- Katılım
- 1 Ağu 2012
- Mesajlar
- 854
- Konu Yazar
- #1
[fotolar, videolar düzeltildi..]
Merhaba arkadaşlar,
Sizlere bu yaz gerçekleştirdiğimiz ufak bir geziden bahsetmek istiyorum, aslında daha çok fotolara ve videolara kısa yorumlara
Bu yıl ilk motorumu aldım - tercihimi Mondial Xtreme MAX dan yana kullandım - daha önce kuzenimin JAWA Lazerini kullanıyordum az az, zaten yazdan yaza kullanıyordum motor (2-3 hafta).
İlk kez bu yıl biraz uzun kullanma fırsatım oldu, yaz tatilim boyunca "kara şimşeğimden" inmedim ve yaklaşık 3 haftada 1500 km yaptım.
Bu gezimiz toplamda yaklaşık 120 km civarında idi, molalar, yemek araları, yol vs. yaklasık 14 saat sürdü, yükseklik olarak 1400m ile 2700 metre arası inmeler çıkmalar oldu. yollar %20 asfalt %40 traktör yolu ve %40 traktör izi idi. %25'e varan kısa yokuşlar ve inişler vardı.
Fotolar motordan indigimde cekildi, videolar ise seyhat esnasinda cep telefonu ile.
################################################## ####
saat sabah 7, giresun, şebinkarahisar, çakır köyü: tur öncesi son hazırlıklar..
katılımcılar:
Recep Bayezit, Kanuni Cross 150
Recep Mantarcı, Mondial 150 KN
Recep Tormış, Mondial Xtreme MAX 150
Adem Tormiş, Kanuni Breton 125
Yakup Tormiş, Jawa Lazer 250 (Suluyurtta aramıza katıldı) Sebinkarahisar, Giresun'da.
################################################## ####
tura çakır köyünden başlıyoruz
(Google maps lınkı)
ilk durak yaklaşık 7 km uzaklıkta olan evcili köyü (Google maps lınk)
yolun videosu
http://www.youtube.com/watch?v=1wB9R7DrgWQ
################################################## ####
evciliden bir sonraki durağımız yaklaşık 12km uzaklıkta ve 2000m de bulunan suluyurt yaylası oldu.
(google earth yolu)
yol videosu:
http://youtu.be/6qTa71_QWzw
http://youtu.be/yDaYsW4RhFs
################################################## ####
yayladaki çatmadan totak dağı [2700m] manzarası.
yayla böcüklerini sevindirmeden olmaz tabi!
kahvaltı sonrası asıl karagöl dağ [3100m] yoluna koyulacağız..
Suluyurt - Karagöl mesafesi 42 km
Yol Videoları
http://youtu.be/kHNzTRQjpzc
################################################## #####
ŞOK 1 - Ah nerde o kafalar [6.1 km]: karagöl'de mangal filan yapmayı planliyoruz fakat ne ızgarayı, ne mangalı - hadi bunu geçtim, ne ateşimiz var! neyse ki atladım kara şimşeğe, döndüm geri suluyurta ve eksiklerimizi tedarik edip döndüm.. yola devam!
dönüs anı
ben koştururken bizimkiler keyif yapmıs
################################################## ####
ŞOK 2 - Evdeki hesap uymazsa [10 km ters ıstıkamete]:
daha önce haritadan defalarca incelenen yol artık yok olmuş.. yine eller cebe, steve amca sağol!
################################################## #####
ŞOK 3 - Ölmez o abicim Jawa o [xx km]: 1992'lik Jawanın amortisörü yolların güzelliğine dayanamayıp kopı verdi - sağ arka..
nasıl yaparız, nasıl ederiz derken meğer herşey 1.5'lik elektrik kablosuna bakiyormuş, sardık, sarmaladık, eskisinden daha sağlam oldu
Jawa candır! 50:1 lik ekzos duman kokusunu özledim..
################################################## #####
ŞOK 4 - Vahşi saldırı [20 km]: güzergahımız çeşitli yaylalardan geçtiği için doğal olarak otlanan hayvanları saldırganlara karşı koruma amaçlı - ve tabide yalnız gezen çobanlara arkadaş olması için - sivasın kangal köyünden getirilmiş köpekler var.. öncü olarak kanuniyi göndermişiz kıl payı ısırılmaktan sıyırıp dönmeyi başarmıştı, fakat nasıl olacak - yolumuz tam yayladan geçiyor.
hemen iphonelar cebten çıkarılır, harita açılır, alternatif bulunur ve "güvenli" şekilde yola devam edilir.. sağ olsaydın sağolasın steve amca derdim.
################################################## #####
[36 km] - son virajlar.. yaklasık 2200m.. motorlar oldukca zorlanmaya başladılar..
http://youtu.be/BmVSAtAzYig
################################################## #####
[40 km] son yokuş öncesi dinlenme molası, 2500 m
sisler..
bulutlar..
karlar..
http://youtu.be/obbOJu9G4gc
################################################## #####
[42 km] ve karagöl! bulunduğumuz nokta 2750 metre
temizlik imandan dedik..
ve ibadetimizi yaptik..
cızz bızz
karınlar doydu keyıfler tıkır
################################################## #####
dönüşü geldiğimiz yoldan yapmayalım dedik ve karagölden aksu içincen yola çıktık, kızıltaş tepeköy derken Şebinkarahisar - Giresun asfaltına indik. Yaklaşık 80 km.
Eğribel geçiti yine geçit vermekten yana değildi - aşırı sis, görüş mesafesi 5 metre
karagölden iniş videoları
http://youtu.be/kR1hpaDnukU
http://youtu.be/AzTYXZw3A9k
AKsu ıcı
http://youtu.be/jL9FfBGlqUk
Gıresun Asfaltı
http://youtu.be/XvlRLdr51KE
sis, çise...
samanyolu!
Asfaltta kısa mola
################################################## #####
Merhaba arkadaşlar,
Sizlere bu yaz gerçekleştirdiğimiz ufak bir geziden bahsetmek istiyorum, aslında daha çok fotolara ve videolara kısa yorumlara
Bu yıl ilk motorumu aldım - tercihimi Mondial Xtreme MAX dan yana kullandım - daha önce kuzenimin JAWA Lazerini kullanıyordum az az, zaten yazdan yaza kullanıyordum motor (2-3 hafta).
İlk kez bu yıl biraz uzun kullanma fırsatım oldu, yaz tatilim boyunca "kara şimşeğimden" inmedim ve yaklaşık 3 haftada 1500 km yaptım.
Bu gezimiz toplamda yaklaşık 120 km civarında idi, molalar, yemek araları, yol vs. yaklasık 14 saat sürdü, yükseklik olarak 1400m ile 2700 metre arası inmeler çıkmalar oldu. yollar %20 asfalt %40 traktör yolu ve %40 traktör izi idi. %25'e varan kısa yokuşlar ve inişler vardı.
Fotolar motordan indigimde cekildi, videolar ise seyhat esnasinda cep telefonu ile.
################################################## ####
saat sabah 7, giresun, şebinkarahisar, çakır köyü: tur öncesi son hazırlıklar..
katılımcılar:
Recep Bayezit, Kanuni Cross 150
Recep Mantarcı, Mondial 150 KN
Recep Tormış, Mondial Xtreme MAX 150
Adem Tormiş, Kanuni Breton 125
Yakup Tormiş, Jawa Lazer 250 (Suluyurtta aramıza katıldı) Sebinkarahisar, Giresun'da.
################################################## ####
tura çakır köyünden başlıyoruz
(Google maps lınkı)
ilk durak yaklaşık 7 km uzaklıkta olan evcili köyü (Google maps lınk)
yolun videosu
http://www.youtube.com/watch?v=1wB9R7DrgWQ
################################################## ####
evciliden bir sonraki durağımız yaklaşık 12km uzaklıkta ve 2000m de bulunan suluyurt yaylası oldu.
(google earth yolu)
yol videosu:
http://youtu.be/6qTa71_QWzw
http://youtu.be/yDaYsW4RhFs
################################################## ####
yayladaki çatmadan totak dağı [2700m] manzarası.
yayla böcüklerini sevindirmeden olmaz tabi!
kahvaltı sonrası asıl karagöl dağ [3100m] yoluna koyulacağız..
Suluyurt - Karagöl mesafesi 42 km
Yol Videoları
http://youtu.be/kHNzTRQjpzc
################################################## #####
ŞOK 1 - Ah nerde o kafalar [6.1 km]: karagöl'de mangal filan yapmayı planliyoruz fakat ne ızgarayı, ne mangalı - hadi bunu geçtim, ne ateşimiz var! neyse ki atladım kara şimşeğe, döndüm geri suluyurta ve eksiklerimizi tedarik edip döndüm.. yola devam!
dönüs anı
ben koştururken bizimkiler keyif yapmıs
################################################## ####
ŞOK 2 - Evdeki hesap uymazsa [10 km ters ıstıkamete]:
daha önce haritadan defalarca incelenen yol artık yok olmuş.. yine eller cebe, steve amca sağol!
################################################## #####
ŞOK 3 - Ölmez o abicim Jawa o [xx km]: 1992'lik Jawanın amortisörü yolların güzelliğine dayanamayıp kopı verdi - sağ arka..
nasıl yaparız, nasıl ederiz derken meğer herşey 1.5'lik elektrik kablosuna bakiyormuş, sardık, sarmaladık, eskisinden daha sağlam oldu
Jawa candır! 50:1 lik ekzos duman kokusunu özledim..
################################################## #####
ŞOK 4 - Vahşi saldırı [20 km]: güzergahımız çeşitli yaylalardan geçtiği için doğal olarak otlanan hayvanları saldırganlara karşı koruma amaçlı - ve tabide yalnız gezen çobanlara arkadaş olması için - sivasın kangal köyünden getirilmiş köpekler var.. öncü olarak kanuniyi göndermişiz kıl payı ısırılmaktan sıyırıp dönmeyi başarmıştı, fakat nasıl olacak - yolumuz tam yayladan geçiyor.
hemen iphonelar cebten çıkarılır, harita açılır, alternatif bulunur ve "güvenli" şekilde yola devam edilir.. sağ olsaydın sağolasın steve amca derdim.
################################################## #####
[36 km] - son virajlar.. yaklasık 2200m.. motorlar oldukca zorlanmaya başladılar..
http://youtu.be/BmVSAtAzYig
################################################## #####
[40 km] son yokuş öncesi dinlenme molası, 2500 m
sisler..
bulutlar..
karlar..
http://youtu.be/obbOJu9G4gc
################################################## #####
[42 km] ve karagöl! bulunduğumuz nokta 2750 metre
temizlik imandan dedik..
ve ibadetimizi yaptik..
cızz bızz
karınlar doydu keyıfler tıkır
################################################## #####
dönüşü geldiğimiz yoldan yapmayalım dedik ve karagölden aksu içincen yola çıktık, kızıltaş tepeköy derken Şebinkarahisar - Giresun asfaltına indik. Yaklaşık 80 km.
Eğribel geçiti yine geçit vermekten yana değildi - aşırı sis, görüş mesafesi 5 metre
karagölden iniş videoları
http://youtu.be/kR1hpaDnukU
http://youtu.be/AzTYXZw3A9k
AKsu ıcı
http://youtu.be/jL9FfBGlqUk
Gıresun Asfaltı
http://youtu.be/XvlRLdr51KE
sis, çise...
samanyolu!
Asfaltta kısa mola
################################################## #####