Bende vstromu satıp crf ye geçmeyi düşünüyorum.
Fakat dişli arazi lastiği takıp enduro ağırlıklı kullanmak amacım.
Vstromdan sonra crf size güzel duygular hissettirdimi

?
Merhaba
aynı muhabbeti fazer mı v strommu diyede yapmıştık :mrgreen:
vstroma dönmüştünüz. Şimdi crf alma ihtimaliniz çok yüksek haberin olsun

)
ben maddi imkasızlıklardan dolayı birazda crf ye geçtim ama iyikide geçmişim diyorum

Avantajalrı çok olan bir motor
parçaları çok çok ucuz bakımı çok ucuz ve kolay
çok hafif basit bir motoru var
dişli lastik takıp birde ön dişliyi 13 yaparsanız sizi arazide memnun edecek bir motor.
Vstrom ve bu farklı motorlar biri yayla gibi büyük ve rahat
diğeri daha ufak ama her yola giren yok abi ben burdan gitmeyim demeyecek bir motor
inanılmaz az yakıyor.
Ben memnunum biraz durumları düzeltene kadar crf ile devam
tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
benimde tercihim crf 250 idi,şu anda cbf 150 ye piniyorum,bu motorumuda çok seviyorum,ama cbf den sonra ya crf 250 alacağım (selesi küçük olduğu için)2.planda, yada inazuma 250 alacağım,bu arada çok güzel ve kaliteli bir iş çıkartıp bizlere böyle güzel video ve resimler izlettiniz teşekkürler,saygılar...
MErhaba mesut hocam,
Ben gezilerinizi takip ediyorum, siz dag yayla bayır gezmeyi seven birisiniz bence crf size daha uygun olacaktır.
Bende inazuma ile ikisi arasında kalmıştım ama sonra iyiki crf aldım dedim
İnazuma süper motor ona hiç bir lafım yok
ama arada yangın yollarından gideyim ormanlık alana dalayım vs gibi şeyler yapmak isterseniz crf derim
Sele konusuna gelince, Lütfen kulaktan duyma şeylere inanmayın
ben ciddi uzun yol yapan biriyim grup olarak gezdiğimiz yollar en az 200km den başlar
ben bu güne kadar en ufak bir sıkıntı yada zorluk çekmedim. Ama tabi gün sonu ister istemez vücut yorulduğu için sizde bitkinleşiyorsunuz
ha o zaman ufak rahatsızlıklar oluyor, bence o da çok normal
Ama iki seçeneğiniz de güzel
alın birini olmazsa satar diğerini denersiniz
Piyasaları ikisininde aynı
Sevgiler,