PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hyosung gt 250



wolfs
27 Eylül 2007, 21:08
Arkadaşlar bu mikrobu yeni kapmış bulunuyorum,250 lik yamaha ile 7 özel ders aldım,şimdi sıra geldi uslu bir makine almaya,Hyosung gt 250 naked'a bugün baktım 0 km fiyat 7000 lira,Honda ya gittim Transalp e oturdum gönlüm onda kaldı,gelgelelim ilk etapta hem çok para yatırmayayım hem kafayı gözü kırmayayım diyorum,0 km bir 250 lik mi,yoksa ikinci el ucuz bir 500 veye 600 lük makinamı uyar? Yardımlarınızı bekliyorum.

talkie
27 Eylül 2007, 21:14
Elbette 250 cc başlangıç için 500-600cc"ye göre daha uygun olur.

efendy_iso
27 Eylül 2007, 21:34
abicim 7 özel ders 600 cc kullanırken sana tecrübe olarak yetmeye bilir seni ciddi sıkıntılara sokabilir o yüzden şimdilik 250cc ile başlaman daha uygundur örnek 250 cc yolda girdiğin herhangi bi çukur yada tümsekteki istemsiz yapacağın küçük gaz hareketlerini sineye çeker ama 600 cc affetmez atar üstünden bu basit bi örnek sadece

wolfs
27 Eylül 2007, 21:56
efendy_iso kardeş,

gt 250 R den memnunmusun,yedek parça ve servis sorunları yaşanabilirmi?
Honda cbf 250 ile aralarında çok az fiyat farkı var,önerin nedir?

efendy_iso
27 Eylül 2007, 22:09
öncelikle önerim şudur hyosung kullanıcısı olmayan kişilerin hyosungla ilgili kötü eleştrilerine inanma ilk önerim bu

ondan sonra hyosung 'u adanada kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamdım ne yedek parça nede teknik bi problem sıkıntısı yaşamadım zaten yolda yanına yaklaşabilecek türkiye şartlarında 250 cc yok tüm markalar dahil rs 250 hariç o yüzden benim önerim kesinlikle hyodur SAYGILAR

wolfs
27 Eylül 2007, 22:28
kaç yıldır motor biniyorsun,ilk motorun Hyosung'mu?

marten1907
27 Eylül 2007, 22:41
HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!


Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.

Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili :cat:

wolfs
27 Eylül 2007, 22:43
Kawasaki KLE 500 var uygun fiyata,asvalttta nasıl? Şık görünüşü olan bir Enduro aslında,başlangıç için uygun olabilirmi?

efendy_iso
27 Eylül 2007, 22:43
askerden önce 600rr'ım vardı sattım askere gittim parayıda yedim geriye kalanlada gelir gelmez hyoyu aldım hyo ile 9000 km 'yi geçtimm şimdiye kadar herhangi bi olumsuzlukla karşılaşmadım SAYGILAR

DARKDIAMOND
27 Eylül 2007, 22:49
HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!


Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.

Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili :cat:

"marten1907" arkadaşım,bilgiler için teşekkürler ama global motor'la ilgili bildiklerini ben merak ettim.Hyosung'a ılımlı bakan ve potansiyel bir müşteri olarak bilmek isterim.

wolfs
27 Eylül 2007, 23:12
teşekkürler,pahalı bir motorpiyasa var gerçekten,o halde biraz daha paraya kıyıp ispatlı bir makine almak gerekiyor, ''ucuz etin yahnisi yenmez'' gibi.

hooondaaa600rr
27 Eylül 2007, 23:46
bende hys düşünüorum 250 ama diolarki zevk almazsın 125lik honda dediler oda benm altında bisiklet gibi kalıo :D aslında 600rr almak isterim ama çok pahalı bu arada yeniyim
:)

DARKDIAMOND
27 Eylül 2007, 23:50
Kawasaki KLE 500 var uygun fiyata,asvalttta nasıl? Şık görünüşü olan bir Enduro aslında,başlangıç için uygun olabilirmi?

7 ders almışsın ve ucundan yakalamışsın,eğer 7 ders daha alıp biraz daha pekiştirirsen ve üzerindeki tereddütü biraz daha atarsan KLE500 niye olmasın.Hatta dersleri alıştırmaları kendi motorunla yaparsan dahada güzel olur.Ben bilinçli bir kullanıcı olduğun kanaatindeyim.Kendini tehlikeye atacak kullanım tarzın yoksa KLE500'ü tavsiye ederim.Hem enduro makinayla daha kolay alışabilirsin diye düşünüyorum.

Fatih
27 Eylül 2007, 23:55
hyosung un stabil hızı 120-140 arası.. (redline da 170 basiyor(muş))
yarın seni bu hız kesmez ise sattıgın zaman edeceğin zarar düşündürüyor beni.
Bana bu hız yeter diyorsan 250 lik alabilirsin.
Ama %50 si memnun %50 si sorun yaşıyor olasılıgını dusununce,
Sıfır hyosung yerine
ikinci el Honda CBF250 daha mantıklı geliyor (şahsi fikrim)

Japon heryerde japondur derim.
Şimdi diyebilirsiniz kullandın da mı biliyorsun..
Ama 2 yıldır forumlarda takip ettiğimce (mt olsun hfc olsun)
Yaşanılan olası problemler üst topicde belirtilmiş zaten

tigermbz
27 Eylül 2007, 23:57
bende hys düşünüorum 250 ama diolarki zevk almazsın 125lik honda dediler oda benm altında bisiklet gibi kalıo :D aslında 600rr almak isterim ama çok pahalı bu arada yeniyim
:)

250 cc 2 silindir 29 bg ve oldukça kalıplı hyosung zevk vermez ama 125 lik honda alırsan zevk alırsın mı dediler tam olarak?

wolfs özel derslerin seni ne seviyeye getirdiğini bilemiyorum ama trafik tecrübesi ayrı bir olay, bunuda göz önünde bulundurmanı öneririm.

efendy_iso
28 Eylül 2007, 02:23
250 cc 2 silindir 29 bg ve oldukça kalıplı hyosung zevk vermez ama 125 lik honda alırsan zevk alırsın mı dediler tam olarak?



aynen öyle demişler abii ne olcak işte ağzı olan konuşuyo her zamanki gibi

metalgod
28 Eylül 2007, 11:05
Arkadaşlar bu mikrobu yeni kapmış bulunuyorum,250 lik yamaha ile 7 özel ders aldım,şimdi sıra geldi uslu bir makine almaya,Hyosung gt 250 naked'a bugün baktım 0 km fiyat 7000 lira,Honda ya gittim Transalp e oturdum gönlüm onda kaldı,gelgelelim ilk etapta hem çok para yatırmayayım hem kafayı gözü kırmayayım diyorum,0 km bir 250 lik mi,yoksa ikinci el ucuz bir 500 veye 600 lük makinamı uyar? Yardımlarınızı bekliyorum.

ikinci el 500 lük yada 600 lük bi naked bence daha uygun olur hem agresif motorlar hemde çok yüksek sürat yapmazlar... yani 140 ile otobanda seyrederken ufak bi kazadan bi anda gaza açarak kurtulmak için ideal.. genelde 4,5 -5 saniyede 100 km/h hızı gören makineler... eğer imkanın varsa böyle bişi almanı tavsiye ederim ... çünkü 250 lilik alırsan hep sınırda gidiceksin ve motorun hasar görecek ömrü kısa olacak...

ayrıca naked lar daha hafif makinelerdir...


kawasaki er-5
suzuki gs 500
suzuki gsr 600 dü sanırım.

bunlar fena değiller

gucci
28 Eylül 2007, 11:48
metalgod a katılıyorum serilik çok önemli .. saydığı motorlarda kendini kanıtlamıs ancak gs 500 ve er-5 cok kral makineer olmalarına rağmen artık model ve tasarım olarak eskide kaldılar... ama güç serilik dersen ve naked dan hoşlanıyorsan bu motorlar düşünülebilir... ancak genede 250 cc de bakıcam dersen hiç düşünme hyo gt 250 al ve mümkünse 2. el olsun zarar etmessin en azından... cbf 250 cok sağlam atk bir motor ancak oturuş pozisyonu olarak berbat bir makina bence ... motorla 135 km hızla giderken dik oturmak zorunda kalıyorsun fakat hyoda depoyu kullanabilirsin .... oturusu daha iyi

orcunmavis
28 Eylül 2007, 12:16
ben ce de 250 lik almaya karar verirsen hyosung gt250 den şaşma
ben 4000 km lik honda cbf150 kullanımından sonra aldım hyo yu
5 ay da 9000 km yaptım tek bi sorun bile yaşamadım.
fakat şimdi biraz hız konusun da kesmeme durumu yaşıyorum
ben en fazla 150 yaptım
bu hız bana yeter dersen hyo al

metalgod
28 Eylül 2007, 13:07
race kasa istiyosan uzun yolda seni 250 cclik bi makine çok yoracaktır... belin ağricak basıyım yol bitsin diyeceksin basıcaksın motor gitmicek :bounce:

ama büyük cc olursa bastığında yol bitecek.. :)

tavsiyem hala bi naked...

özellikle gs500 ben alamadım sen al :P

evet er5 ve gs500 ün kasası çok eskide kaldı ama bi xenon far birde yoshimura egzosla hayata dönüyo makineler :)

345
28 Eylül 2007, 13:19
HFC de sixer adlı arkadasımızın GT 250 deki hata kütüphanesi ile ilgili bir yazı!


Problem ve Problem yaratabilecek olasalıklar listesi
Anahtarı zorlarsanız kırılabilir
Redline ile kullanırsanız 5 yada 6000 km civarı krank kırabilir
Arka sele kapağı 2007'den eski modellerde açılamıyabiliyor
Ön konsol düşük devirlerde vızıldıyor vidasını sıkmanız gerekiyor
Sağ ve sola yatmalarda gidonlar ve fren debriyaj manetleri %90 kırılıyor
Ayaklık zor açılıyor alışmak gerekiyor ilk yatırmada kırılıyor
Benzin göstergesi son 3 dişe geldiğinde yanıltabiliyor.
1 depo ile en fazla yüksek devirde 300 km gidebilirsiniz
Lastikleri çok başarısız olabildiğince erken değiştirmek gerekiyor
Yüksek süratlerde virajlarda aşırı yatmaya kalktığınızda lastiklerden dolayı düşersiniz.
Far sistemi aydınlatma upgrade edilmeli görüş açısı çok yetersiz
Her ne koşulda olursa olsun 4 dakika rolantide motoru çalıştırıp ısıtmadan hareket haline geçmemeniz gerekiyor.

Ben şahsen katılıyorum GT 250 R kullanıcısı olarak servisler ve global hakkında sorusu olan bana özel p.m atabilir buraya yazarsam topik kitlenir global hakkında bomba gibi haberim var yedek parça sorunu ile ilgili :cat:

-Hangi anahtarı zorlayınca kırılmaz?
-Zorlanan her motordan sorun çıkabilir hyosung kawasaki fark etmez 250cc den 500cc performansı bekleyen herkesin başına gelir...
-Doğrudur yeni modellerde telin çıkmaması için bi parça koymuşlar:cat:
-Doğrudur vida mida nafile kesemedim vızıltıyı.:pr:
-Hiç düşürmedim bilmiyorum ama düşünce kırılmasıda normaldir heralde bu sorun olmaması lazım.
-Daha hiç zorlanmadım ayaklığı açmak için
-Benzin göstergesi sapıtıyor:farao:
-300 km Daha ne olacak bide yüksek devirde bu sorun değildir...
-Lastik ve far acil olarak ele alınması gereken konular...
-Çalıştırıp 10 sn sonra yola koyuluyorum bu 4 dk şart değildir önemli olan motor soğukken yüksek devir yapmamaktır.Bu hyosungda değil her motorda yapılması gereken bişeydir uzun yıllar sorunsuz binebilmek açısından...

Arkadaşım hyosung un en büyük derdi sahiplerinin ve etrafın bu motoru honda yamaha gibi kendini kanıtlamış çok kaliteli markalarla kıyaslayıp artı görüntüden ileri geliyor sanırım motorundan aşırı performans beklemeleridir.Sonuçta sınıfında ucuz olarak geçen bi motordur artı ve eksilerini sayarsak artıları eksilerini yok eder elindede birsürü artı kalır bence al derim temiz bulabilirsen 2. el al zararın az olsun hem acemiliğini atmış olursun.Ben memnunum motordan çoğu kişide memnun bunu takip edebilirsin öyle %50 %50 değil yani.Seçimin ne olursa olsun şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle:cat:

Kolt
28 Eylül 2007, 13:44
Globalin yedek parça bomba haberinin açıklamasını dörtgözle bekliyorum..

marten1907
28 Eylül 2007, 14:19
Globalin yedek parça bomba haberinin açıklamasını dörtgözle bekliyorum..

Ancak özel p.m ile dostum

E.Gülbeyaz
28 Eylül 2007, 20:02
arkadasım 600 le kesınlıkle baslama gt 250r sana uygundur...!

Ö.Z.€.R
28 Eylül 2007, 20:21
hyosung un stabil hızı 120-140 arası.. (redline da 170 basiyor(muş))
yarın seni bu hız kesmez ise sattıgın zaman edeceğin zarar düşündürüyor beni.
Bana bu hız yeter diyorsan 250 lik alabilirsin.
Ama %50 si memnun %50 si sorun yaşıyor olasılıgını dusununce,
Sıfır hyosung yerine
ikinci el Honda CBF250 daha mantıklı geliyor (şahsi fikrim)

Japon heryerde japondur derim.
Şimdi diyebilirsiniz kullandın da mı biliyorsun..
Ama 2 yıldır forumlarda takip ettiğimce (mt olsun hfc olsun)
Yaşanılan olası problemler üst topicde belirtilmiş zaten

Bende GT250R var 175 km/h a kadar red line'a girmiyor.

Ayrıca 2 el CBF250'ye para verene kadar, üzerine biraz daha ekleyeceğin para ile 1 yaşında hatta sıfır km'de CBF250' den daha teknolojik bir makina yani GT250 alınır... :cat:

efendy_iso
28 Eylül 2007, 20:28
marten1907 abi banada gönderirimisin şu global problemini merak ettim valla

Ö.Z.€.R
28 Eylül 2007, 20:41
marten1907 abi banada gönderirimisin şu global problemini merak ettim valla

::plus1:: :silent:

erdo2002
28 Eylül 2007, 21:21
bana sorarsan Cbf 250 alma hem parçası pahalı hızlıda gitmiyor 120km/s ancak.Hyosong desen fena değil 250cc fakat oda belli bir süreden sonra seni kesmicek.CBF 500 alabilirsen seni uzun soluklu rahat ettirecektir.Olmazdı hysong alabilirsin.