[MT İstanbul] 15 Kasım 2007 Perşembe - Motosiklet 2007 Fuarına Gidiyoruz.

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
[MT İstanbul] 15 Kasım 2007 Perşembe - Motosiklet 2007 Fuarına Gidiyoruz.

07Motosiklet2_tr.jpg

15.İstanbul, Uluslararası Motosiklet Fuarına Gidiyoruz

Buluşma Yeri: Taksim meydendaki McDonald's
Buluşma saati: 12:30 (hareket)13:00


arkadaşlar perşembe günü için fuara gelen arkadaşlar lütfen isim yazdırsın
(not)davetiyesi olmayanlara admin tarafından temin edilcek tir yani biletler admin babadan bu topiğin açılma nedeni herkesin toplu olarak yani motosiklet.net olarak oraya gitmektir gelcek arkadaşlar taksim meydendaki mc donald;s oraya saat 12:30 da gelmesi rica olunur (İST BURAK)
GELEN KİŞİLER
1.HASAN
2.MHRRMKPNR
3.TANRININ KIRBACI
4.PINAR
5.ABAL
6.BEKOSERKAN
7.İHSANAKSA(İHSAN BABA ORDA OLCAK STANDA)
8.DREAL
9.İSTBURAK(YANİ BEN)
10.MARV
11.VREON
12.DALYONER+1
13......YOKMU ARTIRAN İSİM BEKLİYORUZ ARKADAŞLAR MT İSTANBUL BU KADARMIYIZ HADİ BEKLİYORUZ TUKUNUZU GÖRELİM
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
eger okula motorla gidersem gelirim ordan gider türlü bakalım gelmeye çalışıcam diyelim:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ne buluşucam taksimde sizle deli :p
Fuar bana taksimden daha yakın hem :)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yavvvv gelsen ölürmüsün gel işte :)
kırma bizi ayriyetten fotoda güzel çıkmışsın bak yağda yaptım ama :) gel işte yaaa
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
yaw ben daha önce fuara gitmemde ücret vermedim.. bunda ücretmi alıyorlar.. davetiyemde var
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
söz veremem.. iki kişi geleceğimiz için cumartesi yada pazar..
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hak mı bu sımdı haftanın ıcınde gunun ortasında; işi gücü olan çalışan naapsın ki cumartesi yapın şunu :bounce:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
ok orda olurum ama metroyu kullanabılırım yada motorla gelırım de ön camı hakan yetiştire bilirse (motora buz dolabı carptıda) bıde hava mualefeti tabiki telefonlasırız burak veya msnden ([email protected])
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ok abi benim tel var sende 12.30 orda olursun hava iyi olursa bende motorla gelcem ama iyi olmazsa yürüyerek gideriz ok:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavvvv gelsen ölürmüsün gel işte :)
kırma bizi ayriyetten fotoda güzel çıkmışsın bak yağda yaptım ama :) gel işte yaaa

yağ yandı dostum ocakta :queen:

pınar ocaktaki yağlara yetişemiyosun :queen:

gaza gelmişsin bakıyorum :queen:

tophane buluşması yaramış sana :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yağ yandı dostum ocakta :queen:

pınar ocaktaki yağlara yetişemiyosun :queen:

gaza gelmişsin bakıyorum :queen:

tophane buluşması yaramış sana :queen:

yağğğğ sorma yağda yaptık işe yaramadı :) sen geliyomusun peki :cat: gel gel zevkli olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
davetiye nerden temin edebiliriz... bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yavvvv gelsen ölürmüsün gel işte :)
kırma bizi ayriyetten fotoda güzel çıkmışsın bak yağda yaptım ama :) gel işte yaaa

Abi direk fuar girişinde buluşmamızın ne sakıncası varki?
"eserkose" nickli arkadaşımızın çektiği bir resimdir, burdan tekrar kendisini saygıyla anıyoruz :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
Abi direk fuar girişinde buluşmamızın ne sakıncası varki?
"eserkose" nickli arkadaşımızın çektiği bir resimdir, burdan tekrar kendisini saygıyla anıyoruz :)

oooo Pınarcık anmışsın yine adımı valla kulaklarım çınlıyor demek senmişsin:))) bu arada sizinkilere söyledim yakında süper bir parti var haberin olsun aman aramızda kalsın:))))
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bugün göztepe ve altunizadede 2 firmaya baktım ama davetiye bulamadım
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
oooo Pınarcık anmışsın yine adımı valla kulaklarım çınlıyor demek senmişsin:))) bu arada sizinkilere söyledim yakında süper bir parti var haberin olsun aman aramızda kalsın:))))

Parti mi bayılırım partiye :queen:
Yaa redparty yede süper diyodun hiçte süper olmadı kanımca inşallah bu da öyle bişiy olmaz :(
Söylediğin için teşekkür ederim ayrıca :wiinkk:
Kulaklarını hep çınlatıyorum özellikle buluşmalarda :p Anladın sen :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Abi direk fuar girişinde buluşmamızın ne sakıncası varki?
tamam tamam saat 1 gibi fuarın onunde buluşalım nedersin pınarrrrrrrrrr:cat:

arkadaşlar parti nerde yaaaa özledik valla partiye gitmeyi özledik :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
burak en iisi sen benım yanıma gel bız burdan gıdelım
bunlardan gelecek yok ıkımız pasa pasa gıderız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst