PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sınıfında Tek.. 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro ..



hachiko
13 Kasım 2018, 23:02
https://imageshack.com/a/img924/8356/traVzy.jpg

Katılımcıların verdiği oylar doğrultusunda EICMA’nın en güzel motosikleti seçilen 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro, enfes bir karışımın formülü adeta.

Mazda CX-5 incelememizde bize eşlik eden takipçilerimiz, tasarımı konusunda verdiğimiz “şiir okuma” benzetmesini anımsayabilir. Mazda’nın Kodo adıyla dönüşümünü gerçekleştirdiği diliyle bize hissettirdiği bu duyguların bir benzerini, Milanda’da düzenlenen EICMA‘da hatırlar gibi olduk. Bize bunu hatırlatan tek şey ise şu anda karşımızda duran 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro‘dan başkası değildi. Organizasyonun en güzel motosikleti olarak da nitelendirilen bu canavar, ürün hayatının tamamını yarış felsefesi üzerine geliştirmiş MV Agusta’yı bizim gözümüzde bambaşka bir noktaya taşıyor. Tasarım konusunda F3 ve F4 gibi modellerindeki kimliğiyle de rakiplerinden ayrılan İtalya merkezli marka, bu projesiyle naked sport sınıfının en güçlü modelini de hayata geçiriyor aslında. 1000cc’lik dört silindirli motorun ürettiği rakam, en az kendisi kadar etkileyici olan ağırlık değeriyle bir araya getiriliyor.

https://imageshack.com/a/img924/4135/oo10dh.jpg

https://imageshack.com/a/img922/4495/mdf16t.jpg

Teknik özellikler

Minimal tasarım dilinin biraz robotik bir etkiyle ne kadar etkileyici hale getirilebileceğinin kanıtı olan Brutale 1000 Serie Oro manevi yön olarak da oldukça güçlü bir motosiklet. Efsane tasarımcı Massimo Tamburini tarafından geliştirilem orijinal F4’ün çizgilerinden ilham alınarak şekillenen model, bu konuda kesinlikle hakkını vermeyi başarmış. İşin canavarlaşan teknik kısımlarına baktığımızdaysa 215 beygirlik güç ve 115 Nm’lik tork değerli ilk olarak karşımıza çıkıyor. Toplam ağırlık olarak bakıldığında 186 kilogram seviyelerinde gezinen motosiklet, bu sayede güç/ağırlık oranında da çok ciddi bir değer sunabilecek nitelikte. Böylesine bir gücü kontrol altında tutabilmek adına son teknoloji yardımcı destekleri de üzerinde barındıran Serie Oro’da; 8 kademeli çekiş kontrol, hidrolik şanzıman, quichshifter, launch control ve tek teker önleyici gibi parçaların şu aşamada ön planda olduğunu söyleyebiliriz. Kullanılan malzeme kalitesi konusunda da beklediğimizi seviyelerde gezinen motosiklette Öhlins süspansiyon sistemi, Brembo fren sistemi ve karbon fiber jant seti, sürüş dinamiklerinin yanında ağırlık kazanımında büyük rol oynuyor. Ön bölümde kullanılan sürücü ekranının 5 inç ebatında olduğunu da belirtmeden geçmeyelim. Toplamda sadece 300 adet üretileceği açıklanan 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro’nun fiyatları önümüzdeki günlerde açıklanacak.

https://imageshack.com/a/img922/576/xZwD1E.jpg

https://imageshack.com/a/img921/3856/2Qt7pa.jpg

Kaynak ve video : LOG.com.tr

burak burk
13 Kasım 2018, 23:09
açık ara gelmiş geçmiş en hızlı naked motor olarak tarihe geçti.daha mt07 sürerken çok rüzgar var yaa diyen arkadaşlar 210 hp gücünde naked ı ne yapar acaba

wetehan
13 Kasım 2018, 23:31
Bir arkadaşım ilgileniyor, 300 üretimin çoğu satılmış bile. 14k çevirdiği, testlerde 300+ hızlara ulaştığı ve avrupa fiyatının 40-42 arası olduğu şimdilik bilinenler.

Depoya konumlandırılan ekran bana en çekici gelen yanı oldu.
Sürüş dinamiklerini bir köşeye bırakırsak eğer, 299 duke 1290 videolarından 3 yıl sonra 300+ yeni videolar göreceğiz.


https://i.hizliresim.com/9aX9Y8.png
https://i.hizliresim.com/267YOd.png

hasmet
14 Kasım 2018, 00:18
İkide bir "fuarın en güzel motosikleti" seçiliyor MV Agusta. Dizayn açısından iyiler.

En hızlı naked?

Muhtemelen. En hızlı çim biçme makinası ne kadar önemliyse, bu da o kadar önemli.

http://www.guinnessworldrecords.com/Images/fastest-lawnmower-guinness-world-records_498x335_tcm25-19954.jpg

En iyi naked motosiklet?

Alakası yok.

1000cc'den 212 beygir sağmak için devri 13600'a çıkarmışlar. Maximum gücü de illa ki oraya yakın veriyordur, ve alt devirler muhtemelen ölüdür... Bir naked'ın en çok ihtiyacı olduğu devir aralığında.

İyi bir naked olmak için az çok güvenilir de olmak zorunda bence. En son test sürüşü esnasında vites pedalı düştüydü Brutale 800'ün.

https://www.motorcyclistonline.com/m...ta-brutale-800

hachiko
14 Kasım 2018, 00:22
İkide bir "fuarın en güzel motosikleti" seçiliyor MV Agusta. Dizayn açısından iyiler.

En hızlı naked?

Muhtemelen. En hızlı çim biçme makinası ne kadar önemliyse, bu da o kadar önemli.

http://www.guinnessworldrecords.com/Images/fastest-lawnmower-guinness-world-records_498x335_tcm25-19954.jpg

En iyi naked motosiklet?

Alakası yok.

1000cc'den 212 beygir sağmak için devri 13600'a çıkarmışlar. Maximum gücü de illa ki oraya yakın veriyordur, ve alt devirler muhtemelen ölüdür... Bir naked'ın en çok ihtiyacı olduğu devir aralığında.

İyi bir naked olmak için az çok güvenilir de olmak zorunda bence. En son test sürüşü esnasında vites pedalı düştüydü Brutale 800'ün.

https://www.motorcyclistonline.com/m...ta-brutale-800

Sorry. You've found a page that doesn't exist!

burak burk
14 Kasım 2018, 01:09
Sorry. You've found a page that doesn't exist!

yani diyorkiii direk yarış motoru bloğunu naked motora takıp adınıda naked demek büyük haksızlık naked motorlara.haklı tabi ne diyelim.10 bin devir çeviricekti bu güçte o zaman 4. viteste hala tekerde gidiyor olurduk heralde.ama yinede güzel bee:cherry:

mchi
14 Kasım 2018, 01:17
Dukun motoru bu kasaya koysalar dadindan yenmez

hasmet
14 Kasım 2018, 07:17
Sorry. You've found a page that doesn't exist!

Al sana videosu (olay 9:40'ta)


https://www.youtube.com/watch?v=92KoPng0JI8


Dukun motoru bu kasaya koysalar dadindan yenmez

Kasa'dan maksat şaseyse Superduke'un şasesi acaip iyi. Sadece 9.5 kilo. Ve ideal bir şasede olması gerektiği gibi gidon başını olabilecek en direk şekilde arka maşaya bağlıyor.

Superduke çirkin ama sapına kadar naked. Zaten tipini severek almadım. Hâlâ da çok haz etmiyorum ne yalan söyleyeyim. Eski Hondam çok daha güzeldi. Ama kullanınca roller değişiyor.

ismaileren
14 Kasım 2018, 10:36
Teknik verilere baktığımda bana sanki Yamaha V-Max e rakip olmak için piyasaya çıkmış gibi geldi

hasmet
14 Kasım 2018, 10:45
Vmax, 1000cc SS'leri şaşırtacak kadar atik (167Nm tork, 6500 devirde), ama çok ağır. Atletik değil.

...

Y.o.K
14 Kasım 2018, 11:00
https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2018/11/mvagbrut2.jpg

Müthiş bir tasarım, aşık olunacak motor. Bu koruma demirimidir ya, o işlevi varsa harika bir tasarım.

Naked ların enbüyük sıkıntısı koruma demiri yada takozu takınca motorun tüm güzelliğini kaybetmesi, ama bu öyle mi güzelliğine güzellik katmış resmen.

Demek ki ilk görüşte aşk böyle birşey :rendeer:

wetehan
14 Kasım 2018, 11:06
İflastan dönen şirketin, yeni fon ile yaptığı F4 şaseli ve yine F4 için üretilen yeni motorlu bir reklam modeli, teknik detaylara girmemek gerek. 15k çeviren yeni V4R a cevap olarak üretilen 15k çevirdiği iddia edilen yeni bir mv blok.
300 üretimin büyük çoğunluğu yollara dahil inmeyecek, inenlerde alt devri pek düşünmeden kısa hazlar alınıp sehpaya alınacak. O yüzden sdr ve tuono gibi şuan zirvedeki seri üretim mega modellerle karşılaştırmamak lazım.

Test motorunun vites pedalı konusu tüm markayı kapsamamalı, mv zaten ülkeme çok uzak bir marka, baksana gelip savunacak fanatik kullanıcısı dahil yok :)

Oro fuara giden herkesin en çok konuştuğu model oldu, 300 satışın bu hafta içinde kapanacağını söylüyorlar ve concept kıvamında bir motoru almanıza imkan sağlıyorlar. Benim görüşüm model üretim amacına ulaştı. İmkan olsa direk alır salonuma koyardım.

@hasmet; duke çirkin değil bence, concept modeline yakın renkler, çift renk jantları vs dahil edilince bence hala çok sexy..

logaritma
14 Kasım 2018, 12:39
Agusta gene güzel bir sanat eseri yapmış . üç beş zengin alıp lv çantaları gucci ayakkabılarıyla şatolarının etrafında bir tur atıp koleksiyonlarının arısına ekliycekler..

hasmet
14 Kasım 2018, 16:17
İflastan dönen şirketin, yeni fon ile yaptığı F4 şaseli ve yine F4 için üretilen yeni motorlu bir reklam modeli, teknik detaylara girmemek gerek. 15k çeviren yeni V4R a cevap olarak üretilen 15k çevirdiği iddia edilen yeni bir mv blok.
300 üretimin büyük çoğunluğu yollara dahil inmeyecek, inenlerde alt devri pek düşünmeden kısa hazlar alınıp sehpaya alınacak. O yüzden sdr ve tuono gibi şuan zirvedeki seri üretim mega modellerle karşılaştırmamak lazım.

Test motorunun vites pedalı konusu tüm markayı kapsamamalı, mv zaten ülkeme çok uzak bir marka, baksana gelip savunacak fanatik kullanıcısı dahil yok :)

Oro fuara giden herkesin en çok konuştuğu model oldu, 300 satışın bu hafta içinde kapanacağını söylüyorlar ve concept kıvamında bir motoru almanıza imkan sağlıyorlar. Benim görüşüm model üretim amacına ulaştı. İmkan olsa direk alır salonuma koyardım.

@hasmet; duke çirkin değil bence, concept modeline yakın renkler, çift renk jantları vs dahil edilince bence hala çok sexy..

çirkin guzeli diyelim. :)

MV Agusta konusunda katiliyorum. Reklam modeli.

Sirket olarak iflasin esiginden donduler. Insallah yok olmazlar. Dizayn da onemli. Italyanlar da bu konuda iyiler.

Green Arrow
14 Kasım 2018, 17:11
çirkin guzeli diyelim. :)

MV Agusta konusunda katiliyorum. Reklam modeli.

Sirket olarak iflasin esiginden donduler. Insallah yok olmazlar. Dizayn da onemli. Italyanlar da bu konuda iyiler.

Castiglioni'niler çok dik kafalı adamlar. Mercedes bile yatırımdan bezip satmak istedi. Ben markanın batacagına inanmıyorum, zira öyle birşey olursa para yağdırabilecek çok fazla firma var, ben öyle düşünüyorum en azından.

fedos
14 Kasım 2018, 17:30
Bir sanat eseri daha ortaya koyulmuş.
İtalyanlar her alanda çok estetik ürünler sunuyorlar. Geçmişten gelen geleneklerini sürdürüyorlar.

Keşke arada bir (biz)halka yakın ürünler de sunabilseler :)

logaritma
14 Kasım 2018, 19:34
Bir sanat eseri daha ortaya koyulmuş.
İtalyanlar her alanda çok estetik ürünler sunuyorlar. Geçmişten gelen geleneklerini sürdürüyorlar.

Keşke arada bir (biz)halka yakın ürünler de sunabilseler :)

zamanında gilera nın güzel futiristik ürünleri vardı 90 lılarda cx125 modeli vardı 125cc lik efsane bir tasarımdı sanırsın arkadan jet motorları çıkıcak havalanıp gidicek :) .. tek tük sattı o zamanlar bir abimiz almışdı.. birde yarış modeli vadı 125 lik aynı makine vardı oda sp2 mi öyle bir ismi vardı..

aprilla da bir ara 125cc lik çift silindirli bir modelini getirtmişdi .. oda az satmışdı motor yaptıran yaptrınaydı çok kaslıydı 600 lük gibi duruyordu millet onun gazına glip 125 lik makineyle 600 lük gibi basmaya çalışınca motor yaptıran yaptırana olmuşdu..

gileranın çok güzel modelleri vardı tasarımları vardı sonra piaggio bir anda 2000 lilerden sonra scooter üreten bir firma haline geltirdi gilerayı.. halk işi deyince aklıma gilera geldi ondan yazdım.

bajajpulsar2
14 Kasım 2018, 19:56
bence tartışmasız mv agusta'nın en güzel ve kullanılabilir motosikleti dragster 800 rr tel jant olan versiyondur.çok net.1litre naked motosiklet açıkçası bana biraz overkill gibi geliyor.

hasmet
14 Kasım 2018, 22:44
aprilla da bir ara 125cc lik çift silindirli bir modelini getirtmişdi .. oda az satmışdı motor yaptıran yaptrınaydı çok kaslıydı 600 lük gibi duruyordu millet onun gazına glip 125 lik makineyle 600 lük gibi basmaya çalışınca motor yaptıran yaptırana olmuşdu.

İtalyanlar güzel ama dayanıklılık konusundaki rezilliklerine bahane bulmayalım. O zamanın Ferrarisi de rezaletmiş, bu zamanın Maseratisi de. Beceremiyor işte herifler dayanıklı araç yapmayı. Zorlamayın fazla. İzleyin güzel güzel :)

Dışarıdan burun kıvırıp, içimizden şükredip, Capon binmeye devam :) bozulmuyor meret işte. Karter delinip yağ boşalsa hafif koku yapıyor sadece. İtalyan olsa, nemli havada yağ kapağını açsan, havadan nem kapıp desmo bakımı ister üç vakte. :)

Bi de Fransızlar var ama onların da ne mal olduğu belli değil. Güzel desen güzel değil, dayanıklı hiç değil, bi acaip...

dyavol-77
14 Kasım 2018, 23:50
İtalyanlar güzel ama dayanıklılık konusundaki rezilliklerine bahane bulmayalım. O zamanın Ferrarisi de rezaletmiş, bu zamanın Maseratisi de. Beceremiyor işte herifler dayanıklı araç yapmayı. Zorlamayın fazla. İzleyin güzel güzel :)

Dışarıdan burun kıvırıp, içimizden şükredip, Capon binmeye devam :) bozulmuyor meret işte. Karter delinip yağ boşalsa hafif koku yapıyor sadece. İtalyan olsa, nemli havada yağ kapağını açsan, havadan nem kapıp desmo bakımı ister üç vakte. :)

Bi de Fransızlar var ama onların da ne mal olduğu belli değil. Güzel desen güzel değil, dayanıklı hiç değil, bi acaip...
Sizin orada pejo,reno satılmıyor galiba....

hasmet
15 Kasım 2018, 00:45
Sizin orada pejo,reno satılmıyor galiba....
Hiç bir Fransız arabası yok. Zamanında piyasaya girmeye çalışmışlar, ama rekabet edemeyip çıkmışlar. İtalyanlar da öyle (Fiat). Birkaç sene önce Çin geçene kadar Amerika dünyanın en büyük araba pazarıydı. O yüzden rekabet had safhada.

Japonlar burada da terör estiriyor :) ikinci dünya savaşında atılan bombaların acısını çatır çatır çıkarıyorlar valla. Aslında onların da akıllarına iphone kırıp kola dökmek gelmiş. Ama sonradan çalışıp, üretip, ilerleyip, uluslararası serbest piyasayı değerlendirerek ekonomik güç haline gelip hükmetmeyi tercih etmişler... :)

Bu arada ATP nerede yahu? "Türkiye'yi kötüleme" diye çıkıp gelmedi uzun süredir? Vatan haini ilan edilmeyeli bayağı oldu. Bu kadar da boş bırakmaya gelmez ki? Yoksa kriz ufaktan yandaşları da mı vurmaya başladı?

logaritma
15 Kasım 2018, 02:30
italyan iyidir.. italyanın sağlam dayanıklı malları vardır ..
birde fashion tarzı malları vardır vitrin galeri koleksiyonerler için üretilmiş çok zenginler için üretilmiş mallar karıştırmamak lazım onları..

Becerememekle alakası yok Neticede bir mal ne kadar kaliteli olursa üstündeki mühendislik o kadar karmaşıklaşır hassaslaşır , kullanılan kaliteli malzemelerde hassaslaşır narinleşir çok sık bakım üstüne titreme ister.. bunuda yapamassan çabucakda bozulur defrome olur.. italyanın çok kaliteli nazik narin mallarındada bu olay var.

Neticede corvetti gibi gidip 5.7 lik vortec kamyon,pick up motorunu alıp araca yerleştirmiyor adamlar.. üstüne corvette gibi içini ucuz basit plastiklede döşemiyorlar.. corvetti de eleştirmiyorum onların yaptığıda super car sınıfında farklı bir yaklaşım.. vetteler ferrarilere göre daha dayanıklı bakım yapmasanda dayanıyorlar çünkü çok basit kara düzen kaba bir yapıya sahipler.. dediklerim eski c5 ler için c6 ler için ..

onun dışında fransız da iyidir dizelde unutmayalım ki almanlar bile bmw düşük hacimde psa grubuyla beraber geliştirdiği motorları yıllardır kullanıyor , mercedes keza renault dan alıyor düşük hacimde dizel motorları bu kendileri geliştiremiycek diye değil kralını yaparlar elbet ama hazırı varken kendini ispat etmişi varken sıfırdan niye bir arge platform falan oluştursunlar.. hazırı var kendinide ispat etmiş motorlar alıyorlar kendileride üstlerinde biraz değişiklik yapıp kulllanıyorlar kendi araçlarında..

Her malın bir alıcısı var kısaca..

italyan deyip geçmemek lazım fiat group dünyanın en büyük otomotiv grouplarından biri bünyesinde chrsyler , jeep markalarıda var..
keza motorsiklete piaggio group benim bildiğim avrupanın en büyük motorsiklet markası onunda bünyesinde vespa ,motoguzzi gibi efsane markalar var aprilla,gilera v.b ..

hasmet
15 Kasım 2018, 07:12
Becerememekle alakası yok Neticede bir mal ne kadar kaliteli olursa üstündeki mühendislik o kadar karmaşıklaşır hassaslaşır , kullanılan kaliteli malzemelerde hassaslaşır narinleşir çok sık bakım üstüne titreme ister.. bunuda yapamassan çabucakda bozulur defrome olur.. italyanın çok kaliteli nazik narin mallarındada bu olay var.

Bahane değil. Honda NSX te basit araç değil, S2000'de. Turbosuz litre başına 120 beygir çıkartmış adamlar, dile kolay. Civic kadar güvenilir ama. Bakımı da daha zor veya farklı değil. Düzgün yapınca oluyor demek ki.

S2000 F20'nin piston hızı Formula 1 araçlarına yakın. Dayanması için FRM (fiber reinforced metal) silindir ceketi yapmış adamlar. Yapmasalar olmaz mıydı? Olurdu ama dayanıklı olmazdı.

Lexus IS-F'in dizaynırı ağlıyordu. Toyota standartlarına uyduracaz diye çok kıstık güçten diyor adam. 420 beygir V8 araç. Ama Corolla kadar güvenilir.

Yapınca oluyor. Yapmayınca olmuyor. İtalyanlar da yapmıyor işte. Almanlar da arada. İkisi de Japonlar gibi değil.

Genel konuşuyorum tabii ki. İstisna illa ki bulunur. Ve lafım sadece dayanıklılık kısmına. Performans'a lafım yok tabii ki.

YasinC
15 Kasım 2018, 07:23
Haşmet ağam biraz fazla gömdün bence :) tamam kabul japonlar daha sorunsuz ve basitliğin getirdiği dayanıklılık ile baya iyi işler yapıyor ancak bir alfa romeo sürdükten sonra japon aracları baya baya tatsız tutsuz geliyor. Aynı şey motosiklet camiası içinde geçerli bence tabi :)

Benzer konuyu baska platformda da tartıştık dün akşam https://i.hizliresim.com/7amAB5.png
https://teknoseyir.com/durum/984782#comment-3596669

hasmet
15 Kasım 2018, 12:03
Haşmet ağam biraz fazla gömdün bence :) tamam kabul japonlar daha sorunsuz ve basitliğin getirdiği dayanıklılık ile baya iyi işler yapıyor ancak bir alfa romeo sürdükten sonra japon aracları baya baya tatsız tutsuz geliyor. Aynı şey motosiklet camiası içinde geçerli bence tabi :)

Benzer konuyu baska platformda da tartıştık dün akşam https://i.hizliresim.com/7amAB5.png
https://teknoseyir.com/durum/984782#comment-3596669

Katılıyorum. Zaten performans kısmına bir şey demediğimi açıkça belirttim. Hatta o yüzden 1 yaşındaki sıfır aldığım CB1000R'ı ciddi zararına bırakıp SDR edindim. (*) Lakin dayanıklılık konusunda ne İtalyan, ne de Almanlar Japonların eline su dökemez. Bunu da kabul etmek lazım.

Mesele sadece "komplex, narin, performanslı, o yüzden bozuluyor" değil. Çünkü Japonların tek tük yaptığı performanslı araçlar da dayanıklı. Herifler dayanıklılıktan kolay kolay ödün vermiyorlar işte. Ama İtalyanlar veriyorlar. O kadar olmasa da Almanlar da boşluyorlar bayağı.

(*) aldıktan bir sene sonra piston ve silindirler değişti. 3 ay'dan uzun sürdü tamir. Pişman mıyım? Değilim. Böyle olabileceğini hesaba katarak almıştım. Hatta para verip extra 4 sene garanti de almıştım alıyorken. Hala garanti kapsamında...

logaritma
15 Kasım 2018, 15:33
ferrari lamborghini pagani gibi arabaları gidipde s2000 yada nsx ile kıyaslıyorsan diyicek bir lafım yok.. :)

japonun kalitesine mühendislğine diyicek lafım yok on numara iş yaparlar ama italyandaki o sürüş ruhunu keyfini japondan bekleme..

yukarda arkadaş alfaromeo örneği vermiş alfa öyle çok süratli bir alet değil fiatın tipki vw deki audi mantığı gibi orta üst ve üst kesme ürettiği bir marka.. italyan sürüş keyfini ruhunu en güzel veren halk sınıfı araçlardan biri..

adam ceylan derisi kullanır bu deri aşırı pahalıdır ve çok sık bakım ister besleme ister bakmassan çatlar deformasyon başlar, adam arabada alacantra kumaş kullanır bu kumaşda çok narin bir kumaşdır araç uzun süre güneşde çok kalırsa atma yapar falan filan kalite her zaman yanında narinlik hassasiyet bol bakım getirir..

papanax
15 Kasım 2018, 17:09
bu , rvs , burutale prelli edition (özellikle Mavi olan)

hastasıyız... inş bi gün çok paramız olursa diyip resimlerine bakıp iç geçireceğim

fedos
15 Kasım 2018, 17:32
Geçenlerde tv de Top gear sunucularındna bir tanesinin (James may) programı vardı.
Diyor ki : İkinci dünya savaşını kaybeden almanlar ve Japonlar , tüm mühendislik bilimini silah üzerine kullanamadıkları için otomotivde çok çok ileri gittiler .
Sonuna kadar katılıyorum bu açıklamaya...



İtalyanlar güzel ama dayanıklılık konusundaki rezilliklerine bahane bulmayalım. O zamanın Ferrarisi de rezaletmiş, bu zamanın Maseratisi de. Beceremiyor işte herifler dayanıklı araç yapmayı. Zorlamayın fazla. İzleyin güzel güzel :)

Dışarıdan burun kıvırıp, içimizden şükredip, Capon binmeye devam :) bozulmuyor meret işte. Karter delinip yağ boşalsa hafif koku yapıyor sadece. İtalyan olsa, nemli havada yağ kapağını açsan, havadan nem kapıp desmo bakımı ister üç vakte. :)

Bi de Fransızlar var ama onların da ne mal olduğu belli değil. Güzel desen güzel değil, dayanıklı hiç değil, bi acaip...

hasmet
15 Kasım 2018, 19:36
ferrari lamborghini pagani gibi arabaları gidipde s2000 yada nsx ile kıyaslıyorsan diyicek bir lafım yok.. :)

japonun kalitesine mühendislğine diyicek lafım yok on numara iş yaparlar ama italyandaki o sürüş ruhunu keyfini japondan bekleme..

yukarda arkadaş alfaromeo örneği vermiş alfa öyle çok süratli bir alet değil fiatın tipki vw deki audi mantığı gibi orta üst ve üst kesme ürettiği bir marka.. italyan sürüş keyfini ruhunu en güzel veren halk sınıfı araçlardan biri..

adam ceylan derisi kullanır bu deri aşırı pahalıdır ve çok sık bakım ister besleme ister bakmassan çatlar deformasyon başlar, adam arabada alacantra kumaş kullanır bu kumaşda çok narin bir kumaşdır araç uzun süre güneşde çok kalırsa atma yapar falan filan kalite her zaman yanında narinlik hassasiyet bol bakım getirir..

S2000 tabii ki değil ancak NSX zamanında direk Ferrari'ye rakip olarak üretilmiş. Hatta karşılaştırmada Car & Driver kıl payı Ferrari'yi kazandırmış, sonrasında editör "hata yaptık" demişti. Lexus LFA'i de araştırın. O da direk rakip.

Ceylan derisi uygun bir örnek değil. Allah yapısı sonuçta. Mühendislik kullanılarak dizayn edilip üretilen bir şey konumuz. İyi bir arabada dayanıksız olması gereken, uzun süre sorunsuz çalışacak şekilde üretilmesi mümkün olmayan bir örnek bulmanız lazım.

Daha önce dediğim gibi, bahane değil. Yüksek performanslı araçlar da istendiğinde dayanıklı üretilebilir, üretilmiş de.

logaritma
15 Kasım 2018, 19:41
vespa gibi kült bir markanın çıkma sebebi ikinci dünya savaşıdır.. yani onun neticesidir..

vespa esasen uçak firması firma ikinci dünya savaşında çok bombardıman yiyor kapanıyor falan savaş bitimindede kısa kısa geçiyorum amerikanın uçak üretemessiniz yasağıda olabilir neyse firma sahibi mühendislerine tasarımcılarına ellerindeki uçak yedek parçaları ile motorsiklet tasarlamalarını üretmelerini söylüyor ve vespayı tasarlayan adamda motordan nefret ede ede tasarlıyor ama motorsiklet dünyada kült bir model ve marka haline geliyor.. kısaca vespa gibi dünyada kült olmuş şbir modelin çıkışıda ikinci dünya savaşı yüzündendir..

wetehan
15 Kasım 2018, 20:15
Avrupa fiyatı 42 olarak sızdırıldı, TR fiyatı gelirse eğer 58 civarı olacak.
Hala bir açıklama, video, ses, 2019 site güncellemesi mevcut değil.

Ancak marka a'dan z'ye özen gösteriyor, ne güzel bir sunumdur bu, kutuyu bana verin yazmak geldi içimden :)
https://www.instagram.com/p/BqNBmpdnvES/

YasinC
16 Kasım 2018, 06:55
Performans değil ki tek mevzu. Honda nsx'i çok seven biriyim ancak hiç biri Ferrari, Maserati vs olamaz. Sürüş zevki, hissiyat vs bunları sadece performans ile ilişkilendirmek hata olur. Kıçı kırık yıllanmış alfa 159 dahi bugün çok daha performanslı civic rs'den kat kat daha zevkli ve açıkça söyleyim iç mekanı daha kaliteli.

Mekanik anlamda civic daha sorunsuz olabilir ama bir alfa'dan sonra araba işte deyip geçiyor insan. Japon kullandığım en zevkli araç rx8 idi. Öyle çok futuristik araçları kullanmadım. Ancak bizim gibi fanilerin eriştiği çoğu aracın tadına bakma fırsatını buldum. Genel şahsi gözlemim bu yönde.

hasmet
16 Kasım 2018, 11:02
Performans değil ki tek mevzu. Honda nsx'i çok seven biriyim ancak hiç biri Ferrari, Maserati vs olamaz.

Neye dayanarak yazdiniz bunu?

Eski NSX ve Ferrari (ya da Lamborghini) bizzat kullanmis insanlara gore olay sahsi tercihe kaliyor. Sadece performans, dayaniklilik ve pratiklik degil, surus hissi olarak ta cok iyi eski NSX. Hatta o yuzden GTR'dan hic bahsetmedim. Peformans olarak cok ustun ama surus hissi konusunda geride.

Japon olarak hem ucuz, hem de zevkli sedan yok. Cunku surus zevki ucuz degil. Onun yerine cogunlugun tercihi olan konfor, kalite ve dayaniklilik veriyorlar. Ancak biraz yukari cikarsaniz gayet iyi araclari var. Sahsen denediklerimden: S2000, Z4'ten yol tutusu cok daha iyi ve zevkli bir arac. Acura TL SH-AWD ve 5 serisi arasinda tercih yapmak zor. Infiniti M45, bariz E serisinden daha zevkli.

Edit. Ek olarak, limitli oldugu icin hakkinda cok bilgi yok, ama olan bilgi acaip pozitif Lexus LFA hakkinda. Car and Driver'dan:

"Out of the box, Toyota’s first supercar beats a Ferrari. Yeah, you read that correctly. If Toyota put the same soul and passion into the rest of its cars, the company would be unbeatable."

"The Ferrari loses this test by the tiniest of margins because it’s not as exciting to drive. It is a better all-around package and is more refined and more Lexus-like than the LFA, whereas the Lexus has more of the visceral nature you’d expect from a Ferrari."

Link: https://www.caranddriver.com/reviews/2011-ferrari-599-hgte-vs-2012-lexus-lfa-comparison-test-2012-lexus-lfa-page-3

LFA'in 2012'deki fiyati: $375000. Sadece 500 adet uretti Toyota.

wetehan
04 Şubat 2019, 14:29
https://compraonline.edisport.it/img/p/4/3/2/9/4329.jpg
https://www.motociclismo.it/files/articoli/7/1/9/71926/B_2f970304b7547635389572ac92633c49.jpg

YBRMANİA
04 Şubat 2019, 15:51
Herşey iyi hoş da,Böyle luxury motosikletlerin çoğunu canlı göremeyeceğiz.umutlar tükeniyor.