[İstanbul-MT] 26/09/2010 Anadolu Feneri'ne gidiyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi tarihi : 26.09.2010
buluşma yeri: Harem
buluşma saati:tavsiyeniz nedir
hareket saati:tavsiyeniz nedir

selam arkadaşlar şehir dışına çıkma imkanı olmayan istanbullu motorcu kardeşlerimizinde katılabileceği bir güzergah hazırlayıp beğeninize sundum güzergahımız 41 km gidiş olarak hesaplandı bu gezideki amaç daha önce çeşitli nedenlerden bir araya gelemeyen istanbullu motorcu kardeşlerimizin bir araya gelip tanışıp kaynaşması size detaylı olarak güzergahı tanıtayım

istanbulg.jpg
urada

güzergahımızın harita üzerindeki hali bu şekilde


başlangıç noktamız HAREM
buradan haraketle SALACAK a gelmiş olacaz hemen önümüze KIZ KULESİ gelecek devamında bir türlü bitmek bilmeyen marmaray inşaatını görecez
daha sonra ÜSKÜDAR meydanına gelmiş olacaz sağımızda Mihrimah sultan Cami olacak
devam ediyoruz PAŞALİMANINA geldik ibb Fethi Paşa Sosyal tesisleri kahvaltı için harika bir yer dir özellikle simidi meşhurdur burada simit çay ve krem peynirle kahvaltı yapılabilir ayrıca kahvaltı tabağı mevcuttur
yolun devamında bir çok diziye setlik yapmış KUZGUNCUK a gelecez şirin bir mahalle
devam ediyoruz köprünün altından geçip BEYLERBEYİNE geliyoruz
Beylerbeyi Sarayını gezip gezmemek tercih meselesi yola devam şimdi sıra hıyarıyla meşhur semtimizde yani ÇENGELKÖY deyiz
çok karmaşık bir semt oldu artık ama çay içilebilir
devam ettik sağımızda KULELİ askeri lisesi gerçi restorasyon halinde ama genede güzel karşısında balık tutanlar var her zamanki gibi devam ediyoruz
VANİKÖY E geldik burada ayedaşın halka açık sosyal tesisleri ve karşısında boğaz kenarında arabanla çay içebileceğin Alperenler tesisleri var
yola devam ettik artık KANDİLLİ deyiz gözleriniz rasathaneyi aramasın çünkü o yukarıda
neyse devam ediyoruz ve benim hala anlam veremediğim bir yere KÜÇÜKSU PLAJINA geliyoruz çok güzel bir piknik alanı var
fakat hemen sağ tarafından nehir gibİ lağım akan bir yerde insanlar nasıl denize giriyor çok ilginç gelmiştir bana
buradan sola dönüyoruz sağımızda KÜÇÜKSU KASRI hemen yanındada halka açık Sabancı öğretmenler evi deniz kenarında güzel bir tesis yolun devamında Rumeliye göre biraz daha gariban duran ANADOLU HİSARINA gelecez şirin ötesi bir yer
devam edelim dik bir rampayı tırmanıp TEMA VEHBİ KOÇ VAKFI tesislerine gelecez muhteşem bir manzara burada bizi karşılayacak her çıkışın bir inişide var diyerek rampayı iniyoruz
tekrar sahil yolundan geliyoruz KANLICA ya meşhur Kanlıca yoğurdu emrinizde devam edelimmi
tamaM o zaman geldik ÇUBUKLU ya burada Çubuklu Hayal Kahvesi (biraz pahalıdır) ve ibb BURUNBAHÇE tesisleri var
geLiyoruz solumuzda eskiden önünden geçerken anason kokusuyla kafayı bulabileceğiniz tekel fabrikası olacak devamındada PAŞABAHÇE ye gelecez
eskiden meşhur cam fabrikasının olduğu yer burayıda geçtik geldik BEYKOZ a
sahilde tekne restorantlarda balık ekmek yenebililir devam ediyoruz
geldik BEYKOZ ÇAYIRINA kocaman ve yeşil düz bir alan yola devam edince sıra geldi YUŞA HAZRETLERİ türbesine dualarımızı edip yola devam ediyoruz
ağaçlar arasından ilerleyip geliyoruz ANADOLU KAVAĞINA solumuzda piknik ve mangal için uygun yerler ileride son derece dar bir alana sığdırlımış bir mahalle balık restoranları bolca var gene dik bir rapmayı çıkıp geliyoruz YOROS KALESİ ne (maalesef şu an restorasyonda içeri giremeyebiliriz) ama burada çay garanti
devam ediyoruz ağaçların arasından ilerlemeye geliyoruz son durağımıza yani ANADOLU FENERİ ne dönüş yolunu değişitirirsek güzergahımıza KAYMAK DONDURAN piknik alanını ve muhteşem BEYKOZ KORUSU nu ekleyebiliriz

arkadaşlar en ince ayrıntısına kadar yazıp beğeninize sundum kısa ve vakti olan herkesin katılabileceği bir tur olacak hemde istanbulluların gözü motorcu görecek
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul ekibi için istanbulda bir gezi bence değerlendirin bunu
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
tarih yazasana :) mübarek birde yazılarda pragraf falan kullnasaydın çok iç içe yazı
ben yazıyım tarihi bari... gezi tarihi : 26.09.2010
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarih için net bir şey demedim çünkü pazar gününün hava durumu bugün çıktı nette belki gene yağmurlu olur diye yazmak istemedim yazı içinse haklsın dostum biraz karışık olmuş motorcu dostlar yazının karmaşıklığı için özür diliyorum
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam motoru aldin yerinde durmuyorsun bakıyorum :)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
tarih için net bir şey demedim çünkü pazar gününün hava durumu bugün çıktı nette belki gene yağmurlu olur diye yazmak istemedim yazı içinse haklsın dostum biraz karışık olmuş motorcu dostlar yazının karmaşıklığı için özür diliyorum

dur bi düşüniyim..... tamam özürünü kabul ediyorum:)
pazar günü inş. hava güzel gözüküyor şimdilik cuma günkü pikniğe konsantre ol:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------

Hocam motoru aldin yerinde durmuyorsun bakıyorum :)
sinan abi sen onu yalova ya giderken görecektin nasıl bir mutlu nasıl keyifli:) elinden gelse gece gündüz hiç kontak kapamadan gezecekte işte imkanlar el vermiyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla öyle dostlar bu sefer daha mutluyum motorumla çünkü 3 sene maddi sorunlar nedeniyle ara vermiştim hani şimdiki halimi 3 yılın patlaması diye değerlendiriyorum ne olur mazur görün beni
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
a.s. dostum eyvallah bizde geliriz inan böyle düşünen bir arkadaşımızla her yere
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
o zaman ilk üçü yazalım artık :)
1:runbelx
2:innovacı
3:hattat hasan

hadi bakalım listeyi oluşturması benden katılım sizden :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
guzel yerler ben her hafta gıderım anadolufenerı ozellıkle bır cıkmaz sokak var ordan dırek ıskeleye ınıyorsunuz orayada gıdın denıze sıfır manzara super:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tarih için net bir şey demedim çünkü pazar gününün hava durumu bugün çıktı nette belki gene yağmurlu olur diye yazmak istemedim yazı içinse haklsın dostum biraz karışık olmuş motorcu dostlar yazının karmaşıklığı için özür diliyorum

ben düzelttim biraz :wiinkk:
tarih belli de buluşma saatini ve hareket saatinide belirtirseniz iyi olur
benim yaptığım buluşma topiclerinden kopya alabilirsiniz:p:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben düzelttim biraz :wiinkk:
tarih belli de buluşma saatini ve hareket saatinide belirtirseniz iyi olur
benim yaptığım buluşma topiclerinden kopya alabilirsiniz:p:wiinkk:

buluşma yerimiz harem otogarı belirli bir nokta diye düşündüm saat olarak değerli motorcu arkadaşlarımında fikrini alarak herkesin işine yarayacak bir saat belirleriz kanısına varmıştım bilmem dogrumu yaptım takdir sizlerden
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben o gün M.şevketpaşa üzerinden Öyümce ve devamında Ömerli taraflarına gitmeyi planlıyordum..
Anadolu Fenerine kadar sizinle birlikte gelip dönüşte oradan ayrılabilirim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman ilk üçü yazalım artık :)
1:runbelx
2:innovacı
3:hattat hasan

hadi bakalım listeyi oluşturması benden katılım sizden :)
4:eek:sbourne

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

ben düzelttim biraz :wiinkk:
tarih belli de buluşma saatini ve hareket saatinide belirtirseniz iyi olur
benim yaptığım buluşma topiclerinden kopya alabilirsiniz:p:wiinkk:

üstadım eline sağlık topiğe çeki düzen vermişsin çok daha güzel olmuş
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
arkadaşlar pazar günü hava güzeldi ama şimdi parçalı bulutlu sağanak yağışlı diyor gerçi bugünde öyle demişti ama avrupa yakasına yağmur yağmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst