[Giresun / Şebinkarahisar] Yaylalar

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
[fotolar, videolar düzeltildi..]

Merhaba arkadaşlar,

Sizlere bu yaz gerçekleştirdiğimiz ufak bir geziden bahsetmek istiyorum, aslında daha çok fotolara ve videolara kısa yorumlara :)
Bu yıl ilk motorumu aldım - tercihimi Mondial Xtreme MAX dan yana kullandım - daha önce kuzenimin JAWA Lazerini kullanıyordum az az, zaten yazdan yaza kullanıyordum motor (2-3 hafta).
İlk kez bu yıl biraz uzun kullanma fırsatım oldu, yaz tatilim boyunca "kara şimşeğimden" inmedim ve yaklaşık 3 haftada 1500 km yaptım.

Bu gezimiz toplamda yaklaşık 120 km civarında idi, molalar, yemek araları, yol vs. yaklasık 14 saat sürdü, yükseklik olarak 1400m ile 2700 metre arası inmeler çıkmalar oldu. yollar %20 asfalt %40 traktör yolu ve %40 traktör izi idi. %25'e varan kısa yokuşlar ve inişler vardı.

Fotolar motordan indigimde cekildi, videolar ise seyhat esnasinda cep telefonu ile.

################################################## ####

saat sabah 7, giresun, şebinkarahisar, çakır köyü: tur öncesi son hazırlıklar..

katılımcılar:
Recep Bayezit, Kanuni Cross 150
Recep Mantarcı, Mondial 150 KN
Recep Tormış, Mondial Xtreme MAX 150
Adem Tormiş, Kanuni Breton 125
Yakup Tormiş, Jawa Lazer 250 (Suluyurtta aramıza katıldı) — Sebinkarahisar, Giresun'da.

dscn4094g.jpg


dscn4106v.jpg



################################################## ####

tura çakır köyünden başlıyoruz
(Google maps lınkı)

ilk durak yaklaşık 7 km uzaklıkta olan evcili köyü (Google maps lınk)

yolun videosu
http://www.youtube.com/watch?v=1wB9R7DrgWQ

################################################## ####

evciliden bir sonraki durağımız yaklaşık 12km uzaklıkta ve 2000m de bulunan suluyurt yaylası oldu.
(google earth yolu)

yol videosu:
http://youtu.be/6qTa71_QWzw

http://youtu.be/yDaYsW4RhFs

################################################## ####

yayladaki çatmadan totak dağı [2700m] manzarası.
dscn4114a.jpg


dscn4118x.jpg


yayla böcüklerini sevindirmeden olmaz tabi!
img2579r.jpg



kahvaltı sonrası asıl karagöl dağ [3100m] yoluna koyulacağız..
dscn4124z.jpg


dscn4110k.jpg


Suluyurt - Karagöl mesafesi 42 km

Yol Videoları
http://youtu.be/kHNzTRQjpzc

################################################## #####

ŞOK 1 - Ah nerde o kafalar [6.1 km]: karagöl'de mangal filan yapmayı planliyoruz fakat ne ızgarayı, ne mangalı - hadi bunu geçtim, ne ateşimiz var! neyse ki atladım kara şimşeğe, döndüm geri suluyurta ve eksiklerimizi tedarik edip döndüm.. yola devam!

dscn4132t.jpg


dönüs anı
dscn4156k.jpg


ben koştururken bizimkiler keyif yapmıs
dscn4136cj.jpg



################################################## ####

ŞOK 2 - Evdeki hesap uymazsa [10 km ters ıstıkamete]:
daha önce haritadan defalarca incelenen yol artık yok olmuş.. yine eller cebe, steve amca sağol!


img2583q.jpg


################################################## #####

ŞOK 3 - Ölmez o abicim Jawa o [xx km]: 1992'lik Jawanın amortisörü yolların güzelliğine dayanamayıp kopı verdi - sağ arka..
nasıl yaparız, nasıl ederiz derken meğer herşey 1.5'lik elektrik kablosuna bakiyormuş, sardık, sarmaladık, eskisinden daha sağlam oldu :)
Jawa candır! 50:1 lik ekzos duman kokusunu özledim..

dscn4155em.jpg


################################################## #####

ŞOK 4 - Vahşi saldırı [20 km]: güzergahımız çeşitli yaylalardan geçtiği için doğal olarak otlanan hayvanları saldırganlara karşı koruma amaçlı - ve tabide yalnız gezen çobanlara arkadaş olması için - sivasın kangal köyünden getirilmiş köpekler var.. öncü olarak kanuniyi göndermişiz kıl payı ısırılmaktan sıyırıp dönmeyi başarmıştı, fakat nasıl olacak - yolumuz tam yayladan geçiyor.
hemen iphonelar cebten çıkarılır, harita açılır, alternatif bulunur ve "güvenli" şekilde yola devam edilir.. sağ olsaydın sağolasın steve amca derdim.

dscn4152w.jpg



################################################## #####

[36 km] - son virajlar.. yaklasık 2200m.. motorlar oldukca zorlanmaya başladılar..

dscn4164p.jpg


http://youtu.be/BmVSAtAzYig

################################################## #####

[40 km] son yokuş öncesi dinlenme molası, 2500 m


dscn4178k.jpg


sisler..
dscn4169q.jpg


bulutlar..
dscn4170p.jpg


karlar..
dscn4233mw.jpg


dscn4179.jpg




http://youtu.be/obbOJu9G4gc

################################################## #####

[42 km] ve karagöl! bulunduğumuz nokta 2750 metre

dscn4184.jpg


dscn4182x.jpg


dscn4227a.jpg



temizlik imandan dedik..
img0787ph.jpg


img0817m.jpg



ve ibadetimizi yaptik..

img0809od.jpg



cızz bızz
dscn4239z.jpg


karınlar doydu keyıfler tıkır
dscn4185o.jpg



################################################## #####

dönüşü geldiğimiz yoldan yapmayalım dedik ve karagölden aksu içincen yola çıktık, kızıltaş tepeköy derken Şebinkarahisar - Giresun asfaltına indik. Yaklaşık 80 km.
Eğribel geçiti yine geçit vermekten yana değildi - aşırı sis, görüş mesafesi 5 metre

karagölden iniş videoları
http://youtu.be/kR1hpaDnukU

http://youtu.be/AzTYXZw3A9k


AKsu ıcı
http://youtu.be/jL9FfBGlqUk

Gıresun Asfaltı
http://youtu.be/XvlRLdr51KE


sis, çise...
dscn4246s.jpg



samanyolu!
img0741c.jpg



Asfaltta kısa mola
img2346r.jpg



################################################## #####
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ne güzel bir gezi olmuş...:cat:
Şoklarla dolu olsa da oldukça mükemmel.
Sanırım devamı var.
Bekleyeceğiz.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
muhteşem fotoğraflar. yaza kümbete çıkmayı düşünüyorum. karahisara gelince uğrayacağım yanınıza
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
süper bir gezi olmuş, samanyolunu da bu kadar net ilk defa gördüm.

bu yaz tatilde cektigim bir baska samanyolu fotografi, daha da net gözüküyor burda!
42623946427786735991178.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

@jackonbir
Bim cok yordu yalniz beni! :)
rahat 50 kilo vardi sirtcantasi!

@ortadogulu
ben yurtdisindayim, yazdan yaza anca memlekette oluyorum. seneye yaza mutlaka beklerim, motorsikletlik muhtesem yollar kesfettim bu yaz! ;)

http://youtu.be/s79TsOEoe-0
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
fotolar güzel olmuş ama videolar için aynı şeyi söyleyemeyecem...biraz daha heyecanlı video olabilirdi sonuçta cross motosikletle gidiyorsunuz
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
@speed_dream
videolar ceptelefon ile seyir esnasında elimde tutara çektim, her ne kadar her izlediğimde içim gitse de pek iyi sayılmaz kalite olarak :)
action işine girmedik, tur yapiyoruz aşırı maceraya gerek yok dedim yolda kalmak var sonuçta..
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hayat karadeniz insanına güzel arkadaş ya :salut:

Karagöle hayran kaldım vala :sunny:

Paylaşım için sağolasın :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
@ysfist
selam hemşehrim! yok maalesef hiç uğramadım ama kısmetse seneye seni ziyarete gelirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Hayat karadeniz insanına güzel arkadaş ya :salut:

Karagöle hayran kaldım vala :sunny:

Paylaşım için sağolasın :cat:

Yedi göller derler oraya, 7 ayrı göl vardır karların çoğu eridiğinde ve son bahara kadar 4ü kalır.
Karagölden daha görkemli sağrak göl vardır, namaz karede arkada gözüken kayalıkların arkasındadır.
karagl.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar çok güzel. harika bir gezi olmuş.

ilk defa bir fotoda uzayı gördüm. hava bu kadar mı temiz olur arkadaş.
çok harika olmuş, elinize sağlık.

dini vecibelerini bırakmamış birileri görmekte ayrı güzel birşeydi. Allah daim kılsın inş.
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
26
hepinize geçmiş olsun arkadaşlar o kayalık yolar çok tehlikeli virajlar amma yinede güzel bir gezi olmuş ayrıntılı raporlarınız da bilgilendirici olmuş teşekkürler hepinize saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst