Çok güzel maşallah. Mat siyah detaylarda iyi duruyor. Daha spor göstermiş makinayı...
honda shadow kullandım. simdi 2011 yeni kasa harley 883 superlow kulanıyorum. saglamlık konusunda harley her türlü üstün. özellikle kaporta:p alırken screaming eagle egzoz taktırıp ayar cektirirseniz coook hos bi sesi var. ilkel olduguna katılımyorum. motorla oynama sansınız, imkanınız cok dhaa fazla ve bunu rahatlıkla yapabiliyosunuz. seceneginiz cok. ve uygulama basit. aksesuar bulmak cok kolay eger amerikadan getirtme imkanınız varsa. shadowda bu secenekler cok az. imkan vermiyor size. benim harleyde kendinden orjinal alarmı var. kumandası var o olmadan calısmıyor motor. bir kaza yaptım harley degilde shadow olsaydı hem ben hem motor iptaldi
shadow kötü demiyorum ama bence cruiser olarak harleyle kıyaslanmaz. ama tabi yukarıda sölendigi gibi para konusur harleyde. imkan cok secenek cok ama para işte. tr de su an servis vs işleri biraz sıkıntı. ama duydugum kadarıyla hızla yaygınlaşıyor. izmir ankara gibi yerlerde de satış ve servisler acılıyor.
Linktekini beğendim. Egzoz çok güzel olmuş. Mat siyah olabilir aslında. Çinlilerden farklı en azından.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7874128/detay/
güzel motor... gidip sifirini almaktansa link deki motoru alman daha mantikli, uzerinde nerden baksan 2,3 bin euroluk aksesuar var...
Sıfır takıntım var. Sıfır candır
sıfır almak mantıklı değil pek harleylerde çünkü motor 20 000 kmde bile olsa sıfırdır ömrü çok uzun bu motorların torunun biner bu motora ama üstündeki aksesuarlar önemli aksesuarlar harleyi harley yapar ve pahalıdırlar o yüzden ikinci el full donanımlı bulursanız onu alın yoksa sıfır alıp birde üstüne paralar gidince 35 milyarlık motor oluyor 50 milyar satmaya kalktıgında ise 25 e satamıyorsun
o resimdeki egzoz cok ses verir yanlız hani bilmem sese karsı olan ilginizi ama daha orta seviye tercih ederseniz sizin icin daha iyi olur
Yok ya çok ses meraklısı değilim. Orjinal sesi yeterli. Sadece görüntü açısından beğendim.
Bakım konularını sıkıntı yapmayın arkadaşlar ben kendim bakım yapıyorum çok basit sizede öğretirim istanbuldaysanız sizde bakım yaparsanız sonuçta bu motor cbr 1000 rr değil bildiğiniz traktör haha
sn. luthier76, sıfır takıntınız varsa sıfır alın bencede... bende olsam gidip sıfır alırım, yalnız harley kolay kolay satılabilen bir motosiklet değildir!
kimse bunun aksinide iddia etmesin... bolca aksesuar seçeneğiniz var evet, doğru! VANCEHINES eksozdan tutta, harleyin kendi aksesuar gamı binlerce!
resimlerden hiçbir şey anlaşılmaz, harleye yakından bakmanız elleyip, üzerine oturup bakmanız gerekir! kalitesini ancak o şekilde anlarsınız...
yalnız klasikten emin misiniz? supersportla çelişkiye düşüyorsanız çok tezat, iyi düşünün derim!
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
harleye bineceksen zaten belli başlı tamir taklavat işlerinden anlamak gerekir, uğraşmayıda seviyorsanız...
aksi halde yetkili servise zırtpırt gidildimi söğüşlüyorlar... işçilik saat ücreti euro bazında...
sn. dersansportta anladığım kadarıyla bilen bir arkadaş, siz kararınızı HD üzerinde sabitlediyseniz
yardımcı oluruz belli bazı konularda HD üzerine...
Açıkcası ben tüm motosiklet çeşitlerini seviyorum enduro hariç Onların da görüntüleri pek hoşuma gitmiyor. Cruiserları seviyorum. İkinci ellerinin zor olması ilginç. Sahibinden deki fiyatlar baya iyi halbuki. Dünden beri baya bir araştırdım videolar resimler. Sevdiğime karar verdim. Sonuçta bu araca zorunlu değilim beni çok rahatsız ederse ki zannetmiyorum, satarım. Bir önceki motorum hoşuma gitmedi 2000km olmadan 2 milyar zararla sattım mesela. Ama harley başka bence. Çocukluğumuzdan beri duyarız harley harley diye şimdi deneme fırsatım ve imkanım var. Deneyeceğim. Klasik arabaları da çok severim. Özellikle mustang i. Bu da onun motosiklet versiyonu Ben trafikte bu işten anlamayan bir takım hıyarların motora çinli muamelesi yapmasından korkuyorum biraz. Çinli kullananlar yanlış anlamasın ama sonuçta 35 tl nin üzerinde bir rakam veriyoruz. Ona göre bir farkı olmalı. Onun dışında bir kararsızlık yok şu anda.
Motordan hiç anlamam teknik olarak. Ne gibi şeyler yapmak gerekiyor.? Zor mu bu işlemler?
Yakından bakmam imkansız. İstanbula gelmem gerekir fakat çok yoğun işlerim. Resimlerle idare edebilirm ancak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
Bu arada motoru bu ay içinde alırsam 38 tl ödeyeceğim. Seneye alırsam 40 ı geçiyor.
custom alma sportster ı sportster yapan şey penaut tank dediğimiz depodur yani ya sportstr low al yada 48 veya iron al customlar çirkin bence ve sportsterın karakteristi özellikleri yok.3 gün sonra satıcaksan alma harleyi bak internette dolu ikinci el sportster var adamlar bir hevesle alıyor sonra titrediği için satıyorlar bu motorlar büyüklerin legolarıdır yani motoru açarsın debriyajı çıkartırsın takarsın silindiri skersin içine bakarsın tekrar takarsın bu motorlar böyledir bozulmaz birşey olmaz çıt kırıldım manken değildir bunlar bu motorlar anna nicole smith dir
Hocam bozulmuyorsa neden söküp takıyoruz onu anlamadım
şimdi motoru 883 ü aldım ben sonra yurtdışında 1200 kafası getirdim ve performans debriyajı onları takmak açısında ve hobi arada temizlerim ayarları kontrol ederim herzaman saat gibi çalışmasını sağlarım.motoru söküp takmak zor birşey değilki bu motorlarda.yakında 1250 kafası bile almayı düşünüyorum.unutmadan frenlerim vrod un frenleri brembo yani normal bir sportsterdan daha iyi duruyorum aslında 1000rr a yakın durma gücüm.
O işleri zor yaparım ben. Servisler sağolsun yapcak bişey yok. Büyüklük heybet olarak 1200 le 883 arasında çok fark varmıdır acaba?
Söküp takmayı birilerinden görmek lazım yoksa kafaya göre olmazki...
motorların şaseleri aksesuarları yada herşeyleri aynıdır 1200 le 883 sportster arasındaki fark sadece silindir hacminden ibarettir ve 1200 silindirleri 883 e uyar dişli oranları 883le 1200 ün farklıdır ama çokda büyük bir performans farkı yok.
eğer kar etmek istiyorsan 883 al sonra 1200 e çevirirsin motorunu sıkılırsan.Yolda her ikiside çok güçlü ve sonuçta bu motorları bir cbr gbi kullanmıyacagın için 883 yeter artar bile ben tamamen kişisel zevkim için 1200 taktım şu anda 883 silindirleri yanımda duruyorlar mesela canım isterse söker bunları takarım
Tabikide kafana göre yapamazsın bende 3 tane tamir kitabı var electirical manual service manual ve clymer manual var.ayrıca 4 tane tork anahtarı ve onlarca parça alet edavat kısaca garajım var belkide türkiye harleyde olmayan alet edavat bende vardır çünkü onların grajına baktıgımda pek çok eksik gördüm.Ve herşeyi amerikan aldım getirdim.Sırf bu graj ekipmanları rahat bir motor alır
Bilgiler yorumlar için teşekkür ediyorum. 883 te tek sevmediğim şey ön tekerleğin daha ince olması. Onun dışında pek fark yok gibi. Ama klasik deyince de insanın aklına kromlar geliyor. Low modeli de bana fazla alçak olur sanırım. 186 boy var.
Titreşim nerede yoğun? Gidondamı seledemi? Yoksa heryerde mi? Ve elleri kolları uyuşturacak kadar var öyle mi? İyi düşünmek lazım...
titreşim kontagı çevirdiğin andan itibaren heryerde hatta indikden sonra bile titreme devam ediyor normal bir motora bindiğinde ise yadırgıyorsun bu motor çalışıyormu diye uyuşukluk falan yapmıyor ama tabi 1 2 saat sonra yoruyor tabi herşeyin çözümü var iyi süspansiyonlar koltuklar daha iyi elcikler oturuş pozisyonu derken cepten bir bakmışın gitmiş 10000 tl hehe
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)