- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vakıt darlığından açıklama yazamıyorum kusura bakmayın.
buraya bile eklemeye vakit yok ama fotoları anca yukarı upload edebildim.
buraya da eklerim
bir iki tane olsun eklemiş olayım
http://rkstitanic200.blogspot.com/2013/04/nevsehir-urgup-goreme.html
buraya bile eklemeye vakit yok ama fotoları anca yukarı upload edebildim.
buraya da eklerim
bir iki tane olsun eklemiş olayım
http://rkstitanic200.blogspot.com/2013/04/nevsehir-urgup-goreme.html