PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram



Sayfa : [1] 2 3 4

kinyas0
10 Haziran 2018, 14:51
(Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

Selam ballı bademlerim.
Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi :) O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

Hepinizi öpüyorum. :king:

https://www.youtube.com/watch?v=wxJM0h8Ds8M

* Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum :)
https://imageshack.com/a/img924/6462/1N4wnP.png

*Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...

https://photos.google.com/share/AF1QipO60ABTt1dIg-gYXWo9r_s65Y9hV8JdreKP04p13I_sKZBr59s_Xeifd55LDm6F aw?key=SUdxWXBvNGJfS0NRb1ViUVc3Mk1TMnFkbHREczdB

nvrmnd
10 Haziran 2018, 15:05
geçmiş olsun demekten baska birsey gelmiyor elden... ama buralar karışır gercekten :)

kinyas0
10 Haziran 2018, 15:09
Fotoğraf eklemeyi beceremediğim için Pulsar 200 NS facebook sayfası admini ile olan rezil konuşmanın ekran resmini yükleyemedim. Birazdan onu da yükleyeceğim ;)

haluk23
10 Haziran 2018, 15:20
Geçmiş olsun. Çok keyifsiz bir süreç olmuş. Süper bir reklam fırsatını tepmiş Bajaj yetkilileri.

hokahey
10 Haziran 2018, 15:27
geçmiş olsun. yabanci bir memlekette dağ başında kalmak oldukça sinir bozucu bir şey olsa gerek.

ucanteneke5
10 Haziran 2018, 15:43
Pulsar sayfası iste sadece övüceksin kötülemek yasak.
Aslında sen kötulemiyosun sadece başından geceni anlatiyosun.
Orda gezi resimleri atarken hepsi ovmesini biliyodu da pulsar bozulunca ve orda paylaşinca kötü mü oldun yani..

dyavol-77
10 Haziran 2018, 15:47
(Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

Selam ballı bademlerim.
Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi :) O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

Hepinizi öpüyorum. :king:
https://www.youtube.com/watch?v=wxJM0h8Ds8M

* Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum :)
https://photos.app.goo.gl/S1F25Xb1qpQrMcmv6

*Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...
https://photos.google.com/share/AF1QipO60ABTt1dIg-gYXWo9r_s65Y9hV8JdreKP04p13I_sKZBr59s_Xeifd55LDm6F aw?key=SUdxWXBvNGJfS0NRb1ViUVc3Mk1TMnFkbHREczdB
Büyük geçmiş olsun, Bacac pişmanlıktır-bir kez daha tescillendi. Sizin gibi Avrupa turuna çıkmayı düşünen gözü karalara ders niteliğinde bir paylaşım. Şimdi/az sonra Bajaj avukaları burayı basar ve ateşe verir, ben gidip bakkaldan çekirdeğimi alayım, şenlikli olacak buralaRR...;)

Mertcan39
10 Haziran 2018, 15:53
Geçmiş olsun Kemal Diner i tanırım pek öyle bir şey yapacak insan değildir

kinyas0
10 Haziran 2018, 15:59
Biz motorsiklet kullanıcıları bir marka, modeli araştırmak istediğimiz zaman önce o modelin facebook grubuna üye olup, paylaşılanlara bakarak motorun ne derece güvenilir olduğunu anlarız. Fakat bu adminler Bajaj'ı olduğundan daha sorunsuz bir motorsikletmiş gibi göstermeye çalıştıkları için büyük arıza olan paylaşımların birçoğunu yayınlamadan siliyorlar. Tabi Bajaj firması bu adminlere bunun için para verdiklerine eminim. 3 kuruş para için hakkı ödenmeyecek büyük vebal altına giriyorlar. Yazık, çok yazık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------


Pulsar sayfası iste sadece övüceksin kötülemek yasak.
Aslında sen kötulemiyosun sadece başından geceni anlatiyosun.
Orda gezi resimleri atarken hepsi ovmesini biliyodu da pulsar bozulunca ve orda paylaşinca kötü mü oldun yani..

Biz motorsiklet kullanıcıları bir marka, modeli araştırmak istediğimiz zaman önce o modelin facebook grubuna üye olup, paylaşılanlara bakarak motorun ne derece güvenilir olduğunu anlarız. Fakat bu adminler Bajaj'ı olduğundan daha sorunsuz bir motorsikletmiş gibi göstermeye çalıştıkları için büyük arıza olan paylaşımların birçoğunu yayınlamadan siliyorlar. Tabi Bajaj firması bu adminlere bunun için para verdiklerine eminim. 3 kuruş para için hakkı ödenmeyecek büyük vebal altına giriyorlar. Yazık, çok yazık.

hokahey
10 Haziran 2018, 16:00
sizin şanssızlığınız servis ve yedek parça olmayışı. aynı sorun cbf150 ile benim de başıma gelebilirdi. sonuçta kul yapımı, makina montajı bir alet. bozulabilir. sadece münferit bir olay üzerinden markayı komple eleştirmek sağlıklı bir yaklaşım değil. tekrar geçmiş olsun.

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:02
Geçmiş olsun Kemal Diner i tanırım pek öyle bir şey yapacak insan değildir

Ben de Kemal Diner'i şahsi olarak tanıyorum fakat ortada hoş olmayan bir durum var. Bir paylaşım yaptım ve paylaşımım Pulsar 200 ns facebook sayfasındaki iki adminden birisi tarafından silindi. Kemal Diner kendisinin silmediğini, silenin diger admin olduğunu ve ona neden sildin diye hesap soramayacağını söyledi... :)
https://ibb.co/jw7s08

freelancer
10 Haziran 2018, 16:08
Büyük geçmiş olsun hocam, hakikaten ciddi sıkıntılar yaşamışsınız. Yurt dışında olması daha da büyük dert olmuş. Gerçi beni yurt içinde de yarı yolda bıraktılar sağ olsunlar, o yüzden çok bir şey diyemeyeceğim. Geçmiş olsun diyeyim tekrardan, motoru çalışır hale getirebildiniz mi peki? Sıradaki planınız ne, motoru satmak mı, servisin dediği gibi çöpe mi atmak?

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:10
[/COLOR]
sizin şanssızlığınız servis ve yedek parça olmayışı. aynı sorun cbf150 ile benim de başıma gelebilirdi. sonuçta kul yapımı, makina montajı bir alet. bozulabilir. sadece münferit bir olay üzerinden markayı komple eleştirmek sağlıklı bir yaklaşım değil. tekrar geçmiş olsun.

Güzel arkadaşım ben burada sadece motorun bozulmasından bahsetmedim! Gezi paylaşımlarımı kullanarak benim üzerimden Bajaj yetkililerinin nasıl bedava reklam devşirildiğini, iş yardıma gelince nasıl döndüklerini, "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz veren İstanbul'daki çok popüler bir bajaj servisi de dahil verilen ve bugün tutulmayan sözler var. Benim anlatmak istediğim 180 derecelik bu dönüş. Yoksa tabiiki kul yapısı alet bozulur da kırılır da dökülür de. Ama ağamlar, paşamlar yerini engellemelere adamsamamalara, pulsar 200 ns sayfasındaki paylaşımımı silip, sebebini sorduğumda bana cevap vermek yerine engellemelere, olayı ört pas etmeye bırakırsa bu noktada art niyet ve marka vizyonsuzluğu başlar. Benim kızdığım, içerlediğim çok nokta var sen gitmişsin sadece motorun bozulmasına odaklanmışsın.

Yan Yan
10 Haziran 2018, 16:11
Şu Bajaj'a bir türlü ısınamadım.Hele bu tarz konuları görünce iyice soğuyorum.

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:17
Büyük geçmiş olsun hocam, hakikaten ciddi sıkıntılar yaşamışsınız. Yurt dışında olması daha da büyük dert olmuş. Gerçi beni yurt içinde de yarı yolda bıraktılar sağ olsunlar, o yüzden çok bir şey diyemeyeceğim. Geçmiş olsun diyeyim tekrardan, motoru çalışır hale getirebildiniz mi peki? Sıradaki planınız ne, motoru satmak mı, servisin dediği gibi çöpe mi atmak?

Aslında bu ilk yolda bırakışı değil. Motorumu bayiden sıfır almıştım. Bu ilk motorum olduğu için yüksek hızlara çıkmaya bile korkarak kullanıyordum ilk 2-3bin km. Daha 2500 km'de iken İstanbulda bozuldu. Pulsar 200 NS sayfası admini Kemal Diner ile birlikte motoru sürükleyerek servise götürmek zorunda kalmıştık. 2500 km'deki bir motor nasıl olur da bozulur ve iki hafta serviste yatar? Bu da ayrı bir konu başlığı olsun :) Motor şu anda serviste, bugünlerde onarmaya çalışacaklar ve ben de motorumla Türkiye'ye dönüş yapacağım yakın zamanda. Eğer motor yine bozulmadan, sağ sağlim Türkiye'ye gelirse ilk işim bu motoru satmak olacak.
Almak isteyen olursa motorum ilk sahibinden, temiz, bajaj marjasının kalitesi ve bajaj markasının desteğinde olan bir motorsiklettir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------


Şu Bajaj'a bir türlü ısınamadım.Hele bu tarz konuları görünce iyice soğuyorum.

Haklısınız hocam. Benim ilk motorumdu ve çevremde beni yönlendirecek çok fazla kişi yoktu. Bir hata edip bu motoru aldım ve pişmanım malesef. Çevreme tavsiye etmiyorum.

dyavol-77
10 Haziran 2018, 16:26
Amerikayaıyeniden keşfetmeye gerek yok...Rahmetli dedemin bir sözü vardı, hala kulaklarımda çınlar; Otomobilde Alman, motorda Japon, kadında Rus, gerisi hikaye...:mrgreen:

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:27
bajajcılar gelir şimdi. almayın diyorum şunların mallarını. ALMAYIN.
ETİKETLER;
bajaj pişmanlıktır,bajaj kol kırdı,bajaj yolda bıraktı,bajajı destekliyorum çünkü babamın malı,hint malı çinliden eyidir,bajajın gılıyık,bajaj içiyor ama çalışıyor,

Bajajcıları hepsi beraber gelsin isterslerse, benimle uğraşamazlar :) Cahilce, takım tutar gibi marka tutan tipler olmadığı sürece, seviyeli her yoruma kendi yaşadıklarımdan, tecrübelerimden yola çıkarak bilgilendirmek, yardımcı olmak adına cevap veririm.

hokahey
10 Haziran 2018, 16:29
[/COLOR]

Güzel arkadaşım ben burada sadece motorun bozulmasından bahsetmedim! Gezi paylaşımlarımı kullanarak benim üzerimden Bajaj yetkililerinin nasıl bedava reklam devşirildiğini, iş yardıma gelince nasıl döndüklerini, "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz veren İstanbul'daki çok popüler bir bajaj servisi de dahil verilen ve bugün tutulmayan sözler var. Benim anlatmak istediğim 180 derecelik bu dönüş. Yoksa tabiiki kul yapısı alet bozulur da kırılır da dökülür de. Ama ağamlar, paşamlar yerini engellemelere adamsamamalara, pulsar 200 ns sayfasındaki paylaşımımı silip, sebebini sorduğumda bana cevap vermek yerine engellemelere, olayı ört pas etmeye bırakırsa bu noktada art niyet ve marka vizyonsuzluğu başlar. Benim kızdığım, içerlediğim çok nokta var sen gitmişsin sadece motorun bozulmasına odaklanmışsın.

haklısınız. marka, malının arkasında durmalı; müşteriyi mağdur etmemeli. kurumsallık budur sonuçta.

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:30
Amerikayaıyeniden keşfetmeye gerek yok...Rahmetli dedemin bir sözü vardı, hala kulaklarımda çınlar; Otomobilde Alman, motorda Japon, kadında Rus, gerisi hikaye...:mrgreen:


https://www.youtube.com/watch?v=g52JfcgKRBI
Bu kadar insan aptal olamaz herhalde diye düşünerek çiftlik bank a üye olup sonradan mağdur olan şu kadın geldi aklıma :D Evet, ben de bu kadın gibi düşündüm, bu kadar satış yapılıyor, bu motor kötü olamaz herhalde diye düşünerek aldım ve pişmanım. Söyledikleriniz de haklısınız :)

Angrypower
10 Haziran 2018, 16:32
Çok geçmiş olsun. Aynı sorum benim 2016 Pulsarımda 28000km de başıma geldi. Kısaca blok patlattım diyip geçtim. Garantisi 1 ay önce bitmişti ve böyle bir sorunun garanti süresi bitince ilgilenilmeyeceğini öğrendim. Aciliyet ve o an için olan maddiyatsızlıktan dolayı Dominar aldım tekrardan. Yalnız sendeki de iyi ceserat. Ben Türkiye sınırları dışına cesaret edemezdim. Şimdilik Dominar ile mutluyum lakin aklımın hep bir köşesinde Pulsar’ım duruyor. Umarım sorunsuzca işin hallolur ve evine sağ sağlim dönersin.

Posta12
10 Haziran 2018, 16:42
Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:45
Çok geçmiş olsun. Aynı sorum benim 2016 Pulsarımda 28000km de başıma geldi. Kısaca blok patlattım diyip geçtim. Garantisi 1 ay önce bitmişti ve böyle bir sorunun garanti süresi bitince ilgilenilmeyeceğini öğrendim. Aciliyet ve o an için olan maddiyatsızlıktan dolayı Dominar aldım tekrardan. Yalnız sendeki de iyi ceserat. Ben Türkiye sınırları dışına cesaret edemezdim. Şimdilik Dominar ile mutluyum lakin aklımın hep bir köşesinde Pulsar’ım duruyor. Umarım sorunsuzca işin hallolur ve evine sağ sağlim dönersin.

Teşekkürler iyi dileğiniz için. Dominar kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım ama Bajaj markası'nı genel olarak biliyorum :) Ben gerek türkiye içinde gerek yurt dışında gezen motorsikletli gezginim artık. O yüzden servis ağı uluslarası olan, yedek parçaya her yerden erişebileceğim japon veya avrupa'lı marka tercih edeceğim bundan sonra.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------


Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D

Bajaj'ın herhangi bir çin malından üst düzey bir motorsiklet üretmediğine emin olabilirsin :) Babam işe, çarşıya, pazara gidip gelmek için 11 yıldır çin malı scooter kullanıyor. Bir kere yolda kaldığını hatırlamıyorum ama benim 2 yaşındaki pulsarım 2 kere yolda bıraktı. Bu son yolda bırakışı ile sadece motora dair değil, servise, yöneticilere, pulsar 200 ns facebook sayfası adminlerine dair de birçok şey öğrenmiş oldum ve bunlar bu markadan soğumam için yeter de artar. Heyecana gerek yok, bajaj ın fiyatlarına alınacak çooook motor var, onları araştırmak gerekir bence.

levend84
10 Haziran 2018, 16:49
Ybr 125 ile Dünya turu yapan insanlar var.

Klişe olacak ama,az daha koy ybr al sözü boşuna söylenmiş değil.

Posta12
10 Haziran 2018, 16:50
Mondial Zone 150 veya Lifan Emisol 150 var Hangisini Alem Bajaj dan sogudum almam artık Diskover 125st alıcaktım boşver Benim arkadaşda var Zone 150 10binde daha hic kronik sorun cıkartmadı Zone 150 almak mantıklı gibi duruyor siz ne tavsiye edersiniz bütce 4000tl üstüme almak kask filan derken 5000tl yi bulucak toplam param 5000tl Böyle görünüşü güzel Motor seviyorum Zone 150 gayet yakışıklı Motor

EUOGLU
10 Haziran 2018, 16:51
Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D

eskiden vardi cokta mutluydum bende deilde alan kisi conta yakmis galiba kroniktir discoverlarda contadan yag kaçırması. onun harici acayip memnundum

ha bu demek deildir bagajı övüyorum şahsen japon aldım kafamada öyle sorular gelmiyor

kinyas0
10 Haziran 2018, 16:58
Ybr 125 ile Dünya turu yapan insanlar var.

Klişe olacak ama,az daha koy ybr al sözü boşuna söylenmiş değil.

Haklısın hocam, daha yüksek cc motor almaya bütçem yetmezse, pulsar ı satıp ybr alacağım. Motorun bozulacak bir aksamı yok en azından. Düşünmesi bile keyif veriyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------


Mondial Zone 150 veya Lifan Emisol 150 var Hangisini Alem Bajaj dan sogudum almam artık Diskover 125st alıcaktım boşver Benim arkadaşda var Zone 150 10binde daha hic kronik sorun cıkartmadı Zone 150 almak mantıklı gibi duruyor siz ne tavsiye edersiniz bütce 4000tl üstüme almak kask filan derken 5000tl yi bulucak toplam param 5000tl Böyle görünüşü güzel Motor seviyorum Zone 150 gayet yakışıklı Motor

Güzel arkadaşım bu konunun başlığı "Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram" :) Bu soruyu buraya değil de bahsettiğin motorların konu başlıklarına girip araştırmak, oralara sormak daha verimli olacaktır senin için.

Guven
10 Haziran 2018, 17:11
Çok geçmiş olsun. :pale:

Sinir bozucu. Hele ki yalınız bırakıldığın hissini yaşamak daha da sinir bozucu.:silent:

Umarım Bajaj yetkilileri, markanın marka olabilmesi için müşteri memnuniyeti kapsamında benzer durumda kalan motosiklet sevdalısı kişilere yardımcı olmanın önem arzettiğini düşünerek, mağduriyetinizin giderilmesi konusunda hassas davranırlar. :cat:

kinyas0
10 Haziran 2018, 17:16
Çok geçmiş olsun. :pale:

Sinir bozucu. Hele ki yalınız bırakıldığın hissini yaşamak daha da sinir bozucu.:silent:

Umarım Bajaj yetkilileri, markanın marka olabilmesi için müşteri memnuniyeti kapsamında benzer durumda kalan motosiklet sevdalısı kişilere yardımcı olmanın önem arzettiğini düşünerek, mağduriyetinizin giderilmesi konusunda hassas davranırlar. :cat:

Hocam neyin mağduriyetinin giderilmesi bu saatten sonra? :) Hepsi rengini, vizyonunu, art niyetini belli etti zaten. Bırak hassas davranmayı, destek olmak yerine, beni engelleyerek, susturmaya çalışarak olayı ört pas etmeye çalışan insanlar bunlar :) Hepsinin canı cehenneme.

ekrem ata
10 Haziran 2018, 18:13
Sercan İncesu bey;

Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

Bunlar hoş şeyler değil.

Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

hokahey
10 Haziran 2018, 18:21
ekrem bey, bu tür hadiseler marka değerini zedeler. bence arkadaş ile birebir ilgilenip sorununa çözüm bulunmalı. gerekirse sosyal medyadan yayınlayin. markanızın arkasında olduğunuzu pekiştirin.

saygılarımla.

ekrem ata
10 Haziran 2018, 18:27
Değerli hokahey; gereğini yaparsak bir yerden yayınlamayız merak etmeyin. Yüzlerce böyle örnek var. Bizim en iyi reklamımızı şu anda binlerce kullanıcı yapıyor zaten. Sizi eleştirmiyorum, iyi niyetli yazdığınızı biliyorum.

mehmetGHOST
10 Haziran 2018, 18:44
kinyas0 Geçmiş olsun.kul yapısıdır olabilir Yeterki can'a gelmesin arıza yapmayacak diye bi kural yok lakin çevremde pulsar kullanan arkadaşlar çok haddinden fazla diyebilirim bir çoğuda irili ufaklı şikayetçi hatta ve hatta sıfır alıp 5bin km kullanıp krank dağıtan arkadaşımda vardı isyanlarda haliyle hint malı ister istemez bi japonla aşık atamaz ne kadar ekmek o kadar köfte misali 1 hafta önce şahsımda motor aldım ilk zamanlarda bajaj vardı kafamda nitekim uzunca araştırmalarımın neticesinde sorun yaşayan çokdu bende bi çılgın yapıp benelli tnt250 aldım.Bu iş birazda şans işi özellikle uzak doğu ürünlerinde neyse tekrar geçmiş olsun tekerin düz bassın inşallah.

Nikkfurie
10 Haziran 2018, 19:01
.......Aynı sorum benim 2016 Pulsarımda 28000km de başıma geldi. Kısaca blok patlattım diyip geçtim. Garantisi 1 ay önce bitmişti ve böyle bir sorunun garanti süresi bitince ilgilenilmeyeceğini öğrendim......


Marka değeri olarak mukayese edilemez ama yazmak istedim , 2012 model WV CC aracımın beş ay önce 55.000 km de iken mekatronik denilen 8000 tl lik dsg şanzıman parçası bozuldu , wv grubunda dsg ler sık sık bu tarz arızalar çıkardığı için kronik bir problem olduğu , kullanıcı hatası olmadığı söylenerek iyi niyet garantisinden değişimi yapıldı , kronik sorunlu parçalar garantisi bitse bile ücretsiz değiştiriliyor tabi iş markayı temsil eden distribütör firmada bitiyor , günü kurtarma peşinde olan firmar bu tarz arızaları yok sayarlar ne diyelim geçmiş olsun..

ekrem ata
10 Haziran 2018, 19:08
Değeri mehmetghost ve değerli egzantirix;

Ben son olarak şunu söylemek isterim.

Bugün 6000 adetten fazla pulsar ns 200 yollardadır. Dünyada da 4 milyonu aşkındır.

Hiç bir model tesadüfen beş yıldır segmentinde lider olamaz.

Ben bunca yıldır tecrübeme göre söylüyorum. Burada da 700 küsür sayfa forum sayfaları şahittir.

Pulsar ns200 modelimiz çok yanlış bir kullanım olmadı ise (yağsız kalması, devamlı redline kullanılması gibi...) mekanik olarak 100.000 km’ye kadar sorunsuz kullanılabilir.

Bu modelimizin şöyle bir özelliği var. İlk kullanıcı sayısı % 26 civarında. Yani dörtte bir kullanıcı motosiklet dünyasına pulsar ns200 ile başlıyor. Bundan kaynaklanan bazı sorunlar da olabiliyor. Ne alındığını, ondan ne beklendiğini bilmek bence en kritik nokta.

Değeri mehmetghost; tercihiniz hayırlı olsun.

ramazan_06
10 Haziran 2018, 19:12
pulsar 200 ns alma arifesinde bu konuya denk gelmem iyi oldu, zaten içimde hep bir kuşku vardı ulan çok iyi diyende var çok kötü diyende ancak artık tam manasıyla anladımki pulsar bana gelmez.Ben hem kuryelik yapan hemde uzun yollara giden adamım Ybr 125 ile yaptığım bütün uzun yollarda ulan yolda kalırmı acaba kuşkusu olmadan yol aldım, kafamda hep bir soru işareti, acaba yolda kalırmıyım düşüncesiyle gezemem.

mavellen
10 Haziran 2018, 19:24
Çok geçmiş olsun.4 motor aldım bu bajajdan bu altımdaki de ALLAH nasip ederse son motor.Ekrem atanın işi reklam yapmak satmak.Sorun çözmek felan kesinlikle değil.Bir pazarlama ışığı görürse hemen gelir konuya yazar.Haricinde buralarda olmaz.Tamamen iş kişisel değil Ekrem ataya ve kuralkana kesinlikle güvenmiyorum.Yolda bırakırlar satarlar ilgilenmezler.Şimdi çıkar 10 araba laf söylerse aynen iade ederim zatı muhteremlerine.Bajaj güzel marka arkadaşlar.Hintlilerde sıkıntı yok.Sıkıntı beceriksiz kuralkanda.Teknolojik motor var bu motora bakacak adam yok.Dayamaya çalıştı 18 binden dominarı.Yemedi ama gittim 16 bine aldım.Nekadar ekmek o kadar köfte.Sen bu başlığı açarak hiçbirşey ütemessin.Yarabbi şükür derler.İş ciddi boyuta gelirse emin ol ta polonyaya gelir tamir ederler.Ben dominarı alırken arkasındaki kuralkanın nasıl bir firma olduğunu bilerek aldım.Boşver kim kime dum duma.Bu başlıkda kapanır gider senin yanına kar kalır.Heralde günlerdir sövyorsundur malum zatlara.Sövmemek içinde evliya olmak lazım.Dağın başında kal gelde sövme.Jant kırılıyor dediklerinde yasal hakkımız var tekzip yayınlayacaksınız öyle değil böyle.Yaz yaz kompozisyon olur.Ürküteceğin kuşa değmez.O servislerde biliyorum.Adam blok vidasını komprosörü dayayıp kankırta kankırta söküyor.Yerine takacağındada tork makinasıl yok abi kuralkan henüz tork makinasının varlığını bilmiyor.Bana sitem edecek delikanlılar önce şapkanızı önünüze koyup düşünün.Kuralkan türkiyede müşterilerini rezil ediyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------


Sercan İncesu bey;

Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

Bunlar hoş şeyler değil.

Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

Neden hemen savunmaya geçtin.Ben sana inanmıyorum.Motoru bozulan delikanlıya inanıyorum.

Shrieker
10 Haziran 2018, 19:39
Rezalet puanım 10/10. Geçmiş olsun..

kadiRR s
10 Haziran 2018, 19:59
[/COLOR]
Sercan İncesu bey;

Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

Bunlar hoş şeyler değil.

Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

bakımları yapıldığı takdır de 100.000 km sorunsuz çalışacağını yazmışsınız fakat daha 30.000 km yi görmeden motoru eline alan arkadş sayısı 1 2 kişi değil bunu hatırlatayım. acemiler diyeceksinizşimdi hepsi mi acemi? hiçbiri mi motosiklet kullanmayı bilmiyor? hadi hepsi acemi diyelim jant kıılmasının acemilik ile ne alakası var? rahmetli barkın abi nin sizin yüzünüzü ifşaladığı için kaç defa mahkemelik olduğunu da biliyoruz. bu arada hiç bir kullanıcı yurt dışına çıkarken kullandığı markadan yurt dışına çıkabilir miyim diye garanti almıyor.
saygılar.

mehmetGHOST
10 Haziran 2018, 20:14
Ekrem ata bey öncelikle teşekkürler bajaj modeli evet cok sattı pazar payi muazzam şöyle bi ayrıntı var bu kadar cok tercih edilmesinin sebebi sağlamlık değil uygun fiyat zamanında cok iyi hatırlıyorum r25 cbr250 vs vs markalar 13-14bin tl civarında dolaşırken bajaj pulsar modelini 6-7bin civari bi rakamdı yakin çevremdeki arkadaşlarımın satin alma sebebi f/p oranı uygun fiyat hemde çinli değil hintli furyası oldu.Nitekim tabiki markanın kötü olduğu anlamına gelmez fakat şuda bi gerçek çevremde sorun yaşayan azımsanamayacak fazla neyse zevkler renkler tartışılmaz.😊

kinyas0
10 Haziran 2018, 20:41
Sercan İncesu bey;

Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

Bunlar hoş şeyler değil.

Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

Ekrem Bey şimdi de ben yazayım,

Bir çok Bajaj kullanıcısının paylaşımını "kendi haberleri" olarak paylaştığını söylediniz fakat benim yaptığım gezimi bana sormadan, benim iznim olmadan paylaştınız. Ben size lütfen paylaşın demişim gibi veya benim iznim dahilinde paylaşmışsınız gibi bir imaj yansıtmaya çalışmayın. Hafızam yeterince kuvvetlidir. Pulsar 200 NS sayfasının admini Kemal Diner Bey'den bana gelen "Ekrem Ata senin paylaşımını yapmış" mesajını gördüm ve sayfanızı kontrol edince paylaşımınızı gördüm. Akabinde bana yazdığınız mesajı gördüm. Bunun ispatını isterseniz mesaj kutumda sizin benim paylaşımımı yaptıktan sonra bana attığınız mesajı, Kemal Diner Bey'in bana yazdığı mesajı ekran resmi alarak buraya paylaşıp ispat edebilirim.

Kendi minimal bütçemle her zorluğu göze alarak yola çıktım fakat sonrasında aksilikler oldu ve yedek parçaya ihtiyacım doğdu ve bu konuda iki kez sizden destek olmanızı talep ettim. Bana perşembe günü (konuşmanın birkaç gün sonrası) dönüş yapacağınızı söylemiştiniz. O perşembenin üzerinden haftalar geçmesine rağmen olumsuz bile olsa bir dönüş yapmamıştınız. Bu olayın ardından yaklaşık bir ay sonra ben motorumla Danimarka, İsveç, Almanya, Hollanda, Polonya'yı kapsayan bir Kuzey Avrupa turu yapmıştım ve bu gezimi pulsar facebook grubunda paylaşmıştım. Ben hala sizden yedek parça konusunda olumlu veya olumsuz bir cevap bekliyorken bana cevap vermek yerine bahsettiğim bu gezi paylaşımıma "Sercan Bey, tebrikler" vs. yazdınız. :) Şaka olsa gerek bu. Bu kadar ciddiyetsizlik olmaz. Ben Bajaj Türkiye dünyayı istememiştim. Yedek parçaya erişebilmek konusunda sıkıntı yaşadığımı ve bu konuda destek olmanızı istemiştim sadece ama siz bana dönüş yapmak yerine yaptığım 5 ülkelik Kuzey avrupa gezi paylaşımıma iştahlı bir şekilde tebrikler yazmayı tercih ettiniz. Literatürde bunun adına salağa yatmak denir. Yeniden bedava reklam kokusu almak denir, emeğe saygısızlık etmek denir :) Bu olayın üzerine geçenlerde motorumun bozulmasının ardından oluşan acil yedek parça ihtiyacım için size tekrar mesaj atmamımı bekliyordunuz gerçekten??? :) Siz önce iki ay önce sizden istediğim yedek parça sponsorluk talebime dönüş yapın bence! Eminim yine mesaj atsaydım yine "perşembe günü kesin dönüş yapacağız size" derdiniz :)

Ekrem Ata Bey'in eksik bilgisine ve yanlış yönlendirmesine güvenerek Bajaj'ın Polonya'da olduğunu düşünmeyin sakın arkadaşlar. Polonya'da on aydır yaşayan ve yedek parça bulabilirmiyim umuduyla Bajaj Polonya' yetkilileri ile defalarca birebir görüşmüş bir arkadaşınız olarak söylüyorumki Polonya'da Bajaj markası teorik olarak var. Teorik diyorum çünkü sadece organizasyon aşamasındalar. Herhangi bir satış, servis ağı, yedek parça vs. söz konusu değil. Geçen ay ilk kez Dominar 400 modelinin test sürüşlerine başladılar. Ayrıca sadece Dominar 400 modelinin test sürüşü var. Pulsar, boxer, discovery vs. diğer hiçbir model yok bile. Ekrem Bey bunun için de ispat isterse kendilerine Bajaj Poland yetkililerinin telefon numaralarını görüşmek için verebilirim.

Ben markayı yerden yere vurmadım. Sadece yaşadığım durumu noktasına, vürgülüne dokunmadan anlattım. Yaşadığım durumu anlatmak sizin için markayı yerden yere vurmak gibi algılıyorsanız bence bu benim değil sizin sorununuz. Haklısınız, Pulsar 5 yıldır segmentinde lider. Sadece kurye arkadaşlara satılan motorla övünmenin dışına çıkamaması, Çözülmeyen kronik sorunları, bitmeyen arızalar ve problemleri, konforsozluğu, Avrupa ve Balkan ülkelerinde servis ağının olmaması, global bir firma olmasına rağmen, distrübütörün olmadığı yurt dışı ülkelerinde problem yaşayan son kullanıcıları kaderiyle başbaşa bırakması, sorun yaşayanların sorununu dile getirmek istediğinde sosyal medyadan engellemek suretiyle susturulmaya çalışıp sorunu ört pas etmeye çalışması ile lider.

Sosyal medyayı, interneti silah olarak kullandığımı söylüyorsunuz. Sizinle aranızda duygusal(!) bağ olan Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin benim paylaşımımı silip, bu adminlere silinme sebebini sorduğumda bana cevap vermek yerine beni engellemesi nedir?? Cevap vereyim, bunun adı sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! İnsanların bilgi aldığı facebook grubunda ufak tefek arızaların paylaşılmasına izin verip, büyük sorunların paylaşılmasına marka imajına, satışlarına zarar gelmemesi için izin vermemek, pulsar'ı olduğundan daha sorunsuz bir motormuş gibi göstererek insanları aldatmak, yaşadığı sorunu paylaşmak isteyen kişiyi engellemek, sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! Benim tavsiyem, hayatın ortasındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığı edinen pulsar 200 ns facebook sayfasının çalışanlarınızı pardon adminlerinizi uyarın. Büyük vebali, büyük günahı var bunun. Ama sadece bir tavsiye. Bajaj ile aramda köprüleri atılmasının en büyük sebebi 3-5 yedek parça değil, bu ört pas etme olayıdır.

Beni facebook'dan engellemişsiniz. Kafamdaki "Bajaj yöneticisi olan Ekrem Ata" profiline yakışan bir hareket yaptınız. Şaşırmadım. Tıpkı Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin yaptığı gibi :)

Tüm bu yaşadığım olumsuz süreçte yöneticilerin, Bajaj'ın olmadığı bir ülkede gezi yaparken motoruyla ilgili sorun yaşayan kullanıcıya karşı ne kadar alakasız, ilgisiz olduğunu, Pulsar 200 NS facebook sayfasının objektik değil yanlı bir sayfa olduğunu, bu facebook grubunun Bajaj tarafından sosyal medya silahı olarak kullanıldığını, bu motorun yurt dışına çıkmaya müsait bir motor olmadığını öğrenmiş oldum ve bunu tek başıma amatör ruhla profesyonel işler yapmaya çalışan bir motorsikletli gezgin olarak diğer pulsarlı gezgin arkadaşlara böyle bir sorun yaşarlarsa başına gelecekleri söylemek benim vicdan borcumdu ve bunu paylaştım.

Bunların hiç birisi hoş şeyler değildi.

Bu saatten size hiç bir mesaj atmayacağım fakat belki siz en azından "Bajaj Türkiye" ve "Pulsar 200 NS facebook grubu" adına bir özür dilemek isterseniz mail adresim;

incesus@itu.edu.tr

Saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------


ekrem bey, bu tür hadiseler marka değerini zedeler. bence arkadaş ile birebir ilgilenip sorununa çözüm bulunmalı. gerekirse sosyal medyadan yayınlayin. markanızın arkasında olduğunuzu pekiştirin.

saygılarımla.

Arkadaşım yaşanan durum ortada. On aydır Avrupa'da Pulsar ile 15 ülke gezdim. Bu motor ile benim kadar ülke gezecek cesarete, zamana ve paraya sahip olan başka kimse yok. Bu üç denklemi bir araya getirmek kolay birşey değil fakat ben tüm imkanlarımı zorlayarak bir araya getirmiş birisiyim. Yaptığım geziler ve paylaşımlar markanın imajını değiştirecek, pulsar'ı "kurye motoru" imajından çıkarıp başka bir noktaya taşıyacak potansiyele sahipti. Bajaj yöneticileri daha vizyonlu olsalardı, bu potansiyeli görüp, en azından ihtiyacım olan yedek parçaya kolayca erişebilmem konusunda destek olsalardı bu Pulsarlı gezginlere cesaret verirdi. Motorsiklet bozulsa dahi Bajaj Türkiye dünyanın her yerinde, her koşulda son kullanıcısına destek verir mesajını ben dahil hepimiz almış olurduk. Global bir firmaya yakışan hareket oydu. Bu değil! Tüm sorunların üstesinden bir şekilde tek başıma geldim, hallettim. Her şey bittikten sonra sen ilgilenip çözün bulun diyorsun. Hangi çözüm? :)

HaN85
10 Haziran 2018, 20:42
Ya arkadaş 2 yıldır ve halen bende 200 NS kullanıyorum. Yani ben mi başka bişey kullanıyorum bu forumlarda yazanlar mı başka bişey kullanıyor çözemedim. Bende hiçbir sorun yok yıllardır çok da memnunum. Yani insanlar sorunlarını sıkıntılarını forumlarda ve sosyal medyada paylaşıyorlar evet bu anlaşılabilir bir durum ama memnun olan binlerce insan foruma veya sosyal medyaya girip memnuniyetini dile getirme gereği duymuyor. Yani kısacası misal 100 kişi bir sorunla karşılaşmış ise 10.000 kişide memnundur ama bunu dile getirme gereği duymaz burda. E olabilir herhangi bir başka marka model de olabilirdi arıza çıkaran. Bu arkadaşın Bajaj ile daha olumsuz bir geçmişi var heralde ama umarım en kısa sürede tekrar motoruna kavuşur. Ben bajajı motorumu seviyorum ancak bir NC750x/s alacak param olursa satarım.

kinyas0
10 Haziran 2018, 20:46
Değerli hokahey; gereğini yaparsak bir yerden yayınlamayız merak etmeyin. Yüzlerce böyle örnek var. Bizim en iyi reklamımızı şu anda binlerce kullanıcı yapıyor zaten. Sizi eleştirmiyorum, iyi niyetli yazdığınızı biliyorum.

Pulsar 200 Ns kullacısı olarak Pulsar motorsikletim ile önceden yaptığım gezi paylaşımlarım ne kadar reklam ise yaşadığım durumu anlattığım son yazım da bir reklam. Bunu unutmayın Ekrem Bey.

ekrem ata
10 Haziran 2018, 20:48
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.

Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?

Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.

Sorum şu?

Siz ne istiyorsunuz?

Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.

Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.


Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.

kinyas0
10 Haziran 2018, 20:54
Ya arkadaş 2 yıldır ve halen bende 200 NS kullanıyorum. Yani ben mi başka bişey kullanıyorum bu forumlarda yazanlar mı başka bişey kullanıyor çözemedim. Bende hiçbir sorun yok yıllardır çok da memnunum. Yani insanlar sorunlarını sıkıntılarını forumlarda ve sosyal medyada paylaşıyorlar evet bu anlaşılabilir bir durum ama memnun olan binlerce insan foruma veya sosyal medyaya girip memnuniyetini dile getirme gereği duymuyor. Yani kısacası misal 100 kişi bir sorunla karşılaşmış ise 10.000 kişide memnundur ama bunu dile getirme gereği duymaz burda. E olabilir herhangi bir başka marka model de olabilirdi arıza çıkaran. Bu arkadaşın Bajaj ile daha olumsuz bir geçmişi var heralde ama umarım en kısa sürede tekrar motoruna kavuşur. Ben bajajı motorumu seviyorum ancak bir NC750x/s alacak param olursa satarım.

Bajaj ile benim ne olumsuz geçmişim olabilir arkadaşım? Eğer pulsar 200 ns facebook sayfasını takip ediyorsan beni tanıyor olman gerekir. Bu zamana kadar motorum reklamını benim kadar iyi yapan az işi oldu. Motorumla Türkiye, Bulgaristan, Sırbistan, Slovenya, Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Polonya, Belarus, Ukrayna, Litvanya, İsveç, Danimarka, Hollanda, Almanya'yı gezdim ve gezdiğim her yerden onlarca fotoğraf paylaştım. Ben motorumundan memnun olduğumu dile getirmiştim bu paylaşımlar vesilesiyle zaten! Her şey güllük gülistanlıktı fakat son yaşadığım durumu anlatan birşey paylaşmak istediğimde yazım adminler tarafından silindi, engellendim, ört pas ederek olayı kapatmaya çalıştılar ve bunu dile getirdim. Sadece yaşadığım şeyi noktasına virgülüne dokunmadan anlattım. Bunu dile getirmek marka karalamak mı? Markaya, marka yöneticilerine düşmanlık yapmak mı?

mavellen
10 Haziran 2018, 20:56
Bende pulsar varken markayı kötülüyenler ile tartışırdım.Çünki bizlerde öyle sorunlar yoktu.Aslında varmış.Hakkını yemişim o arkadaşların.Pulsar sorunsuz diyenler bol keseden sallamıyorum.3 tane pulsar 200 ns aldım.Sonuncusuda abs li idi.ilk ikisinde stop etme ve akü sorunu vardı.Sonuncusunda ise servis ile papaz olmuştum.Kılcal çizik olmayan motorumu darbeledikleri için.Bunu pulsar sayfasından paylaştım.Ben hiç ön yargılı değilim.Ney ise o.Pulsar sorunlu bir motordur.Kimsede sorunsuz diye iddia edemez.

Dominardada gaz kesme sorunu var.Sallıyormuyum.Dominarım var biliyorum.Arada yapıyor.Peki bu sıklaşırda motoru kullanıcısından soğutacak düzeye gelimesine gerek varmı.Çözüm bulmalılar.Hiç biryerden elde edemeyecek geri bildirimleri bu formdan alıyporlar.Kimse masal okumasın.Sezarın hakkı sezara.

avarekasnak
10 Haziran 2018, 21:15
bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum

Mertcan39
10 Haziran 2018, 21:19
bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum

30 binde blok arızası çıkıyorsa çöpe atın o aleti

kinyas0
10 Haziran 2018, 21:34
Değeri mehmetghost ve değerli egzantirix;

Ben son olarak şunu söylemek isterim.

Bugün 6000 adetten fazla pulsar ns 200 yollardadır. Dünyada da 4 milyonu aşkındır.

Hiç bir model tesadüfen beş yıldır segmentinde lider olamaz.

Ben bunca yıldır tecrübeme göre söylüyorum. Burada da 700 küsür sayfa forum sayfaları şahittir.

Pulsar ns200 modelimiz çok yanlış bir kullanım olmadı ise (yağsız kalması, devamlı redline kullanılması gibi...) mekanik olarak 100.000 km’ye kadar sorunsuz kullanılabilir.

Bu modelimizin şöyle bir özelliği var. İlk kullanıcı sayısı % 26 civarında. Yani dörtte bir kullanıcı motosiklet dünyasına pulsar ns200 ile başlıyor. Bundan kaynaklanan bazı sorunlar da olabiliyor. Ne alındığını, ondan ne beklendiğini bilmek bence en kritik nokta.

Değeri mehmetghost; tercihiniz hayırlı olsun.

Ben yurt dışına çıkana kadar 17 bin km boyunca nerdeyse tüm bakımlarımı Bajaj'ın iyi servislerinizden biris olan Oktay Motor'da yaptım. Hatta yurt dışına çıkmadan önceki son ağır bakımımı yine Oktay motor da yaptım ve Oktay abi beni, motoruma nasıl baktığımı, ne titizlikle kullandığımı bildiği için "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diyebildi. Motoru nasıl kullandığım konusunda kefilim ve referansım bizzat Bajaj'ın en iyi servislerinden birisi olan Oktay motor'dur. Burada bahsetmek istediğim şey motoru sakin, redline'a sokmadan, yormadan, yağsız bırakmadan kullanan birisiyim ve ben bu motoru büyük bir özveri ve titizlikle kullanmama rağmen 2500'üncü km de okuyucu diye bir bölüm arızalandığı için yolda bıraktı ve 30 bininci kmde tüm bakımlarını eksiksiz ve zamanından önce yaptırarak kullanmama rağmen motor bloğu arızalandı. Elbet 100.000 km sorunsuz kullanan vardır ama bu garanti değil. Bunun garanti olmadığının bir örneği 30.000 km de motor bloğu bozulan pulsarımdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------


bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum

Arkadaşım bence sen yazdığımı birkaç kez daha okumalısın. Ben sadece bozulan motor bloğundan bahsetmedim. Motor bloğumun bozulmasıyla birlikte yaşadığım hoş olmayan şeylerden de bahsettim.

*Ben yurt dışına çıkmadan önce servisin bajaj markasına ve bajaj motorsikletine güvenerek, motor sıkıntı çıkartırsa sırtımızda taşırız seni deyip sonra sessiz kalmasını,

*hem benim gezilerimi paylaşırken tebrikler kralsın denilip, yedek parçaya erişebilmem konusunda müşkül durumda olmamdan ötürü bu durumu bajaj yöneticileri ile görüşmemin ardından iplenmememi,

*motorumla yaşadığım sorunu pulsar 200 ns sayfasında yayınlamak istediğimde, postumun silinip, admine postumun silinme sebebini sorduğumda bana cevap vermeyip üzerine bir de beni engellenmesini, olayın bu şekilde ört pas edilmeye çalışılmasını,

*Pulsar 200 ns facebook sayfasının Bajaj markasının sosyal medya silahı olduğunu, objektif değil, bajaj yanlısı paylaşımlara onay vererek pulsar ı olduğundan daha az sorunlu bir motormuş gibi göstermeye çalıştıklarından bahsettim.

Bence bu konulara da odaklanmalısın.

Boldpilot
10 Haziran 2018, 21:44
https://www.facebook.com/Jaresd

Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.

mavellen
10 Haziran 2018, 21:50
https://www.facebook.com/Jaresd

Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.

Boldpilot hiç öyle olurmu.Çamur atıyorsun pulsarlar satış lideri.Bu neye benzedi biliyormusunuz.Benzine zaman geldi.Olsun ben hep 50 liralık alıyorum.Satış lideri.Lakin sorunlu.Soruna endekslenen yok.Satış lideri.Birşey söyle laf hazır.Satış lideri.