Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

30 temmuz KEYİFLİ piknik

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    Alıntı Loft adlı üyeden alıntı
    yaws bu uzun eşek kötü bitcek gaLiba en iyisi biri römork getirsin en mantıklısı bu :D
    yok abi tam donanımlı bir kaç ambulans acil müdahalaler için
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #102
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı cuk_o adlı üyeden alıntı
    yok abi tam donanımlı bir kaç ambulans acil müdahalaler için

    bence bu gidişle bir kaşda yetmiyecek

  3. #103
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    Bu işin sonunda yassı eşşek diye bize özgü bir oyun çıkacak
    KEYİFLİ YASSI EŞŞEKLER
    KAMP ADAMLARI

  4. #104
    vedat kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Şehir
    istanbul/levent
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR
    günaydın MTTTTTTTT....
    bu akşam çay..
    yarın TV..
    pazar piknik...
    pazartesi iş...
    salı iş..
    çarş...
    işmiiii bu yaaaaaa....
    insanlar gelecek için hayal kurar..kaderde buna gülermiş...

  5. #105
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı vedat kaya adlı üyeden alıntı
    günaydın MTTTTTTTT....
    bu akşam çay..
    yarın TV..
    pazar piknik...
    pazartesi iş...
    salı iş..
    çarş...
    işmiiii bu yaaaaaa....

    Günaydın Vedat.. Valla sabah bende bu konudan yakındım evden kovduLar ona göre fazLa budaklandırma sonu kötü gidiyo

  6. #106
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    ya çalış çalış nereye kadar ya

    yapılırmı bu abiye be yürü abi

    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  7. #107
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    evttt Camadam tatilden döndüüüüü
    KAMP ADAMLARI

  8. #108
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    paylaşım için saol çok güzel ve büyüleyici bir yermiş bir ara gezi planlarımıza burayı da dahil edelim bari biraz uzak ama

  9. #109
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    gerçekten süper bir yer
    özellikle ilkbahar ve sonbaharda inanılmaz güzel oluyor
    spor yapmak istiyenler içinde göl kenarında koşu parkuru ve jimlastik aletleri var
    hele bir iki dost sabah kahvaltınızı ormanda yapmak isterseniz nefis bir güne başlarsınız
    KAMP ADAMLARI

  10. #110
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    evet arkadaşLar mesainin bitmesine 1 Saat 13 dakka var Dostdark ben şimdi pazar günü için idman yapıcam, ızgara yapmışlarda arkadaşlar yeme idmanı yapıcam acıkanLar buyursun

  11. #111
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    Alıntı Loft adlı üyeden alıntı
    evet arkadaşLar mesainin bitmesine 1 Saat 13 dakka var Dostdark ben şimdi pazar günü için idman yapıcam, ızgara yapmışlarda arkadaşlar yeme idmanı yapıcam acıkanLar buyursun
    Afiyet şeker olsun kardeşim
    Yanında da bol buzlu çayını içersin
    Bizde belgırat da mangaldan sonra izmit den dostlarımızın getirdiği pişaniyeleri midemize indireceğiz
    KAMP ADAMLARI

  12. #112
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı dostdark adlı üyeden alıntı
    Afiyet şeker olsun kardeşim
    Yanında da bol buzlu çayını içersin
    Bizde belgırat da mangaldan sonra izmit den dostlarımızın getirdiği pişaniyeleri midemize indireceğiz
    hani nerde kimde pişmaniye

  13. #113
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    Alıntı Loft adlı üyeden alıntı
    hani nerde kimde pişmaniye
    bilmeemmmmmmm
    KAMP ADAMLARI

  14. #114
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı dostdark adlı üyeden alıntı
    bilmeemmmmmmm
    tamam tamam duygu sömürüsü yapma gelirken aLırım 1 2 kutu ama inşallah ben yemem

  15. #115
    vedat kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Şehir
    istanbul/levent
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR
    evet arkadaşlar son durum nedir...
    piknik yapıp mangal yapıp..
    top oynayıp ip atlayıp..
    salıncak yapıp..
    ağaçları kesip ..
    yerine bina yapıp..
    onları satıp..
    köşeyi dönüppppppp
    bla bla bla bla bla bitmiyor işler yaaa bitmiyorrrrr... ..
    insanlar gelecek için hayal kurar..kaderde buna gülermiş...

  16. #116
    dostdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MONDİAL 151 Racing Scooter +HONDA CBF 150 Karakız
    Evet sakin bir piknik için hazırmıyızzzzzzz
    hemde ne sakinnnn
    KAMP ADAMLARI

  17. #117
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    hazııııııııııııııııırrrrrrrrrııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııııııııızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzz
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  18. #118
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    ben gidiyimde kendime bir pişmaniyecide iş buLıyım yarın için

  19. #119
    ccbbdd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    5Yamaha3Virago5
    soner herkes kendi mamasını kendimi getiriyor nedir abi durum ona göre...
    "Akıllı olanlar sebepler konusunda tartışırlar,ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!"

  20. #120
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı ccbbdd adlı üyeden alıntı
    soner herkes kendi mamasını kendimi getiriyor nedir abi durum ona göre...

    ben otlakçıyım ccbbdd birde sabah kaçta çıkcan? istersen buLuşanlım beraber devam edelim uyarmı sana ?


    BLUE MOTOR
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler