- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar, yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik !
Kısmetse bu duruşma son olacak ve "KARAR" açıklanacak.
19/10/2008 tarihinde, daha 21 yaşındayken trafik terörüne kurban verdiğimiz sevgili arkadaşımız/kardeşimiz merhum Tuğper Haktan UZEL'in, o tarihten beri; neredeyse 3 yıldır süren hukuk mücadelesinin artık sonuna geldik sayılır.
Bilindiği üzere 31 Mart 2011 tarihinde görülen son duruşmada savcılık, sanık Kadir Demirli'nin kanıt ve incelemeler neticesinde "Asli Kusurlu" olduğuna ve TCK'nın ilgili maddesince "Suçlu" bulunduğuna dair beyan vermişti.
Bunun üzerine davalı taraf, savunma için ek süre talep etmiş ve dava son kez 06/07/2011 günü saat 10:50'de görülmek üzere ertelenmişti.
İşte o gün neredeyse geldi sayılır..
Yargı süreci merhumun ailesi için oldukça yıpratıcı geçti;
Bir yanda kaybedilmiş bir evlat, bir yanda zamanında ve doğru şekilde yapılmayan incelemeler ve ihmaller neticesinde doğru düzgün işlemeyen hukuk süreci, neredeyse 3 yıl..
Ancak tüm bunlara rağmen, Tuğper'in anısına saygıdan dolayı hiç yılmadan, tüm moral bozukluklarına, haksızlıklıklara ve çarpıklıklara göğüs gererek, umudunu kaybetmeden, mücadeleyi ve adalete olan inancını hiçbir zaman bırakmadı Tuğper'in ailesi ile sevdikleri.
Bu uzun ve zorlu süreçte kimi zaman yanımızda olup, kimi zaman da imkansızlıklar neticesinde yanımızda olamasa da desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlarımıza, rahmetlinin babası Tuğhan Abi ve kendi şahsım adına, acılı aileye destek ve dayanışmalarından ötürü teşekkür ediyorum.
Son duruşmada evladını kaybetmiş bir baba olan Tuğhan Abi'ye, sanığın annesi tarafından "Çirkef" şeklinde sataşılması neticesinde yaşanan gerginlikten ötürü, Tuğhan Abi bu insanlarla bir kez daha karşı karşıya gelmenin psikolojik yükünü kaldırabilecek metaneti kendinde bulabileceğinden emin olmadığını, bu nedenle son celseye katılma konusunda kararsız olduğunu belirtti; "Siz sahip çıkarsınız Emre" dedi bana..
Ben Tuğhan abinin bu güvenini boşa çıkarmayacağım ve Tuğper'in anısına tüm saygımla sahip çıkıp, duruşma günü orada adaletin takipçisi olacağım.
Aynı duyarlılığı gösterip, bu önemli günde acılı aileye destek amacıyla bana katılmak isteyen tüm motosiklet sevdalısı arkadaşlarımı beklerim.
Gelenin de gelmeyenin de canları sağolsun.
TARİH : 06 TEMMUZ 2011 ÇARŞAMBA
SAAT : 10:50
YER : Kadıköy Adliyesi - 5. Asliye Mahkemesi (İçeri girince 2. Kat olması lazım)
Kadıköy Adliyesi'nin yeri:
Bahariye Caddesi' nin yukarısında, sonuna doğru,
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi' nin bitişiği,
Boğa heykelinden yukarı Bahariye' ye doğru; Tramvay yolunu takip ederek de ulaşabilirsiniz; yolun sonuna doğru solda.
Tuğper ile ilgili başlıklar :
http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...n-02-02-2010-tarihli-durusmasina-katilim.html
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/74897-tugper-in-bayragi-isvec-daglarinda.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-2010-sali-rahmetli-tugperin-durusmasi-*.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...010-persembe-rahmetli-tugperin-durusmasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ersembe-rahmetli-tugper-uzelin-durusmasi.html
Kısmetse bu duruşma son olacak ve "KARAR" açıklanacak.
19/10/2008 tarihinde, daha 21 yaşındayken trafik terörüne kurban verdiğimiz sevgili arkadaşımız/kardeşimiz merhum Tuğper Haktan UZEL'in, o tarihten beri; neredeyse 3 yıldır süren hukuk mücadelesinin artık sonuna geldik sayılır.
Bilindiği üzere 31 Mart 2011 tarihinde görülen son duruşmada savcılık, sanık Kadir Demirli'nin kanıt ve incelemeler neticesinde "Asli Kusurlu" olduğuna ve TCK'nın ilgili maddesince "Suçlu" bulunduğuna dair beyan vermişti.
Bunun üzerine davalı taraf, savunma için ek süre talep etmiş ve dava son kez 06/07/2011 günü saat 10:50'de görülmek üzere ertelenmişti.
İşte o gün neredeyse geldi sayılır..
Yargı süreci merhumun ailesi için oldukça yıpratıcı geçti;
Bir yanda kaybedilmiş bir evlat, bir yanda zamanında ve doğru şekilde yapılmayan incelemeler ve ihmaller neticesinde doğru düzgün işlemeyen hukuk süreci, neredeyse 3 yıl..
Ancak tüm bunlara rağmen, Tuğper'in anısına saygıdan dolayı hiç yılmadan, tüm moral bozukluklarına, haksızlıklıklara ve çarpıklıklara göğüs gererek, umudunu kaybetmeden, mücadeleyi ve adalete olan inancını hiçbir zaman bırakmadı Tuğper'in ailesi ile sevdikleri.
Bu uzun ve zorlu süreçte kimi zaman yanımızda olup, kimi zaman da imkansızlıklar neticesinde yanımızda olamasa da desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlarımıza, rahmetlinin babası Tuğhan Abi ve kendi şahsım adına, acılı aileye destek ve dayanışmalarından ötürü teşekkür ediyorum.
Son duruşmada evladını kaybetmiş bir baba olan Tuğhan Abi'ye, sanığın annesi tarafından "Çirkef" şeklinde sataşılması neticesinde yaşanan gerginlikten ötürü, Tuğhan Abi bu insanlarla bir kez daha karşı karşıya gelmenin psikolojik yükünü kaldırabilecek metaneti kendinde bulabileceğinden emin olmadığını, bu nedenle son celseye katılma konusunda kararsız olduğunu belirtti; "Siz sahip çıkarsınız Emre" dedi bana..
Ben Tuğhan abinin bu güvenini boşa çıkarmayacağım ve Tuğper'in anısına tüm saygımla sahip çıkıp, duruşma günü orada adaletin takipçisi olacağım.
Aynı duyarlılığı gösterip, bu önemli günde acılı aileye destek amacıyla bana katılmak isteyen tüm motosiklet sevdalısı arkadaşlarımı beklerim.
Gelenin de gelmeyenin de canları sağolsun.
TARİH : 06 TEMMUZ 2011 ÇARŞAMBA
SAAT : 10:50
YER : Kadıköy Adliyesi - 5. Asliye Mahkemesi (İçeri girince 2. Kat olması lazım)
Kadıköy Adliyesi'nin yeri:
Bahariye Caddesi' nin yukarısında, sonuna doğru,
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi' nin bitişiği,
Boğa heykelinden yukarı Bahariye' ye doğru; Tramvay yolunu takip ederek de ulaşabilirsiniz; yolun sonuna doğru solda.
Tuğper ile ilgili başlıklar :
http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...n-02-02-2010-tarihli-durusmasina-katilim.html
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/74897-tugper-in-bayragi-isvec-daglarinda.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-2010-sali-rahmetli-tugperin-durusmasi-*.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...010-persembe-rahmetli-tugperin-durusmasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ersembe-rahmetli-tugper-uzelin-durusmasi.html