17 Mayıs 2009 / 3. Geleneksel Motosiklet.NeT Yuvacık Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Kocaelinin Şirin Beldesi Yuvacık Köyüne gidiyoruz. 17 Mayıs 2009 Pazar

Ana Buluşma Noktası
Tarih: 17 Mayıs 2009 Pazar
Saat: 9:30 (Hareket 10:00)


Buluşma Noktası: İstanbul Çamlıca Otoyol Gişelerinden 18km sonra ki ilk benzin istasyonu (Opet Benzin İstasyonu- Otoyol Kurtköy çıkışını geçtikten sonra otoyol üzerindeki ilk benzinci)

Yol Güzargahı: Buluşma noktası Otoyoldaki Opet benzin istasyonundan hareket - Otoyol Batı İzmit- Derince Gişelerinden çıkılacak - Gişelerden sonra mola ve Kocaeli MT ile buluşma - Yalova istikametinden sahil yolu takip edilip Yuvacık'a ulaşılacak.

Buluşma Noktası Harita: Google Haritası

Yuvacık Haritası
haritapa8.jpg


Avrupa yakasından buluşup gelecek arkadaşlar için buluşma noktası, Levent BP Benzin İstasyonudur. Buluşma saat: 09:00. Yol güzergahı 2. köprü üzerinden tem otoyoluna giriş, ana buluşma noktası varış.
Avrupa Yakası Buluşmsa Noktası Google Haritası

dsc00606qq4.jpg


Gezi Yapılacak Mekan: Karaaslan Alabalık & Kamping Tesisleri:
Yeme-İçme ve Fiyatlar: Yemek olarak yer belirlenmiş olup kendimize ait yerler ayrılacaktır.

3.cü senemize özel tüm yemekler herşey dahil 15 ytl

Balık yemek istemeyenLer için menude değişiklik yapılıp yerine köfte, tavuk, kırmızı et olarak değişebilir bu sizin arzunuza kalmış.
Ayrıca isteyen arkadaşlar kendi istedikleri şeyi pişirebilme imkanına sahiptir. Bugun için ızgara ve kömür bulunmaktadır ve ücretsizdir.

Yuvacık Gezi Alanından Fotoğraflar

normal_DSC02838.JPG
normal_DSC02849.JPG
normal_DSC02843.JPG
normal_DSC02860.JPG



Bu arada Geçen Sene yaptığımız gezide bazı aksilikler çıkmıştı bunu biliyoruz.. bu sene daha düzenli bir şekilde şimdiden hazırlanmaya başladık.. Ve erkenden tarihi belirlemek istedim.. Bu arada biLmeyenler İçin ben Loft ;)


Geçen Sene yapılan geziden bir video

[YT]Ojk4RYslZ7w[/YT]

[MEDIA]http://www.metacafe.com/fplayer/1325332/autoPlay/.swf[/MEDIA]

Geçen Sene yapılan gezi fotoğrafları

p1090532smallnd9.jpg


p1090535smallez2.jpg


img1548pc6.jpg


topluim7.jpg


img1533qg3.jpg


Fotoğraflar 01 - Fotoğraflar 02 - Fotoğraflar 03 - Fotoğraflar 04 - Fotoğraflar 05 - Fotoğraflar 06 - Fotoğraflar 05


Gezi için hatırlatma:
- Grup Sürüşünde Kullanılan El İşaretleri
- Grup Gezileri (Hasan Alp İNAN)
- Motosiklet Teorisi #5, Grup Gezileri (Donald Duck)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Geçen Seneden Kaybolan ve hala bunulamıyan ibo kardeşimizin son resmi
img1504oa3.jpg

Bu sene kendisini bulabilceğimizi tahmin ediyoruz :))
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
10 Mayıs'ta evleniyorum ben Yuvacık yerine benim nikaha gelseniz :cherry:

Herkese şimdiden iyi eğlenceler diliyorum. İnşallah güzel bir organizasyon olur :cat:

Tarih 17 Mayıs olmuş... Hımm balayı dönüşü olabilir aslında :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
yaaaaaaaaaaa niye öss ye hazırlanıyorum ki ben :p
neyse artık kendimi tutucam ve sınavım bitene kadar dersaneyi aksatmayacagım :)
çok güzel geçecek eminim
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
bir hafta erteleseniz çanakkale mt aynı güne denk geliyor

17 ertelersen söz geleceğim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
vay be geleneksel gezinin vakti gelmiş. 3te3 yapabilicez mi bakalım???
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Kimbilir belki yarın belki yarından da yakın.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir gezi olucağa benziyor eğer işlerimi ayarlarsam o vakte kadar kesin geliyorum:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Aksilik olmazsa bende gelicem (katılım listesini kontrol etmem lazım)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Biz bu geziye scooter la katılabilir miyiz ki... :silent: :silent: O zaman kadar motoru alamamış olabiliriz belki... :silent: :silent:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu gezi kaçmaz gibi geliyor bana.. Geçen sene kaçırmıştım ve cok üzülmüştüm bu sene gelmek istiyorum..
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
85
ya sedat çok kötü bir zamanlama seçmişin...o hafta körfez pistinde yarış var.bence bi hafta soraya al bu geziyi ???
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
halis abi sedat varsa bende gitmiyorum en iyisi hep birlikte sedata haber vermeden başka biyere gidelim :p

hadi abant yapalım sedat bizi yuvacıkta beklesin ama herkes geliyom desin sonra hep birlikte abant yapalım :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bir hafta ertelenirse bende gelebilirim sanırım ayın 10 da çanakkale var oraya gitmeyi düşünüyordum 17 sinde gelebilirim ertelenirse:cat::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst