Gel gel. zaten vasıtasız gel ki sonradan akşama ehliyet sende kalsın
O olmazsa pazartesine dürüm buluşması yapalım dedim. başlık açılır sabaha. moderatörler pinekliyor herhal
Numara aynı da arada anormallikler oldu. anlatırım.
cometi sattım depo kapağını da sakla sen belli olmaz dünya hali
geçen seneye nazaran bu sene fiyatlar birhayli yükseldi,ben bile degiştiremedim motoru o yüzden 9.000-9.500 tl olan motorlar 10.500-11.500 arası olmuş
son attıgın linkteki motor bizim burda,makine güzel ama O çantaları hangi zihniyet takmış o güzelim motora,
Engin tatil bitti galiba sonunda gözüktün
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Abi boşver çantaları...O kadar olur...
Sence sezon kapanınca biraz piyasa düşermi peki...
Bu arada sen söleyince acayüpde girince mevzuuya alıcı gözüyle baktım GV 650'ye..
Yok usta..Elektrik alamadım..
İnan bende hiç elektrik alamıyordum. Ne zamanki üzerine oturdum işin rengi değişti. Meret elektriği nereden veriyorsa artık fena çarpıyor. Yıllardır alamadığım elektiriği bir anda yükledi Fakat hakikaden adrenaline alışık olmak lazım yoksa benim gibi eve geldiğinde kalp çarpıntısından uyuyamazsın
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Dur usta yaw...hiç hesapta yoktu bu..
ben japonlarla kafa kurcalarken ...kafa karışık hepten karıştı...
yok ben fiyat açısından söyledim yoksa boş ver Eyüp'ü
Japan varken ne işin var Korelilerle
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Gel bir incele merakını giderirsin en azından hatta dürüm yerken bakarsın. Bu arada bu şerefsizin 0-100 ü 4.5 sn imiş. Yuh dedim zaten üzerinde hissettiriyordu rakamı görünce yinede şaşırttı beni. Bu bildiğin koyun postundaki kurt yaw
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------
Benim hiç çin motorum olmadı :( ama kore ve taiwan çok oldu ve hepsinden de memnun kaldım . Bir üzüntüm sıkıntım olmadı. İnşallah ta olmaz. Kötü motor insanı bu işten soğutuyor Şükür daha denk gelmedi. Fakat kısa sürelikte olsa denemelikte olsa tadına bakmakta fayda var
Birde düşük devirde gitmiyor diyenler var gayette gidiyor. Bugün artçı ile beraber 5. viteste 90-100 km ile yol gittim hiç ıkınıp sıkılmadı. Az bir gazla yürüyor. Fakat etkili bir hızlanma için bir alt vitesten gazlamak gerekiyor. Bir ara 170 gibi oldu hız sanki arkamda adam yok gibi nasıl tırmalıyor makine önceki motorlarda 800 cc ile bile 120 km üzeri nazlanmaya başlayıp insanı yavaşlatmak için yapmadığı rahatsızlık kalmıyordu. Bunda hiçbir rahatsızlıkta vermiyor. Tek sıkıntı motorun üzerinde iyi tutunmak lazım benim gibi 60 kg olunca insan tek sorunu bu oluyor
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Tatil bittiyi bırak işler başladı bile. Ben kendimi anladım. İş varken varım iş yokken yoğum
Ünalcım. Sen hele karar verme de gel benimle bir görüş. sonra bakarsın hyodur, yamahadır, kawadır, suzukidir..
gerçi değişmeyecek suzuki diyeceksin de bi konuş benimle sen gene
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
10 tl nakit varsa 4.5 tl de kredi çekip 0 km hyo gv 650 var, beygir gücüne dikkat ... http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9212037/detay/
10 tl'ye 4000-5000 km de bir sürü gv650 var, bunların bakım yedek parça masraflarını da karşılaştır derim ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Abiler yapmayın etmeyin...
BEnim hep kafamda...Şöle bol nikelajı olsun...Heybeleri ...Kaşları olan far ve sis lambaları olan biraz motosiklet irisi bir klasik vardı...
Bu GV650 çok çok dışarıda duruyor..
Evet fiyat-performans-yedek parça...bunlar çok güzel ama..
Gönlümde yatan aslana pek benzemiyor bu..
BU arada evlenmişsin sanırım Selim..
Hayırlı uğurlu olsun ...Allah bir yastıkta kocatsın inşallah...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
650 lilik dragstar torku ağırlığına göre memnun etmeyebilir şahsi fikrim hantal,shadow 750 bi çok açıdan daha avantajlı servis ağı olsun tork olsun motor olsun parça olsun
gelgelelim 650 daha bi cruiser havası veriyor hava soğutmalı olduğundan ve göstergesinin dijital olmadığından..benim böyle bir takıntım olmasa düşünmeden shadow alırdım..bu arada kawa suzi vs servisleri bildiğim kadarı ile diğerlerine göre daha az
siz bildiğiniz yoldan...BEN KENDİ ÇİZDİĞİM YOLDAN GİDERİM.
hiç bişi bilmiyorsam...yeni öğrendiğim bişi...tek silindir motor cidden feciymiş..
benim ilk motorum tek silindir idi..ve ben çift silindir motorum rahatlığından haberdar değilidim..
ta ki bayram münasebetiyle arkadaşımdan ödünç aldığım çift silindir motora kadar...
artçımla yalovaya gittik onunla..indiğimizde affınıza sığınarak "eşşeğe biniyormuşuz" dedik resmen...
gidişimizde dönüşümüzde çok keyifli idi..altımda motorun varlığını unutup keyfine vardığım anların sayısı daha fazlaydı...
yeri gelmişken bayramda motorunu bana ödünç veren sadık kardeşime(sadık1453)
ve yalovada bizi krallar gibi ağırlayan Serdar Abi'ye(motoseyyah) çok çok teşekkürler...
motor sürücüsü olmanın daha fazla bişi olduğunun en güzel örneği bu olsa gerek...
asfaltın üstünde giden motor buzdağının görünen yüzü sadece...
Gülen yüzün yeter be abi..
Bu arada shadow'a fena meyl etmiş durumdayım..Bilginize...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)