PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8

acemi60
10 Temmuz 2011, 11:22
Motorumu aldığımdan beri zaman zaman beliren çekiş düzensizliği sorunu tatilimi yarıda kesmeme neden olacak kadar belirginleşti. Öyle bir sorun ki şehiriçi kullanımlarda pek kendini göstermiyor. Fakat uzun yol kullanımında sürüş güvenliğini sürüş keyfini yok edecek kadar etkili oluyor. Herhangi bir devirde ve herhangi bir hızda giderken (düşük veya yüksek) sanki benzin musluğu kapatılmış yada benzin bitmiş gibi motor tekliyor.(Depo dolu-benzin musluğu kapalı değil) Bu sorun benim sürüş stilimde ortaya çıkıyor olabilir. Çünkü genelde 5. vites 80 km/h de hızı sabitleyip sürekli aynı vites aynı hızda kullanıyorum. Arada bir sollama gerekirse 90-100 km/h ye yükseliyorum. Benim sürüş stilim bu. Arıza ortaya çıkınca sabit hızımı daha da düşürerek gittim. Motoru Fethiye Honda servisine götürdüm. Baktılar motoru 4-5 km. kullandılar. Usta "tekleme yapmadı. Benzin musluğunu yedek konumuna getir. Birde öyle dene" dedi. Depo yedek konumunda kullandım. Tekleme sorunu devam etti. Tatilimi yarıda kesip İstanbula dönmeye karar verdim. Öyle enteresan bir durum ki teklemeyi her zaman yapmıyor. Fakat ne zaman yapacağını bilemeyeceğim için 50 km/h ile giden bir kamyonu bile sollamaya korkar oldum. Sorun devam ettiği için Kuşadası Honda'ya götürüp baktırdım. Murat usta sağolsun motorla 1-2 saat uğraştı. Süpabları kontrol etti(Normal). Benzin musluğunu kontrol etti(Normal) Benzin deposu hortumlarını kontrol etti.(Normal). Benzin deposundan benzin akış hızını kontrol etti(Normal). Motoru genel bir bakımdan geçirdi. Motoru kullandı. "Motorun gayet iyi görünüyor. 115 km/h hız yaptım sorun çıkarmadı" dedi. Sonuç olarak sorun çözülemedi. Bu sorunun yeni CBF150 lerin bir kısmında görüldüğünü ve henüz sebebinin tesbit edilemediğini duydum. İstanbula dönünce motoru hemen servise bırakacağım. İyi sürüşler...

Ramazan Can
10 Temmuz 2011, 11:28
sorun ateşleme sorunu olabilir..... benzer bir sorunu ybr 125 de yaşayıp ateşleme bobinini değiştirerek çözmüştük....

acemi60
10 Temmuz 2011, 11:37
sorun ateşleme sorunu olabilir..... benzer bir sorunu ybr 125 de yaşayıp ateşleme bobinini değiştirerek çözmüştük....

Hay ağzına sağlık. Ne servisin ne de benim aklıma gelmemişti. Böyle bir sorunu otomobilimde de yaşamıştım. Aylarca sürüm sürüm sürüm süründükten sonra sorunun ateşleme bobini arızası olduğu bulunmuştu. Sağolasın. İnşallah ateşleme bobinidir. Motoru servise bırakıcam. Ama önce bu motorla sağ salim İstanbula dönmem gerekiyor. İyi sürüşler...

Ramazan Can
10 Temmuz 2011, 11:45
bizim arkadaşın sorununuda servis bulamamıştı... ama ben deneme yanılma yöntemi ile buldum.... sorun ateşleme bobini idi..... bence büyük ihtimal benzer bir sorundur...

yagmuru
10 Temmuz 2011, 12:59
merhaba arkadaşlar:

mz 251 vardı bizamanlar aynı sorunu yaşadım usta her parçayı değiştirdi çözemedi arada bir kesiyodu aynı söylediğin gibi.olmadı olmadı, yan dükkandaki oto elektrikçisi kaldır koltuğu dedi kaldırdık bir kablo sıyrılmış ve arada bir sürterek şase yaptırıyormuş bantladı halletti ama verdiğim parça paraları boşa gitti. :))

fatih545
10 Temmuz 2011, 13:40
merhaba arkadaşlar:

mz 251 vardı bizamanlar aynı sorunu yaşadım usta her parçayı değiştirdi çözemedi arada bir kesiyodu aynı söylediğin gibi.olmadı olmadı, yan dükkandaki oto elektrikçisi kaldır koltuğu dedi kaldırdık bir kablo sıyrılmış ve arada bir sürterek şase yaptırıyormuş bantladı halletti ama verdiğim parça paraları boşa gitti. :))

Ustaların ünlü bir sözü vardırya; Onlar zaten değişecekti :cherry:

raif34
10 Temmuz 2011, 14:46
komple motoru degiştirtmediklerine dua et bence.. ucuz kurtulmussun bazı şeyleri kendiniz yapmayı ögrenin neticede motor ustaları da böle ögreniyo.. boza boza.. en azından kendi motorunuzu kendiniz bozun:)

kefeeee
10 Temmuz 2011, 15:44
Motor karburatörün hava filtresine bağlandığı yerden hafifiçe hava alıyosa, yüksek hızda fazla hava girer ve tekletebilir. ama bunun olduğunu aynı motorlara göre daha çok yakıt tüketmesinden anlayabilrisin. böyle bir sorunu varsa bundan kaynaklanıyo olabilir.

acemi60
12 Temmuz 2011, 00:25
Problem çıkaran motorumla sağ salim İstanbula döndüm. Daha önce yazdığım üzere motorum çekişte kesilmeler yapıyordu. Fethiye'de ve Kuşadasında Honda servislerine baktırmıştım. İstanbula dönerken Kuşadası Honda'dan Murat ustanın söylediği gibi yaptım. Sürekli devir ve vites değişikliği yaptım. Benim bu motora biçtiğim maksimum hız 100 km/h. Fakat Murat ustanın dediğini yapıp zaman zaman kısa süreliğine 110 km/h ya çıktım. Çekişte kesilmeler yaparsa yedek bujiyi tak ve öyle dene demişti. Güzelçamlı'dan İzmir çıkışına kadar hiç problemsiz geldim. Motor İzmirden Manisa'ya doğru rampalara gelince gene kesiklik yapmaya başladı. Fakat bujiyi değiştirmeye üşendim. Yine de yolun zevkini çıkarmaktan çok arıza testine çıkmış gibiydim. Ve bir şey keşfettim. Kesiklik yaptığında gaza yüklenirsem durum düzeliyordu. Bana göre bu durum ateşleme, motorun şişmesi, karbüratör, benzin ve benzin akış problemi gibi bir sorun olmadığını gösterir. Ustalar ne der bilemem. Benim anladığım kadarıyla bu durum varyatörü yada kayışı bitik bir scooter gibi hareket iletimi sorunudur. Yani motorda zaman zaman düzgün kavrama olmuyor. Bu durum sıcak havada veya motor ısındıkça daha çok oluyor. Ben gaza asıldığımda kavrama tekrar gerçekleşiyor. Benim teşhisim bu. Neyse hakkımızda hayırlısı...

mstf_gnc
12 Temmuz 2011, 02:38
öncelikle geçmiş olsun
keşke motoru açtırmasaydınız yeni motor alışması gerekebilir
aynı sorun bendede oluyordu 5. vitesde ilerlerken gaz vermek istediğime motor yığılıyodu sonra kendini atıyodu sonradan servise falan hiç gitmedim
sorunu kendim çözdüm kesinlikle kullanıcı hatası alışma sorunları
motor yeni olduğundan gaz vermeye kıyamıyoruz, kuladan dolma yöntemlerle rodaj açmaya çalışıyoruz.. bu yanlış
normal 10 bindeki motoru nasıl sürüyorsak bunuda öyle sürmeliyiz aşırıya kaçmamak kaydı ile
mesela 4. vitesde devir 6.5-7 bine kadar gelin 5. vitesde sürün gitsinhiç bişe olmaz
5. vitesde 80 km/saat hızda giderken ve ani gaz değişikli olunca haliyle karbüratörde benzin oranı değişmesi oluyor..
buda aşırı basınç dan dolayı tekleme, boğulma sebep oluyor
bi an için kendimizi benzin, gaz kolunuda hava olarak düşündüğümüzde karbüratör içindeki olayın nasıl döndüğünü daha iyi anlarız :)
tavsiyem ise yollar düz redline yi geçme :D kazasız sürüşler

acemi60
12 Temmuz 2011, 09:24
öncelikle geçmiş olsun
keşke motoru açtırmasaydınız yeni motor alışması gerekebilir
aynı sorun bendede oluyordu 5. vitesde ilerlerken gaz vermek istediğime motor yığılıyodu sonra kendini atıyodu sonradan servise falan hiç gitmedim
sorunu kendim çözdüm kesinlikle kullanıcı hatası alışma sorunları
motor yeni olduğundan gaz vermeye kıyamıyoruz, kuladan dolma yöntemlerle rodaj açmaya çalışıyoruz.. bu yanlış
normal 10 bindeki motoru nasıl sürüyorsak bunuda öyle sürmeliyiz aşırıya kaçmamak kaydı ile
mesela 4. vitesde devir 6.5-7 bine kadar gelin 5. vitesde sürün gitsinhiç bişe olmaz
5. vitesde 80 km/saat hızda giderken ve ani gaz değişikli olunca haliyle karbüratörde benzin oranı değişmesi oluyor..
buda aşırı basınç dan dolayı tekleme, boğulma sebep oluyor
bi an için kendimizi benzin, gaz kolunuda hava olarak düşündüğümüzde karbüratör içindeki olayın nasıl döndüğünü daha iyi anlarız :)
tavsiyem ise yollar düz redline yi geçme :D kazasız sürüşler

Konuyu tam anlamamışsın. Ani hızlanmalarda vites değiştirirken anlık gaz kesilmeleri değil konu. Sabit bir hızda giderken debriyaj balatası bitmiş araba gibi sarsıntılar(yolda tümsekler varmış gibi kavramada kesilmeler) oluyor. Bunun normal birşey olması imkanı yok.

unsaloc
12 Temmuz 2011, 12:16
CBF150 başlığında bir yerlerde de yazmıştım. Benimkide 5000-6000 devir gibi bir yerde sürekli sabit giderse o sorunu yapıyordu. Ben ilk başlarda rüzgar vuruyor diye düşünmüştüm , sonraları bir problem olduğunu farkettim. Ateşlemeyi anlık kesme , anlık benzin gelmeme gibi bir şey ama sadece belli bir devirde uzun süre sabit gidince yapıyordu bunu. Benim Karakaçan 4200km ye geldi , şimdi öyle bir sorunu kalmadı. Kendiliğinden düzeldi ???

motorcu48
12 Temmuz 2011, 12:49
2007 model cbf150 sahibiydim şimdi cbfleri mokklamışlar arkadaş

stker desen siyaha kırmızı kırmızı motorunkinede çocuk yazı karakteriyle cbf yazıyo iğrenç yapmışlar...
egzoz emisyon düşürmek için koskoca çıkıntı kabartmışlar e bu sorunlarıda içine katmışlar kısacası cbfi bozmuşlar arkadaş

tamernevin
14 Temmuz 2011, 15:37
aynı tekleme sorunu bendede var.motoru aldığım ilk günden beride var.ama bunun olduğunu bir türlü servise ispatlayamıyorum.
götürüyorum servise bi test sürüşü yapıyorlar bişey yok gayet güzel motor diyorlar.alıyorum motoru yola çıkıyorum yine kesme tekleme vari iğrenç can sıkıcı bişey yapıyor.ve genelde sabit hızlarda giderken yapıyor gazı çoğaltınca kesiyor.belliki motorlarda kronik bir sıkıntı var herkez bu sorundan sakıncalı.
birlik olup honda türkiyeye bu sorunu kabul ettirmeliyizki servislere konuyla ilgilenmelerini söylesinler ve çözsünler.

tamernevin
16 Temmuz 2011, 12:54
motorumu aldığımdan beri zaman zaman beliren çekiş düzensizliği sorunu tatilimi yarıda kesmeme neden olacak kadar belirginleşti. öyle bir sorun ki şehiriçi kullanımlarda pek kendini göstermiyor. Fakat uzun yol kullanımında sürüş güvenliğini sürüş keyfini yok edecek kadar etkili oluyor. Herhangi bir devirde ve herhangi bir hızda giderken (düşük veya yüksek) sanki benzin musluğu kapatılmış yada benzin bitmiş gibi motor tekliyor.(depo dolu-benzin musluğu kapalı değil) bu sorun benim sürüş stilimde ortaya çıkıyor olabilir. çünkü genelde 5. Vites 80 km/h de hızı sabitleyip sürekli aynı vites aynı hızda kullanıyorum. Arada bir sollama gerekirse 90-100 km/h ye yükseliyorum. Benim sürüş stilim bu. Arıza ortaya çıkınca sabit hızımı daha da düşürerek gittim. Motoru fethiye honda servisine götürdüm. Baktılar motoru 4-5 km. Kullandılar. Usta "tekleme yapmadı. Benzin musluğunu yedek konumuna getir. Birde öyle dene" dedi. Depo yedek konumunda kullandım. Tekleme sorunu devam etti. Tatilimi yarıda kesip istanbula dönmeye karar verdim. öyle enteresan bir durum ki teklemeyi her zaman yapmıyor. Fakat ne zaman yapacağını bilemeyeceğim için 50 km/h ile giden bir kamyonu bile sollamaya korkar oldum. Sorun devam ettiği için kuşadası honda'ya götürüp baktırdım. Murat usta sağolsun motorla 1-2 saat uğraştı. Süpabları kontrol etti(normal). Benzin musluğunu kontrol etti(normal) benzin deposu hortumlarını kontrol etti.(normal). Benzin deposundan benzin akış hızını kontrol etti(normal). Motoru genel bir bakımdan geçirdi. Motoru kullandı. "motorun gayet iyi görünüyor. 115 km/h hız yaptım sorun çıkarmadı" dedi. Sonuç olarak sorun çözülemedi. Bu sorunun yeni cbf150 lerin bir kısmında görüldüğünü ve henüz sebebinin tesbit edilemediğini duydum. Istanbula dönünce motoru hemen servise bırakacağım. Iyi sürüşler...

dostum sorunun devam ediyormu ne yaptın istanbuldaki servislere götürdünmü?bende de aynı sorun var.neler yaptığını paylaşırmısın.

acemi60
18 Temmuz 2011, 02:21
Sorun devam ediyor. Tekleme konusu ile epey uğraştım 1650 km. lik tatil gezim Türkiyede'ki Honda servislerini ziyaret gezisine dönüştü. Önce Fethiye Honda daha sonra da Kuşadası Mnr Honda'ya baktırdım. Fethiye Honda "problemi sağır kulağıma anlat" dedi. Kuşadası Honda ise daha samimi davrandı. "Sattığımız her on CBF150'nin 3-4 ünde bu problem çıkıyor. Çözebileceğimizi sanmıyoruz ama yine de bakalım" dendi. Motorla epey uğraştılar. Sibop ayarı(tamam). Debriyaj ayarı yapıldı. Buji(Birikintili. Yani benzini verimli yakamıyor. Tekleme yaparsa motoru soğut sonra da yedek bujiyi tak dendi. Bunu yapmaya üşendim.) Benzin hortumları kontrol edildi(tamam). Benzin musluğu kontrol edildi(tamam). Yeri gelmişken Murat ustaya ilgisi ve samimiyeti konusunda teşekkür ederim. Servisten çıktıktan sonra Güzelçamlı'ya döndüm. 25 km boyunca motoru zorladım. Sürekli 7000-8000 devir kullandım. Tekleme yapmadı(fakat motorda yüklerim yoktu) Daha sonraki İstanbul dönüş yolu benim için test yolu oldu. Hava ısındıktan ve epeyce yol aldıktan sonra İzmir-Manisa arasındaki tırmanışlarda tekleme yapmaya başladı. Burada yeni bir şeyi tesbit ettim. Tekleme diye tabir ettiğim olay motorun çalışmasında bir kesinti değil. Tekleme olunca her gaza yüklenişimde motor toparladı. Benim tahminime göre olay şu; Belirli bir yol aldıktan sonra havanın sıcaklığına da bağlı olarak debriyaj balataları ısınıyor ve kaçırmaya başlıyor. Gaza yüklenince kaçıran debriyaj balatası tekrar toparlıyor. Eğer debriyaj balatası kaçırıyor ise kullandıkları debriyaj balatasının kalitesi konusunda Honda'ya sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Nede olsa hayat onda. Gelelim İstanbul'a döndükten sonraki servis macerasına. D&B honda'ya gidip derdimi anlattım. "Şu an çok yoğunuz. Hataya getir. Bakalım" cevabını aldım. Şehir içi kullanımda bu sorun oluşmuyor. O nedenle 4000km bakımına kadar servise götürmemeye karar verdim. Tahminime göre bir şey yapacakları da yok. İyi sürüşler.

tamernevin
18 Temmuz 2011, 12:34
Bence sorun debriyajdan değil debriyajdan olsa kaçırdığı anlarda motor sesi artar devirde oynama olur.belli süratte giderken hafifce debriyaca dokunarak ne demek istediğimi anlarsınız.motorun yaptığı anlık elektrik kesmesi veya düzensiz hava benzin karışımına benziyor.ama benim yoğunlaştığım karbüratör bu yeni karbüratörlerin üzerinde fiş girişleri falan var ve bence randımanlı çalışmıyor.bu işin çözümü motoru dayno ya çıkartıp bilgisayar ortamında bu kesmeyi ispatlamak ama koskoca hondada dayno bile yokki :( tek çaremiz sorunun dahada ilerlemesi ile ortaya çıkması gibi görünüyor.inş garanti kapsamında iken ne olursa olur :)gelişme olursa paylaşımda bulunalım lütfen...

acemi60
18 Temmuz 2011, 22:22
Bence sorun debriyajdan değil debriyajdan olsa kaçırdığı anlarda motor sesi artar devirde oynama olur.belli süratte giderken hafifce debriyaca dokunarak ne demek istediğimi anlarsınız.motorun yaptığı anlık elektrik kesmesi veya düzensiz hava benzin karışımına benziyor.ama benim yoğunlaştığım karbüratör bu yeni karbüratörlerin üzerinde fiş girişleri falan var ve bence randımanlı çalışmıyor.bu işin çözümü motoru dayno ya çıkartıp bilgisayar ortamında bu kesmeyi ispatlamak ama koskoca hondada dayno bile yokki :( tek çaremiz sorunun dahada ilerlemesi ile ortaya çıkması gibi görünüyor.inş garanti kapsamında iken ne olursa olur :)gelişme olursa paylaşımda bulunalım lütfen...

Evet haklısın debriyajdan olsa ses değişiminden anlaşılır. Ya karbüratörden yada ateşleme bobininden olabilir. Fakat ben uzun yol sürüşleri için el kitabında önerilen bujiyi bulup (NGK CPR9EA-9) uzun mesafeli sürüşte denemek istiyorum. Kısa mesafeli sürüşlerde bu durumu yaşamıyorum.

tamernevin
20 Temmuz 2011, 11:47
Ewet bende uzun mesafeli sürüşlerde bunu yaşıyorum.bujidenmi dersin?o bujide ngk distürübütörü dışında biyerde yok bildiğim kadarıyla onlarda 10 lu olarak veriyorlarmış en az.ama ortak alabiliriz.bu arada dün anes motora götürdüm motoru tekrar yine bindiler bişey yok bunda dediler :)
dediğin gibi kısa sürüşlerde omadığı için onlarda bişey yok deyip geri gönderiyor.honda ya talepte bulunalım fakrikaya alsınlar motoru uzun soluklu denesinler dedim yok bize fırça atarlar siz nasıl çözemedinizde bize gönderiyorsunuz diye dedi servis.alın çözün o zaman diyorum bişey yokki diyorlar kafayı yiyicem ya.0 karbüratör kaç para cebimden alayım deneme yanılma yöntemiyle çözmeye çalışıym dedim 500 tl civarı dediler.ohaaa beee.

Sonunda alıcam bi bidon benzin yanıma yakarım ulan bu motoru burda çözün şu işi diycem :)

acemi60
20 Temmuz 2011, 19:43
Ewet bende uzun mesafeli sürüşlerde bunu yaşıyorum.bujidenmi dersin?o bujide ngk distürübütörü dışında biyerde yok bildiğim kadarıyla onlarda 10 lu olarak veriyorlarmış en az.ama ortak alabiliriz.bu arada dün anes motora götürdüm motoru tekrar yine bindiler bişey yok bunda dediler :)
dediğin gibi kısa sürüşlerde omadığı için onlarda bişey yok deyip geri gönderiyor.honda ya talepte bulunalım fakrikaya alsınlar motoru uzun soluklu denesinler dedim yok bize fırça atarlar siz nasıl çözemedinizde bize gönderiyorsunuz diye dedi servis.alın çözün o zaman diyorum bişey yokki diyorlar kafayı yiyicem ya.0 karbüratör kaç para cebimden alayım deneme yanılma yöntemiyle çözmeye çalışıym dedim 500 tl civarı dediler.ohaaa beee.

Sonunda alıcam bi bidon benzin yanıma yakarım ulan bu motoru burda çözün şu işi diycem :)

Öncelikle kızmadan sinirlenmeden fakat ısrarlı bir şekilde servisten çözüm istemeliyiz. İş emri formuna şikayet ve yapılan işlemi yazdırmalıyız. Ben Öyle yapıyorum. Önceki motorumu da arızalı olarak almıştım. Ve nefret etmiştim. Fakat problemler garanti den çözüldükten sonra 3,5 yıl sorunsuz bir şekilde memnuniyetle kullanmıştım.

Sonuç olarak karbüratör veya beyin arızası gibi görünüyor. Garantiden yapmak zorundalar.

tamernevin
22 Temmuz 2011, 14:30
SİZ İSTANBULUN NERESİNDESİNİZ?İSTERSENİZ BULUŞUP BERABER SERVİZE GİDELİM BELKİ O ZAMAN CİDDİYE ALIRLAR.
BEN NGK NIN UZUN YOL BUJİSİ DİYE TAVSİYE ETTİĞİ FAKAT PİYASADA OLMAYAN BUJİSİNİN MUADİLİNİ DENSO MARKASINDA BULDUM.ALDIM TAKTIM.TEKLEME BELLİ BİR ORANDA DÜŞTÜ.AMA HALA YAPIYOR.BUDA ATEŞLEME BOBİNİ ÜZERİNDE YOĞUNLAŞMAMI SAĞLIYOR.SERVİS E SORUNUN İSPATINI YAPAMIYORUM.BİNİYOR GELİYORLAR BİŞEY YOK DİYORLAR.SON ÇARE DENEME YANILMA YÖNTEMİYLE BEN SORUNU ÇÖZMEYE ÇALIŞICAM.BOBİNİ KAÇ PARADIR ACABA?

htmetin
22 Temmuz 2011, 15:43
Bahsedilen problem genelde enjeksiyonlu arabalarda olur. Birinci nedeni MAF sensörü denen ve hava filitresinde hemen sonra bulunan hava akışmetresi sensörünün kirlenmesi neticesinde ecu'ya sağlıklı bilgilerin gönderilememesidir. İkinci neden ise yaşı ilerlemiş araçların sigorta panellerinde ateşleme ile ilgili sigorta rölelerinin soğuk lehim yapıp işlevselliğini yitirmesinden olur. üçüncü neden ise elektiriksel bazı sorunlardan kaynaklanır.. Bildiğim kadarı ile yeni cbf enjeksiyonlu ve yaşanan problem sürekli olmuyor belli hızlarda ve belli devirlerde oluyorsa eğer tamamen elekronik veya elektrik aksamı ile ilgili bir problemdir. daha çok bunlara yoğunlaşmakta fayda var..

tamernevin
22 Temmuz 2011, 19:47
Bahsedilen problem genelde enjeksiyonlu arabalarda olur. Birinci nedeni MAF sensörü denen ve hava filitresinde hemen sonra bulunan hava akışmetresi sensörünün kirlenmesi neticesinde ecu'ya sağlıklı bilgilerin gönderilememesidir. İkinci neden ise yaşı ilerlemiş araçların sigorta panellerinde ateşleme ile ilgili sigorta rölelerinin soğuk lehim yapıp işlevselliğini yitirmesinden olur. üçüncü neden ise elektiriksel bazı sorunlardan kaynaklanır.. Bildiğim kadarı ile yeni cbf enjeksiyonlu ve yaşanan problem sürekli olmuyor belli hızlarda ve belli devirlerde oluyorsa eğer tamamen elekronik veya elektrik aksamı ile ilgili bir problemdir. daha çok bunlara yoğunlaşmakta fayda var..

TESPİKLERİNİZ MİKEMMEL TEŞEKKÜRLER.

CBF 150 KARBÜRATÖRLÜ AMA .HONDANIN NEREDEYSE TEK KALAN KARBÜRATÖRLÜ MODELİ:ı)

mete_han
22 Temmuz 2011, 21:50
acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...

Ramazan Can
22 Temmuz 2011, 21:56
acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...

ağa onlar sana yanlış yapamazlar... sana tekliyen motoru veremezler.... :):):):):):)


bu arada dostum senin sorunun büyük ihtimal ateşleme bobini..... servise ısrarla bobini değiştirmelerini söyle.... bobin değişince temiz bir buji tak sorun kalmayacaktır....

mete_han
22 Temmuz 2011, 22:01
ağa onlar sana yanlış yapamazlar... sana tekliyen motoru veremezler.... :):):):):):)


bu arada dostum senin sorunun büyük ihtimal ateşleme bobini..... servise ısrarla bobini değiştirmelerini söyle.... bobin değişince temiz bir buji tak sorun kalmayacaktır....

aga istesem var ya yarın alırım ama hevesim kaçtı tekleme tükleme beni bozar...:P

servislere bu sorunu anlatmak mesele...

tamernevin
23 Temmuz 2011, 00:49
valla mete han ın dediği gibi servisler e bu nu anlatmak zorrrrrr.periyodik bakımdan başka hiç bişeyden anlamıyorlar.nerde o eski ustalar.sende çakısız sibop ayarı bile yapan yetkili serviz varış pehhhhh.honda hayat onda ama o hayat kesinlikle TÜRKİYE de değil.

---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

bu tekleme sorununu çözemezsem satıp innova alıcam.deposu ufak olmasına rahmen valla.acayip b....k tadı vermeye başladı.

acemi60
23 Temmuz 2011, 01:32
acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...

Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------


SİZ İSTANBULUN NERESİNDESİNİZ?İSTERSENİZ BULUŞUP BERABER SERVİZE GİDELİM BELKİ O ZAMAN CİDDİYE ALIRLAR.
BEN NGK NIN UZUN YOL BUJİSİ DİYE TAVSİYE ETTİĞİ FAKAT PİYASADA OLMAYAN BUJİSİNİN MUADİLİNİ DENSO MARKASINDA BULDUM.ALDIM TAKTIM.TEKLEME BELLİ BİR ORANDA DÜŞTÜ.AMA HALA YAPIYOR.BUDA ATEŞLEME BOBİNİ ÜZERİNDE YOĞUNLAŞMAMI SAĞLIYOR.SERVİS E SORUNUN İSPATINI YAPAMIYORUM.BİNİYOR GELİYORLAR BİŞEY YOK DİYORLAR.SON ÇARE DENEME YANILMA YÖNTEMİYLE BEN SORUNU ÇÖZMEYE ÇALIŞICAM.BOBİNİ KAÇ PARADIR ACABA?

Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...

mete_han
23 Temmuz 2011, 11:38
valla mete han ın dediği gibi servisler e bu nu anlatmak zorrrrrr.periyodik bakımdan başka hiç bişeyden anlamıyorlar.nerde o eski ustalar.sende çakısız sibop ayarı bile yapan yetkili serviz varış pehhhhh.honda hayat onda ama o hayat kesinlikle TÜRKİYE de değil.

---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

bu tekleme sorununu çözemezsem satıp innova alıcam.deposu ufak olmasına rahmen valla.acayip b....k tadı vermeye başladı.

tam servisin mıymıylanabileceği bir sıkıntı...yani bir türlü o sıkıntıyı yaşamıyor test sürüşünde..bir sorunu sorun olarak kabul etmek için istiyorlar ki herkes bunu yaşasın...kronik sorun olmadan ciddiye almıyorlar...


Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------



Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...

aga merak etme servis bizden kesicez .üklerini...

newceri
23 Temmuz 2011, 12:04
Burdan bir arkadaş sıfır cbf 150 aldı. İlk çalıştırmada bir kaç kez marja basmadan çalışmıyor. jigleyi açtığında hiç çalışmıyor. Çalıştırdıktan sonra jigleyi açınca stop ediyor. Çalıştırdıktan sonra gaz açınca stop ediyor, 1-2 dk beklemek gerekiyor. ısındıktan sonra sorun yok. elemanı db motora gönderdik baksınlar havasında sorun var diye bu normal bişey diyerek adamı göndermişler. :) Hondanın normali olmadığı kesinde Sanırım DB motorun kalite normali bu kadarmış. Çalışmakta sıkıntı çıkaran motor nasıl normal olabilirki.

tamernevin
23 Temmuz 2011, 13:31
Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------



Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...


BEN AVRUPA YAKASINDA YIM MALESEF ANES MOTOR İLE MUHATAP OLUYORUM.EN SON GİTTİĞİMDE FABRİKAYA TALEPTE BULUNUN ALSINLAR MOTORU İCABINDA 1 HAFTA TEST ETSİNLER DEDİM.OLMAZ ÖYLE ŞEY FABRİKA BİZE FIRÇA ATAR SİZ ÇÖZEMİYORMUSUNUZ DERLER BİZE DİYE BİR CEWAP ALDIM.OLMAZZSA BIRAK BİZ DENERİZ MÜSAİT BİR ZAMANDA DEDİLER.NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM.HERGÜN BEYLİKDÜZÜ AKSARAY UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN HER GÜN BU TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞIYORUM.
MOTORUN ÜSTÜNDEYKEN KEYİFİNİ ÇIKARTACAĞIMA ACABA NEDEN DİYE DÜŞÜNEREK VE ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDE YOLUMU TAMAMLIYORUM.MORAL 0 OLUYOR TABİ.
VİDEOYA NASIL ÇEKECEKSİNİZ MERAK ETTİM VİDEO İLE NASIL İSPAT EDİLİR ANLAMADIM GÖRSEL BİŞEY DEĞİLKİ BU.

acun0
23 Temmuz 2011, 13:41
ybr ye güven ama cbf 150 ye asla
diye biri söylemişti. demek haklıymış

htmetin
23 Temmuz 2011, 13:58
ybr ye güven ama cbf 150 ye asla
diye biri söylemişti. demek haklıymış


Çin atasözü O.. Japonlara yoğunlaş :P

jackonbir
23 Temmuz 2011, 14:00
BEN AVRUPA YAKASINDA YIM MALESEF ANES MOTOR İLE MUHATAP OLUYORUM.EN SON GİTTİĞİMDE FABRİKAYA TALEPTE BULUNUN ALSINLAR MOTORU İCABINDA 1 HAFTA TEST ETSİNLER DEDİM.OLMAZ ÖYLE ŞEY FABRİKA BİZE FIRÇA ATAR SİZ ÇÖZEMİYORMUSUNUZ DERLER BİZE DİYE BİR CEWAP ALDIM.OLMAZZSA BIRAK BİZ DENERİZ MÜSAİT BİR ZAMANDA DEDİLER.NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM.HERGÜN BEYLİKDÜZÜ AKSARAY UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN HER GÜN BU TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞIYORUM.
MOTORUN ÜSTÜNDEYKEN KEYİFİNİ ÇIKARTACAĞIMA ACABA NEDEN DİYE DÜŞÜNEREK VE ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDE YOLUMU TAMAMLIYORUM.MORAL 0 OLUYOR TABİ.
VİDEOYA NASIL ÇEKECEKSİNİZ MERAK ETTİM VİDEO İLE NASIL İSPAT EDİLİR ANLAMADIM GÖRSEL BİŞEY DEĞİLKİ BU.

malesf anes motorla muhatap oluyoruz
bu civarda başka bi honda servisi bulursan iyi bir tane bizi de haberdar edersen seviniriz ???

F54
23 Temmuz 2011, 14:54
amma motor yapmış bu honda ne var ne yok bütün arızalar bu motorda şakırtı şukurtu yağ üfleme tekleme ampül patlatma gerçekten benim çinli mondi de bunların hiçbiri olmadı allahtan cbf 150 alacak param yoktu motor alırken yoksa bende böyle yağ değişiminden başka birşeyden anlamayan servislerde uğraşacaktım ........... siz aslında adam gibi usta bulun ona gösterin o orta sehpada duran motosiklete bi gaz versin bu sorunun ne olduğunu bilmesse bende birşey bilmiyorum servisler para kazanmayacağı işlere el sürmek istemiyor anlaşılan

newceri
23 Temmuz 2011, 14:58
Çin atasözü O.. Japonlara yoğunlaş :P

Çin Japonya`yı solladı 2. sıraya yerleşti (http://www.haberortak.com/Haber/Ekonomi/14022011/Cin-Japonyayi-solladi-2-siraya-yerlesti.php)

savica
23 Temmuz 2011, 15:38
Burdan bir arkadaş sıfır cbf 150 aldı. İlk çalıştırmada bir kaç kez marja basmadan çalışmıyor. jigleyi açtığında hiç çalışmıyor. Çalıştırdıktan sonra jigleyi açınca stop ediyor. Çalıştırdıktan sonra gaz açınca stop ediyor, 1-2 dk beklemek gerekiyor. ısındıktan sonra sorun yok. elemanı db motora gönderdik baksınlar havasında sorun var diye bu normal bişey diyerek adamı göndermişler. :) Hondanın normali olmadığı kesinde Sanırım DB motorun kalite normali bu kadarmış. Çalışmakta sıkıntı çıkaran motor nasıl normal olabilirki.

Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.

newceri
23 Temmuz 2011, 16:58
Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.

aslında yazımda sorunun cevabını yazmıştım. Tek sebebi hava ayarının olmaması zengin karışım geliyor motora. Fazla benzin geldiğinden motor ısınana kadar yakamıyor benzini ısındıktan sonra sorun yok.

Sen karbürötöre ayar yaptırırsan hem yakıtın düşer hem stop sorunun ortadan kalkar.

acemi60
23 Temmuz 2011, 16:59
Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.

Senin sorunun çok farklı. Şahin arabalar gibi seninki. Önce iyi bir ısınması gerekiyor. CBF150'de durum çok farklı. Benimki tek marşta alıyor. Çalışması sesi düzgün. İyice ısınana kadar da hiçbir sorun yok. Bazen 15-20 km gittikten sonra, bazen de 100-150 km gittikten sonra 1 saniyeden bile daha az süren yığılmalar yapıyor. Türkiye'deki servisleri gezdim. Fethiye Honda, Kuşadası Honda, İstanbul D&B Honda. Fethiye honda "bir sorun bulamadık" dedi, Kuşadası Honda en samimisiydi. "Yeni CBF150 lerde satılan her 10 motorun üçünde bu sorun çıkıyor. Henüz olayı çözemedik. Fabrikaya bu durumu bildireceğiz" dediler. Motorla da epey ilgilendiler. Fakat çözemediler. Ümraniye D&B Honda ise en güzelini yaptı. "Şimdi bakamayız sonra gel" dedi. Duruma bakılırsa Honda Türkiye'ye iyi bir ders vereceğim. İyi sürüşler.

piranha dört
23 Temmuz 2011, 17:11
Karbüratör memesindeki deliklerden bir kısmı imalat esnasından kalma pislik sebebi ile tıkanmış,depodaki ilk pislik filtre olmaması sebebiyle ilerlemiş olabilir.Bu durum benzine katılan karbüratör temizleyici sıvılarla veya sökülüp temizleme yöntemi ile halledilebilir hatda ilk bin bakımda.Buji yeni olsada hatalı olabilir.İlk tavsiyem benzin musluğu kapalıyken benzin musluğundaki hazneyi ve samandıra kabındaki benzini altdaki vida ile boşaltın.Muslukdaki hazneyi takın.Sonra karbüratördeki vida açıkken benzin musluğunu açın biraz daha benzin boşalsın(çeyrek çay bardagı kadar yeterli) ve vidayı kapatın.Sonra deneyin.ilk çalıştırmada memelerde benzin olmama ihtimali ile biraz sorun olabilir.Jikle ve çeyrek gazla çalıştırmayı deneyin.Hala düzelmediyse buji ve daha sonrası motor çalışıken hava ayarını yarım tur kadar daha sıkın,bu konumda biraz çalıştıkdan sonra stop edip tekrar çalıştırın, düzelmezse eski halini hatırlayıp aynı konuma getirin,gevşeterek de deneyin gene düzelmezse aynı konuma getirin.fazla oynamayın.Soğuk motoru çalıştırırken yaz dahi olsa tekleme yapması normal.Hiç teklemeyen motorda: rölantide biraz zengin karışım söz konusu olabilir.Hatda biraz gaz verince boğulur..........................Normalde Jigleyi açın ve çeyrek gaz verin marşa basın.Çılıştığında yarım dakika kadar gazı biraz daha kısarak motoru ısıtın.Elbetde durum iç gıcıklayıcı ve umarım motordan soğumadan sorunun çözümüne ulaşırsınız.Kolay gelsin.

acemi60
24 Temmuz 2011, 20:16
BEN AVRUPA YAKASINDA YIM MALESEF ANES MOTOR İLE MUHATAP OLUYORUM.EN SON GİTTİĞİMDE FABRİKAYA TALEPTE BULUNUN ALSINLAR MOTORU İCABINDA 1 HAFTA TEST ETSİNLER DEDİM.OLMAZ ÖYLE ŞEY FABRİKA BİZE FIRÇA ATAR SİZ ÇÖZEMİYORMUSUNUZ DERLER BİZE DİYE BİR CEWAP ALDIM.OLMAZZSA BIRAK BİZ DENERİZ MÜSAİT BİR ZAMANDA DEDİLER.NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM.HERGÜN BEYLİKDÜZÜ AKSARAY UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN HER GÜN BU TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞIYORUM.
MOTORUN ÜSTÜNDEYKEN KEYİFİNİ ÇIKARTACAĞIMA ACABA NEDEN DİYE DÜŞÜNEREK VE ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDE YOLUMU TAMAMLIYORUM.MORAL 0 OLUYOR TABİ.
VİDEOYA NASIL ÇEKECEKSİNİZ MERAK ETTİM VİDEO İLE NASIL İSPAT EDİLİR ANLAMADIM GÖRSEL BİŞEY DEĞİLKİ BU.

Her gün gittiğin yo güzergahına göre senin bu sorunu benden çok yaşıyor olman normal. Peki düşük vites ve devirlerde yapıyormu? Tekleme yaptığı zaman hangi devir ve vites olduğunu not alırsan sorunu çözme bakımından fikir verebilir. Ben daha çok 5. vites 6000-7000 devir aralığında tekleme yaşadım. Tekleme ise 1 saniyenin yarısı gibi bir süre yapıp normale dönüyor. Birkaç saniye sonra bu durum tekrarlanıyor. Birde imkanın varsa (kaza yapmamak için dikkat etmek lazım) Videoya çekebilirsen hız ve devir saati ibresindeki oynamayı kaydedebilirsen yine faydalı olur. Ben özel bir test sürüşü yaptım. 60 kilometreden fazla yol gittim. Bir kere tekledi. Hız ve devir ibrelerinde herhangi bir oynama olmadı. Tekrarlamadığı için videosunu çekemedim. Bazı arkadaşların "rüzgar etkisi nedeniyle oluyor" şeklinde yorumlarını okudum. Bana göre mümkün değil. Önceki motorumda(Kymco CK125) Büyük motorlara takılan koca bir ön siperlik vardı. Rüzgar direnci gibi şeyler böyle bir etki yapsa onda fazlasıyla yapardı. Bu sorun bence çözülemeyecek bir sorun değil. Ayrıca Kuşadası Mnr Honda'nın ustası Murat beyi arada bir arıyarak bu konu ile ilgili herhangi bir tesbit yada çözüm olup olmadığını soracağım. İletişimi sürdürmekte fayda var. Motoru bu haliyle satmak için ya fiyatı düşürmek yada yalancılık yapmak gerekiyor. İkisi de bana uymaz. Bu sorun çözülmezse iade yoluna gitmeyi düşünürüm. Daha olmazsa takas kabul eden bayilere gidip orijinal bir Çin motoru alırım(Mondial 150 MCX yada Kuba FastWind 200R). Ters mantıkla bakarsak bizimkisi çakma Çin motoru oluyor. Kazasız belasız sürüşler...

acun0
25 Temmuz 2011, 11:03
kalbiratör memelerine bir baktırın kimse bakmamıştır. şöyle tığ gibi sirvi bir metalle delikleri yoklayın.
olmazsa şu ekzoza giden valfleri iptal edin belki bu valfler kalbiratöre giden temiz havaya eksoz gazı bulaştırabilir

acemi60
25 Temmuz 2011, 14:20
kalbiratör memelerine bir baktırın kimse bakmamıştır. şöyle tığ gibi sirvi bir metalle delikleri yoklayın.
olmazsa şu ekzoza giden valfleri iptal edin belki bu valfler kalbiratöre giden temiz havaya eksoz gazı bulaştırabilir

Egzost emisyonunu ölçüp beyne bilgi aktaran bir parça var "Kalibratör" dediğiniz o mudur?

acun0
25 Temmuz 2011, 15:31
hava filitresine giren hortumların birisi şanzuman motor yağı tahliye hortumudur. birisi ise kalalitik konvoktör dür. işte bunu iptal et ve öyle dene eğer hava filitresine ekzoz gazı karışıncada böyle tekleme yapar.

gti_king
25 Temmuz 2011, 16:52
Egzost emisyonunu ölçüp beyne bilgi aktaran bir parça var "Kalibratör" dediğiniz o mudur?

Arkadaş karbüratör demek istemiş :mrgreen:

acemi60
30 Temmuz 2011, 13:01
valla mete han ın dediği gibi servisler e bu nu anlatmak zorrrrrr.periyodik bakımdan başka hiç bişeyden anlamıyorlar.nerde o eski ustalar.sende çakısız sibop ayarı bile yapan yetkili serviz varış pehhhhh.honda hayat onda ama o hayat kesinlikle TÜRKİYE de değil.

---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

bu tekleme sorununu çözemezsem satıp innova alıcam.deposu ufak olmasına rahmen valla.acayip b....k tadı vermeye başladı.

Arkadaşım sorunu çözebildin mi?. Ben 4000 km bakımını bekliyorum. Senin motorda tekleme devam ediyor mu?

tamernevin
01 Ağustos 2011, 20:14
Arkadaşım sorunu çözebildin mi?. Ben 4000 km bakımını bekliyorum. Senin motorda tekleme devam ediyor mu?

YOK ARKADAŞIM HALA SORUN DEWAM EDİYOR.

AYNEN SENİN TARİF ETTİĞİN GİBİ 6000-7000 DEWİR ARALIĞINDA 5. VİTESTE OLUYOR.VE MOTOR YOKUŞ AŞŞAĞA VEYA RAHAT Bİ ŞEKİLDE DÜZDE GİDERKEN YAPIYOR.YÜKTEYKEN YAPMIYOR YANİ.

GEÇEN HAFTA 1 GÜNÜMÜ KOMPLE BU İŞ İÇİN AYIRIP ANES MOTORA GİTTİM.YİNE BİNDİLER BAKTILAR BİŞEY YOK BUNDA DEDİLER.NEYSE ŞU 4000 BİN BAKIMINI Bİ YAPIN HELE BUJİ HAVA FİLTRESİ HEPSİNİ DEĞİŞTİRTTİM.ÇIKTIM SERVİSTEN YİNE AYNI.TEKRAR DÖNDÜM USTA GEL ARKAMA BİN YOKSA YAKICAM BU MOTORU DEDİM.KÖPÜRDÜĞÜMÜ GÖREN SERVİS MÜDÜRÜ ARKAMA BİR USTA VERDİ.BERABER ÇIKTIK YOLA VE TEKLEDİĞİ ANI BİZZAT USTAYA İSPATLADIM.KENDİDE HIMMMM EWET PROBLEM VARMIŞ DEDİ.
SONRA BOBİNİ DEĞİŞTİRDİLER GİTTİM DEDENEDİM SORUN AYNI.BEYNİ DEĞİŞTİRDİLER DENEDİM DEĞİŞEN BİŞEY YOK.KARBÜRATÖR AYARI YAPTILAR HALA AYNI.ANLAYACAĞIN İŞİN İÇİNDEN ÇIKAMADILAR.FABRİKAYA MAİL ATICAZ ÇÖZÜM İÇİN YARDIM İSTİYCEZ GEREKİRSE TEKNİSYEN TALEP EDİCEZ DEDİLER.HALA DÖNÜŞ YAPMALARINI BEKLİYORUM.
BENCE SİZDE ANES MOTOR GİDİN.ŞİKAYETİNİZİ SERVİS ŞEFİNE ANLATIN BENDEN TECRÜBELİ OLDUKLARI İÇİN VE BİZZAT PROBLEMİ GÖRDÜKLERİ İİÇİN KONUNUN ÜSTÜNE DAHA CİDDİ DÜŞECEKLERDİR.DİYE DÜŞÜNÜYORUM.SAYGILARRRR.

acemi60
05 Ağustos 2011, 14:19
YOK ARKADAŞIM HALA SORUN DEWAM EDİYOR.

AYNEN SENİN TARİF ETTİĞİN GİBİ 6000-7000 DEWİR ARALIĞINDA 5. VİTESTE OLUYOR.VE MOTOR YOKUŞ AŞŞAĞA VEYA RAHAT Bİ ŞEKİLDE DÜZDE GİDERKEN YAPIYOR.YÜKTEYKEN YAPMIYOR YANİ.

GEÇEN HAFTA 1 GÜNÜMÜ KOMPLE BU İŞ İÇİN AYIRIP ANES MOTORA GİTTİM.YİNE BİNDİLER BAKTILAR BİŞEY YOK BUNDA DEDİLER.NEYSE ŞU 4000 BİN BAKIMINI Bİ YAPIN HELE BUJİ HAVA FİLTRESİ HEPSİNİ DEĞİŞTİRTTİM.ÇIKTIM SERVİSTEN YİNE AYNI.TEKRAR DÖNDÜM USTA GEL ARKAMA BİN YOKSA YAKICAM BU MOTORU DEDİM.KÖPÜRDÜĞÜMÜ GÖREN SERVİS MÜDÜRÜ ARKAMA BİR USTA VERDİ.BERABER ÇIKTIK YOLA VE TEKLEDİĞİ ANI BİZZAT USTAYA İSPATLADIM.KENDİDE HIMMMM EWET PROBLEM VARMIŞ DEDİ.
SONRA BOBİNİ DEĞİŞTİRDİLER GİTTİM DEDENEDİM SORUN AYNI.BEYNİ DEĞİŞTİRDİLER DENEDİM DEĞİŞEN BİŞEY YOK.KARBÜRATÖR AYARI YAPTILAR HALA AYNI.ANLAYACAĞIN İŞİN İÇİNDEN ÇIKAMADILAR.FABRİKAYA MAİL ATICAZ ÇÖZÜM İÇİN YARDIM İSTİYCEZ GEREKİRSE TEKNİSYEN TALEP EDİCEZ DEDİLER.HALA DÖNÜŞ YAPMALARINI BEKLİYORUM.
BENCE SİZDE ANES MOTOR GİDİN.ŞİKAYETİNİZİ SERVİS ŞEFİNE ANLATIN BENDEN TECRÜBELİ OLDUKLARI İÇİN VE BİZZAT PROBLEMİ GÖRDÜKLERİ İİÇİN KONUNUN ÜSTÜNE DAHA CİDDİ DÜŞECEKLERDİR.DİYE DÜŞÜNÜYORUM.SAYGILARRRR.

Tamamdır arkadaşım. 4000km bakımı için bende ANES'e gideceğim. Uzak falan ama diğer servislere derdimizi anlatana kadar göbeğimizin çatlamasından iyidir. Umarım soruna ciddi bir şekilde eğilirler. aksi takdirde iade prosedürünü işletmekten başka çare kalmıyor.

tamernevin
08 Ağustos 2011, 10:18
GELİŞMELERDEN BİRBİRİMİZİ HABERDAR EDELİM.

Uğur Bilgili
08 Ağustos 2011, 14:20
Saçma gelebilr belki ama kronik gaz kolu yada gaz teli problemi olabilir mi?