F54
08 Şubat 2022, 13:49
Bunu bir R6 kullanıcısına önerelim bakalım israf mı oluyormuş. :)
Benim gördüğüm en fantastik zincir dişli ömrü, motoruyla (2017'de) 450bin "mil" gören bir DL1000 kullanıcısındaydı, 30bin mil'de yaklaşık 45bin'de değiştirmiş hep dişli ve zincirleri. 150bin km bir dişlinin gitmesi için sabit 90kmh ile Ankara İstanbul git gel yapması dışında "mantıklı" bir senaryo bulamıyorum.
BUNU genelde kurye olarak nc kullananlar yapıyor normal hobi için kullanılan motosiklet hem o kadar yol yapmıyor hemde doğru düzgün bilinçli kullanıcı tarafından kullanılıyorsa parça değişimleri hem erken yapılıyor hem yıpratılmıyor yani aslında tam tersi olması gerekir
R6 konusuna gelince içerisinde fazla BEYGİR olan motosikletler genelde sarf malzemelerine acımıyor
Benim gördüğüm en fantastik zincir dişli ömrü, motoruyla (2017'de) 450bin "mil" gören bir DL1000 kullanıcısındaydı, 30bin mil'de yaklaşık 45bin'de değiştirmiş hep dişli ve zincirleri. 150bin km bir dişlinin gitmesi için sabit 90kmh ile Ankara İstanbul git gel yapması dışında "mantıklı" bir senaryo bulamıyorum.
BUNU genelde kurye olarak nc kullananlar yapıyor normal hobi için kullanılan motosiklet hem o kadar yol yapmıyor hemde doğru düzgün bilinçli kullanıcı tarafından kullanılıyorsa parça değişimleri hem erken yapılıyor hem yıpratılmıyor yani aslında tam tersi olması gerekir
R6 konusuna gelince içerisinde fazla BEYGİR olan motosikletler genelde sarf malzemelerine acımıyor