CRF250 ile 3 Saatte 3 Köy (Koy) 4K videolu

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Crf ile iki kişi 3 saatte 3 köy (koy) gezdik. Çok foto çekemedik ama çok güzel bir video çektik.
Yine gezdik gördük, eğlendik ve sizler için çektik. Bu sefer 4K çektik.
Umarım beğenirsiniz :)
IMG_7127.JPG


IMG_7133.JPG


IMG_7139.JPG


IMG_7141.JPG


IMG_7120.JPG


IMG_7110.JPG


IMG_7102.JPG


ve videomuz izlemenizi öneririm :)

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. :cat:
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
sayenizde bizde gittik sizinle beraber elinize emeğinize sağlık
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Fazer'ın yağ değişim videosunu zamanında izleyerek motorumun yağını değiştirmiştim.. Her ne kadar motorum fazer olmasa bile çok işime yaramıştı.. Bunu da burada söylemek istedim.. :thumleft:

Emeğinize sağlık güzel bir gezi olmuş.. :cat:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Motor kendi kendinede ayakta durabiliyor demekki :)
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. :cat:
teşekkür ederim abi
sıkı takipçinizim
sizin kadar hard enduro yapamasakta ufaktan geziyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

Elinize sağlık.
Vstromu satıp crf yemi geçtiniz ?
Teşekkürler :)
maalesef maddi durumlardan dolayı (ev aldığımdan ) v stromu satmak zorunda kaldım
bir sezon crf ile beraberiz ,sonrasında bir vstrom ya da versys olabilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

en sonunda enduro aldıraksınız adama ya :cat:

Valla bir denemenizi tavsiye ederim :)
yol bitti, motor girermi, altı sürtermi derdi yok :)
Her canlı Enduroyu tadacaktır :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------

Kaptan süpersiniz elinize sağlık :cat:

saol cnm :)
sensin süper :D
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Ben yaşamıyorum resmen ya :-/ ne güzel yerler var öyle be çok iyi güzel olmuş video :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
hocam bi gopro mikrofonu almanızı tavsiye derim çok iş görüyor.Bu arada izleyince daha öncede yaptığınız çekimleri izlemiştim bu da ses sorununa rağmen güzel olmuş.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Teşekkürler :)
maalesef maddi durumlardan dolayı (ev aldığımdan ) v stromu satmak zorunda kaldım
bir sezon crf ile beraberiz ,sonrasında bir vstrom ya da versys olabilir :)
Bende vstromu satıp crf ye geçmeyi düşünüyorum.
Fakat dişli arazi lastiği takıp enduro ağırlıklı kullanmak amacım.

Vstromdan sonra crf size güzel duygular hissettirdimi :) ?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
benimde tercihim crf 250 idi,şu anda cbf 150 ye piniyorum,bu motorumuda çok seviyorum,ama cbf den sonra ya crf 250 alacağım (selesi küçük olduğu için)2.planda, yada inazuma 250 alacağım,bu arada çok güzel ve kaliteli bir iş çıkartıp bizlere böyle güzel video ve resimler izlettiniz teşekkürler,saygılar...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Fazer'ın yağ değişim videosunu zamanında izleyerek motorumun yağını değiştirmiştim.. Her ne kadar motorum fazer olmasa bile çok işime yaramıştı.. Bunu da burada söylemek istedim.. :thumleft:

Emeğinize sağlık güzel bir gezi olmuş.. :cat:
Teşekkürler vidoların işinize yaramasına sevindim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

Motor kendi kendinede ayakta durabiliyor demekki :)
Paylaşım için teşekkürler.

valla zorlayınca biraz duruyor :D

biz teşekkür ederiz izlediğniz için

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

Ben yaşamıyorum resmen ya :-/ ne güzel yerler var öyle be çok iyi güzel olmuş video :)
Teşekkürler
gezmek istedikten sonra her yer güzel :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

youtube kanalınızdan da bir kaç video ya baktım gayet başarılı :cat: yola devam motorla ilgili daha çok şey olsun

Teşekkürler
elimizden geldiğince çekip yüklemeye devam edicez

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

hocam bi gopro mikrofonu almanızı tavsiye derim çok iş görüyor.Bu arada izleyince daha öncede yaptığınız çekimleri izlemiştim bu da ses sorununa rağmen güzel olmuş.

MErhaba bu sefer ses sorununu goprodan yaşamadık maalesef :)
dou iphone 6 kurmuştu onun yüzünden çok ses sorunu çıktı.
normalde dikkat etmeye çalışıyoruz ama bu sefer kaçtı :D
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Bende vstromu satıp crf ye geçmeyi düşünüyorum.
Fakat dişli arazi lastiği takıp enduro ağırlıklı kullanmak amacım.

Vstromdan sonra crf size güzel duygular hissettirdimi :) ?

Merhaba
aynı muhabbeti fazer mı v strommu diyede yapmıştık :mrgreen:
vstroma dönmüştünüz. Şimdi crf alma ihtimaliniz çok yüksek haberin olsun :))
ben maddi imkasızlıklardan dolayı birazda crf ye geçtim ama iyikide geçmişim diyorum :)
Avantajalrı çok olan bir motor
parçaları çok çok ucuz bakımı çok ucuz ve kolay
çok hafif basit bir motoru var
dişli lastik takıp birde ön dişliyi 13 yaparsanız sizi arazide memnun edecek bir motor.
Vstrom ve bu farklı motorlar biri yayla gibi büyük ve rahat
diğeri daha ufak ama her yola giren yok abi ben burdan gitmeyim demeyecek bir motor
inanılmaz az yakıyor.
Ben memnunum biraz durumları düzeltene kadar crf ile devam
tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

benimde tercihim crf 250 idi,şu anda cbf 150 ye piniyorum,bu motorumuda çok seviyorum,ama cbf den sonra ya crf 250 alacağım (selesi küçük olduğu için)2.planda, yada inazuma 250 alacağım,bu arada çok güzel ve kaliteli bir iş çıkartıp bizlere böyle güzel video ve resimler izlettiniz teşekkürler,saygılar...

MErhaba mesut hocam,
Ben gezilerinizi takip ediyorum, siz dag yayla bayır gezmeyi seven birisiniz bence crf size daha uygun olacaktır.
Bende inazuma ile ikisi arasında kalmıştım ama sonra iyiki crf aldım dedim
İnazuma süper motor ona hiç bir lafım yok
ama arada yangın yollarından gideyim ormanlık alana dalayım vs gibi şeyler yapmak isterseniz crf derim
Sele konusuna gelince, Lütfen kulaktan duyma şeylere inanmayın
ben ciddi uzun yol yapan biriyim grup olarak gezdiğimiz yollar en az 200km den başlar

ben bu güne kadar en ufak bir sıkıntı yada zorluk çekmedim. Ama tabi gün sonu ister istemez vücut yorulduğu için sizde bitkinleşiyorsunuz
ha o zaman ufak rahatsızlıklar oluyor, bence o da çok normal
Ama iki seçeneğiniz de güzel
alın birini olmazsa satar diğerini denersiniz
Piyasaları ikisininde aynı
Sevgiler,
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhaba
aynı muhabbeti fazer mı v strommu diyede yapmıştık :mrgreen:
vstroma dönmüştünüz. Şimdi crf alma ihtimaliniz çok yüksek haberin olsun :))
ben maddi imkasızlıklardan dolayı birazda crf ye geçtim ama iyikide geçmişim diyorum :)
Avantajalrı çok olan bir motor
parçaları çok çok ucuz bakımı çok ucuz ve kolay
çok hafif basit bir motoru var
dişli lastik takıp birde ön dişliyi 13 yaparsanız sizi arazide memnun edecek bir motor.
Vstrom ve bu farklı motorlar biri yayla gibi büyük ve rahat
diğeri daha ufak ama her yola giren yok abi ben burdan gitmeyim demeyecek bir motor
inanılmaz az yakıyor.
Ben memnunum biraz durumları düzeltene kadar crf ile devam
tavsiye ederim.

Evet fazer ile vstrom arasında kalınca epey başınızı ağrıtmıştım:queen:

Ama V-strom alarak doğru tercih yaptığımı düşünüyorum. Motorumu çok seviyorum.

Fakat bir yandanda acayip bir cross aşkım var. Ne yapsam bilemedim.

Aslında maddi durum el verse V-stromun yanına bir GasGas, Ktm veya Husqvvarna alabilsem tadından yenmez.

Kafam çok karışık, vstromunda yeri ayrı bende.

Sıradaki motorunuz ne ? Onunda karşılaştırmasını isteyeceğim de :flower:

Videonuzuda ancak izleme imkanı buldum. Yine çok eğlenceli olmuş.

Dişlilastik (motovlog) ve sizin videolarınız en eğlendiğim videolar oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Evet fazer ile vstrom arasında kalınca epey başınızı ağrıtmıştım:queen:

Ama V-strom alarak doğru tercih yaptığımı düşünüyorum. Motorumu çok seviyorum.

Fakat bir yandanda acayip bir cross aşkım var. Ne yapsam bilemedim.

Aslında maddi durum el verse V-stromun yanına bir GasGas, Ktm veya Husqvvarna alabilsem tadından yenmez.

Kafam çok karışık, vstromunda yeri ayrı bende.

Sıradaki motorunuz ne ? Onunda karşılaştırmasını isteyeceğim de :flower:

Videonuzuda ancak izleme imkanı buldum. Yine çok eğlenceli olmuş.

Dişlilastik (motovlog) ve sizin videolarınız en eğlendiğim videolar oluyor.

Vstromu bence piyasası iyi iken satmanızda fayda var
evet çok güzel motor ama hantal maalesef :)
sırada para durumuna göre versys olabilir heralde
Video yorumların için çok teşekkür ederim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst