skocyigi
21 Ağustos 2005, 21:44
selam millet,
cumartesi günü işten sonra o gün çalışmış olmanın verdiği keyifsizliğiyle gölcükten istanbula doğru gidiyodum. dilovasına gelmeden birden benzinim bitti ve onarım sebebiyle dubalarla ayrılmış sağ şeride doğru kırıverdim hemen. dubaların sıklığı veya benim acemiliğimden olsa gerek dubanın tekine sol ayağım çarpıverdi. dengemi pek yitirmeden hemen duruverdim ama vites küçültürken farkına vardım ki vites pedalım kopuvermiş :)
3. viteste benzinsiz kalıverdim rampada. telefonumu yeni çaldırmış olmam sebebiyle de kontak isimsiz telefonumla beni kurtaracak kimseye ulaşamadım :(
neyse ki kopmuş pedalımı bulabildim ve top case'e attım, yakıt musluğunu rezerve çevirdim ve 40-50 arası bi hızla tırmanmaya devam ettim. yolda bi kaç motorcu arkadaşa el salladım ama kimse durmadı :( gebze çıkışına geldim ve gişelerde bi scooter'a yanaştım ve kasktan görüldüğü kadarıyla bi küçük emrah bakışı atıp durumu açıkladım. sağolsun abimiz oraları biliyomuş, beni bi benzinciye kadar götürdü. benzini doldurdum, tam ödeme yaparken elektrikler gitti, nakitim de yoktu ve bi süre jeneratörün çalıştırılmasını beklemek zorunda kaldım. sonra bu abimiz beni sanayiye götürdü ve bi ustaya pedalı kaynattı. gebze merkeze inip bi kafede soluklandık, sonra istanbula birlikte yola koyulduk :)
kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum...
ve bu olaydan çıkardığım dersler:
1- yakıt durumumu sürekli kontrol etmeyi unutmıycam,
2- nakitsiz yola çıkmıycam,
3- yolda kalırsam ulaşmam gereken kişilerin telefonlarını yanımdan eksik etmiycem,
4- kırılan ve kaynatılan pedalı 10-11 anahtarla beraber çantada taşıyarak olayın tekrarı durumunda yolda kalmıycam,
5- koruma demiri taktırarak duba ve benzeri cisimlerin pedaldan ve ayaktan önce demirle temasını sağlıycam.
herkese iyi sürüşler.
cumartesi günü işten sonra o gün çalışmış olmanın verdiği keyifsizliğiyle gölcükten istanbula doğru gidiyodum. dilovasına gelmeden birden benzinim bitti ve onarım sebebiyle dubalarla ayrılmış sağ şeride doğru kırıverdim hemen. dubaların sıklığı veya benim acemiliğimden olsa gerek dubanın tekine sol ayağım çarpıverdi. dengemi pek yitirmeden hemen duruverdim ama vites küçültürken farkına vardım ki vites pedalım kopuvermiş :)
3. viteste benzinsiz kalıverdim rampada. telefonumu yeni çaldırmış olmam sebebiyle de kontak isimsiz telefonumla beni kurtaracak kimseye ulaşamadım :(
neyse ki kopmuş pedalımı bulabildim ve top case'e attım, yakıt musluğunu rezerve çevirdim ve 40-50 arası bi hızla tırmanmaya devam ettim. yolda bi kaç motorcu arkadaşa el salladım ama kimse durmadı :( gebze çıkışına geldim ve gişelerde bi scooter'a yanaştım ve kasktan görüldüğü kadarıyla bi küçük emrah bakışı atıp durumu açıkladım. sağolsun abimiz oraları biliyomuş, beni bi benzinciye kadar götürdü. benzini doldurdum, tam ödeme yaparken elektrikler gitti, nakitim de yoktu ve bi süre jeneratörün çalıştırılmasını beklemek zorunda kaldım. sonra bu abimiz beni sanayiye götürdü ve bi ustaya pedalı kaynattı. gebze merkeze inip bi kafede soluklandık, sonra istanbula birlikte yola koyulduk :)
kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum...
ve bu olaydan çıkardığım dersler:
1- yakıt durumumu sürekli kontrol etmeyi unutmıycam,
2- nakitsiz yola çıkmıycam,
3- yolda kalırsam ulaşmam gereken kişilerin telefonlarını yanımdan eksik etmiycem,
4- kırılan ve kaynatılan pedalı 10-11 anahtarla beraber çantada taşıyarak olayın tekrarı durumunda yolda kalmıycam,
5- koruma demiri taktırarak duba ve benzeri cisimlerin pedaldan ve ayaktan önce demirle temasını sağlıycam.
herkese iyi sürüşler.