PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet Nasıl Daha Guclu Olur(hızlı Gider)



tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:00
Herhangi bi motoru nasıl daha hızlı yapabiliriz?En kolay biçimde?:silent:

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:02
Motoruna bağlı hepsinde değişiktir arkadaşım :)
Ama bu sıralar üzerinde düşündüğümüz bir sistem var driver600f ile beraber planlıyoruz
sarı39 un motoruda kobay yaptık :)
Tutarsa uygularız isteyene :)
Reklamımızıda yaptık arada :queen:

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:03
nasıl bişey denediniz?

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:05
Şuan tez aşamasında parçaları yavaş yavaş topluyoruz..
Arabalardaki turbo charger ve motosikletlerdeki exup sisteminin karışımı bişey olucak inşallah :)
Yani biraz büyük oynuyoruz bu sefer

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:10
cok masraflı olur nasa araştırması yapmıyoz burda:)En kısa yoldan en cok guc artısı nasıl elde ederiz:silent:

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:12
Ön dişliyi 1 yada 2 diş büyük tak
10-15 km son hızda artış olur ama ara hızlanmalar düşer.

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:17
şimdi motordan motora fark olur ama.

benim motorum mesela 5 vites 5. vitesi bitiremiyom zaten.8500devır/dk da maxımum gucunu verıyo fakat motor 7000devir/dk da resmen uyuyo cok yawas hızlanıyo.Ben arka dişliyi buyutmeyı dusundum ama bilemiyorum.Çunku onunda hesabını yapmak ince iş.

jigle cekmek nasıl fikir?

ethemm76
14 Mart 2009, 01:18
Ön dişliyi 1 yada 2 diş büyük tak
10-15 km son hızda artış olur ama ara hızlanmalar düşer.

Yalnız bu değişikliği her motor kaldırmaz, tekrar orjinal dişliye dönmeniz gerekebilir. Ben cbf 150 de denedim. Son hızımda artış olmadı. Bunu yanında seriliğim azaldı. Bende tekrar orj. dişliyi takmıştım. Bu dişli değişimden memnun olmayan, benim gibi istediğini bulamayan çok arkadaş var.

mertyagci
14 Mart 2009, 01:22
Arkadaşlar böyle hız arttırma olaylarını çin malı scooterlarda nasıl yapabiliriz acaba?

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:26
Coğu motor 4.vitesi bitirdiğinde max. suratına ulasıyo.Şimdi burda 2 ihtimal sözkonusu,

1.arka dişliyi buyursun,hızlanma suresı kısalır 4. vitesi bitirirsin 5. viteste biraz daha hızlanma sansın olur.

2.ön dişliyi buyursun 4.viteste max. ssuratına ulasır 5. viteste ya kaybeder yada korursun hızını.

ama 1. ihtimal daha mantıklı.


scooter konusuna gelınce olay karbüratorde biter diyorum he bide kayış (V kayısı)

sizler ne dusunuyosunuz:pale:

anılyuksel
14 Mart 2009, 01:29
hiç değişiklik yapmana gerek yok nalburdan al 1 litre tiner her depoda at 1-2 kapak bak motor nası gidiyo

aparat
14 Mart 2009, 01:32
hiç değişiklik yapmana gerek yok nalburdan al 1 litre tiner her depoda at 1-2 kapak bak motor nası gidiyo

sentetikmi selilozikmi :silent:

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:33
Scooter kullandım karbüratorunu de soktum içinde adını bilmediğim bi parca var arastırır yazarım.O parcayı cıkartıyosun hatrı sayılır bi guc artısı oluyodu fakat dusuk devırlerde motora doğru oranda benzin hava karısımı gıtmedığı ıcın boğolabiliyo zaman zaman.Yani surmek zor oluyo biraz bide fazla yakabilir bence o sekılde cok kullanmadım ama.

blck_chopper
14 Mart 2009, 01:36
:queen::queen: Tiner :queen::queen: patlamasın illakiş zararı olurda çöpe gidicek kadar olurmu :D

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:37
Tekirdağın neresindensin arkadaşım :)

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:39
:queen::queen: Tiner :queen::queen: patlamasın illakiş zararı olurda çöpe gidicek kadar olurmu :D

ewde benzin bitince tiner kullandım (selulozık)4 zamnlı motordada kulandım 2 zamnlıdada bi zararını yada cekıs artısını goremedım:salut:Tabii 2 zamnlıda yağ katın tinere mutlaka yatak sarar walla yoksa.

şarkoyden

ethemm76
14 Mart 2009, 01:42
Arkadaşlar böyle hız arttırma olaylarını çin malı scooterlarda nasıl yapabiliriz acaba?

Orjinal 130-60-13 olan arka lastiğini 130-70-13 ile değiştir. Bu lastiğin çapı 1 cm daha yüksek olduğu için hızın da aynı devirde 8-10 km/h artacaktır. Ben mondial 150 hs de denemiştim. 60 lık lastikte örneğin 7000 devirde 80 yapan motor. 70 lik lastikle aynı devirde 90 yapmaya başlamıştı. Bunun yanında bir depoyla 180-200 km yapabilmeye başlamıştı motor. 40-50 km fark etmişti bir depoyla. Tavsiye ederim. Uzun yola daha rahat gidersin. Motor eskisi gibi bağırmadan eskiden ulaştığın hızlara ulaşırsın. Bu değişiklik mantık olarak zincirli motorlarda zincir dişlisi değiştirmekle eşdeğer bi değişikliktir.

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:43
Anladım arkadaşım orada yatan bi honda nsr 125 varmış onun hakkında bir bilgin var mıdır?

blck_chopper
14 Mart 2009, 01:43
ilk çalısıtırırken adrenalin en üst seviyededir ama :D

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 01:46
Anladım arkadaşım orada yatan bi honda nsr 125 varmış onun hakkında bir bilgin var mıdır?

walla senden duyuyorum ilk kez olsa duyardım heralde.Biz motor manyaklarından kacmaz.

biraz daha bahset motordan?

ExTReMa
14 Mart 2009, 01:57
muhtemelen 94-95 model arası 2 zamanlı 125 cc race
Siyah diye duymuştum gidicektim bakmaya ama gilera aldım sonra gitmedim

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 02:01
yok ben hatırlayamadım.6-7 sene once gılera vardı burda ama sımdı yok.NSR 125 hiç hatırlamıyorm.

ExTReMa
14 Mart 2009, 02:03
O gilera cx125 ti zaten beyin problemleri oluyordu tekirdağdan şarköye satılan bi motordu :)
Ama dediğim nsr şarköyde motor hastası bir babanın vefatından sonra çocuğunun garajında duruyormuş..

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 02:05
arastırırım bende merak ettım doğrusu:cyclopsan

ExTReMa
14 Mart 2009, 02:09
msnimi ekle istersen orada yatan bikaç motor var belki buluruz..
Özel mesaj olarak atıyorum msni

anılyuksel
14 Mart 2009, 02:31
sentetikmi selilozikmi :silent:

fark edermi tiner olsunda

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 02:34
walla bi sentetık tiner denemesi yapın ben selulozık denedım.Sentetık bılmem:)

cgl125
14 Mart 2009, 02:46
para harcadıktan sonra her bir sürü yöntem var

nitrojen mesela gayet sağlıklı ve verimli tabii maliyeti katmassan

diğer turbo vs supercharger gibi olaylar motorun içinde daha fazla yanma sağlıyo fakat ısınmada sağlıyo

nitro sistemindeki nitro-oksit bileşiğindeki oksijen daha fazla patlama sağlarken azot yani nitro kısmı ortamdaki ısıyı alıyo

fakat ufacık tüpleri bile bir sürü para ve ortlama olanları 10-12 saniye falan sürede bitiyo o kadar süre işinize yarıyo yani

turbu gibi süresiz bi faydası yok

yani her artının bi eksisi var sonuçta

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 02:49
Nabalım nitrojen bize fazla gelır.Ben en kolay yontemı en ucuz yontemı arıyorum.kucuk bi ayar tak motor kaçar.

motorhocası
14 Mart 2009, 02:51
Ana memeni büyüt hızlanırsın:queen:

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 02:54
mesela birkac tane biliyorum classıc saymıycam ngk iridyum,k&n hava filtresi pahalı ama kucuk bi hızlanma sağlar.Hızlı gıtmek isteyen surucu lastığıne hava 30 p.s.ı. hava vursun(on arka)zincirini yağlasın ,karbüratordeki kesicileri cıkarsın(varsa)motor ustundekı gerksız ağırlıklardan kurtulsun.


Ana memeni büyüt hızlanırsın:queen:

onuda dusundum ama motorun boğulma ihtimali yokmu acaba?yakıt hava karısımında fazla benzın olduğu ıcın performans dusebilirde.

anlasıldı en iyi yontem daha buyuk bi motor almak galba ???

motorhocası
14 Mart 2009, 04:00
Karışım ayar vidasıyla oynar düzeltirsin onu, ama meme çapını aşırı büyük seçme o zaman tutturamazsın:) Yakıtın artar ona göre söylemedi deme.

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 04:02
yakıt arrtsın gucte artsın:)

karısım ayar vidası nerede?

motorhocası
14 Mart 2009, 04:03
yakıt arrtsın gucte artsın:)

karısım ayar vidası nerede?

Fazla bişey bekleme 100'de 5:)
Hava ayar vidası işte küçük vida.

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 04:05
%5 yeter artar bile:cherry:

okayyorukcuoglu
14 Mart 2009, 09:59
sentetikmi selilozikmi :silent:

::koop::::koop::::koop:: selilozik olsun içinide temizler parıl parıl parlar şelepsizim :P

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 13:19
Ewet sizin fikirleriniz neler?Neler yapılabilir soylediklerimin dısında?Mesela HYOSUNG GT250R için 100$ civarında performans chıplerı varmıs.Boyle bişi olabilirmi?Chıp guc artısı sağlarmı?Hyosung için boyle bi chip varmı??

huceyn
14 Mart 2009, 13:39
hız istiyosan neden cruıser a biniyosun.onu anlayamadım ben

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 13:42
her çicekten bal alıyorum kapiii.Cruıser sanıldığı kadar da yavas değıl.

huceyn
14 Mart 2009, 13:49
her çicekten bal alıyorum kapiii.Cruıser sanıldığı kadar da yavas değıl.

yavaş sanmıyorum .sadece hız için üretilmemiş diyorum.yeterli bi hızı olduğunu biliyorum zaten.

tufanqm250sa
14 Mart 2009, 13:55
Genel olarak chopper yada cruıser yawastır.Ama bu kuram cin mallarında devre dışı cunku standart bi motor kullanıyolar.Ben burda CİN chopper nasıl daha hızlı gider demiyorum.Burda mevzu herhangi bi motor nasıl daha hızlı gider???

anılyuksel
15 Mart 2009, 13:08
benim biliğim chipler beyni olan motorlara takılır beyinden kastı cdi değil enjeksiyonlu motorlarda olan beyin senin motorunda çin malı olduğu için beyin'siz oluyo onun için chip unut bence

tufanqm250sa
15 Mart 2009, 13:12
Doğru soyluyosun ama ben HyOSUNG GT250R için soyledım.Konuda genel olarak motosikletler için ÇİN JAPON İTALYAN ALMAN hiç farketmez nasıl daha hızlı giderler?


.Ben burda CİN chopper nasıl daha hızlı gider demiyorum.Burda mevzu herhangi bi motor nasıl daha hızlı gider???
:bounce::bounce::cat:

Enduromania
15 Mart 2009, 13:26
Pocket Bike'lar için küçücük nitro tüpleri satılıyor.
Deodorant kadar bişey.Normalde 9000 d/d çeviren alet 16000'e çıkıyo

:queen::queen::queen::bounce::queen::queen::queen: