CF MOTO ve YAMAHA işbirliğine gidiyor
-
Yamaha'nın Çin'deki motosiklet üretim ortak girişimi Zhuzhou Jianshe Yamaha Motor'un mevcut ortağı olan Chongqing Jianshe Mechanical and Electric Co. planlı mülkiyet değişikliğini doğrulayan resmi bir açıklama yaptı. Kasım 2023 ZJYM'nin öz sermaye payını ZHEJIANG CFMOTO POWER CO.'ya devretmesi planlanıyor.
Yeni firmanın adı ZHUZHOU CF YAMAHA MOTOR CO. olacak.
CFMOTO, ZCYM'de yüzde 50 hisseye sahip olacak, Yamaha ise yüzde 44,23 hisseye sahip olacak ve Tair Yea Limited de kalan yüzde 5,77 hisseye sahip olacak.
Yamaha, Çin'i önemli üretim ve satış üslerinden biri olarak görüyor ve rekabetçiliği daha da artırmak amacıyla CFMOTO ile ortak girişiminin görüşmelerin devam ettiği açıklandı
CFMOTO'nun halihazırda KTM ile yakın bir çalışma ittifakı var ; Yamaha ile olan bu yeni ittifak ise küresel motosiklet endüstrisindeki ayak izlerini daha da güçlendirecek. Bu ortaklıkla Çin'de yeni motosiklet modellerinin üretilmesi planlanıyor. Yeni modellerin Yamaha ya da CF Moto adıyla mı üretileceği ilerleyen günlerde kesinlik kazanacak.
Reklamlar
-
-
Artık gönül rahatlığıyla "250 Sr deler" diyebiliriz.
-
Belki Yamaha 270 derece crank blokları biraz güç ve elektronik eklemeler ile Çin' de yapmaya başlar.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Artık gönül rahatlığıyla "250 Sr deler" diyebiliriz.
😊😊😊
Cf yi beğeniyorum ama yedek parça sorunu inşallah çözülür
-
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Cf yi beğeniyorum ama yedek parça sorunu inşallah çözülür
Ben de ileride düşünebilirim. İstanbul'da yaşadığım için servis sıkıntım olmaz ama motorun uzun ömürlülüğü, kullanıcı kitlesinin oluşması, muadil ürün bilgisinin yaygınlaşması, dediğiniz gibi yedek parça sorunu gibi konular ileride nasıl olur bir bakmak lazım. Adamlar her sene kendilerinin üzerine bir şeyler katarak geliyorlar.
-
Bu vesile ile iş yapamayan yamaha yetkili servisleri de nk ve sr lar ile dolarlar .nk ve sr sahipleri de artık satarken yamaha servisi bakımlı derler artık
-
Bence
Yamaha yakın bir gelecekte maliyet konusunda çin li firmalar ile rekabet edilemeyeceğini gördü. Şimdiden düşük maliyet için iş birliğine başladı. Gelecekte ne avrupalı motosiklet ve araba üreticileri çinli ve vietnamlı firmalar ile baş edemeyecek ve pazarları çok küçülecek diye düşünüyorum
-
BMW kaç yıldır Çin'de otomobil üretiyor, ama sadece Çin'de satıyor o otomobiller.
Çin'den kaçış yok. Bari kendimiz contracted manufacturing ya da direk fabrikaya çökmek suretiyle yapalım ki biraz eli yüzü düzgün mallar çıksın diye giriyorlar.
Batı bu karlılık beklentisiyle bu maliyetler ile başka türlü başa çıkamaz. Piaggio'nun da Hindistan'da Vietnam'da bir sürü fabrikası var. Yamaha zaten Endonezya'da da fabrikaya sahip. Honda Tayland'da yine kendisi üretim yapıyor.
-
harun27 adlı üyeden alıntı
Bu vesile ile iş yapamayan yamaha yetkili servisleri de nk ve sr lar ile dolarlar .nk ve sr sahipleri de artık satarken yamaha servisi bakımlı derler artık
Benim xmax'ı götürdüğüm yamaha servisi işi başından aşkın, randevusuz kabul etmiyor, iş yapayan yamaha servisi görmedim.
-
CF de Hero gibi olursa sorunsuzluk konusunda, bizim gibi ülkeler için iyi olur. Görece yüksek cc Japonları sıfır almak imkansız hale geliyor yavaş yavaş.
Tasarım konusunda KTM yi örnek aldılar, sorunsuzlukta Yamaha gibi olsa tadından yenmez.
-
kalite ve parça olayında umarım bişeler değişir tabi. ama zannetmiyorum. hero honda ile çalıştı sonuç ortada. tvs bmw ile çalıştı sonuç ortada. ama bu ortaklıktan sonra 10-15 zam yapacaklardır. bizim millette yamaha olayını duyunca hemen zıplayacaktır. keşke şu çinliler ve hintlilerde stabil bişeler ortaya koysada japonlara muhtaç olmasak. hatta keşke biz yapsak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)