Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Chopper seçimi için yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki Volusia 800
    Arkadaşlar yeni başlayacağım. 7000e kadar limitim var. Fakat ileride satacağım zaman sorun çııksın istemiyorum(model yükseltme olaraktan) . boyum 194 , kilom ise 130 . Bana önerebileceğiniz bir model var mı?

    Ekleme: Arkadaşlar merhaba. Şuan çıtayı biraz yükselttim. Suzuki intruder 800 , Volusia 800 , Shadow 750 ve Shadow 750 ACE .. Cüsseme göre en iri ve en sıkıntısız motor hangisidir sizce ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Temmuz 2013
    bende ekim civarı gireceğim bu işe, araştırmaya başladım işte. forumu didik didik ediyorum. Benimde hemen hemen seninle aynı bütcem var, Hyosung GV 250 ye diktim gözü. Bakalım ustalar sana ne diyecekler...

  3. #3
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    gv-250 al ikince elde satmasıda kolay sağlam makine az problem çıkarır

  4. #4
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Kocaeli Değirmendere'deki bir motosiklet grubunda bir eleman Regal Raptor Spyder 250 kullanıyordu. Motosiklet görünüş olarak çok güzeldi.

    Arkadaş sıfır KM aldığını, itinayla kullandığını ve ufak elektriksel sıkıntılar dışında sorun yaşamadığını söyledi. Ben sport motosiklet sevmeme rağmen çok hoşlandım.

    Sıfır KM fiyatı 7.000 TL.

  5. #5
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    1- hyosung gv250
    2- kymco venox 250

    bu forumda..bulacağın sonuç bu olur... tecrübeyle sabit...

  6. #6
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    regal filan sakın bulaşma pişman olursun.
    o paraya gv 250 alınır. binlerce kilometre sorunsuzca binilir..

  7. #7
    mikail_6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C4
    Selamlar. Yamaha XVS250 (Dragstar 250) de düşünülebilir kanımca.

  8. #8
    oktay33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BMW 1600 GTL
    Arkadasim,
    Bu boyda 250cc choppere binmen hic yakisikli olmaz.
    Inanmiyorsan, shadow 750 , 650 dragstar in ustune otur ve arkadasin biri resmini ceksin, gordugun manzara karsisinda sasirip kalirsin.
    Alacagin motorun ustine otur ve nasil gorundugune bak.

  9. #9
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Başlangıç için 3-4 yaşından büyük motor almak makul değil. Motosikletin dert çıkarmaya başlarsa durduk yere soğursun bu işten.

    Sıfır Regal Spyder
    Sıfır veya 2-3 yaşında Hyo GV 250

    benim önerilerim yukarıdakiler. Bunların dışındakiler çok eski olacak ve dert çıkarmaya meyilli olacaktır. Bu arada Cruiser candır.

  10. #10

    Üyelik
    06 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki Volusia 800
    Arkadaşlar merhaba. Şuan çıtayı biraz yükselttim. Suzuki intruder 800 , Volusia 800 , Shadow 750 ve Shadow 750 ACE .. Cüsseme göre en iri ve en sıkıntısız motor hangisidir sizce ?

  11. #11
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    1- hyosung gv250
    2- rks 250 cruiser kendi motorumdur tavsiye ederim bu 3 motor dan istediğini alabilirsin memun kalırsın
    2- kymco venox 250

  12. #12
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Crixa, sen 2013'teki soruya cevap vermişsin. Güncel seçim Suzuki intruder 800 , Volusia 800 , Shadow 750 ve Shadow 750 ACE arasında
    Creteus, saydığın 4 motor da kalıp ve performans olarak benzer. Tabii ki farkları var ama atla deve değil aralarındaki farklar. Gözüne en güzel görüneni alabilirsin. Yalnız saydığın bütün motorlar eski model, büyük ihtimalle hepsi karbüratörlüdür. Yakıt tüketimleri fazla olabilir.

  13. #13
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Creteus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Şuan çıtayı biraz yükselttim. Suzuki intruder 800 , Volusia 800 , Shadow 750 ve Shadow 750 ACE .. Cüsseme göre en iri ve en sıkıntısız motor hangisidir sizce ?
    Bunların içinde en iri ve kalıplı duran makineler Suzuki'ler. İlgilenirsen eğer ben de motorumu satışa çıkarmış durumdayım. Hiçbiri de ciddi sıkıntı çıkaracak motorlar değiller.

    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crixa, sen 2013'teki soruya cevap vermişsin. Güncel seçim Suzuki intruder 800 , Volusia 800 , Shadow 750 ve Shadow 750 ACE arasında
    Creteus, saydığın 4 motor da kalıp ve performans olarak benzer. Tabii ki farkları var ama atla deve değil aralarındaki farklar. Gözüne en güzel görüneni alabilirsin. Yalnız saydığın bütün motorlar eski model, büyük ihtimalle hepsi karbüratörlüdür. Yakıt tüketimleri fazla olabilir.
    Eski derken ? Benim kullandığım M800 2013 model ve enjeksiyonlu. Hala da piyasada satışı devam ediyor. Yakıt tüketimi ise GV250'den bir tık yukarıda. ortalama 4,5 lt/100 km gibi bir değer yakalamak mümkün.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  14. #14
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    M800 yeni de Volusia 800? Shadow 750 ACE? Ayrıca Intruder 800 diye bir model var, 2004 yılına kadar üretimde olan, gerçi o da 800 Intruder diye geçiyor, arkadaş onu da kastetmiş olabilir. İşin aslı, arkadaş geniş yıllara dağılan model isimleri vermiş, ben öteki şekilde yorumladım. Yoksa M800'ün halen üretimde olduğunu biliyorum. C800 de üretimde ama arkadaş onu sormamış mesela.

  15. #15
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    M800 yeni de Volusia 800? Shadow 750 ACE? Ayrıca Intruder 800 diye bir model var, 2004 yılına kadar üretimde olan, arkadaş onu da kastetmiş olabilir.
    M800 de Intruder zaten.

    Bunlar da 2016 model Intruder'lar:

    M1800: http://motosiklet.suzuki.com.tr/mode...er-1800bz.aspx

    C1500: http://motosiklet.suzuki.com.tr/mode...er-c1500t.aspx

    C800: http://motosiklet.suzuki.com.tr/mode...uder-c800.aspx
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #16
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    M800'ün tam adı, Suzuki Intruder M800'dür (Amerika'daki adı Boulevard M50'dir). 2004 öncesinde bu sadece Intruder 800 (Marauder 800 diye de geçti) geçiyordu diyorum. Intruder bilmeyen biri değilim.
    Hatta Suzuki Türkiye'nin inatla getirmemekte direndiği C800 B.O.S.S. da var. Getirse C800'den 10 kat fazla satar ama getirmiyorlar.

  17. #17

    Üyelik
    06 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki Volusia 800
    uzun yıllar motor kullanan arkadaşım Intruder alcaksan C800 ya da M800 alma sakın drifter falan. Volusia alırsın demişti. Şimdi bildiğim kadarıyla volusia karburatörlü ve bunun tek handikapı yakıt tüketimi. Peki enjeksiyonluya göre ne kadar fark ediyor ? Atıyorum bana diyin ki depo 75 tl ye doluyorsa enjeksiyonluyla 100 km karbüratörlüyle 75 km yaparsın gibi bir oran verebilir misiniz ? eğer ciddi anlamda fark varsa her ne kadar çok beğensemde volusia'dan vazgeçebilirim. Shadow ACE istememin sebebi de klasik görünümlü chopperlar çok hoşuma gidiyor . Klasik ve cüsseli. Sport modelleri oldum olası sevemedim zaten. Dediğim gibi cüsseli bir insan oldugum için sport modeller zaten bende komik duruyor. İlla baktığım modeller olmasına gerek yok 16-18 bin civarlarına alabileceğim başak model de önerebilirsiniz.

  18. #18
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Creteus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yıllar motor kullanan arkadaşım Intruder alcaksan C800 ya da M800 alma sakın drifter falan. Volusia alırsın demişti. Şimdi bildiğim kadarıyla volusia karburatörlü ve bunun tek handikapı yakıt tüketimi. Peki enjeksiyonluya göre ne kadar fark ediyor ? Atıyorum bana diyin ki depo 75 tl ye doluyorsa enjeksiyonluyla 100 km karbüratörlüyle 75 km yaparsın gibi bir oran verebilir misiniz ? eğer ciddi anlamda fark varsa her ne kadar çok beğensemde volusia'dan vazgeçebilirim. Shadow ACE istememin sebebi de klasik görünümlü chopperlar çok hoşuma gidiyor . Klasik ve cüsseli. Sport modelleri oldum olası sevemedim zaten. Dediğim gibi cüsseli bir insan oldugum için sport modeller zaten bende komik duruyor. İlla baktığım modeller olmasına gerek yok 16-18 bin civarlarına alabileceğim başak model de önerebilirsiniz.
    Uzun yıllar motosiklet kullanan o arkadaşına fazla güvenmemelisin o halde. Volusia alırsan elinde kalacak bir model. Arkadaşın sana bunu tavsiye ediyorsa ya o bu modelleri daha çok seviyordur, ya da senin kötülüğünü istiyordur.

    Şaka yapıyorum elbette ama yazdıklarından anladığım kadarıyla bu motosiklet son motosikletin olmayacak. O yüzden sadece meraklısı olana satabileceğin modellere bakmamalısın. Drifter da Kawasaki'nin Indian makyajlı Vulcan modelleridir. Suzuki ile alakası yok.

    Karbüratörlü bloklar enjeksiyonlulara göre daha fazla yakar evet. Manuel olarak hava/yakıt karışım oranları düzenlendiğinde ayarı kaçabilir. Tekrar ayarlamak gerekebilir. Enjeksiyon haritasını ise beyinde bir arıza yoksa kurcalamadığın sürece fabrika değeri en doğrusudur. Performans isteyen yeni yazılımla düzenleyebilir. Yakıtlarda ciddi bir fark yoktur. En fazla 1-1,5 lt oynar 100 km'de. Bununla ilgili gerçekçi değerleri www.fuelly.com adresinden öğrenebilirsin.

    Sport modellerin sende komik durması senin bakış açındır. M800, VN900 Custom Special vs gibi motorlar gayet iri motorlar. Ben de epey iri bir adam olduğumdan görüntüye çok takılıyordum zamanında. Sürünce ve kendini görünce anlıyorsun öyle olmadığını. Ha klasik severim dersen tabii ki tercih meselesidir. 16-18 arasına doğru dürüst motor yok. 20 üstüne çıkman gerek. Çıkamazsan da seni Dragstar 650 paklar. O fiyat aralığında en çok parça bulabileceğin klasik motosiklet odur. Sürüşünden ne kadar memnun kalırsın o tartışılır. Çünkü öznel bir bakış açısı gerektirir. Ben sevmedim ama başkası bayılıyor olabilir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  19. #19

    Üyelik
    06 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki Volusia 800
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yıllar motosiklet kullanan o arkadaşına fazla güvenmemelisin o halde. Volusia alırsan elinde kalacak bir model. Arkadaşın sana bunu tavsiye ediyorsa ya o bu modelleri daha çok seviyordur, ya da senin kötülüğünü istiyordur.

    Şaka yapıyorum elbette ama yazdıklarından anladığım kadarıyla bu motosiklet son motosikletin olmayacak. O yüzden sadece meraklısı olana satabileceğin modellere bakmamalısın. Drifter da Kawasaki'nin Indian makyajlı Vulcan modelleridir. Suzuki ile alakası yok.

    Karbüratörlü bloklar enjeksiyonlulara göre daha fazla yakar evet. Manuel olarak hava/yakıt karışım oranları düzenlendiğinde ayarı kaçabilir. Tekrar ayarlamak gerekebilir. Enjeksiyon haritasını ise beyinde bir arıza yoksa kurcalamadığın sürece fabrika değeri en doğrusudur. Performans isteyen yeni yazılımla düzenleyebilir. Yakıtlarda ciddi bir fark yoktur. En fazla 1-1,5 lt oynar 100 km'de. Bununla ilgili gerçekçi değerleri www.fuelly.com adresinden öğrenebilirsin.

    Sport modellerin sende komik durması senin bakış açındır. M800, VN900 Custom Special vs gibi motorlar gayet iri motorlar. Ben de epey iri bir adam olduğumdan görüntüye çok takılıyordum zamanında. Sürünce ve kendini görünce anlıyorsun öyle olmadığını. Ha klasik severim dersen tabii ki tercih meselesidir. 16-18 arasına doğru dürüst motor yok. 20 üstüne çıkman gerek. Çıkamazsan da seni Dragstar 650 paklar. O fiyat aralığında en çok parça bulabileceğin klasik motosiklet odur. Sürüşünden ne kadar memnun kalırsın o tartışılır. Çünkü öznel bir bakış açısı gerektirir. Ben sevmedim ama başkası bayılıyor olabilir.
    Üstad 20'nin üzerine çıkmam neredeyse imkansız. Şuan benim bütçeme göre Intruder , Shadow ACE 750 ve Volusia 800 bulabiliyorum. Bu modeller alınmaz mı diyorsun ? evet ilk motorum olmayacak tabiki de. Goldwing'e kadar yolu var

  20. #20
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Creteus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad 20'nin üzerine çıkmam neredeyse imkansız. Şuan benim bütçeme göre Intruder , Shadow ACE 750 ve Volusia 800 bulabiliyorum. Bu modeller alınmaz mı diyorsun ? evet ilk motorum olmayacak tabiki de. Goldwing'e kadar yolu var
    Marka/model kıyasına girmeksizin, en yenisi en iyisidir diyorum yapacağın seçenekler içinden. Çünkü bütçe düzgün bir motosiklet için maalesef kısıtlı. İlan siteleri artık çöp araçlarla dolu maalesef. Aslında en iyisi sabırlı olup biraz daha maddi olarak güçlenmek gibi görünüyor.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)