Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

300cc hyosung'tan 1690cc harley'e geçilir mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba, öf ulen bu cruiser işi bitirecek beni zamanında 900cc kawasaki vulcan ile başlayacağım demiştim ama 23 yaşımda olmamdan mütevellit ve vulcan'ın 37kw olmasından dolayı ( max 35 ) bende yeni çıkacak olan gv300 ( buraya 250 ile gelecek sanırım ) ile başlamaya karar verdim. Japon muadili yok, düşük cc cruiserlarda ise en kalitelisi bu gözüküyor.

    Şimdi benim hayalim normalde harley davidson breakout, ama gerek 310 kg boş ağırlığı, gerek torku yeni başlayan için evet uygun değil, benim merak ettiğim; bu cruiser motorlar supersport gibi agresif ve aşırı hızlınan motorlar olmadığı için, sizce gv300 ile belli bir süre kullanıp sonra breakout modeline geçme imkanım var mı? Ağırlığa hükmedebilsem şimdide başlarım ama kendileri 55kw aynı zamanda. Yani benim temel amacım trafik öğrenme ve ağırlığa hükmedebilme.

    dipnot : Eğitim alınacaktır. Eğitim şart.
    dipnot 2 : bu arada kısayım, boyum 1.68


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Şubat ayında hala kullandığım Super Shadow 250 ile başladım. Hayalimdeki makina Dragstar 1100. Ne kadar direk yüksek CC ile başlama niyetim olsa da 250 CC ile başlayıp trafiği iyice anlayıp yüksek CC'ye geçmek daha doğrudur dostum. Benim motor 160 kilo geliyor. Dragstar'lar yanlış hatırlamıyorsam 250 kilo civarı geliyor. Trafiğe tam hükmedemeden ağır makina ile başlamak pek doğru olmaz. Ani frenlemelerde durduğunda makinayı taşıyamıyabilirsin. Veya düşük hızda fren yaptığında arka teker kilitlenirse motoru taşıyamazsın üzerine devrilir. Cruiser'ların seleleri alçak olduğu için SuperSport'lar gibi ayakların yere düz basmıyor. Dizden kırık olduğun için daha fazla yük biniyor bacaklara. Rahat bir şekilde sallanmadan motor kullanabiliyorsan kullanırsın zaten. Ama 1690 CC Harley diyorsun yani yani 650 Dragstar veya Virago 535 gibi bir makina olsa neyse de. Düşük CC ile başlayıp yükseltmen daha doğru olur. Hatta 1690 CC'ye geçmeden 600-700CC civarı bir makina alıp da 1690 CC'ye geçmen daha sağlıklı olur.
    SolidSnake bunu beğendi.

  3. #3
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yüksek cc cruiserlar orta halli spor veya agresif nakedlardan çok daha munis yaratıklar. İstediğin kadar asıl gaza, ön kalkmaz. İstediğin kadar sert fren yap, arka teker kalkmaz. Arka fren durdurur. Koltuk alçaktır. Ağırlık fazla, ama alıştıktan sonra o da sorun değil. Bence rahatlıkla alınabilir. Risk, 600cc SS ile karşılaştırılmaz bile. Torku çok büyütmeyin gözünüzde, çok ağırlar çünkü.
    yetkina, Shamy, kahveisteyen ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    3 yıl ve 40-50.000 km sonra geçilir...

  5. #5
    kerem999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    BRATİSLAVA
    Motosikleti
    ne istersen var
    Geçer enseye saplak bile atarsın chooper kar boğa gibidir ses var hız yok SS motorlar at gibi seyrek düşer dikkat ister .

  6. #6
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    125cc çinliden gv250 ye geçtiğimde, ki önce araştırma yapmıştım..
    cruiser makinalar düşük devir yüksek tork üretirler lakin
    bu hyoslar oyle değil, 12,000 devirlerde gezen ve nsıl oluyorsa az yakan müthiş bir makina..
    sanırım silindir başına 4'er sibop olduğundan..
    ben çok memnundum..
    yani hyo ile direk başlarken de bir süre cidden dikkatli olmalı ve de lastikleri mümkünse ( gelecek modeldeki lastikleri bilmiyorum ) yumuşak bir markayla ( pahalı olmasına gerek yok, maxxis ya da sava ) değiştşiriniz...
    ama, sıfırına da gidip 10beçbinler vermeyin, temiz bir ikinci el hyo işinizi görecektir 7-8 bine...
    ama esas vurucu gücü, gv650 modelidir.. hiç bir cruiser -1200cc'ler dahil- bu sürati yapamaz -honda magna 750cc - hariç.. o da müthiş bir makinadır ve frenlerin yetersizliğinden üretimi kaldırılmış ama motoru, vfr750 ye aktarılmıştır.

    velhasıl, başlangıç gibi görülse de, 140km civarı son hız ve 0-100km ye 5-6 saniyede ve 10.000 devirlere anında fırlayan harika bir makinadır..

    sortacaklarınız varsa yardımcı olurum
    SolidSnake ve ...garip... bunu beğendiler.

  7. #7
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125cc çinliden gv250 ye geçtiğimde, ki önce araştırma yapmıştım..
    cruiser makinalar düşük devir yüksek tork üretirler lakin
    bu hyoslar oyle değil, 12,000 devirlerde gezen ve nsıl oluyorsa az yakan müthiş bir makina..
    sanırım silindir başına 4'er sibop olduğundan..
    ben çok memnundum..
    yani hyo ile direk başlarken de bir süre cidden dikkatli olmalı ve de lastikleri mümkünse ( gelecek modeldeki lastikleri bilmiyorum ) yumuşak bir markayla ( pahalı olmasına gerek yok, maxxis ya da sava ) değiştşiriniz...
    ama, sıfırına da gidip 10beçbinler vermeyin, temiz bir ikinci el hyo işinizi görecektir 7-8 bine...
    ama esas vurucu gücü, gv650 modelidir.. hiç bir cruiser -1200cc'ler dahil- bu sürati yapamaz -honda magna 750cc - hariç.. o da müthiş bir makinadır ve frenlerin yetersizliğinden üretimi kaldırılmış ama motoru, vfr750 ye aktarılmıştır.

    velhasıl, başlangıç gibi görülse de, 140km civarı son hız ve 0-100km ye 5-6 saniyede ve 10.000 devirlere anında fırlayan harika bir makinadır..

    sortacaklarınız varsa yardımcı olurum
    Racing bloğu var abi üstünde o yüzden gv 250 çok seri bir makinadır. VT600 shadow gibi bir makinayı tokatlayabilirsiniz... Ama vt600 ün 2.500-3000 devir attığı hızlarda 8.000 devir çevirerek gidersiniz.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  8. #8
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Yol tecrübesine bakıyor herşey, bakmak ve o yöne gitmek. Kawasaki vulcan yarış tipi veya çıplak tip motorlar gibi motor değil, bu tip motor kullananları da ben son hız yapacağım diyen insanlar değil. Ara motor yönelme, Eğitimini al Vulcana yönel.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Fiyatlarına baktım da en kötüsü 75 bin gayme. Kendin kazaniyorsan 23 yasindayiz Allah daha çok versin.... Peder/valida parası ise motorun yapacaksın bee bin babanın yatına gez veya şöyle babama jetski alsın 😜
    SolidSnake bunu beğendi.

  10. #10
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Oo benim konuya mesajlar yağmış haha, teşekkür ederim arkadaşlar öncelikle hepinize cevaplar için.


    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatlarına baktım da en kötüsü 75 bin gayme. Kendin kazaniyorsan 23 yasindayiz Allah daha çok versin.... Peder/valida parası ise motorun yapacaksın bee bin babanın yatına gez veya şöyle babama jetski alsın ��
    Denizciyim dostum, 4.zabitim, maaşım iyi, birikmişim var. Babam çok istediğimi bildiği için biraz destekler sadece o kadar, ama şimdi breakout'a çok var, şu hyo300 modelini bekliyorum.

    Neden derseniz, gv250'nin tipini hiç sevmiyorum arkadaşlar yav, yani bir motor bu kadar mı çirkin olur. Onlar nasıl çamurluk öyle...

    Intuder 250'nin tipi güzel ama temizi yok.
    Favorim honda vt750c2 olurdu ama yok yok yok. Olsa yemişim hyo'sunu direk atlardım üzerine.
    Bajaj'dı blackstar'dı bana gelmez zaten. Regal raptor desek zaten nefret edilesi bir motor.

    Ben daha çok spor gözüken cruiser'lar seviyorum, tam klasik sevemiyorum bir türlü. Yani hyosung gv300'ü de o yüzden beğenmiştim. Ama hakkında da tek bir haber yok lanetin. Yok oldu sanki.

    Şu japonlar getirseler ya küçük cc cruiserlarını buraya. ne var sanki... her yer cıncıncın motor, herkes vınvın meraklısı, bize gelince fos...

  11. #11
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    dostum hyosungun şu anki distribitörü sakat o yüzden gv 300 gelmeyebilir, belini bu motora bağlama, gv 250 nin tipini sevmeyebilirsin gv 250 oldschool bir tipe sahip motordur. gv 300 kısa şasili büyük ihtimal gv250 den hafif olacaktır. gv 250 bu segmentteki en ağır, kullanıcısına motor kullanıyorum hissi veren bir motor. yani başlanacak en ağır motor diyebilirim.

    yinede sen bilirsin, geçiş konusunda bence geçebilirsin ama en az 20000 km şehir içi tecrubesi lazım, 1600cc nin torku gaz kontrolü zayıf birisinin elinde intihar demektir. alt devirlerde gaz tepkisi düşündüğünden çok daha kuvvetli.
    SolidSnake bunu beğendi.

  12. #12
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum hyosungun şu anki distribitörü sakat o yüzden gv 300 gelmeyebilir, belini bu motora bağlama, gv 250 nin tipini sevmeyebilirsin gv 250 oldschool bir tipe sahip motordur. gv 300 kısa şasili büyük ihtimal gv250 den hafif olacaktır. gv 250 bu segmentteki en ağır, kullanıcısına motor kullanıyorum hissi veren bir motor. yani başlanacak en ağır motor diyebilirim.

    yinede sen bilirsin, geçiş konusunda bence geçebilirsin ama en az 20000 km şehir içi tecrubesi lazım, 1600cc nin torku gaz kontrolü zayıf birisinin elinde intihar demektir. alt devirlerde gaz tepkisi düşündüğünden çok daha kuvvetli.
    Abi haklısın da işte gv250'yi bir oturup üzerine sürmem, sesine bakmam gerek önce... Bulsam intruder250 alacağım, bulsam direk v750c2 ile başlayacağım ama yok lanet olası motorlar. Son zamanlarda da hep hyosung sorunları başlıklarına rastlıyorum, eskiden bu kadar sorunlu bir motor değildi bu ne oldu anlamadım ben... Gv250 şık gözüküyor, iri gözüküyor ama çok klasik bir görünümü var bende hiç sevmem öyle, yoksa gider dragstar alırdım..

  13. #13
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi haklısın da işte gv250'yi bir oturup üzerine sürmem, sesine bakmam gerek önce... Bulsam intruder250 alacağım, bulsam direk v750c2 ile başlayacağım ama yok lanet olası motorlar. Son zamanlarda da hep hyosung sorunları başlıklarına rastlıyorum, eskiden bu kadar sorunlu bir motor değildi bu ne oldu anlamadım ben... Gv250 şık gözüküyor, iri gözüküyor ama çok klasik bir görünümü var bende hiç sevmem öyle, yoksa gider dragstar alırdım..
    anladım, sevmeyeceksen hiç başlama zaten, gv 300 gelir belki beklemek lazım.

    gv 250 söylediğin gibi eskiden çok sorunsuz bir motordu, ben 2006 modelini sürdüm hastaydım motora, acayip sağlam bişeydi. şimdi 2013 modelini kullanıyorum, bazı kronik sorunlar var, halledilmeyecek şeyler değil ama can sıkıyor tabiki, üst modellerde kaliteyi düşürmüşler. gv 300 de büyük ihtimal bu sorunları çözeceklerdir. regal raptor daytonaya belki bakmamışssındır, bu daha modern görünümlüdür.

  14. #14
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Valla bence geçilmez. Hp olarak çok büyük farkları yoktur. Ama Tork ve ağırlık olarak ciddi farkları olacak. Kullanım dinamikleri ağırlık transfer oranları farklı olacak. Ya 300cc ile 20K yol yap. Ya da geçiş motoru edin bir tane derim. Hoş gemide iken o 20k yolu nasıl yapacaksın o da ayrı konu.
    SolidSnake bunu beğendi.

  15. #15
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bence geçilmez. Hp olarak çok büyük farkları yoktur. Ama Tork ve ağırlık olarak ciddi farkları olacak. Kullanım dinamikleri ağırlık transfer oranları farklı olacak. Ya 300cc ile 20K yol yap. Ya da geçiş motoru edin bir tane derim. Hoş gemide iken o 20k yolu nasıl yapacaksın o da ayrı konu.
    işte o yüzden adam gibi 700-750cc ucuz bir japon olsaydı diyorum bende. alacaksın küçük cc motoru kalacak kenarda 6 ay, topu topu süreceksin 2 ay 3 ay. çok kızıyorum şu vınvıncılara, hep onlar yüzünden

  16. #16
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    500cc alti cruiser sadece goruntu olur. Aletler zaten agir. Naked, SS gibi degil...
    SolidSnake bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    02 Mart 2016
    Gv250 almaya gidip xv950 almis biri olarak. Baska bir motorda biraz tecruben varsa idare edebilirsin. Ama 0 tecrube ile motora yazik edersin.

  18. #18
    serhat207 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NSS FORZA 300
    Sen başla bir motor işine hele eşinden dostundan denersin sonra motoru, baktın yapabiliyorsun bir müddet sonra alırsın. Herkes bir değil sonuçta kimisi motoru aldığı gün ölüyor kimisi 10 senedir motor kullanmış daha kazası yok. Denemek lazım.

  19. #19
    exteras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Motosikleti
    F700 GS
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oo benim konuya mesajlar yağmış haha, teşekkür ederim arkadaşlar öncelikle hepinize cevaplar için.




    Denizciyim dostum, 4.zabitim, maaşım iyi, birikmişim var. Babam çok istediğimi bildiği için biraz destekler sadece o kadar, ama şimdi breakout'a çok var, şu hyo300 modelini bekliyorum.

    Neden derseniz, gv250'nin tipini hiç sevmiyorum arkadaşlar yav, yani bir motor bu kadar mı çirkin olur. Onlar nasıl çamurluk öyle...

    Intuder 250'nin tipi güzel ama temizi yok.
    Favorim honda vt750c2 olurdu ama yok yok yok. Olsa yemişim hyo'sunu direk atlardım üzerine.
    Bajaj'dı blackstar'dı bana gelmez zaten. Regal raptor desek zaten nefret edilesi bir motor.

    Ben daha çok spor gözüken cruiser'lar seviyorum, tam klasik sevemiyorum bir türlü. Yani hyosung gv300'ü de o yüzden beğenmiştim. Ama hakkında da tek bir haber yok lanetin. Yok oldu sanki.

    Şu japonlar getirseler ya küçük cc cruiserlarını buraya. ne var sanki... her yer cıncıncın motor, herkes vınvın meraklısı, bize gelince fos...
    Yalnız motordan beklentilerimiz aşağı yukarı aynı. Başlangıç motoru hyosung alacaktım sırf tipi yüzünden superlight 200 aldım, şuan yanına birde vn 800 geldi. Yaklaşık 20k km deneyimim var bunun yaklaşık 5 bini vn800 ile ama şehir içi trafikte vn 800 hala riskli benim için. Fazla ağır ve agresif. İstanbul, İzmir veya Ankara'da yaşamıyorsan 600-800 cc aralığı ile de başlangıç olur lakin eğitim şart.

  20. #20

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Motosikleti
    Tmax 530
    250lik scooterdan , 883 e gectim..
    250 kg bizimkinin agirligi. Ancak scooterdan daha kolay surusu diyebilirim.
    Alet cok dengeli. Ben bir rahatsizligini gormedim suana kadar..

    Lakin trafik tecrubeniz olmali.. 30 yasindayim ve ehliyet aldigim gunden itibaren aktif trafikteyim..

    Hic trafik tecrubesi olmadan 50 cc motor bile tehlikeli..
    oluroyle bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)