- Katılım
- 26 Kas 2014
- Mesajlar
- 1,815
- Konu Yazar
- #1
selamlar,
daha önce konu açmıştım fakat resim sitesi ülkemizde yasaklanmış benden başka fotoğrafları kimse göremiyordu
bugün çabalayıp tekrardan başka siteye upload edip resimleri zenginleştirdim.
fotoğrafların hiç birinde oynama yoktur. bazıları telefondan,bazıları fotoğraf makinesindne çıktığı gibidir.
Toplam KM ; 2290 KM
toplam şahsi yakıt; 500 TL
BUDA CEZALAR.
(Kişisel bilgiler yer aldığından konu sahibinin isteği üzerine resimler kaldırılmıştır)
Moderator Notu : Hatasız kul olmaz
hadi başlayalım.
macera istanbul/sancaktepeden, bebeklikten beri büyüdüğüm, ve bana 17 yaşıma kadar senden bir b*k olmaz diyen arkadaşımla çıktım yola
eskiden çok anlaştığımız söylenemez. hem bakkalları vardı ve çok kazıktı
gece saat 12:00da yola çıktık. ( 1 de olabilir
)

boluda donduk. bir çorba içelim dedik.


o kadar soğukki ramazan soğuktan yastığı kafasına bantladı

bartına varmadan hemen önce. aşırı yoğun sis var

sabah 6 civarı bartın merkezdeydik. biraz dolaştıktan sonra; meşhur inkumu plajına gittik ve çadırımızı kumsalın hemen üstüne kurduk.
sonra belediye geldi, zabıt amcalar yani. ellerinde jop bizi uyandırıp azarlayıp şutladılar. ilerde kamp alanı buldum 20 tl istedi 2 motora. çok ucuz geldi, ve pazarlık yaptım. biz öğlen çıkacaz zaten deyince 15 tl dedi. abi öğlen çıkacağız yahu diye ısrar ede ede 10 tl abi başkada olmaz dedi ve ben ısrarla burda duş alacağız felan deyince 5 tl ye kadar düştük
2 motor otopark+çadır yeri toplam 5 TL şaka gibi 
burası bartın merkez- şehitlerimize saygı gösteriyoruz, bu vatanı kimse bölemez.
buradaydı çadırımız;
sonra taşıdık ormana aldık.
öğlen 2-3 gibi çıkıp amasraya yol almıştık.

sineksiz olur mu ?
amasradan fotoğraflar;










geçerken kastamonuda sarımsak festivali varmış. her yerde sarımsak resimleri, sarımsak satmaları ve aileler lunapark vb

burası sinop/gerze,
çorba içmeye yer bulamadık. çadır kuracak bir yerde bulamadık. adam gibi yer yoktu. ağaç altı bulduk fakat orda çiftler değişik şeyler peşindeydi. bizde meyhanenin tam karşısına çadır kurduk. sabaha kadar canlı müzik vardı miss gibi

samsuna doğru giderken yol çok güzel ve boştu.


görelem


güzel köyüm, fındık dalı;







köye giderizde kuzenlerle denize girmez miyiz?

peki fındık toplamaz mıyız? amcamlarla selfiii

burası köyden nereye çıktığı bilinmeyen bir merdiven. yukarıda cinlerin olduğu söylendiği çok olur. bu sebeple benim gibi cesareti olmayanlar çıkamıyor. köyde yukarı çıkmış insan sayısı çok az. çıkanlarda psikolojik bir bozulma olduğu söyleniyor. hemen merdivenin diğer tarafında çeşme var. köyde yerleşim sayısı az olduğundan buralarda çok olduğu söylenir. dedemin anlattıklarını duyunca ben 11 sene köye gitmemiştim. 2 sene önce gaza gelip tekrar gitmeye başladım. hafif şehirleştiği için eskisi gibi yok deniyor. birde merdivenlerin yukarısında rumlardan kalma büyük hazineler olduğu söyleniyor. lakin,cinlerin sakladığını varsaymazsak

tirebolu geceleri;


tirebolu kalesi

uzungöl;




rize,
valla anlatılarak bitirlemeyecek bir memleket. keşke aydere çıkma fırsatımız olsaydı. sevdiğim bir ablamın düğünü için ardeşene kadar gittik.



sümela manastırı;







şelaleye ve akan suya tül görüntüsü vermeyi çok seviyorum.

sivas;
sivasın yollarına çıkayım dağlarına...


buda zengin bizi dışlayan ( bizde karadeniz turu yaptık deyince, bunlarla mı diye gözü dönüp şaşıran yarım tirilyonluk 5 tane motor süren bmwci abiler
)
5 gündür duşa girmemezlik yapmadım kendimi bildim bileli. bunun mutluğunu bu şekilde çektim

sivasın tarlaları;


sivasta meşhur birşey varmış. yenileri hep arılar sokarmış. ama bir garipimsi oldu, beni EŞŞEK ARISI SOKTU. neden ben? canım nasıl yandı bilseniz,kolum 3 gün şiş durdu

gene sivasta attan inip eşşeğe bindik

birde kırolarla çay

tokat
şanlı türk bayrağımızın sallandığı her memleketi seviyorum.


ballıca mağarası;








ve gezimizin son durağı.
şehzadeler şehri amasya!









çok teşekkür ederim beni dinlediğiniz için
daha önce konu açmıştım fakat resim sitesi ülkemizde yasaklanmış benden başka fotoğrafları kimse göremiyordu
bugün çabalayıp tekrardan başka siteye upload edip resimleri zenginleştirdim.
fotoğrafların hiç birinde oynama yoktur. bazıları telefondan,bazıları fotoğraf makinesindne çıktığı gibidir.
Toplam KM ; 2290 KM
toplam şahsi yakıt; 500 TL
BUDA CEZALAR.
(Kişisel bilgiler yer aldığından konu sahibinin isteği üzerine resimler kaldırılmıştır)
Moderator Notu : Hatasız kul olmaz
hadi başlayalım.
macera istanbul/sancaktepeden, bebeklikten beri büyüdüğüm, ve bana 17 yaşıma kadar senden bir b*k olmaz diyen arkadaşımla çıktım yola
eskiden çok anlaştığımız söylenemez. hem bakkalları vardı ve çok kazıktı
gece saat 12:00da yola çıktık. ( 1 de olabilir

boluda donduk. bir çorba içelim dedik.


o kadar soğukki ramazan soğuktan yastığı kafasına bantladı

bartına varmadan hemen önce. aşırı yoğun sis var

sabah 6 civarı bartın merkezdeydik. biraz dolaştıktan sonra; meşhur inkumu plajına gittik ve çadırımızı kumsalın hemen üstüne kurduk.
sonra belediye geldi, zabıt amcalar yani. ellerinde jop bizi uyandırıp azarlayıp şutladılar. ilerde kamp alanı buldum 20 tl istedi 2 motora. çok ucuz geldi, ve pazarlık yaptım. biz öğlen çıkacaz zaten deyince 15 tl dedi. abi öğlen çıkacağız yahu diye ısrar ede ede 10 tl abi başkada olmaz dedi ve ben ısrarla burda duş alacağız felan deyince 5 tl ye kadar düştük
burası bartın merkez- şehitlerimize saygı gösteriyoruz, bu vatanı kimse bölemez.
buradaydı çadırımız;
sonra taşıdık ormana aldık.
öğlen 2-3 gibi çıkıp amasraya yol almıştık.

sineksiz olur mu ?
amasradan fotoğraflar;










geçerken kastamonuda sarımsak festivali varmış. her yerde sarımsak resimleri, sarımsak satmaları ve aileler lunapark vb

burası sinop/gerze,
çorba içmeye yer bulamadık. çadır kuracak bir yerde bulamadık. adam gibi yer yoktu. ağaç altı bulduk fakat orda çiftler değişik şeyler peşindeydi. bizde meyhanenin tam karşısına çadır kurduk. sabaha kadar canlı müzik vardı miss gibi

samsuna doğru giderken yol çok güzel ve boştu.


görelem


güzel köyüm, fındık dalı;







köye giderizde kuzenlerle denize girmez miyiz?

peki fındık toplamaz mıyız? amcamlarla selfiii

burası köyden nereye çıktığı bilinmeyen bir merdiven. yukarıda cinlerin olduğu söylendiği çok olur. bu sebeple benim gibi cesareti olmayanlar çıkamıyor. köyde yukarı çıkmış insan sayısı çok az. çıkanlarda psikolojik bir bozulma olduğu söyleniyor. hemen merdivenin diğer tarafında çeşme var. köyde yerleşim sayısı az olduğundan buralarda çok olduğu söylenir. dedemin anlattıklarını duyunca ben 11 sene köye gitmemiştim. 2 sene önce gaza gelip tekrar gitmeye başladım. hafif şehirleştiği için eskisi gibi yok deniyor. birde merdivenlerin yukarısında rumlardan kalma büyük hazineler olduğu söyleniyor. lakin,cinlerin sakladığını varsaymazsak

tirebolu geceleri;


tirebolu kalesi

uzungöl;




rize,
valla anlatılarak bitirlemeyecek bir memleket. keşke aydere çıkma fırsatımız olsaydı. sevdiğim bir ablamın düğünü için ardeşene kadar gittik.



sümela manastırı;







şelaleye ve akan suya tül görüntüsü vermeyi çok seviyorum.

sivas;
sivasın yollarına çıkayım dağlarına...


buda zengin bizi dışlayan ( bizde karadeniz turu yaptık deyince, bunlarla mı diye gözü dönüp şaşıran yarım tirilyonluk 5 tane motor süren bmwci abiler
5 gündür duşa girmemezlik yapmadım kendimi bildim bileli. bunun mutluğunu bu şekilde çektim

sivasın tarlaları;


sivasta meşhur birşey varmış. yenileri hep arılar sokarmış. ama bir garipimsi oldu, beni EŞŞEK ARISI SOKTU. neden ben? canım nasıl yandı bilseniz,kolum 3 gün şiş durdu

gene sivasta attan inip eşşeğe bindik

birde kırolarla çay

tokat
şanlı türk bayrağımızın sallandığı her memleketi seviyorum.


ballıca mağarası;








ve gezimizin son durağı.
şehzadeler şehri amasya!









çok teşekkür ederim beni dinlediğiniz için
Moderatör tarafında düzenlendi:


