PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 16.000 liranız var ve "Gezmek" istiyorsunuz



Sayfa : [1] 2

Otoburkaplan
09 Ocak 2012, 19:08
Arkadaşlar izninizle ben de saçma soru sorma hakkımı kullanmak istiyorum. Herkes gönlünden geçeni yazarsa sevinirim. Araştırmaktan sıkıldım, önerilerinizi dinlemek istiyorum.

Bilenler bilir önceki motorum KLE650 idi ve bir kazada pert oldu. Almayayım diye kendimi bayadır tutuyorum ama olmayacak. KLE650 uzun bir araştırma sonucu bana en hitap eden motor olarak seçmiştim. Ve gerçekten çok keyifle bindim. Ama hem ikinci şansımda bir değişiklik istememden hem de ikinci el KLE650 fiyatlarının çok yükselmesinden tekrar almayı düşünmüyorum. KLE650'nin bana hitap ettiğini düşünürsek, Uzun yol yapmayı, hafif arazide gitmeyi ama özellikle bu ülkede asfaltta iyi yol tutuşun hayat kurtardığını bildiğimden biraz daha asfaltta ağırlık verdiğimi görürsünüz. Biliyorum motorsiklet kadın gibi, işin sevgi tarafı da var. Seleye oturup bakmak gerek tamam ama yine de alternatif neyi ve neden önerirsiniz paylaşırsanız sevinirim.


Düşük devirde yüksek torku seviyorum, yani düşük hızda giderken veya kalkış yaparken gaza abanıp hafif yarım debriyajla gitmek zorunda kalmadan, devirsiz bir hayat istiyorum :)

Benim durmadan aralarında gidip geldiğim modeller ;

1. Honda Transalp XL 700
2. Honda NT700 Devauille
2. 2004 ve sonrası BMW f650
3. TDM 900
4. DL650 de var ama biraz kasası sanki eskidi. 2007 sonrası fiyatları da biraz yüksek gibi..Emin değilim..Yine de listede..

takendy
09 Ocak 2012, 19:11
2006 CBF 1000 tavsiye edilir ve listeye eklenir NT 700 ise listenen direkt elenir.

hocaseko
09 Ocak 2012, 19:15
1250 TL daha konulup sıfır km yamaha xj6 naked alınır...

TanImsIz
09 Ocak 2012, 19:16
tdm bmw ve dl650 listeden silinmeli CBF 1000 ve Varadero eklenmeli. Ayrıca cbf in 2008 modelini bu aralar güzel bi pazarlıkla 15-16 arası rakamlara bile alabilirsin

mehmet tufan
09 Ocak 2012, 19:17
deuville.
canavar gibi.
şaft aktarmalı falan.
mis mis.

Felon
09 Ocak 2012, 19:27
endurolarda bmw ailesi hoşuma gidiyor :)

KUVVETMİRA
09 Ocak 2012, 19:27
senin listeden tdm'yi isterdim ben serdar. ordakilerin en güçlüsü olması lazım. en şık olanı. en yamahası :)

Okan Sinan Ocan
09 Ocak 2012, 19:42
16000 tl ye 2005 ve öncesi BMW K1200GT alınır düşük süratlerde tadından yenmez , uzun yolda tarafıma dua edilir :)

avciceyhan
09 Ocak 2012, 19:47
cbf 1000 alabilirsin abs ve cbs sayesinde hayat kurtarır ve senin tam istediğin gibi mükemmel bir torku var hemde pek yüksek devirde yakalamıyor bu gücü uzun yolda çok rahat enjeksiyon olduğu için ço0k fazla yakmaz

sercan2667
09 Ocak 2012, 19:51
Temiz BMW F 800S 13-14 milyar az yakar hemde nasıl..çok pis kaçar :))
abs elcik ısıtma enjeksiyon vs..vs...herşey var

Ahmet N.
09 Ocak 2012, 19:55
Bence hiç değiştirme devam VERSYS e...

takendy
09 Ocak 2012, 19:59
deuville.
canavar gibi.
şaft aktarmalı falan.
mis mis.

istediği kadar şaft ile aktarsın 5 ileri , 65 HP , V2 + titreşim + 240 kg. kuru hali , Honda'ya yakışmayan bir motor...

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nt700v_deauville_2008.php

otopsici
09 Ocak 2012, 20:14
1. Honda Transalp XL 700
2. Honda NT700 Devauille
2. 2004 ve sonrası BMW f650
3. TDM 900
4. DL650 de var ama biraz kasası sanki eskidi. 2007 sonrası fiyatları da biraz yüksek gibi..Emin değilim..Yine de listede..
yukarıda saydıkların arasında sana sadece bmw ve dl650 yi öneririm neden dersen?
honda nt700 görüntü itibari ile enduro gibidir ama kesinlikle asfalt dışına çıkaramayacağın bir makinedir çok arıza verir (sıfır alan bir arkadaşım var ondan biliyorum neredeyse her gezimizde arıza verdi belki onun makinesinde üretile ilgili bi sıkıntı vardı)
transalpin yakıtından şikayetçiyiz (diyorlar kullanmadım bilmiyorum)
tdm en hiç haberim yok o yüzden onu tavsiye edemem
bak işte burada bmw f650 gs süper makine tek bir eksisi var o da 120 + hızlarda feci titriyo kardeş g.tün başın uyuşuyor yakıtı süper en baba 3.2 yakıyor 100 km de tork dersen tork güç dersen güç
dl650 v strom bunu sana anlatmama lüzüm yok 90 derece vtwin motor 67 beygir kendine has forumları mevcut bence bir bak
(işin içine vergi ve artçılı binip gezmek seçenekleride eklenince hondaları direk eliyorum ben)

overcloud
09 Ocak 2012, 20:18
bu liste üzerinden gidilecekse TDM900 aderim :) Farklı alternatiflere açıksanız VFR800 en temizinden :cat:

Khutuck
09 Ocak 2012, 20:29
XL 700 Transalp'ler (yeni kasa) ikinci elde o fiyata bulunabilirler. Listeden tercihim yeni kasa Transalp olurdu, hem fiyat hem de teknik özellikler açısından en dengeli araç olarak görüyorum, ABS'li olması da pozitif bir etmen. Sıfır fiyatı bir ara 19.900TL'ye inmişti, hala geçerli mi bilemiyorum ama. 4 silindir sport-touring kullanıcısı olarak gezecek insana 4 silindir tavsiye etmem, en azından Fazer tavsiye etmem :) Güya Fazer alt devirlerde de güç üretebiliyor, komple yalan! Deauville %100 asfalt motoru, yedek parça ve ikinci eli sorunlu sayılır. DL'ler de güzel aslında.

hocaseko
09 Ocak 2012, 20:33
transalp artık gelmeyecek...kesin bilgidir...

Otoburkaplan
09 Ocak 2012, 20:39
16000 tl ye 2005 ve öncesi BMW K1200GT alınır düşük süratlerde tadından yenmez , uzun yolda tarafıma dua edilir :)

Abi K 1200 GT de gidon yükseltmezsen sanki biraz eğilmen gerekiyor gibi, yormaz mı? Bir RT Serisi için ne dersin, gerçi onlarda da fiyat yükselmeye başlıyor. Bir de R 1150 GS'yi nasıl bilirsiniz :)

---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

Fikir veren herkese teşekkürler, dediğim gibi alternatiflere açığım hala :)

---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:37 ----------


transalp artık gelmeyecek...kesin bilgidir...

2012'de yok mu piyasada yani? Neden acaba?

sercan2667
09 Ocak 2012, 20:41
çok iyi biliriz arabalar fln onu görünce kenara çekilir.:)sesini duyunca :)

piyanist_irf
09 Ocak 2012, 20:43
kalbimden bmv 2004 model sonrası f 650 demek geçti diğerlerini bilmiyorum :)

Zodium
09 Ocak 2012, 20:44
tabiki tdm olmazsa deauville

Otoburkaplan
09 Ocak 2012, 20:44
çok iyi biliriz arabalar fln onu görünce kenara çekilir.:)sesini duyunca :)

ahahahaha :queen:

Sinan Aksu
09 Ocak 2012, 22:37
NT700 beni hayal kırıklığına uğratmakla birlikte, hondanın da karizmasını çizdi.

seckin_
09 Ocak 2012, 22:49
16000 tl ye 2005 ve öncesi BMW K1200GT alınır düşük süratlerde tadından yenmez , uzun yolda tarafıma dua edilir :)

Aynen katılıyorum valla mis gibi makine... :)

Not: Makine ya da Makina, hangisi doğru? :queen:

Blackeagletr
09 Ocak 2012, 22:55
Aynen katılıyorum valla mis gibi makine... :)

Not: Makine ya da Makina, hangisi doğru? :queen:

Bkz. İmzam :queen::P

Lucas
10 Ocak 2012, 00:02
10 bine guzel bisey alir, 6 bine dunya turuna cikardim :)

Mengu16
10 Ocak 2012, 00:06
10 bine guzel bisey alir, 6 bine dunya turuna cikardim :)
6 bin'e 2 haftalığına çin'e gidebilirsen şükret :)

MotorKafa
10 Ocak 2012, 00:15
Hocam düşük devir yüksek tork ve asvalta tutunan bir makine diyorsan dragstar derim. Anladığım kadarıyla tarzın değil ama denemeye değer:)

RamuthRa
10 Ocak 2012, 00:27
bilmem düşündün mü ama KTM 950 Adventure alabilirsin ?

Engine and transmission
Displacement: 942.00 ccm (57.48 cubic inches)
Engine type: Twin, four-stroke
Power: 96.55 HP (70.5 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) @ 6000 RPM
Compression: 11.5:1
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor. Mikuni BST 40
Fuel control: DOHC
Ignition: Denso battery ignition
Lubrication system: Pressure lubrication
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Exhaust system: 2 x premium steel

Ahmet N.
10 Ocak 2012, 00:43
10 bine guzel bisey alir, 6 bine dunya turuna cikardim :)
10 bine alınacak güzel bişey er6n den yukarıya çıkamaz gibime geliyor :) 6 binede gel ben seni 15 günlük 2kişilik umre turuna göndereyim :)

askon
10 Ocak 2012, 00:44
başlıkla konu bıraz farklı olmuş yada ben öyle algıladım yani 16000 tl var ve gezmek istıyoruz nerelere gidilir neler yapılır gıbı anladım oysa tamamen yine model secmemız için acılmış konu neyse ben olsam varedora alırdım yada 1200 gs

RamuthRa
10 Ocak 2012, 00:48
ha birde bu var

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mat-siyah-dl1000-65095105/detay

TahirBey
10 Ocak 2012, 00:51
Üstüne para koyma durumunuz varsa sıfır Transalp çok iyi olur.Uzun yıllar kullanırsınız.

Sinan Aksu
10 Ocak 2012, 00:55
ha birde bu var

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mat-siyah-dl1000-65095105/detay

O ilandaki motorda bi tuhaflık var.

RamuthRa
10 Ocak 2012, 00:57
O ilandaki motorda bi tuhaflık var.

nası bi tuhaflık ?

Sinan Aksu
10 Ocak 2012, 01:26
nası bi tuhaflık ?

Yaşı ile kilometresi arasında bi kıyaslama yaptım.

Blackeagletr
10 Ocak 2012, 02:03
Yaşı ile kilometresi arasında bi kıyaslama yaptım.
Yaşı-kilometresi-türü :) En az 60.000 diyorum :)

Atahualpa
10 Ocak 2012, 02:49
TDM900 A .. Şiir gibi alet. Bundan sonra başka bir şey kullanamazsın

Sinan Aksu
10 Ocak 2012, 02:53
Yaşı-kilometresi-türü :) En az 60.000 diyorum :)

İşte tuhaflik orada :)

mustafaat
10 Ocak 2012, 02:55
2008 Deauville var bende, benden önce arkadaşımdaydı. Şimdi 35 binde, 15 bin km.'dir tık demedi.
Tüketimi 4.5-6 lt 100 km.'de gider gelir kullanımına göre.
Şaft büyük rahatlık, her motorda olsa keşke.
İki adet ön göz, bütün ıvır zıvırını alır. İki çanta devamlı arkanda, büyük rahatlık.
Selesi hem yolcu hem sürücü için çok ama çok rahattır.
Nerede eksik kalır? Benim gibi 90-130 aralığında kullanıyorsan hiç bir yerde eksik kalmaz, konforu da üstüne kalır.
Şehir içinde biraz ağır (kilo olarak) kalır ama gidon konumun doğruysa, oturuşun düzgünse, boyun 170 altı değilse dert değil.
Ben çok alıştım, satsam alacak ne var diyorum? Çantalarımdan kombine + dual fren sisteminden, selemin konforundan vaz geçemem.

Bu arada Hornet'ten tut da Ténéré'ye, XJ6 Diversion'a kadar hepsi 19-20 lira aralığında, 5 lira kredi çekip sıfır motosiklet almak daha mantıklı değil mi? Neden düşünmüyorsunuz?

motorcu48
10 Ocak 2012, 05:03
hiç biri tabiki tarz meseleside biraz ancak bana sorarsan fazer600 okadar:cat:

RamuthRa
10 Ocak 2012, 09:51
Yaşı-kilometresi-türü :) En az 60.000 diyorum :)

Bi konuşmak lazım, sadece gördüm motorun akıbetini bi sorayım, geçmişini biliyorlardır sanırım 4.44 deki arkadaşlar. Ama açıkçası pek sanmıyorum.

adanalı
10 Ocak 2012, 10:13
2008 Deauville var bende, benden önce arkadaşımdaydı. Şimdi 35 binde, 15 bin km.'dir tık demedi.
Tüketimi 4.5-6 lt 100 km.'de gider gelir kullanımına göre.
Şaft büyük rahatlık, her motorda olsa keşke.
İki adet ön göz, bütün ıvır zıvırını alır. İki çanta devamlı arkanda, büyük rahatlık.
Selesi hem yolcu hem sürücü için çok ama çok rahattır.
Nerede eksik kalır? Benim gibi 90-130 aralığında kullanıyorsan hiç bir yerde eksik kalmaz, konforu da üstüne kalır.
Şehir içinde biraz ağır (kilo olarak) kalır ama gidon konumun doğruysa, oturuşun düzgünse, boyun 170 altı değilse dert değil.
Ben çok alıştım, satsam alacak ne var diyorum? Çantalarımdan kombine + dual fren sisteminden, selemin konforundan vaz geçemem

eski bir deauville kullanıcısı olarak tamamen katılıyorum.rahatlık,konfor,emniyet,asalet.:cat:

Otoburkaplan
10 Ocak 2012, 11:28
bilmem düşündün mü ama KTM 950 Adventure alabilirsin ?

Engine and transmission
Displacement: 942.00 ccm (57.48 cubic inches)
Engine type: Twin, four-stroke
Power: 96.55 HP (70.5 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) @ 6000 RPM
Compression: 11.5:1
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor. Mikuni BST 40
Fuel control: DOHC
Ignition: Denso battery ignition
Lubrication system: Pressure lubrication
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Exhaust system: 2 x premium steel

Derhal değerlendirmeye alıyorum teşekkürler :)

---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:18 ----------


başlıkla konu bıraz farklı olmuş yada ben öyle algıladım yani 16000 tl var ve gezmek istıyoruz nerelere gidilir neler yapılır gıbı anladım oysa tamamen yine model secmemız için acılmış konu neyse ben olsam varedora alırdım yada 1200 gs

Pardon abi, kısa başlık olsun demiştim. 1200gs iyi makina ama fiyat bandının üstünde kalıyor maalesef..

---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:21 ----------


ha birde bu var

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mat-siyah-dl1000-65095105/detay

Kimsenin günahını almayalım ama bana da biraz süpheli gözüktü...

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:24 ----------


2008 Deauville var bende, benden önce arkadaşımdaydı. Şimdi 35 binde, 15 bin km.'dir tık demedi.
Tüketimi 4.5-6 lt 100 km.'de gider gelir kullanımına göre.
Şaft büyük rahatlık, her motorda olsa keşke.
İki adet ön göz, bütün ıvır zıvırını alır. İki çanta devamlı arkanda, büyük rahatlık.
Selesi hem yolcu hem sürücü için çok ama çok rahattır.
Nerede eksik kalır? Benim gibi 90-130 aralığında kullanıyorsan hiç bir yerde eksik kalmaz, konforu da üstüne kalır.
Şehir içinde biraz ağır (kilo olarak) kalır ama gidon konumun doğruysa, oturuşun düzgünse, boyun 170 altı değilse dert değil.
Ben çok alıştım, satsam alacak ne var diyorum? Çantalarımdan kombine + dual fren sisteminden, selemin konforundan vaz geçemem.

Bu arada Hornet'ten tut da Ténéré'ye, XJ6 Diversion'a kadar hepsi 19-20 lira aralığında, 5 lira kredi çekip sıfır motosiklet almak daha mantıklı değil mi? Neden düşünmüyorsunuz?

Abi bütçeyi çok fazla esnetmek istemiyorum. Hakkaten sonu yok çünkü :) Bir de altımızdaki aletler, kaskon yoksa çok çabuk yok olabiliyor. Kendi motorumdan acayip içerdeyim zaten.. Biraz da psikolojik galiba.. 10.000 civarını hedeflemiştim başta ama hep içime sinen modellerin 16.000 kotunda olduğunu görünce çıtayı yükselttim. Yoksa haklısın, üzerine koyabilirim..

merkezkale
10 Ocak 2012, 11:31
Arkadaşlar izninizle ben de saçma soru sorma hakkımı kullanmak istiyorum. Herkes gönlünden geçeni yazarsa sevinirim. Araştırmaktan sıkıldım, önerilerinizi dinlemek istiyorum.
....


Abi selamlar

öncelikle tekrar geçmiş olsun versysleri peşpeşe almıştık ben de geçtiğimiz ay sattım.

versysin selesine oturmayanlar anlayamaz elbet dl650yi tek geçen arkadaşlara da anlamsız gelecektir ama her ne kadar muazzam bir touring konforu olmasa da versyse binmiş olan bir motosiklet sürücüsünün motordan beklentileri bir hayli yükseliyor.

deavile listeden sil diyen arkadaşlarımız var saygı duyuyorum ama benim gibi motosikleti fazlasıyla heyecan ve macera arayan bir eğlence objesinden ; hem eğlence hem ihtiyaç hem ekonomi kategorilerinde eşit ağırlık birincisi bir motosisklete yatırım yapmak isteyenler için gayet uygun bir tercih.

Ben de bu saçma olduğunu iddia ettiğin sorunun üzerine sana fikir veremesem de kafanı biraz karıştırmak adına öneride bulunayım.

Ben bundan sonraki motosikletimin drz400sm olmasını istiyorum çünkü araştırmalarım versysden sonra aynı heyecanı verecek tek motosiklet bu olacak diyor ;D

tam bir apaçi cevabı oldu belki ama son derece samimiyim

Otoburkaplan
10 Ocak 2012, 12:17
:) DRZ400sm ilginç makina ama sele konforuna bakarsak uzun yolda pek yok iddiası yok gibi abi.. Verys hakkaten eğlenceliydi be patron, o antalya virajlarında ağzımdan akan suyla akdeniz makilerini sulamış kadar kadar olmuştum. Rahatlığı, her an sağa sola kıvrılmaya hazırlığı, sürüş hafifliği iyiydi de, geçen ikinci eline 22.000 lira fiyat çeken birisini görünce , o kadar da değil dedim.. Neyse ki eski kasası hala 13.000 kotunda ama onda da yeni kasanın çarpıcılığı yok.. İsyan edeceğim artık.. Diğer ülkelerin yarısı kadar kazanıyor ama iki katı fiyatına motor alıyoruz.

polo34
10 Ocak 2012, 12:19
ben sürekli yamaha tenere xtz 660 bakıyorum, sıfırları 19500 tl, onlarda bana bakıyor, öyle vakit geçiyor :)

Otoburkaplan
10 Ocak 2012, 13:29
Hocam düşük devir yüksek tork ve asvalta tutunan bir makine diyorsan dragstar derim. Anladığım kadarıyla tarzın değil ama denemeye değer:)

Abi Versys'den önce GV650 sahibiydim. Gerçekten çok keyifliydi. Cruiser sınıfı motorlarda bir anda değişik bir moda geçiyor adam :) Yolu ve motosikleti daha çok hissediyordum. DP veya funduro sınıfı motosikletlerde sanki havada süzülüyormuş hissi var. Bence bir cruiser'ın hissi daha güzel. Ama uzun yolda "C" pozisyonunda olduğundan 3-5 saati aşan sürüşlerde hem beline hem de kollarına binen yük üzüyor adamı. Ama bir DP sınıfı motosikletle uykun gelene ve toton yamulana kadar neredeyse hiç yorulmadan gidebiliyorsun. İkinci olarak da manevra ve viraj kabiliyetin gerçekten cruiser'ın çok çok üzerinde.. Denemeyen farkı bilemez. Ama hepsi ayrı güzel tatlar, herkes keyfine göre seçimini yapıyor. Daha önce demiştim. Konfor, sağlık ve pratiklik açısından bakıldığında dünyanın en rahat ayakkabı tipi "Spor ayakkabı"dır ama dışarıda milyonlarca insan her zaman onu giymiyor. İşin elbette tarz boyutu da var, bunu kabul etmek lazım ;)

RamuthRa
10 Ocak 2012, 14:04
Bi konuşmak lazım, sadece gördüm motorun akıbetini bi sorayım, geçmişini biliyorlardır sanırım 4.44 deki arkadaşlar. Ama açıkçası pek sanmıyorum.

Şimdi arkadaşla konuştum, o dl1000 hk söylenen şu, özgür diye bir arkadaş motorun sahibi, motoru istanbuldan birinden almış o zamanda km çok azmış, satıcı ile konuştuklarında motor vergi borcu yüzünden çok yattı denmiş ama tabi söylenen bu. motora bakmışlar etmişler gayet güzelmiş, iyiymiş. Zaten 4.44 deki Tolga' nın söylediğine göre disklerine bakınca o kadar çok km yapılmadığı falan açıkca anlaşılıyor dedi. bence yolun düşerse bi dl1000e bakabilirsin dostum. Bu arada yazılarını okuyordum arada ankara grubunda, geçmiş olsun öncelikle, bi şehir dışı gezisine çıkamadık şöyle hep birlikte, artık yeni motorla çıkarız =)

Otoburkaplan
10 Ocak 2012, 15:34
Eyvallah dostum çok sağol.. Umarım yol yapacak günlerim yakında gelir yine, çok özledim

eyup39
10 Ocak 2012, 19:45
Walla bende 2008 F650 GS var.Çok az kullanıyorum.Yazları işe giderim bazen(4 km)bazende gezmeye giderim.Kışın güzel havalar olursa arada çıkarım.Titreşimden bahsedilir evet ama ben rahatsız edici boyutta bulmuyorum.Sorunsuz bir makine.Kilometrem ise 5000 km'deyim.Bunu özellikle yazdım çünkü önceki sayfalarda 2003 model DL650 17000 km'de idi ona çok şüpheli yaklaşıldı.Şüphe olması doğal karşılanabilir ama olamaz diye birşey yok.Örnek benim motor.Ispatıda kolay bütün bakımları İstinyede yapılıyor.Yani benim gibi arabası olup motoru sadece zevk amaçlı kullanan kişiler için doğal birşey.