğleden sonra başka yapacak bir işim kalmadığı için, daha önce defalarca gezdiğim halde fotoğraf çekemediğim güzel Adanamızın baraj gölü kenarından manzaralar çekip yayınlayayım dedim. Çünkü biliyorum ki şu an Adana'da olmayıp Adanayı özleyenler; Adanayı görmeyip merak edenler; Adana'da oturup ta belki bu bölgeyi daha önce gezemeyenler var. Bu düşüncelerle motoruma binerek toplam 40 km'yi bulan geziye tek başıma başladım. İlk olarak beni bu yolda sırtında taşıyacak motorum.

Gezeceğim gölün, üzerindeki köprünün ve göl kenarına inmeden önce Süleyman Demirel bulvarından çevre manzaraları




Artık göl kenarına biraz daha yaklaştım.


Gölün üzerindeki ilk ve en uzun köprünün başlangıcında bir uçurtma satıcısı vardı. İnsanlar ayrıca günün tadını çıkartmak için göl kenarında piknikteydiler. (klasik Adana pazarı)



ve köprüdeyim..




Köprüden Adana'nın görüntüsü..


Köprünün diğer tarafından manzaralar. Daha geçilecek biri kısa diğeri uzun iki köprü var.
Orda bir köy var uzakta...


Uzaktan diğer köprü...


Karşı tarafta gölden manzaralar... ufukta Adana...









Artık ikinci uzun köprüdeyim. Yani Adana'nın Kuzey doğusu..







Burada tarlalar da yemyeşil. Gölün mavisi ve tarllaların yeşili birbirine karışmış diyebiliriz.. Haa bir de oralarda yapılan villa inşaatları!!!!




Yine de hala el değmemiş (inşaat anlamında) yerler var...





Geldiğim istikametten bir manzara


Artık gölü geride bırakıp Balcalı istikametine doğru devam ediyorum.

Uzaktan Adana, Merkez Camii ve şehrin silueti


Nihayet Çukurova üniversitesi Balcalı kampusune varıyorum. Biraz da kampusten göl manzaraları...



Daha sonra otobandan eve dönüyor ve 40 km'lik geziyi bitirmiş oluyorum. Selamlar.
Son düzenleme: