Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2014 Hyosung GV 250 Bobber Yapımı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Merhaba arkadaşlar, ilk motorum olacağı için çok yüksek cc'li bir motorla başlamak istemedim. Ama aklımda hep bobber için uygun ve kaslı duran bir motor vardı, bu sanki uyarmış gibi geldi. Sizce güzel bir bobber yapılabilir mi bu motordan ? Virago 535 ve Kawasaki EN 500'le çok güzel şeyler yapıldığını gördüm ve gönlümden geçen o motorlar ama dediğim gibi yüksek cc'li başlangıç motoru sıkıntı olabilir diye tedirginim. Sorunsuz bir şekilde yaptırabileceğim bir yer bilen veya başka motor tavsiye edecek olan varsa cevap verirse sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Türkiye'de zor sanırım yapan yer , maalesef el becerisine bakıyor artık bu işler. Ama olabilir de belki bilmiyorum :D

  3. #3

    Üyelik
    16 Aralık 2014
    İnşallah bulurum da 500cclik motorlar hakkında ne diyorsun ? Önceden motor tecrübesi olmayan birine çok mu ağır kaçar ? :D

  4. #4
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Ağır kaçabilir.
    Bence o riske girme.
    Bobber yapacaksanda 2014 modelinde ne işin var.
    Eski modellerine bak, hem de karbüratörlü oldukları için ses konusunda daha iyi olacaktır.
    MotorKafa ve Bobbers20 bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Eski modelleri sorun çıkartabilir dedim o yüzden. Peki dört beş ay scooterla acemiliği atmaya çalışsam yine de 500 çok mu olur ? 250 cclik istediğim tipte bir motor bulamıyorum çünkü. En temizi düşükten başlamak biliyorum ama eğitimini alıp tedbirli olunca da mı sürülemeyecek derecede ? Bobber maliyeti ne kadar tutar bir bilgin var mı acaba ?

  6. #6
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Bobber yapmak çok zor bir iş değil.
    İki çamurluk değiştir, artçı selesini sök, yaylı sürücü selesi tak, bobber stop lambası tak, kafa farını sök küçük bi kafa farı tak, göstergeleri sök at, bobber'a uygun plakalık tak tamam. Gidonu değiştirirken gaz debriyaj fren tellerinden sıkıntı yaşarsın en fazla. Onu da zaten servise götürsen hallederler. Onun haricinde bir tek boya kalıyor geriyor Yerin varsa kendin uğraşman çok daha zevkli ve güzel olur
    Fakat bahsettiğin tüm motorlarda amortisörler yanda olduğu için ya amortisörleri söküp atacaksın hardtail yapacaksın (Türkiye'de hardtail kullanmak akıl işi değil. 6 aya sakat kalırsın) yada yanda saplanmış gibi duran amortisörlerle gezeceksin. Ayrıca GV'de kontak gidonun önünde olduğu için o panel de kabak gibi kalacak ortada. Ayrıca sey_47'nin dediği gibi bobber'a çevireceğin bir motor için 2014 model bir motor seçmen çok saçma olur.
    İlle de bobber yapacam diyorsan bu iş için en mantıklı motor dragstar 650'dir

  7. #7
    Artes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Gv 250 olarak benım en cok hosuma giden örnek bu



    en500 ve 535 masraflı motorlardır ikinci el olarakta dosttan alınabilecek motor gerekiyor yada usta dostlarınız..
    blackarca bunu beğendi.

  8. #8
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/...6e&oe=550A16A8

    bu resim yurtdışından, elde imkan olduktan sonra herşey yapılır. bizim motora bobber yakışmaz derdim ama oluyormuş demekki. ama benim tavsiyem karbratörlü modellere yönelmeniz 4-5 bin liraya expertiz eşliğinde alınabilir. eğer düzgün kullanılmışsa ömrü çok uzundur zamanla deforme olan bir motor değildir. alıp boyarsın kesersin biçersin istediğini yaparsın 2014 modele nasıl kıyacaksın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)