PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : dişli tavsiyesi yardım



black_titan
17 Mart 2010, 19:53
arkadaşlar honda titanıma 15li dişli takmayı düşünüyorum.orjinali 14 ve seri dişlileri honda titanların kaldıramadığını duydum yokuşlarda falan cok bayılır dediler.sizce napmalıyım.titanda seri dişli kullanan veya bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım etsinler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

ark lar bana yardımcı olacak kimse yokmu?

atmaca_35
17 Mart 2010, 19:56
ben kullandım sanırım 17 idi..kalkarken iki kişi isek arkadakı ayaklarılayla yardım ederdi...bayılma konusuna gelince eskiden 3 le çıktığım yokuşları iki ile cıkıodum ama hızım aynıydı...yokuşu bol bi yerdeysen takma ama motora zevk için biniyosan tavsiye ederim diğer 125 liklerın yanından bariz bi şekilde daha hızlı geçersin abartmıyorum 2. viteste 80 . görmüştüm aydın otobanında 140 ı gördüm ibre sona dayanmıştı :)

black_titan
17 Mart 2010, 21:14
ayaklarıyla yardımmı ederdi :) 17 de cok büyükmüs kardes motora fazlasıyla yorabilir.bilgilerin için saol.başka arkadaslardan da bekliyorum bilgilerini.

Samet Ağır
17 Mart 2010, 21:36
mondial mct 250 nin arka dişlisi orjinalde 34 iken ben kendi imal ettiğim 26 dişliyi kullanıyordum.ben 95+115 kankam eder 210 kg.ama hiç arkadan yardım etmedi:queen: hatta pendik dörtyol köprüsünü bilenler varsa o yokuşu 3. viteste bu iki azman çıkıyordu.normalde de 4 le çıkılırdı.ama maksat heryerde 5 le gitmek değildir.öyle olsa 12 silindirli 6000 cc 500 küsür 600 küsür beygirlik arabalarda 1. 2. 3. 4. 5. vitesler sırasıyla kullanılmaz,dik yerlerde vites düşürülmez direk 1 ileri,1 geri yeterli olurdu....

piranha dört
17 Mart 2010, 22:19
Büyük dişli daha seri degildir.Küçük olan daha hızlı dönüp daha çok gücü torka çevirir.Ama hızı düşüktür fakat dirayetlidir.Yokuşlarda bayılmaz.Büyük takarsan motorunun durumu iyiyse çok az hızda artış olur.125 cc de fazla bişey bekleme.İki kişi beş ile gittigin yerlerde 4 ile gitmeye başlarsın.Genelde deneyenler daha sonra orjinaline dönmüştür.Boşuna para vakit harcama bence....

enes_007
17 Mart 2010, 22:54
orjinal dişlisi 14 ise 15 yapablrsin bizm çin malları 1"7 yi yyosa titanda 15 i rahat yer ama 16 takma 1 diş büyüt 15 olsun

osmanba
17 Mart 2010, 22:56
Kanuni Tiger 250 cc. orijinal dişlisi 13 diş. Ben yine kanuni için üretilen 15 diş dişli koydum. Motosiklet resmem bir vites daha arttı. Her zaman inip çıktığım rampalarda hiç sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.. 2 -3 diş büyütmende sorun olmaz.

Unique693
17 Mart 2010, 23:46
Ybr 125 e taktım bu motorum hala 15 dişli var 7000 devirde 90 gördüm.Devir düşer hız artar.Ama çokda fark bekleme.