motor kullanmayı öğrenmek istiyorum ama elimde olan motor bu.ama korkuyorum taşıyamazsam altında kalırsam.sizce tehlikelimi hiç yerinde oynatmayıp mucizevi bi şekilde kullanmaya başlamayı mı beklemeliyim.
motor kullanmayı öğrenmek istiyorum ama elimde olan motor bu.ama korkuyorum taşıyamazsam altında kalırsam.sizce tehlikelimi hiç yerinde oynatmayıp mucizevi bi şekilde kullanmaya başlamayı mı beklemeliyim.
sen bize bi fotoğrafını at, bakalım yakışıyor mu ona göre başlarsın
doğa üstü bir yeteneğe sahip değilsen, HAYIR...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Yine mi aynı konu yawww... Sıkıldım artık, herkes de sıkılmış ki kimse cevap yazmıyor.
kullanma...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
olmaz...
İlla nedenini merak ediyorsan, forumda hemen hergün biri gelip "hayabusa ile başlanır mı?" "goldwing ile başlasam nasıl olur" gibi sorular soruyor, araştır bulursun aldıkları yanıtları.
Hergün aynı şeyleri iyi niyetle yazmaktan helak oldu artık insanlar.
Aramanın gücüne inanın.. Arayın...
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
pardon ya cvp vermek istemeyen kimseye işkence yapmıyorum.ben zaten araştırma yapıyorum ama bu konuda tecrübe ve AKIL sahibi insanların fikrini almak istedim.sonuçta aynı motor ağırlığıyla başlamış bi insan fikirlerini iletebilir.
Anlatmaya çalıştığım bambaşka bir şey,
bugün üye olmadan ve bu başlığı açmadan önce,
arama yeri var yukarda.. oraya.. "başlangıç motoru", "neyle başlanır", "ilk motor", "tecübesiz motorcuya tavsiye" gibi gibi.. aklına gelebilecek her türlü şeyi yazıp aratırsan,
veya sadece sohbet forumunda geriye doğru konu başlıklarını okursan, yeni motora başlayacak arkadaşlara hep ama hep aynı şeyleri aktardığını göreceksin, AKIL VE TECRÜBE SAHİBİ İNSANLARIN...
Üstüne birazcık da merak edip, Dragstar konu başlığını okuyup, bineceğin motor ile ilgili pek çok ekstra gerekli gereksiz yararlı yararsız tuhaf vs bilgi de alabilirsin..
Aramanın gücüne inan.. önce ara.. bak.. dene...
Armut direk ağzının içinde pişsin istiyor insanlar..
Sen bu spesifik konuda (ilk motorum kocaman olsun cesedim yakışıklı olsun) ilk yazan insan değilsin, son yazan da olmayacaksın.. Hergün aynı şeyler anlatmaya çalışmaktan gına geldi millete.
Du hatta bunna ilgili süper bir fikir geldi aklıma..
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
Öncelikle hoşgeldin kardeşim burda demişsinki ''sonuçta aynı motor ağırlığıyla başlamış bi insan fikirlerini iletebilir'' aynı motosiklet veya aynı ağırlıkta motosikletle başlayan arkadaşımız varmıdır bilemiyorum ama varsa bile size cevap yazamaz çünkü aramızdan çokktannn göçüp gitmiştir. Umarım anlamışsındır ne demek istediğimi önce bi motosikletin ağırlığına gücüne bak ondan sonra karar ver bence
Başlanır tabi başlanmazmıymış
başlarsın
ve o gün biter
Elbette yüksek hacimli cruiser yüksek hacimli racing kadar tehlikeli değildir. O yüzden ben başlanır ya da başlanmaz demeyeyim. Sana o makine hakkında biraz bilgi vereyim: Kuru ağırlığı 270 kg olan bir makineden bahsediyoruz. 62hp, 85nm güç var o makinede. Kabaca karşılaştıracak olursak Doğan - Şahin bir araba ile aynı güce sahip, ağırlığı ise çeyreği kadar.
Sen karar ver başlayıp başlayamayacağına...
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
O kadar gözünde küçültme bence bu işi çünkü geri dönüşü yok gerçekten yok. Hem senin dediğin dragstarı kullanabilmek için sadece tecrübede yetmez gücün kuvvetinin yerinde olması lazım yinede sen bilirsin ama bence madem bu kadar istiyosun al bi 250 cc chopper bak keyfine ben senin yerine olsam 250'lik bi tane çinli alırdım zaaten geçiş motoru olacak ondan sonra yavaş yavaş artıra artıra giderdim. Yinede sen bilirsin Keeyif senin
Bir dragstar 1100 kullanıcısı olarak iki kelam da ben edeyim. Motora başlamak için hiç uygun bir makine değil. Boş ağırlığı 270 kilo + 17 litre benzin + aksesuarlar + sürücünün ağırlığı vs vs derken yaklaşık yarım tona yakın bir ağırlığa ve tork canavarı bir makineye hakim olmaktan bahsediyoruz. Benim ilk motorum Mondial 150 zat idi. Trafik tecrübesi kazanmak için almıştım. Yaklaşık 10bin km'ye yakın yol yaptıktan sonra vitesi öğrenmek için hyosung gv250 aldım. Mondialden gv250'ye ilk geçtiğimde uçağa biniyorum sanmıştım. Sonuçta sattığım motora göre uçak sayılabilecek bi aletti gv250. 5bin km sonra onu da satıp şuanki motorum olan dragstar 1100'ü aldım. Alalı yaklaşık 3 ay ve 3bin km oldu ve hala tam hakim olamadım motora henüz. Gazı biraz fazla kaçırdığında SS makineler gibi patinaj çeken bir alet dragstar. Artı olarak pek kıvrak olduğu da söylenemez. Reflekslerinin çok iyi olması lazım ani bir hareket yapabilmen için. Durduğun yerde biraz sağa ya da sola yatırdığın zaman kolaylıkla doğrultabileceğin bir ağırlığa da sahip değil mazallah altında kalıp bacağını çok rahat kırabilirsin.
Velhasıl kelam dostum sana tavsiyem dragsrarla başlamaman. Hiç birimiz seni genç yaşta kaybetmek istemeyiz, SS kadar tehlikeli olmasa da 1100'lük bir makine acemilik ve hata kaldırmaz. Dragstar bir kenarda dursun, düşük hacimli bir cruiserle bu işe başla lütfen...
FOR THE HORDE...
güle oynaya başlanır http://inciswf.com/1302803070.swf ama devam edilirmi bilemem
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)