Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sınıfında Tek.. 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro ..

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400


    Katılımcıların verdiği oylar doğrultusunda EICMA’nın en güzel motosikleti seçilen 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro, enfes bir karışımın formülü adeta.

    Mazda CX-5 incelememizde bize eşlik eden takipçilerimiz, tasarımı konusunda verdiğimiz “şiir okuma” benzetmesini anımsayabilir. Mazda’nın Kodo adıyla dönüşümünü gerçekleştirdiği diliyle bize hissettirdiği bu duyguların bir benzerini, Milanda’da düzenlenen EICMA‘da hatırlar gibi olduk. Bize bunu hatırlatan tek şey ise şu anda karşımızda duran 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro‘dan başkası değildi. Organizasyonun en güzel motosikleti olarak da nitelendirilen bu canavar, ürün hayatının tamamını yarış felsefesi üzerine geliştirmiş MV Agusta’yı bizim gözümüzde bambaşka bir noktaya taşıyor. Tasarım konusunda F3 ve F4 gibi modellerindeki kimliğiyle de rakiplerinden ayrılan İtalya merkezli marka, bu projesiyle naked sport sınıfının en güçlü modelini de hayata geçiriyor aslında. 1000cc’lik dört silindirli motorun ürettiği rakam, en az kendisi kadar etkileyici olan ağırlık değeriyle bir araya getiriliyor.





    Teknik özellikler

    Minimal tasarım dilinin biraz robotik bir etkiyle ne kadar etkileyici hale getirilebileceğinin kanıtı olan Brutale 1000 Serie Oro manevi yön olarak da oldukça güçlü bir motosiklet. Efsane tasarımcı Massimo Tamburini tarafından geliştirilem orijinal F4’ün çizgilerinden ilham alınarak şekillenen model, bu konuda kesinlikle hakkını vermeyi başarmış. İşin canavarlaşan teknik kısımlarına baktığımızdaysa 215 beygirlik güç ve 115 Nm’lik tork değerli ilk olarak karşımıza çıkıyor. Toplam ağırlık olarak bakıldığında 186 kilogram seviyelerinde gezinen motosiklet, bu sayede güç/ağırlık oranında da çok ciddi bir değer sunabilecek nitelikte. Böylesine bir gücü kontrol altında tutabilmek adına son teknoloji yardımcı destekleri de üzerinde barındıran Serie Oro’da; 8 kademeli çekiş kontrol, hidrolik şanzıman, quichshifter, launch control ve tek teker önleyici gibi parçaların şu aşamada ön planda olduğunu söyleyebiliriz. Kullanılan malzeme kalitesi konusunda da beklediğimizi seviyelerde gezinen motosiklette Öhlins süspansiyon sistemi, Brembo fren sistemi ve karbon fiber jant seti, sürüş dinamiklerinin yanında ağırlık kazanımında büyük rol oynuyor. Ön bölümde kullanılan sürücü ekranının 5 inç ebatında olduğunu da belirtmeden geçmeyelim. Toplamda sadece 300 adet üretileceği açıklanan 2019 MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro’nun fiyatları önümüzdeki günlerde açıklanacak.





    Kaynak ve video : LOG.com.tr
    Herscel bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    açık ara gelmiş geçmiş en hızlı naked motor olarak tarihe geçti.daha mt07 sürerken çok rüzgar var yaa diyen arkadaşlar 210 hp gücünde naked ı ne yapar acaba

  3. #3
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Bir arkadaşım ilgileniyor, 300 üretimin çoğu satılmış bile. 14k çevirdiği, testlerde 300+ hızlara ulaştığı ve avrupa fiyatının 40-42 arası olduğu şimdilik bilinenler.

    Depoya konumlandırılan ekran bana en çekici gelen yanı oldu.
    Sürüş dinamiklerini bir köşeye bırakırsak eğer, 299 duke 1290 videolarından 3 yıl sonra 300+ yeni videolar göreceğiz.




  4. #4
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İkide bir "fuarın en güzel motosikleti" seçiliyor MV Agusta. Dizayn açısından iyiler.

    En hızlı naked?

    Muhtemelen. En hızlı çim biçme makinası ne kadar önemliyse, bu da o kadar önemli.



    En iyi naked motosiklet?

    Alakası yok.

    1000cc'den 212 beygir sağmak için devri 13600'a çıkarmışlar. Maximum gücü de illa ki oraya yakın veriyordur, ve alt devirler muhtemelen ölüdür... Bir naked'ın en çok ihtiyacı olduğu devir aralığında.

    İyi bir naked olmak için az çok güvenilir de olmak zorunda bence. En son test sürüşü esnasında vites pedalı düştüydü Brutale 800'ün.

    https://www.motorcyclistonline.com/m...ta-brutale-800
    oialdemir ve müsaitnick bunu beğendiler.

  5. #5
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkide bir "fuarın en güzel motosikleti" seçiliyor MV Agusta. Dizayn açısından iyiler.

    En hızlı naked?

    Muhtemelen. En hızlı çim biçme makinası ne kadar önemliyse, bu da o kadar önemli.

    http://www.guinnessworldrecords.com/...cm25-19954.jpg

    En iyi naked motosiklet?

    Alakası yok.

    1000cc'den 212 beygir sağmak için devri 13600'a çıkarmışlar. Maximum gücü de illa ki oraya yakın veriyordur, ve alt devirler muhtemelen ölüdür... Bir naked'ın en çok ihtiyacı olduğu devir aralığında.

    İyi bir naked olmak için az çok güvenilir de olmak zorunda bence. En son test sürüşü esnasında vites pedalı düştüydü Brutale 800'ün.

    https://www.motorcyclistonline.com/m...ta-brutale-800
    Sorry. You've found a page that doesn't exist!
    Her insanın kalbinde uğurlayamadığı birisi vardır, her kapı çaldığında gözün kulağın onu arar..

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorry. You've found a page that doesn't exist!
    yani diyorkiii direk yarış motoru bloğunu naked motora takıp adınıda naked demek büyük haksızlık naked motorlara.haklı tabi ne diyelim.10 bin devir çeviricekti bu güçte o zaman 4. viteste hala tekerde gidiyor olurduk heralde.ama yinede güzel bee

  7. #7

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Dukun motoru bu kasaya koysalar dadindan yenmez

  8. #8
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorry. You've found a page that doesn't exist!
    Al sana videosu (olay 9:40'ta)



    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dukun motoru bu kasaya koysalar dadindan yenmez
    Kasa'dan maksat şaseyse Superduke'un şasesi acaip iyi. Sadece 9.5 kilo. Ve ideal bir şasede olması gerektiği gibi gidon başını olabilecek en direk şekilde arka maşaya bağlıyor.

    Superduke çirkin ama sapına kadar naked. Zaten tipini severek almadım. Hâlâ da çok haz etmiyorum ne yalan söyleyeyim. Eski Hondam çok daha güzeldi. Ama kullanınca roller değişiyor.

  9. #9
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Gelibolu
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster Custom XL1200C
    Teknik verilere baktığımda bana sanki Yamaha V-Max e rakip olmak için piyasaya çıkmış gibi geldi

  10. #10
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Vmax, 1000cc SS'leri şaşırtacak kadar atik (167Nm tork, 6500 devirde), ama çok ağır. Atletik değil.

    ...

  11. #11

    Üyelik
    19 Aralık 2017
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda CB250R


    Müthiş bir tasarım, aşık olunacak motor. Bu koruma demirimidir ya, o işlevi varsa harika bir tasarım.

    Naked ların enbüyük sıkıntısı koruma demiri yada takozu takınca motorun tüm güzelliğini kaybetmesi, ama bu öyle mi güzelliğine güzellik katmış resmen.

    Demek ki ilk görüşte aşk böyle birşey

  12. #12
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    İflastan dönen şirketin, yeni fon ile yaptığı F4 şaseli ve yine F4 için üretilen yeni motorlu bir reklam modeli, teknik detaylara girmemek gerek. 15k çeviren yeni V4R a cevap olarak üretilen 15k çevirdiği iddia edilen yeni bir mv blok.
    300 üretimin büyük çoğunluğu yollara dahil inmeyecek, inenlerde alt devri pek düşünmeden kısa hazlar alınıp sehpaya alınacak. O yüzden sdr ve tuono gibi şuan zirvedeki seri üretim mega modellerle karşılaştırmamak lazım.

    Test motorunun vites pedalı konusu tüm markayı kapsamamalı, mv zaten ülkeme çok uzak bir marka, baksana gelip savunacak fanatik kullanıcısı dahil yok

    Oro fuara giden herkesin en çok konuştuğu model oldu, 300 satışın bu hafta içinde kapanacağını söylüyorlar ve concept kıvamında bir motoru almanıza imkan sağlıyorlar. Benim görüşüm model üretim amacına ulaştı. İmkan olsa direk alır salonuma koyardım.

    @hasmet; duke çirkin değil bence, concept modeline yakın renkler, çift renk jantları vs dahil edilince bence hala çok sexy..
    Green Arrow bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Agusta gene güzel bir sanat eseri yapmış . üç beş zengin alıp lv çantaları gucci ayakkabılarıyla şatolarının etrafında bir tur atıp koleksiyonlarının arısına ekliycekler..

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı wetehan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İflastan dönen şirketin, yeni fon ile yaptığı F4 şaseli ve yine F4 için üretilen yeni motorlu bir reklam modeli, teknik detaylara girmemek gerek. 15k çeviren yeni V4R a cevap olarak üretilen 15k çevirdiği iddia edilen yeni bir mv blok.
    300 üretimin büyük çoğunluğu yollara dahil inmeyecek, inenlerde alt devri pek düşünmeden kısa hazlar alınıp sehpaya alınacak. O yüzden sdr ve tuono gibi şuan zirvedeki seri üretim mega modellerle karşılaştırmamak lazım.

    Test motorunun vites pedalı konusu tüm markayı kapsamamalı, mv zaten ülkeme çok uzak bir marka, baksana gelip savunacak fanatik kullanıcısı dahil yok

    Oro fuara giden herkesin en çok konuştuğu model oldu, 300 satışın bu hafta içinde kapanacağını söylüyorlar ve concept kıvamında bir motoru almanıza imkan sağlıyorlar. Benim görüşüm model üretim amacına ulaştı. İmkan olsa direk alır salonuma koyardım.

    @hasmet; duke çirkin değil bence, concept modeline yakın renkler, çift renk jantları vs dahil edilince bence hala çok sexy..
    çirkin guzeli diyelim.

    MV Agusta konusunda katiliyorum. Reklam modeli.

    Sirket olarak iflasin esiginden donduler. Insallah yok olmazlar. Dizayn da onemli. Italyanlar da bu konuda iyiler.

  15. #15
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çirkin guzeli diyelim.

    MV Agusta konusunda katiliyorum. Reklam modeli.

    Sirket olarak iflasin esiginden donduler. Insallah yok olmazlar. Dizayn da onemli. Italyanlar da bu konuda iyiler.
    Castiglioni'niler çok dik kafalı adamlar. Mercedes bile yatırımdan bezip satmak istedi. Ben markanın batacagına inanmıyorum, zira öyle birşey olursa para yağdırabilecek çok fazla firma var, ben öyle düşünüyorum en azından.

  16. #16
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Bir sanat eseri daha ortaya koyulmuş.
    İtalyanlar her alanda çok estetik ürünler sunuyorlar. Geçmişten gelen geleneklerini sürdürüyorlar.

    Keşke arada bir (biz)halka yakın ürünler de sunabilseler

  17. #17

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sanat eseri daha ortaya koyulmuş.
    İtalyanlar her alanda çok estetik ürünler sunuyorlar. Geçmişten gelen geleneklerini sürdürüyorlar.

    Keşke arada bir (biz)halka yakın ürünler de sunabilseler
    zamanında gilera nın güzel futiristik ürünleri vardı 90 lılarda cx125 modeli vardı 125cc lik efsane bir tasarımdı sanırsın arkadan jet motorları çıkıcak havalanıp gidicek .. tek tük sattı o zamanlar bir abimiz almışdı.. birde yarış modeli vadı 125 lik aynı makine vardı oda sp2 mi öyle bir ismi vardı..

    aprilla da bir ara 125cc lik çift silindirli bir modelini getirtmişdi .. oda az satmışdı motor yaptıran yaptrınaydı çok kaslıydı 600 lük gibi duruyordu millet onun gazına glip 125 lik makineyle 600 lük gibi basmaya çalışınca motor yaptıran yaptırana olmuşdu..

    gileranın çok güzel modelleri vardı tasarımları vardı sonra piaggio bir anda 2000 lilerden sonra scooter üreten bir firma haline geltirdi gilerayı.. halk işi deyince aklıma gilera geldi ondan yazdım.

  18. #18
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L // Pulsar 200 NS
    bence tartışmasız mv agusta'nın en güzel ve kullanılabilir motosikleti dragster 800 rr tel jant olan versiyondur.çok net.1litre naked motosiklet açıkçası bana biraz overkill gibi geliyor.

  19. #19
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aprilla da bir ara 125cc lik çift silindirli bir modelini getirtmişdi .. oda az satmışdı motor yaptıran yaptrınaydı çok kaslıydı 600 lük gibi duruyordu millet onun gazına glip 125 lik makineyle 600 lük gibi basmaya çalışınca motor yaptıran yaptırana olmuşdu.
    İtalyanlar güzel ama dayanıklılık konusundaki rezilliklerine bahane bulmayalım. O zamanın Ferrarisi de rezaletmiş, bu zamanın Maseratisi de. Beceremiyor işte herifler dayanıklı araç yapmayı. Zorlamayın fazla. İzleyin güzel güzel

    Dışarıdan burun kıvırıp, içimizden şükredip, Capon binmeye devam bozulmuyor meret işte. Karter delinip yağ boşalsa hafif koku yapıyor sadece. İtalyan olsa, nemli havada yağ kapağını açsan, havadan nem kapıp desmo bakımı ister üç vakte.

    Bi de Fransızlar var ama onların da ne mal olduğu belli değil. Güzel desen güzel değil, dayanıklı hiç değil, bi acaip...
    viper17 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2011 CB600FA vs 2014 CBR500R
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyanlar güzel ama dayanıklılık konusundaki rezilliklerine bahane bulmayalım. O zamanın Ferrarisi de rezaletmiş, bu zamanın Maseratisi de. Beceremiyor işte herifler dayanıklı araç yapmayı. Zorlamayın fazla. İzleyin güzel güzel

    Dışarıdan burun kıvırıp, içimizden şükredip, Capon binmeye devam bozulmuyor meret işte. Karter delinip yağ boşalsa hafif koku yapıyor sadece. İtalyan olsa, nemli havada yağ kapağını açsan, havadan nem kapıp desmo bakımı ister üç vakte.

    Bi de Fransızlar var ama onların da ne mal olduğu belli değil. Güzel desen güzel değil, dayanıklı hiç değil, bi acaip...
    Sizin orada pejo,reno satılmıyor galiba....
    The Power of The Dreams.


    ANES MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)