Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motosiklette yapılması ve yapılmaması gerekenler / Ayşe Şule Bilgiç

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Eveeeet... Bayram sebebiyle bir hafta ara verdikten sonra, geçmiş bayramınızı her birinizin tek tek kutlar büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim. Bu arada ellerinden öptüklerim harçlıklarımı ayırsın, vallaha hiç affetmem, alırım bir ara...

    Bu seneki bayram harçlıklarımla bir Ducati almayı planlıyorum da... Bayramda sevgili Hasan Okumuş bayramımı kutlayıp, motosikletteyken yapılması ve yapılmaması gereken hususlarla ilgili, bazılarına çok güldüğüm bir yazı yollamış. Sizlerin de okumanız gerektiğini düşünerek, bu bayram hediyemi sizlerle paylaşmak istedim. Buyurun bakalım...

    1. Disk kilidini taktığını her zaman hatırlayacak beyne sahip biri henüz dünyaya gelmedi. İlk olmaya çalışıp zorlama. Unutursuuun!

    2. Bol paçalı pantolon giyme. 100 kilometrenin üzerinde paça rüzgarla yukarı doğru sıvanıp anti-karizmatik bir hal alıyor ve ikide bir düzeltmekle olmuyor. Çek kenara. Adam gibi sok paçanı çorabın içine. Kendi karizmanı kendin boz,rüzgara bırakma.

    3. Aerodinamik tasarımında harikalar yaratılmamış olan yüksek ön camlı, yan çantaları olan motora biniyorsan, 120 kilometreden sonra her an türbülans etkisine gireceğini ve bunun arka lastiğin patlamış gibi seni şiddetli yalpalamaya zorlayacağını hatırla. Düşmezsin belki ama "ödüm patladı" tabirinin bir motor sürücüsü tarafından böyle bir olay sonrasında atasözü haline dönüştüğü rivayeti var. Ben yaşadım, sonra bir hafta kadar karşı cins senin için hiçbir şey ifade etmiyor.

    4. Öyle walkman, radyo gibi şeyleri motor tepesinde dinleme. Dinleyeceksen de slow müzik dinle. Davul soloda motor kullanmanın zorluğunu bilenler bilmeyenlere anlatsın.

    5. Yokuş yukarı durunca sağ elinin marifetlerine güvenip hem freni hem de gazı zorlamaya kalkma. Koy sağ ayağını arka frene, motor viteste bak keyfine.

    6. İş stresi, aşk acısı, hicran yarası, patron sendromu, eş fırçası, arkadaş kazığı, bunalım, depresyon, jat lag, joint sonrası, yetişme telaşı, alkol etkisi, geç kalma endişesi, yağmur korkusuyla motora binme. Kısaca, binmeden aynaya bak. Gülümsüyorsan, tak bire devam et.

    7. Aynaya asılı şeftali torbası filan taşımaya kalkma. Ben gecen yıl denedim, düşünce eziliyorlar.

    8. Unutma, iki çanta arasındaki beş kilodan fazla ağırlık farkı bele ve virajda zararlıdır. Belinle ilgili imalı sorulardan kaçınmak için çantanı orantılı yükle.

    9. Hareket halinde ve kafanda kask varken kulağın kaşınırsa, bu sorununu gözlük sapıyla gidermeye çalışma. Ya çek bir kenara adam gibi kaşı kulağını ya da kulağına niyet başka yerini kaşı. (Ben denedim. Tam konsantrasyonla mümkün bir hadise)

    10. Motorda başına tüm felaketler iki şekilde gelir; düşerek ve üşüyerek. Böbreklerinin 40 derece sıcakta bile rüzgara karşı koyamayacağını bil, belliğini tak.

    11. Su kaybını terlemek, terlemeyi ıslanmak olarak otomatiğe bağlamış kafana, motorda bunun farklı olduğunu sok. Su iç, kola iç, ayran iç. Alkol alma.

    12. Alkollü motor kullanmak normalden çok daha kolaydır. Asıl zor olan durduğunda motoru ayakta tutabilmektir. Bu açıklamadan sonra "Ne yani alkol aldıysak hiç durmayacak mıyız?" sonucunu çıkartan arkadaşları ayrıca tebrik ediyorum.

    13. İlle de yoldaki bir çizgiyi takip etmek isteyen dürtülerine, çöp kamyonlarından akan yağlı sızıntıyı pas geçmeleri gerektiğini öğret. Gününü, haftanı, sağlık sigortanı ve kaskonu çöp etme. Haaa bir de beyaz çizgilerin asfalttan altı kat daha kaygan olduğunu da unutma.

    15. Vites değiştirirken halen beyninden senin de duyabileceğin bir şekilde diğer uzuvlarına ’ikinci vites birin üstündeydi’ şeklinde komut gidiyorsa, kaskının ve diğer malzemelerinin üzerinde olduğundan yüzde yüz emin ol.

    16. Otobanda kamyon, tır, otobüs; yoğun trafikte ise Renault 12, Şahin, Kangoo, minibüs gibi araçlardan, haa bir de bayan otomobil sürücülerinden uzak dur. Arkadaş 12 yılda 4 otomobil çarptı, dördü de bayandı.

    17. Normalde takım elbise giydiğinde daha ağır adımlarla yürüdüğünü anımsa ve motorda kimseyle yarışma. Görev paylaşımı yaptık, o işe ’racingci’ kardeşler bakıyor.

    18. Trafik açıldığında yanındaki aracın seni sıkıştırmasını istemiyorsan trafik ışıklarına bak, önde oturan bayana değil.

    19. Park ederken dönemedin mi? Belin yerine koruma demirini dene, sonra da bunu isteyerek yapmışsın gibi bir eda takın. Bu arada kontağı da hemen kapamayı unutma.

    20. Cuma ve cumartesi geceleri ilerleyen saatlerde Ortaköy, Taksim, Kordonboyu gibi yerlerde sapsal sapsal gezinme. O sırada trafikteki ortalama promil 150 civarında, unutma.

    21. Koynuna arı mı girdi? Bırak soksun, tadını çıkart. Unutma romatizmaya da iyi geliyormuş. Debelenme, debelenme, debelenme!

    22. "Tüh aha da sağa dönecektim" dediysen, düz git. Git 30 kilometre ileriden dön."Nasıl döndüm ama helal olsun bana" sendromuna kapılırsın. Allah korusun alışkanlık filan yapar. Düz gidip 30 kilometre ileriden dönersen salaklığına hayıflanıp bir dahakine kavşağa gelmeden uyanık olur, kararını erken verirsin.

    23. Benzin aldıktan sonra hemen gazlayıp gitme. Karının arkanda olduğundan emin ol. Tuvaletteki eşini benzincide unutmak bir motorcunun başına gelebilecek en feci olaylardan birisidir. (Nedense bugüne kadar kız arkadaşını unutan birine rastlanmamıştır)

    24. Racing kullanıyorsan arkana erkek arkadaşını alma. Ver parasını, nereye gidecekse taksiyle ulaşsın. Adam biraz da ödlekse yanlış anlamalara sebep olur, aklayamazsın kendini.

    25. Chopper ile toprak yola girme, hele yokuş hiç çıkma, hele hele toprak yokuşta asla durma. Ön tekerlek frende kaya kaya geri gelir bir yerden sonra da yatarsın. Bunları yaşadıysan ve arkanda partnerin varsa, birine anlatırken "Kız arkadaşımla bir yattık ki geçen gün" cümlesini kullanıp milletin aklını karıştırmayasın.

    26. Sadece kalın kafalıların kask kullanmadığını unutma, onların mazereti makul. Haa bir de ele güne daha karizmatik gözükeceğim diye kafanın daha kolay kırılmasını sağlayan taslardan asla kullanma. O Nazi türü şeylerin kafana takacağın ortadan kesilmiş beş litrelik pet şişe kadar seni koruyacağını unutma. Bu arada kask takmamakta ısrarcıysan, arada bir Okmeydanı SSK acilin önündeki bankta bir süre otur, sigara iç ve gelenleri izle. Fikrini değiştireceksin.

    27. Polis çevirdiğinde o daha hiç konuşmadan sen mutlaka birkaç şey söyle. Eksiğin, fazlan, hatan, kusurun varsa ve onun bunu fark ettiğini biliyorsan hemen itiraf et, inkar etme. Yarım ağızla konuşup "Dişimi çektirdim de çok üzgünüm, farkındayım. Aslında hiç yapmam. İkaz ettiğiniz için teşekkür ederim" filan de. (Yıllardır denenmektedir ve yaşamımda buna karşı koyabilen bir polise hiç rastlamadım)

    28. Kanalizasyon kapaklarının kenarından, tramvay rayının üzerinden, grup sürüşlerinde arkadaşının sağından, tıkalı yolda araçların hemen solundan gitme. Hayat sigortan mı var? O zaman demedi deme!

    29. Kendinle barışık ol. Bırak herkes; korumalı montun, çeneli kaskın, kışlık çizmelerin, kaskon, zamanı gelmeden aldığın yeni lastiklerin, havalı kornan, ilave neon ışıkların, fosforlu pantolonun ve yan sanayi koruma demirin ile alay etsin. Hasta ziyaretine gitmek, kabulden evladır.

    NOT: 21’inci soru hariç tamamı gerçek ve birçoğu tecrübeyle daimdir. 24’üncü maddeyi yaşamamak için ise depo kapağı üzerinde fotoğraf bulundurma uygulamasına geçmek mantıklı olabilir.



    60’ıncı yıla özel üretim Vespalar

    1946’dan günümüze, "scooter" denince akla gelen ilk marka olan Vespa, 60’ıncı yılına özel 2 yepyeni fakat nostaljik model yaratmış. Efsanevi motosikletin 1950 ve 1960’lardaki tasarım ve teknik özelliklerinin yorumlanmasıyla ortaya çıkartılan bu iki model, tüm dünyada satışa çıkmış.


    VESPA GTV: Çelik gövdesi ve kült Vespa çizgilerini taşıyan tasarımı ile Vespa GTV, ön çamurluğundaki yuvarlak farı ile farklılaşıyor (1950’lerde far gidona taşınmıştı). Gidon çizgilerinin ilk Vespa prototipinde olduğu gibi çıplak metal olarak kullanıldığı Vespa GTV, bu yönüyle modern bir motosiklet havası taşıyor. Yuvarlak analog göstergesi (içinde dijital bir bölüm de var), deriden üretilmiş dikişli, iki kişilik kademeli selesi ve ilk modellere benzer gri metalik boyasıyla bu retro model teknik özellikler açısından geliştirilmiş olmasıyla sürüş keyfiyle konfor ve gücü birleştiriyor. 250 cc olarak sunulan motorun 4 zamanlı 4 sübaplı motoru sıvı soğutmalı olarak çalışıyor.





    VESPA LXV: Yeni Vespa LX’i temel alan fakat yine 1960’ların çizgileriyle tekrar yaratılan Vespa LXV, o yıllarda olduğu gibi sürücülere sonsuz hareket ve özgürlük sunuyor. Bu özel modelde de özellikle aksesuarlarla nostalji yaratılmış. Vespa’nın 60’ıncı yılına özel üretilen Vespa LXV, geçen sene piyasaya sürülen yeni LX’in tüm teknik özelliklerini barındırıyor. Model 125 cc olarak satışa sunuluyor. 125 cc’lik LXV nostaljik Vespa görüntüsünü neredeyse tam olarak yansıtıyor. 50’lerin başında Avrupa yollarında boy gösteren ve Vespa LXV ile yeniden hayat kazanan bu model ünlü ’Roman Holiday’ adlı filmde de kullanılmıştı.



    Ayşe Şule BİLGİÇ
    ruzgarinkizi@hurriyet.com.tr
    Rüzgarın Kızı - Ayşe Şule Bilgiç'in Yazıları Her Çarşamba Hürriyet Gazetesi Otoyaşam Ekinde Yayınlanır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ozkansava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    Nilüfer/Bursa
    Motosikleti
    JONWAY 150 T-2 YY Furnace
    Çok faydalı bilgiler,teşekkürler.
    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı. Alphonse Karr

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı Sonsovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2006
    Şehir
    HAKKARİ
    Motosikleti
    Polaris Kar Motoru
    Yaşanmış tecrübeler ancak bu kadar anlatılabilir..

  4. #4
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    gerçekten çok iyi özetlenmiş yapılması ve yapılmaması gerekenler bu arada müzik konusunda aynı fikirde değilim dj tiesto randy katana filan süper gidiyo motor üstünde ve bu vesileyle herkesin geçmiş bayramını da kutluyorum 15 gündür yoktum buralarda

  5. #5
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Harika olmuş harika .






    Süper bir dille yazılmış . Bu kadar net açıklanamazdı herhalde


    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  6. #6
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bu Hasan Okumuş da kim ? Bu yazı Superevanın kulüp başkanı Rauf Gerz'e (Airport) ait...

    Hani nerde gerçek yazarın ismi ? Bu işin artık suyu çıktı !

    Bu yazı 2003 yılında yazıldı, o günden beri internette dolaşıyor zaten. Bu sitede de birçok defa yayınlandı. Aşağıda onlardan bir tanesi (ben geçenlerde hortlatmıştım)

    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=1985

    Bu kadın artık iyice internet geyikçisi oldu !

    Sevgili Skull,

    uğraşıp bizim için bu kadının yazılarını koyuyorsun buraya ama, bu yazılar artık hep ya yukardaki gibi internet alıntıları ya da firmaların pazarlama bölümleri tarafından kaleme alınmış tanıtım yazıları....

    Bence forumda yer kaplamaya değmez !
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    daha önce yayınlanmış olması tekrar okunmasına engel değilki levent abi benim haberim yoktu mesela böyle bir yazıdan daha önce yayınlandı diye tekrar verilmemiş olsaydı belki uzun süre daha okuyamayacaktım böyle bir yazıyı ve benim durumumda olan onca insan vardır belki

    bu arada hasan okumuş ben değilim, ben sanıp tepki verildiyse belki...

  8. #8
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    mesele yazının tekrar tekrar yayınlanması değil ki! mesele insanların yazının gerçek sahiplerine yaptığı saygısızlık ya da kullanıcılara gerçek bilgi diye çer çöp sunulması.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  9. #9
    akalteke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tiger
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Hasan Okumuş da kim ? Bu yazı Superevanın kulüp başkanı Rauf Gerz'e (Airport) ait...

    Hani nerde gerçek yazarın ismi ? Bu işin artık suyu çıktı !

    Bu kadın artık iyice intenet geyikçisi oldu !

    Sevgili Skull,

    uğraşıp bizim için bu kadının yazılarını koyuyorsun buraya ama, bu yazılar artık hep ya yukardaki gibi internet alıntıları ya da firmaların pazarlama bölümleri tarafından kaleme alınmış tanıtım yazıları....

    Bence forumda yer kaplamaya değmez !

    Gerçekten her ne kadar Levent beyin çoğu görüşlerine katılmasamda doğruya doğru demekte yiğitliğin şanındandır. Bilmem ne towers'ın kaçıncı katından ahkam kesmek Pek özümsenecek bir durum değil.

    Tabiiki Ülkemizde motosiklet bilincinin yerleşmesinde A. Şule Bilgiç'in katkısı yadsınamaz. Fakat takip ettiğim kadarı ile uzun zamandır. Hazırı paylaşmaktan öte birşey yapmamaktadır. Buda daha ziyade motosiklet üretici yada pazara yönelik firmaların doğrultusunda olmaktadırki. İtici olmakla birlikte artık sıkmaya basladı.

    Levent beyi bu konudaki duyarlılığından dolayı tebrik ediyorum...

    akalteke
    Köpeklerin efendileri, Kurd'un Allah'ı vardır. (Cengiz Aytmatov)

  10. #10
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı donniedarko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce yayınlanmış olması tekrar okunmasına engel değilki levent abi benim haberim yoktu mesela böyle bir yazıdan daha önce yayınlandı diye tekrar verilmemiş olsaydı belki uzun süre daha okuyamayacaktım böyle bir yazıyı ve benim durumumda olan onca insan vardır belki

    bu arada hasan okumuş ben değilim, ben sanıp tepki verildiyse belki...
    Hasancığım, bu sitede bunu yazacak son kişi sensin. Gazeteciliğe uygun bir davranış mı bu ? Ben herhalde ne demek istediğimi iyi anlatamadım

    @akalteke,

    Sevgili Tamer, fikrime verdiğin desteğe teşekkürler
    Ancak öyle bir giriş yapmışsın ki, ben de şaşırdım.
    Çok merak ettim doğrusu, şu katılmadıklarını da söyle bana bir ara lütfen
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  11. #11
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Şimdi burada Ledo arkadaşımızın dediklerine katılıyorum. Ayşe hanım motosiklet dünyasıyla bu kadar ilgiliyse Türkiyede bu konuyla ilgilenen 3-4 portal var onları bizahmet incelesin.
    Ayrıca 21. madde (21.“Tek Teker Arif” diye birisi yok. Tamamen medya uydurmasi. ) olacak. Bu durumda 21 araya girince yukarıda yazan 23 madde 24. madde oluyor ve yazarın notuda anlam kazanıyor. Yoksa racing motora ne resmi yapıştırıp karizmayı düzeltebilirsiniz anlaşılmıyor fakat karınızın resmini depo kapağına yapıştırarak benzincide unutmanın önüne geçebilirisiniz.
    Ya resmen intihalle suçladık ya. YÖK söyleyelimde Prof.luğunu elinden alsınlar!

  12. #12
    akalteke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tiger
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasancığım, bu sitede bunu yazacak son kişi sensin. Gazeteciliğe uygun bir davranış mı bu ? Ben herhalde ne demek istediğimi iyi anlatamadım

    @akalteke,

    Sevgili Tamer, fikrime verdiğin desteğe teşekkürler
    Ancak öyle bir giriş yapmışsın ki, ben de şaşırdım.
    Çok merak ettim doğrusu, şu katılmadıklarını da söyle bana bir ara lütfen
    Sevgili Levent haklısın aslında fikrine katılmamak değilde tarzını beğenmiyorum desem yeridir. Sanırım burda maksadı aşan bir ifadede bulunmuşum. Lütfen kusura bakmayın.

    Sanırım yetişme tarzımızın bunda büyük etkisi Var Sizin mühendis olmanız matematik ve fizik ağırlıklı kesin değerleri ve sonuçları olan Bir düşünce sistematiğinde olayları değerlendirmeniz. Benimse edebiyat ve sosyal ağırlıklı hareket etmem zaman zaman çakışıyor.

    Doğal olarak Felsefi farklılık teferutta açığa çıkmakta buda izlenen yolun tespitinde Hedef olarak aynı olsada. çelişki yaratmaktadır.

    Ve bazı insanlar daha doğduğunda bazı özllikleriyle beraber dünyaya merhaba derler. Bu tip kişiler kendileriyle paralellik arz eden biriyle karşılastımı her nekadar hedef birlikteliği yasasalarda çatışma gene kaçınılmazdır.

    saygılarımla
    Köpeklerin efendileri, Kurd'un Allah'ı vardır. (Cengiz Aytmatov)

  13. #13
    motoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda XL650V Transalp
    ledo, akalteke, +1

    Bende artık Ayşe Şule'nin yazılarında daha önceden aldığım tadı bulamıyorum maalesef.
    GÖZLERDE YAŞ YOKSA RUH GÖKKUŞAĞINA SAHİP OLAMAZ

  14. #14
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasancığım, bu sitede bunu yazacak son kişi sensin. Gazeteciliğe uygun bir davranış mı bu ? Ben herhalde ne demek istediğimi iyi anlatamadım
    levent abi öncelikle tepkini yanlış algıladığımı itiraf edeyim ben sadece yazının daha önce yayınlanmış olmasına karşı geldiğini anladım yada cevap yazarken sadece o kısmı aklımdaydı, emeğe saygı açısından gerçekten olmaması gereken bir durum yazıyı isteyen kullanabilir ama kaynağını belirtmek şartıyla, kaldıki bundan en çok şikayetçi olanlardanım, çalıştığım kurumdan yayına verdiğim haberleri ertesi gün gazete veya televizyonlarda başkalarının imzasıyla görmekten gına gelmiş biri olarak... ayrıca rauf abiyle de iyi bir dostluğumuz var, kendisiyle henüz görüşemedim ama onun da bu olaydan bilgisi olduğunu biliyorum

    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasancığım, bu sitede bunu yazacak son kişi sensin.
    bu cümle de yanlış anlaşılmaya müsait

  15. #15
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Valla çok güldüm. Ama gerçekler bu kadar komikmi?? Tamamen doğru gözlemler...Bir kez daha düşünerek kullanmak lazım.............
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  16. #16
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı donniedarko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cümle de yanlış anlaşılmaya müsait
    Gazeteci olduğun için söyledim. İyi bir gazeteci araştırır yazının sahibi kim diye ?

    Malum, "5N1K" kuralı...
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  17. #17

    Üyelik
    08 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa
    Çok özgün,hoş ve gerçekten gerçekler bu kadar tatlı anlatılabilirdi. Şu aşamada yazının kime ait oldugu önemli degil. Birşeyler ögrendim

  18. #18
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    14 nerede?

  19. #19
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 nerede?
    tebrik ederim

  20. #20
    Incredible - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Üzgünüm ama yok!
    Tebrikler! Şahane bir yazı olmuş. Emeğine sağlık... Saygılar...
    [b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
    [COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler