## YouTube'da
MineMoto kanalını izleyerek anlamaya çalıştığım,
2020-2021 model Euro 4 Pilder'in
33.000 KM analizleriyle ilgili aldığım bilgiler ##
Arıza 1: Kendisinin başına gelmemiş ama (benzin kalitesinden olduğunu ya da yanlış benzin kullandığını (oktan) düşünüyorum, 500KM civarında benzin pompası bozulmuş. Vlog sahibi -arıza aylar bazen bir yıldır sürükleniyordu- diyordu. Burada tam olarak neden bahsettiğini anlamadım.
Deneyim 1: 1.88 boyunda olduğunu söylüyor. İlk başlarda hiç rahat değilmiş ve rahatsız hissediyormuş. Motosikletin özel bir oturuşu olduğundan ötürü 100KM'den sonra alışmaya, 200-300KM'den sonra bütünleşmeye ve keyif almaya başlamış.
Deneyim 2: Uzun kilometreler kullandığında (zannedersem titreşimden bahsediyor) ellerine "çok az" ulaştığını söylüyor. Hafif bir karıncalanma oluyormuş. Bu arada dikkat ettim motosikleti düz ve boş yolda 70-80 gibi kullanıyor. Üstüne çıkmadı.
Deneyim 3: Paslanma konusu.. Motosiklet ön fren kaliperlerinin orada, egzoz tutacaklarının orada (burada teneke/metal bir tutacak kopmuş - önemli bir parça değil), şasi ile gövde bağlantılarındaki civatalarda paslanma olduğunu söylüyor.
Egzoz Kısmı
https://i.hizliresim.com/kk2clgh.png
Diğer kısımlar
https://i.hizliresim.com/8spay58.png
"Aqui si esta" "
Burada var" anlamına gelir.
"Mas oxido" "
Daha fazla pas" anlamına gelir.
"Aqui no esta: roto" "
Burada yok: bozuk" anlamına gelir. Sanırım bu kısım egzoz tutucusunun olduğu yer.
Deneyim 4: Motosikletin frenlerinin çok iyi olduğunu söylüyor (gerçekten) öve öve bitiremedi.
Deneyim 5: Arka teker yataklarının göreceli olarak 3000 KM'de bir yağlanması gerektiğini söylüyor. Sanırım o kısımda gres yağı kullanılan bir alan var. Oradaki yağın yeterli olmadığını söylüyor. Yapılmadığı taktirde arka tekerin kitlenebileceğini söylüyor (tozdan-kirden vs.)