PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram



Sayfa : 1 [2] 3 4

kinyas0
10 Haziran 2018, 21:57
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.

Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?

Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.

Sorum şu?

Siz ne istiyorsunuz?

Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.

Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.

Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.

-Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
+Ben size yedek parçaya erişmek konusunda sıkıntı yaşadığımı belirttim ve siz bana dönüş yapacağınızı söyleyip dönüş yapmadınız ki ben size yeniden yedek parça ihtiyacım olduğunu söyleyeyim. Zaten yedek parça konusunda iki kez destek olmayacağınızı söylemiş birisine üçüncü kez "yedek parçaya ihtiyacım var, sponsor olur musunuz?" diye sormanın bir manası var mı sizce???

-Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
+Bir önceki mesajınızda bizim reklamımız binlerce zaten bajaj kullanıcısıdır demiştiniz. Ben de bir bajaj kullanıcısı olarak motorun iyisiyle kötüsüyle reklamını yapmış bulunduğumu belirttim. Sizin reklamınız olan bir Bajaj kullanısına sizin imajınıza ihtiyacımız yok demenize gerek yok ama neyse.

-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı. Tıpkı 1.5-2 ay önce attığım yedek parça yardımı konusunda size dönüş yapacağım deyip dönmediğiniz gibi... İlgisiz, arkasını dönünce unutan bir tavır, yönetici, servis...
Müşkül durumda olduğumu servisinle irtibata geçeceğini belirten servise belirttim. Yetmez mi bu ? Kullanıcı olarak fazla ne yapmalıyım? Yüz tane mesaj mı atmalıyım? Yalvarmalı mıyım?

-Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
+Ben bu postu ürünü kötülemek için açmadım. Marka fanatikliği veya düşmanlığı yapacak birisi değilim. Ben sadece yaşadığım süreci eski paylaşımda olduğu gibi tüm detayıyla anlattım ve yurt dışında gezen bir motorsikletli gezgin olarak pulsar 200 ns yurtdışı turu yapmayı düşünen arkadaşlara, eğer yurt dışında problem yaşarlarsa karşılacakları problemler ve yaşayacakları süreç hakkında kendi tecrübe ve deneyimlerimden yola çıkarak tavsiyelerde bulundum. Hepsi bu.

EUOGLU
10 Haziran 2018, 22:05
ben bu isi anlamadim burada bir abide var 40 binde ısınsın diye kesiciye vuruyor dklarca hala sağlam tekerde gidiyo bam bam acimiyo ben bu ise akil erdiremedim

06Serhat
10 Haziran 2018, 22:10
https://www.facebook.com/Jaresd

Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.

Yakın zamanda 2017 Rs200 daha 700 kmlerde kafa kafaya takas geldi. Arada 2-3 bin tl fark var. Kabul etmedim. Şimdi daha iyi anlıyorum iyiki de kabul etmemişim. Bir abiminde bajajdan canı yandı bulaşmamak lazım. Bu arada Bajajın sosyal medyadaki takip ettiğim tüm sayfalarını bıraktım. Sorunsuz bir motor yapacakları zamana kadar görüşmemek üzere.

mavellen
10 Haziran 2018, 22:10
ben bu isi anlamadim burada bir abide var 40 binde ısınsın diye kesiciye vuruyor dklarca hala sağlam tekerde gidiyo bam bam acimiyo ben bu ise akil erdiremedim

Ona bakarsan ben bunlardan seyhan 150c almıştım halen duruyor 300 binde rektefiye olmadı.Bu kıyaslama olamaz.Kimse malına söz söyletmez.Pulsar sayfasını baştan sona okuyabilen adam.Varmıydı yoksa hurafemi olup olmadığından emin olur.

Boldpilot
10 Haziran 2018, 22:13
Yakın zamanda 2017 Rs200 daha 700 kmlerde kafa kafaya takas geldi. Arada 2-3 bin tl fark var. Kabul etmedim. Şimdi daha iyi anlıyorum iyiki de kabul etmemişim. Bir abiminde bajajdan canı yandı bulaşmamak lazım. Bu arada Bajajın sosyal medyadaki takip ettiğim tüm sayfalarını bıraktım. Sorunsuz bir motor yapacakları zamana kadar görüşmemek üzere.
rs200 hakkında birşey diyemem, kullanan bir arkadaşım vardı genel anlamda memnundu fakat satıp fz6 fazer s2 aldı.
Bizim insanımız kullandığı malın kötü yanlarını açıklayamıyor yada açıklamak istemiyor.
Şahsen ben yaşadığım ve çevremde gözlemlediğim problemleri her zaman açıklıyorum, insanlar zor şartlarda para kazanıp alıyor bu aletleri ne aldıklarını bilmek hakları.

ekrem ata
10 Haziran 2018, 22:15
Mavellen; evet pulsar ns 200 satış lideri.

Beş yıl bir ürün tesadüfen lider olmaz. Bunun için ifade ettim. Satış ve satış sonrası hizmetler ile beraber.

Bir ürün sıkıntılı olsa yüzlerce kurye kullanmaz.

Bir ürün sıkıntılı olsa o kullanıcı senin gibi dördüncü sefer yine bajaj almaz.

Yarın telefon numaranı verirseniz sizi arayacağım.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

Hayırlı kandiller...

kygsz
10 Haziran 2018, 22:15
Pulsar pişmanliktir,japon alın kafanız ağrımasın ağrirsa da kaliteli yetkili servisi var en azından ,ingilizde alabilirsiniz tabi bunlar baya tuzlu o yüzden ybrye devam:D

mavellen
10 Haziran 2018, 22:25
Mavellen; evet pulsar ns 200 satış lideri.

Beş yıl bir ürün tesadüfen lider olmaz. Bunun için ifade ettim. Satış ve satış sonrası hizmetler ile beraber.

Bir ürün sıkıntılı olsa yüzlerce kurye kullanmaz.

Bir ürün sıkıntılı olsa o kullanıcı senin gibi dördüncü sefer yine bajaj almaz.

Yarın telefon numaranı verirseniz sizi arayacağım.

ekrem_ata@kuralkan.com.tr

Hayırlı kandiller...

Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?Evet ben 4 tane bajaj aldım soğuttunuz beni.Benim gibi müşteride zor bulursunuz.
Bak şunu ilave edeyim.Artık pulsarım yok.Pulsarla alakalı konu açılmaz ise yorum yazmam.Dominarım var ve o başlıkda yazıyorum.Sende pekala okuyorsundur yazdıklarımı.Dominar hakkında geri bildirim bilgi paylaşım yapıyoruz.Yeni kullanıcılarada bu konuda yardım dahi ediyoruz.

Bana en çok koyan senin servisinin motorumu zedelemesi idi.Alanya servissininde ne kadar alakasız davranması idi.Sen yorumları okumana rağmen birşey demedin.Okuduğuna eminim.Birde ilave edeyim.Dominarda ara ara gaz kesme oluyor neden kaynaklanıyorum bilmiyorum.Zannedersem yakıt ekipmanlarından gibi geliyor.Ben yazayımda söylenmedi denmesin.Hani olurda hindistan ile istişare yaptığınız zamanlarda bu sorunları fabrikaya bildirirsiniz.

Sonra kendi elektrikçime gittim.Sensörleri söktü okuttu bozukmu değilmi test etti.Daha sonra farkettikki arka tekerde abs okuyan beyaz renkteki çember yamulmuş ve teker bijonu gevşemiş.ALLAHa emanet gidiyormuşum.Bu sorun senin servisinde yağ değişimi yaptıkdan sonra aynı gün olmuştu.
Senin servisinde arıza tespit cihazı var.Yazık değilmiydi bana.Dominarda almazdımda fiyat performans kelepir oldu.Birde şunu ilave edeyim.Dominarda arada bir gaz kesme oluyor.Çok nadir yapıyor.Yakıt elemanlarından şüpheleniyorum.Hani olurda fabrika ile istişareleriniz olduğunda onlara geri bildirimde bulunursunuz.

06Serhat
10 Haziran 2018, 22:30
rs200 hakkında birşey diyemem, kullanan bir arkadaşım vardı genel anlamda memnundu fakat satıp fz6 fazer s2 aldı.
Bizim insanımız kullandığı malın kötü yanlarını açıklayamıyor yada açıklamak istemiyor.
Şahsen ben yaşadığım ve çevremde gözlemlediğim problemleri her zaman açıklıyorum, insanlar zor şartlarda para kazanıp alıyor bu aletleri ne aldıklarını bilmek hakları.

Cok doğru söylüyorsun. Sırf şu Abs beni cezbediyor. Makinaların sıkıntıları olmasa düşünmeden alırım. 5 yıla yakındır halen sorunsuz model üretemediler. Can sıkıcı ufak tefek sorunlar oldumu insanı soğutuyor.

ekrem ata
10 Haziran 2018, 22:35
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.

Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.

Alanya servisimize sizi aratacağım.

Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.

mavellen
10 Haziran 2018, 22:40
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.

Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.

Alanya servisimize sizi aratacağım.

Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.

Ben pulsarı Antalyadan bir arkadaşa sattım ismide hasandı.Motoru sattıkdan sonra beni aradı.Abi arıza ışığı yakıyor motor dedi.Mümkün değil dedim.Bende sorun yoktu.Sonra antalyada servise gitmiş.Akü bağlantısı şase yapıyormuş bu neden ile arıza ışığı yakıyormuş.ALLAH dan motor yanmamış ALLAH korumuş hasanı.Ya hasan üzerinde iken o motor yansa idi ben nasıl hesap verirdim ailesine.Alanya servisin beni arasa ne olur aramasa ne olur.Bana koca o zaman lazımdı.

snappy x
10 Haziran 2018, 22:44
japon japon japon demiyoruz boşuna ya,bu hintliler gitsin kendini yıkasın önce sonra motora sıra gelir belki

ekrem ata
10 Haziran 2018, 22:45
Dominar’da sorun var diyorsun, öyle yazmışsın. Yoksa aramaz Fatih bey.

mavellen
10 Haziran 2018, 22:50
Dominar’da sorun var diyorsun, öyle yazmışsın. Yoksa aramaz Fatih bey.

Pulsar ile alakalı sandım.Kusura bakmayın.Dominarda gaz kesme sorunum var.Bu doğru.

Bu Antalya gazipaşadaki servisde arıza tespit cihazı yokmuş.Bunu temin edecekmisiniz.Çünki ben gazipaşada yaşıyorum.Yağ bakımlarınıda gazipaşadaki servise yaptırıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------


japon japon japon demiyoruz boşuna ya,bu hintliler gitsin kendini yıkasın önce sonra motora sıra gelir belki

Kusura bakma 400 cc absli motoru japonlar vermiyor bu paralara.Halk bu yüzden yöneliyor diğer markalara.

alimcanbey
10 Haziran 2018, 22:58
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Empati yapınca gurbette o şekilde kalmak ve kimsenin destek çıkmaması eminim çok sinirini bozmuştur.

Ben daha kendi servisimi tanımıyorken Oktay motoru biliyordum yani sosyal medya ve internet aleminde o kadar aktifler. Fakat bu adama yurt dışına çıkmadan böyle büyük bir laf edip sonra hiç seslerinin çıkmamasını yakıştıramadım.

Firmaya gelirsek anladığım kadarıyla Ekrem beye daha öncesinde yedek parça sponsorluğu için ulaşmışsınız kendisi olumsuz cevap vermiş fakat bloktaki sorundan sonra kendisinin haberi olmadığını söylüyor. Yani haberi yoksa gerçekten yapabileceği bir şey de yoktur..

Kemal Diner bey bizim dominar grubunun da admini asla bu sorunu örtbas etme gibi birşeyde rol aldığını düşünmüyorum.

Daha önce okuduğum bir yazıda bmw gs ile afrika turuna çıkan bir abimize yedek parça konusunu soruyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam kendisi parça sıkıntısı yaşadığı durumlarda ailesinden birinin uçakla en yakın yere parçayı Türkiyeden getirttiğini söylemişti. Keşke siz de bu gibi sorunların olabileceğini düşünüp motora ve servisin dediğine fazla güvenmeseydiniz.

Bajajın eline fiyat performans konusunda daha su dökebilen marka bence yok ama üst segment motosiklet kalitesi de beklememek lazım.

dyavol-77
10 Haziran 2018, 23:07
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.

Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?

Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.

Sorum şu?

Siz ne istiyorsunuz?

Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.

Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.


Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.

Sn.Ekrem bey Pulsar serisi hangi sınıfa giriyor? Spor segment diyorsunuz!!! SuperSport mu Superbike mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------


-Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
+Ben size yedek parçaya erişmek konusunda sıkıntı yaşadığımı belirttim ve siz bana dönüş yapacağınızı söyleyip dönüş yapmadınız ki ben size yeniden yedek parça ihtiyacım olduğunu söyleyeyim. Zaten yedek parça konusunda iki kez destek olmayacağınızı söylemiş birisine üçüncü kez "yedek parçaya ihtiyacım var, sponsor olur musunuz?" diye sormanın bir manası var mı sizce???

-Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
+Bir önceki mesajınızda bizim reklamımız binlerce zaten bajaj kullanıcısıdır demiştiniz. Ben de bir bajaj kullanıcısı olarak motorun iyisiyle kötüsüyle reklamını yapmış bulunduğumu belirttim. Sizin reklamınız olan bir Bajaj kullanısına sizin imajınıza ihtiyacımız yok demenize gerek yok ama neyse.

-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı. Tıpkı 1.5-2 ay önce attığım yedek parça yardımı konusunda size dönüş yapacağım deyip dönmediğiniz gibi... İlgisiz, arkasını dönünce unutan bir tavır, yönetici, servis...
Müşkül durumda olduğumu servisinle irtibata geçeceğini belirten servise belirttim. Yetmez mi bu ? Kullanıcı olarak fazla ne yapmalıyım? Yüz tane mesaj mı atmalıyım? Yalvarmalı mıyım?

-Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
+Ben bu postu ürünü kötülemek için açmadım. Marka fanatikliği veya düşmanlığı yapacak birisi değilim. Ben sadece yaşadığım süreci eski paylaşımda olduğu gibi tüm detayıyla anlattım ve yurt dışında gezen bir motorsikletli gezgin olarak pulsar 200 ns yurtdışı turu yapmayı düşünen arkadaşlara, eğer yurt dışında problem yaşarlarsa karşılacakları problemler ve yaşayacakları süreç hakkında kendi tecrübe ve deneyimlerimden yola çıkarak tavsiyelerde bulundum. Hepsi bu.

Sercan kardeşim ben sana inanıyorum...başından geçen büyük bir talihsizlik diyeceğim ama değil. Kaçınılmaz bir son. Maalesef ama gerçek. Üzgünüm.

mbcengiz
10 Haziran 2018, 23:38
Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?Evet ben 4 tane bajaj aldım soğuttunuz beni.Benim gibi müşteride zor bulursunuz.
Bak şunu ilave edeyim.Artık pulsarım yok.Pulsarla alakalı konu açılmaz ise yorum yazmam.Dominarım var ve o başlıkda yazıyorum.Sende pekala okuyorsundur yazdıklarımı.Dominar hakkında geri bildirim bilgi paylaşım yapıyoruz.Yeni kullanıcılarada bu konuda yardım dahi ediyoruz.

Bana en çok koyan senin servisinin motorumu zedelemesi idi.Alanya servissininde ne kadar alakasız davranması idi.Sen yorumları okumana rağmen birşey demedin.Okuduğuna eminim.Birde ilave edeyim.Dominarda ara ara gaz kesme oluyor neden kaynaklanıyorum bilmiyorum.Zannedersem yakıt ekipmanlarından gibi geliyor.Ben yazayımda söylenmedi denmesin.Hani olurda hindistan ile istişare yaptığınız zamanlarda bu sorunları fabrikaya bildirirsiniz.

Sonra kendi elektrikçime gittim.Sensörleri söktü okuttu bozukmu değilmi test etti.Daha sonra farkettikki arka tekerde abs okuyan beyaz renkteki çember yamulmuş ve teker bijonu gevşemiş.ALLAHa emanet gidiyormuşum.Bu sorun senin servisinde yağ değişimi yaptıkdan sonra aynı gün olmuştu.
Senin servisinde arıza tespit cihazı var.Yazık değilmiydi bana.Dominarda almazdımda fiyat performans kelepir oldu.Birde şunu ilave edeyim.Dominarda arada bir gaz kesme oluyor.Çok nadir yapıyor.Yakıt elemanlarından şüpheleniyorum.Hani olurda fabrika ile istişareleriniz olduğunda onlara geri bildirimde bulunursunuz.

Zamaninda ayni alanya servisini ben de mailden ve forumdan kendisine ayni sikayetlerle bildirmistim. Dönüş bile yapmadı. Ben de iki defa aldim. Daha da alir miyim bajaj. Asla. Yahu 4 senedir rekorlar kiran pulsar 4 senedir stop eder ekrani resetler. Bunun kullanicilari amaan arada stop ediyor sogukta da resetliyor zaten o kadar olur diyen arkadaslar. Milyonlar satsa ne olur. Ayrica arkadasi tebrik etmek lazim. İyi cesaret.

metinkilic
10 Haziran 2018, 23:42
Baştan sona okudum. İlk önce genç kardeşimize geçmiş olsun. İyi bir tecrübe yaşamış. Şahsen en büyük korkularımdan birisi, motorun uzun yolda bozulması. Hem de yurt dışında.

Kendimi arkadaşın yerine koyuyorum ve bozulma anında yaşadıklarını gayet iyi anlıyorum.

Ekrem Bey'in savunması da çok ilginç. En çok satan marka diyor. En çok satması çok kaliteli olduğu anlamına gelmez.

Şahin ve doğanlar da muhteşem satış rakamlarına ulaştılar. Ancak ne kadar tırt araç olduklarını da her kes kabul ediyor en azından.

Çıkan arıza, basit ateşleme, kablo, soket, buji vb.olsa anlarım. Ancak motor bloğunda hasar oluşuyor. Bunun kullanıcı hatası olması bana göre biraz zor.

Kullanan arkadaş, üniversite öğrencisi, belli ki donanımlı bir arkadaş. Cahil bir insan değil. Dolayısı ile motoru düzgün kullanacağından, trafik kurallarına uyacağından eminim. Buna rağmen motor da ciddi bir arıza oluşması, bana direkt malzeme kalitesi hakkında fikir verir.

Tekrar geçmiş olsun.

AzÇok
10 Haziran 2018, 23:57
@kinyas0
Geçmiş olsun. Dağ başında yolda kaldıktan sonra bir de vebalı muamelesi görmek üzücü. Fakat çok emin olmayın. Bu paylaşımlarınız da silinebilir.
Bajaj firmasının sponsorluk teklifinizi reddetmesinden sonra bu yolculuğa çıkmanız bir macera olmuş.Çünkü, servis desteği olmayan bir motosiklet olsa olsa başa bela olur.
Bajaj markası Türkiye'de satış lideriymiş. İsterse Jüpiter'de de satış lideri olsunlar. Alıcı gözle bakacağım marka değildir. Aradığınız yetkili servis size geri dönüş yapmayarak herkesçe övülen bir Bajaj servisinin bile rahatlıkla müşteriye sırt çevireceğini göstermiş.
Kullandığınız motor Yamaha,Honda gibi bir şey olsaydı ne olurdu? Arıza olması tabii ki mümkün. Fakat parça, servis vs. sorunu yaşamazdınız.

"Düşenin dostu olmaz" atasözünü yaşamışsınız. Avrupayı gezerken paylaşımlarınızı yayınlarlar. Sıkıntı çıkınca paylaşımlarınızı silerler, sizi engellerler... Dünya hali işte :)

ucanteneke5
11 Haziran 2018, 00:07
Amerikayaıyeniden keşfetmeye gerek yok...Rahmetli dedemin bir sözü vardı, hala kulaklarımda çınlar; Otomobilde Alman, motorda Japon, kadında Rus, gerisi hikaye...:mrgreen:

E sende dedeni dinleseydin simdi rus yengeyle dolaşıyo olcaktık.😁😂🤣

bursagsli
11 Haziran 2018, 00:50
Şu motorları söküp takmasını bilen adam gidipte bajaja 16 bin TL vermez. Çoğu insan parçası ucuz diye alıyor. Parça kalitesi çin malının 1 tık üstünde. Kronik sorunu çok olmasına rağmen koskoca servisler bunlar kronik sorun diye hiçbirşey yapmıyorlar. Zaten bajaji kullanıcısından başka öven yok. Zamanında benim kuralkanın servislerinden dilim yandığı için bulaşmadım bile.Facebook grubunda kötüleyen 3-5 kişi de susturuluyor

Bilalancer
11 Haziran 2018, 00:54
Geçmiş olsun. Bu tür markaların albenisi çok oluyor ama işte malesef böyle sorunlar yaşatıyorlar. Benim sormak istediğim balkanlar ve avrupa da servisi yaygın olan motosiklet markası hangisidir? Bir de model özelinde çok göze çarpan model var mıdır? Örneğin ben bosna-hersek, makedonya ve karadağ gezilerimde zebil gibi, eski yeni fark etmez volkswagen golf görmüştüm. Motosiklette böyle bir model özeli var mıdır?

kinyas0
11 Haziran 2018, 01:05
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Empati yapınca gurbette o şekilde kalmak ve kimsenin destek çıkmaması eminim çok sinirini bozmuştur.

Ben daha kendi servisimi tanımıyorken Oktay motoru biliyordum yani sosyal medya ve internet aleminde o kadar aktifler. Fakat bu adama yurt dışına çıkmadan böyle büyük bir laf edip sonra hiç seslerinin çıkmamasını yakıştıramadım.

Firmaya gelirsek anladığım kadarıyla Ekrem beye daha öncesinde yedek parça sponsorluğu için ulaşmışsınız kendisi olumsuz cevap vermiş fakat bloktaki sorundan sonra kendisinin haberi olmadığını söylüyor. Yani haberi yoksa gerçekten yapabileceği bir şey de yoktur..

Kemal Diner bey bizim dominar grubunun da admini asla bu sorunu örtbas etme gibi birşeyde rol aldığını düşünmüyorum.

Daha önce okuduğum bir yazıda bmw gs ile afrika turuna çıkan bir abimize yedek parça konusunu soruyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam kendisi parça sıkıntısı yaşadığı durumlarda ailesinden birinin uçakla en yakın yere parçayı Türkiyeden getirttiğini söylemişti. Keşke siz de bu gibi sorunların olabileceğini düşünüp motora ve servisin dediğine fazla güvenmeseydiniz.

Bajajın eline fiyat performans konusunda daha su dökebilen marka bence yok ama üst segment motosiklet kalitesi de beklememek lazım.

+Oktay abi (Oktay motor) ile benim hiç bir sorunum. Oktay abinin ben yurt dışına çıkmadan önceki gün "ben senin motoruna nasıl iyi baktığını, nasıl titiz kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" demesini belirtmemin sebebi gerçekten oktay abi'den böyle birşey beklemek değil. Bu cümleyi belirtmemin asıl sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullandığımı Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yoksa Oktay abi altı üstü bir Bajaj servisi. Bajaj yetkilisi değil. Ondan böyle bir beklentim yok. Dediğim gibi, Oktay motor'un adını, motor bloğundaki arızanın benim kullanımımdan veya bakımımdan kaynaklanmadığını referans göstermek adına söyledim. Oktay motor ben yurt dışındayken motorla ilgili sorularıma her zaman interaktif şekilde destek veren birisi. Özellikle geçen hafta yaşadığım problemde motorun arızasını whatsappdan gönderdiğim video ile nokta atışı tahminde bulundu. Bu sorunun giderilmesi için iyi niyetli bir şekilde, bajaj markasından ayrı, şahsi olarak bir teklifte bulundu. Türkiye'den Polonya'ya olan uçak biletimi almamı ve yedek parça ücretini ödememi, benden işçilik ücreti almayacağını söyledi. Bu herkesin yapacağı bir iyilik değil ama Oktay Abi'ye en yakın tarihli bir gidiş dönüş bileti almak, onu 2-3 gün ağırlamak, yedirip, içirip, gezdirmenin maliyeti buradaki servise vereceğim işçilik parasına eşdeğer olacağı için Oktay Abi'nin iyi niyetle sunduğu teklif mantıklı gelmedi. Bu konuyu servise kişisel indirmek istemiyorum, çünkü benim beklentim, temennim bu teklifi Oktay abinin gerçekten abilik yapıp kişisel olarak fedakarlık yapmasından ziyade, Bajaj Türkiye'nin firma olarak bu duruma el atmasıydı, en azından motivasyon olarak bir şekilde destek olmasıydı.

Kemal Diner Bey benim şahsen tanıştığım arkadaşım. Paylaşımı silen kişinin kendisi olmadığını söyledi ve kendisinin sözüne güveniyorum. Paylaşımımın silinmesinin ardından Kemal Bey'e neden sildiğini sordum ve kendisi silmediğini, kendisinin ikinci admin olduğunu, asıl silen kişinin Semih Karaağaç isimli asıl adminin olduğunu söyledi. Ben de bunun üzerine Semih Karaağaç'a facebook üzerinden mesaj atıp silinme sebebini öğrenmek istediğimde engellendim. Olayı şahsiyete indirmeye gerek yok lütfen. Sonuç olarak bu paylaşımım o grupta sebep göstermeksizin böyle bir paylaşım yapmama izin verilmedi. Acaba daha nice böylesi paylaşımlar engellendi diye insan oturup düşünüyor ister istemez...

Her motor arıza yapar. Bajaj da yapar, öteki markalar da yapar. Yedek parçanın olmadı ülkede gezip arıza yaşayınca yedek parça sıkıntısı yaşayacağımı bilerek yola çıktım zaten en baştan. Benim kızdığım nokta bu değil, geziler, turlar, avrupa dan bajaj ile fotoğraflar paylaşmama izin verilip, bajaj'ın avrupa'da yaşadığı sorunu anlatan paylaşıma gelince silinip, engellenmem, iki periyodik, bir ağır bakım, bir trafik kazası ve bu son motor arızasından doğan yedek parça ihtiyacıma erişmek her defasında zor süreçti benim için. Tüm bu süreçte Bajaj Türkiye'den birkaç kez destek talep etmeme rağmen reddedilmek yerine, yedek parçaya erişmem konusunda bir kolaylık sağlansa iş bugün bu noktaya gelmeyecekti inanki. Zaten Avrupa'da Bajaj'ın servisinin, yedek parçasının olmadığı bir coğrafyada tek başıma sürüyorum. Bunun stresi yaşayarak kendimi yalnız hissederek sürüyorum normal zamanlarda bile. Bir de yardıma ihtiyacım olduğu bir kaç anda sözde global olan markanın desteğini görememek gerçekten üzücü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------


Geçmiş olsun. Bu tür markaların albenisi çok oluyor ama işte malesef böyle sorunlar yaşatıyorlar. Benim sormak istediğim balkanlar ve avrupa da servisi yaygın olan motosiklet markası hangisidir? Bir de model özelinde çok göze çarpan model var mıdır? Örneğin ben bosna-hersek, makedonya ve karadağ gezilerimde zebil gibi, eski yeni fark etmez volkswagen golf görmüştüm. Motosiklette böyle bir model özeli var mıdır?

Avrupa ve Japon markaları neredeyse dünyanın her yerinde. Suzuki, yamaha, honda, bmw, ducati vs...

-Black-
11 Haziran 2018, 01:25
Boldpilot hiç öyle olurmu.Çamur atıyorsun pulsarlar satış lideri.Bu neye benzedi biliyormusunuz.Benzine zaman geldi.Olsun ben hep 50 liralık alıyorum.Satış lideri.Lakin sorunlu.Soruna endekslenen yok.Satış lideri.Birşey söyle laf hazır.Satış lideri.
Harika bir noktaya vurgu yapmışsın.
Balık baştan kokuyor.
Aynı zihniyetin uzantısı gibi değil mi?
Ama yol yabdi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------



Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.



Yok, bu olmadı işte. :)

O seminerler, eğitimler falan hep boşa gitti.

Bırakın da sosyal medyayı başkası yönetsin, siz satışınıza bakın.

"Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?"

Eee burda da arkadaş haklı. Siz ancak görüşme talebinizi iletirsiniz? Uygun görürse görüşür.

"Numaranı verirsen arıycam?" tarzı yönetici konumunda olan bi insan için, çok da uygun düşmemiş sanki.

alimcanbey
11 Haziran 2018, 01:30
-

-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı.

Bu mesajınız üzerine Oktay motora yakışmadı yazmıştım ama şimdi bana çok yardımcı oldular diyorsunuz yani ya Oktay motor kuralkana bildirmedi durumu ya da kuralkanın umrunda olmadı.
Ekrem beyin haberim yok demesinden de sorunun Oktay motorda ortaya çıktığını düşünmüştüm.
Yani Oktay motor kuralkana bildirmiş mi bildirmemiş mi açıklarsanız iyi olur çünkü bildirmediyse firmanın haberdar olma şansı anladığım kadarıyla yok.

-Black-
11 Haziran 2018, 01:50
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.

Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.

Alanya servisimize sizi aratacağım.

Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.
Olmaz işte o "numaranızı verirseniz,sizi arayacağım".
"Numaranızı verirseniz sizinle telefonla görüşmek isterim" dir, onun doğrusu.
Arkadaşımızda onu anlatmak istiyor sanıyorum. Ama, siz şimdi gerginsinizdir belki, ondan dolayı tam kavrayamadınız durumu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------



Ekrem Bey'in savunması da çok ilginç. En çok satan marka diyor. En çok satması çok kaliteli olduğu anlamına gelmez.

Triumph, Ducati falan az satıyor mesela (kendi segmentindeki motorlara kıyasla.)

Tu kaka Triumph, Dandik Ducati.

(Slogan olur valla :) )

ekrem ata
11 Haziran 2018, 01:56
Değerli black;

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.

Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.

Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.

Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.

Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.

İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.

Hayırlı geceler...

kinyas0
11 Haziran 2018, 02:39
Değerli black;

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.

Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.

Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.

Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.

Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.

İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.

Hayırlı geceler...

Sizin bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a telif hakkı ihlalinden dolayı şikayet edip içeriği kaldırtan bir kullanıcıyım. Siz benim Türkiye'den Polonya'ya yaptığım yolculuğumun hikayesini geçen yıl kasım ayı gibi paylaşmıştınız. Neden aradan bir yıl geçtikten sonra şikayette bulunduğumu sordunuz mu kendinize? O zaman aramızda bir problem yokken işlerin neden şimdi bu raddeye geldiğini düşündüğünüz mü bana kızmadan önce? Bence bunun üzerine düşünürseniz birbirimizi daha iyi anlayabileceğiz.

Polonya'da yaptığım bir kazadan, birkaç ara bakım, bir de ağır bakım ve bu son motor arızasından dolayı yedek parça ihtiyacım oluştu ve bu süreç beni çok yordu. Her parçaya ihtiyacım olduğunda maillerime, sorularıma geç dönüş yapan, ilgisiz, ingilizceleri iyi olmayan, zar zor anlaştığım Bajaj Poland, Bajaj Ukraine, Bajaj Russia ve bu ülkedeki seçtiğim bazı servisler ile ayrı ayrı görüşmek zorunda kaldım. Bu ülkelerdeki pulsar 200 ns'ler karbüratörlü olduğu için her parça uyumlu değil. Her parçanın enjeksiyonluya uyumlu olup olmadığını tek tek taraştırmak, eğer uysunsa o ülkenin yedek parça kodlarını bulup, stok ve fiyatları sorgulayıp, karşılaştırıp, hangi ülkeden alacağıma karar verdikten sonra en ucuz ve en hızlı şekilde kargolama sorununu halletmeye çalışmak yorucu ve stresli bir süreçti. Bildiğiniz üzere ben Türkiye'den Polonya'ya Bajaj global adına çalışmak, ülkeler arası koordinasyonu sağlamak için değil eğitim amaçlı geldim. Derslerimin, projelerimin arasında bu süreçle uğraşmak bir süreden beni yordu, yıldır ve gerçekten yedek parçaya kolayca erişebilme ihtiyacı hissettim ve bir kez daha yeniden yedek parça sponsorluğu talebi için yazmıştım...

Arka planda yalnız bırakılmama, destek görülmememe, yedek parça sponsorluğuma olumsuz dahi olsa cevap vermemenize rağmen ön planda yaptığım gezilere tebrikler vs. denmesi sinir bozucu bir durum benim tarafımdan bakarsanız. Ben de madem yalnız bırakıldım, ben de bundan sonra benimle ilgili birşey paylaşılmasına izin vermeyeceğimin mesajını size bir şekilde vermek için facebook telif ihlali bildirisi yaptım. Sadece mesaj vermekti niyetim. Yoksa bir şey olacağından değil, biliyorum. Acaba bu kişi neden uzun bir aradan sonra benim paylaşımımı şikayet etti diye yeterince düşünmediğinizi, empati yapmadığınızı görüyorum malesef. Bu yüzden birbirimizi anlayamıyoruz. Ne güzel demiş Can Yücel. En uzak mesafe ne Afrika'dır ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler... En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir, birbirini anlamayan...

patpop
11 Haziran 2018, 02:47
Değerli black;

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.

Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.

Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.

Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.

Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.

İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.

Hayırlı geceler...
Ekrem bey sizi şahsen tanımamakla birlikte ne kadar iyimser olduğunuzu yapıcı olduğunuzu kabul etsemde size sadece 1 sorum olacak nacizane.
1. Kurumsal olarak illaki arkadaşın size ulaşması mı gerekli? Bir firma olarak malınızın arkasında iseniz başka birine ulaşması yetmez mi? Örneğin arkadaş bazı parçaları temin etmek için kievdeki servise ulaşmış onlar size yada en yakın başka bir bajaj servisine ulaşamaz mıydı?

Başarılar.
İyi geceler.

kinyas0
11 Haziran 2018, 03:22
Ekrem bey sizi şahsen tanımamakla birlikte ne kadar iyimser olduğunuzu yapıcı olduğunuzu kabul etsemde size sadece 1 sorum olacak nacizane.
1. Kurumsal olarak illaki arkadaşın size ulaşması mı gerekli? Bir firma olarak malınızın arkasında iseniz başka birine ulaşması yetmez mi? Örneğin arkadaş bazı parçaları temin etmek için kievdeki servise ulaşmış onlar size yada en yakın başka bir bajaj servisine ulaşamaz mıydı?

Başarılar.
İyi geceler.

Güzel bir noktaya değindiniz. Yardım etmeye istekli, niyetli olan birisinin global bir firmanın yönetici pozisyonundaki bir kişinin bu tür bağlantılar kurması zor değil. Yaklaşık 5 hafta önce motorumu ağır bakıma sokmak ve yaptığım tafik kazasından dolayı hasarlı parçalarımı değiştirmek için Bajaj Ukrayna'nin yöneticisi Andrey Zabolotny ile facebook üzerinden irtibat kurmuştum. (Andrey Zabolotny ve Ekrem Ata facebook üzerinde arkadaşlar.)
Değişmesi gereken parçaların hangi parçalar olduğunu, bu parçaların ne kadar tuttuğunu hesaplamıştık Andrey'in yardımı ile ve bu word belgesini Ekrem Ata Bey'e gönderdim. Eğer yedek parça konusunda sponsor olmak isterseniz, herşeyin daha şeffaf olması açısından arkadaş listenizdeki Bajaj Ukrayna yöneticisi Anrey Zabolotny ile irtibata geçip ayrıntıları görüşüp, durumumu teyit edebilirsiniz demiştim.

Gerçekten yardım etmek isteyen insan için bir mesaj yazmaya bakardı fakat malesef talebim reddedildi ve yine tüm işi, yükü tek tabanca Sercan Incesu tek başına halletmek zorunda kalmıştı. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------


Bu mesajınız üzerine Oktay motora yakışmadı yazmıştım ama şimdi bana çok yardımcı oldular diyorsunuz yani ya Oktay motor kuralkana bildirmedi durumu ya da kuralkanın umrunda olmadı.
Ekrem beyin haberim yok demesinden de sorunun Oktay motorda ortaya çıktığını düşünmüştüm.
Yani Oktay motor kuralkana bildirmiş mi bildirmemiş mi açıklarsanız iyi olur çünkü bildirmediyse firmanın haberdar olma şansı anladığım kadarıyla yok.

Oktay Abi ile görüştüm. Oktay motor ile Ekrem Ata arasındaki bir iletişim eksikliğinden kaynaklı bir durum olduğunu söyledi. Oktay motor burada konunun öznesi değil. Oktay motor'un adının geçmesinin sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullanan birisi olduğumu Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yani motor bloğu 30binde arızalandıysa sorun kesin sendedir, kesin yağına bakmamışsındır, redline'da kullanmışsındır deyip bana çamur atılmasın diye servisin adı geçirdim.

fatih.
11 Haziran 2018, 03:23
Değerli black;

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.

Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.

Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.

Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.

Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.

İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.

Hayırlı geceler...

ekrem abi geçen sene izmirde bakım gününde bana ufak bir kıyak geçecektiniz unuttunuz beni vallahi=) halen sizden haber bekliyorum=)

Youjoee
11 Haziran 2018, 03:45
Sorsan bajajın servisi çok iyi 👊aha iyi. 150 nsler 10 binde krank kırmaya başladı kaçtanesine kullanıcı hatası dediler , her zıkkıma kullanıcı hatası , ayrıca parçaları da ucuz falan değil kim diyor ucuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------


bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum
Ben mesela forumda cbr 250 si bozulan, burda isyan eden bir insana rastlamadım böyle

alp010
11 Haziran 2018, 03:47
Hocam çok geçmiş olsun size

Ekrem bey,
şahsi fikrim olarak söylemek isterim 2 pulsarım oldu ve 2. ile hala devam ediyoruz. Bajaj bir dünya markası bu konuda bir sıkıntı yok. Japon kalitesi vs. diyen insanlar aynı ücrete 2 tane Bajaj alıyorlar. Sizin şirketinizin 2 adet sorunu var. İlki servis ağındaki disiplin ve marka anlayışı eksikliği. Hala profesyonellik kendi gözlerimden ve sosyal medyadan göründüğü kadarıyla insanları küstüren ve soğutan bir anlayış var. Mondial markası kadar kötü değilsiniz ama büyük japon firmalarının servislerine de yaklaşamıyorsunuz. Satışların artmasıyla bu konuya olan ilginizin ilk günkü kadar olmadığını düşünüyorum (şirket olarak) . 2. sorununuz ise Türkiyede beyaz eşyadan tutun her sektörde olan müşteri hizmetleri sorunu. Anket vs. bunlar şirketin satışı için güzel şeyler lakin sorun yaşayan bir müşteriniz olduğu zaman çok hızlı ve etkili bir kanaldan sorunun çözülebilmesi gerekir. Emin olun Kuralkan olarak şu yazdığım iki sorunu çözmeyi vakit ve nakit ayırarak deneseniz çoğu sorunu aşarsınız.

Eklemek istediğim son nokta da biraz daha liberal ve düşük tondan bir şirket üslubu belirlemeniz. Dünyada sosyal medya ve özgür fikirlerin ifadesi gitgide hızlanıyor. Kuralkan ve buna benzer yapıdaki şirketler çağa ayak uydururken bu noktayı gözden kaçırıyor. Mesela rahmetli Barkın abi , bajaj için birkaç kötü özelliği vurgulamıştı. Siz dava açmayı düşündünüz. Duygusal tarafına girmiyorum. Siz bunu söylediğiniz an kaybedersiniz. İnsanlardan daha fazla tepki görürsünüz. O videodan 10 kişi etkilenicekse siz sert çıkıştığınız için 100 kişi etkilenir ve siz kötü olursunuz. Mesela dava açayı düşünmek yerine bir motor jantını sökersiniz 10. kattan atarsınız sağlamlığını gösterirsiniz.(örnek veriyorum)böylece insanlar size güven duyar sizden korkmazlar. Bu avrupadaki olayda arkadaşımız kendini ifade etmek istemiş paylaşımını silmişler mesela. Siz yapmadınız biliyorum ama bu tarz anlayışa devam eden bir yapılanma sizin şirketinize ve satışlarınıza büyük zarar olarak geri döner. Emin olun Pulsar şu satişlardan çok daha fazlasını hakeden bir motosiklet ama bu anlayışla yapamazsınız. Değişim her zaman iyidir.

Bir de fuardaki aksesuarlar ne zaman gelir acaba :)

viper08
11 Haziran 2018, 03:59
Konu baya detaylaniyor , bende takipteyim. Aralık ayında dominara niyetlenmistim , yıllar sonra bir sıfır motosiklet i hak ediyorum diyordum kendime. Araştırıp servis ve kronik sorunları görünce kendime ödülden ziyade dert alacağıma kanaat getirdim ve 5 yaşında bir NC700S aldım . Pişman mıyım asla , doğru karar mı bence evet. Verdiğiniz para karşılığı sadece bindiğiniz motor değil , servis , marka değeri , global de bilinirlik vs vs.

designserhat
11 Haziran 2018, 08:19
Öncelikle geçmiş olsun.Bahsettiğiniz Bajaj Pulsar 200 ns facebook sayfasında 1 hafta gibi bir süre adminlik yaptım.Kemal Diner hariç diğer adminler sayfa ile ilgili hiçbir paylaşım yapmıyorlar ve hiçbirşeyle ilgilenmiyor.Yavuz Uğur denilen admin kendi koydukları kuralları kendisi çiğniyordu insanlara maç yorumu soruyordu.Diğer admin sayfada başka marka model motorsiklet satışı yasak olduğu halde kendi motorunun paylaşımını yapıyordu.Bütün adminlere durumu anlatmaya çalıştığım halde yaptıkların yanlış ve haksızlık olduğunu söylediğim halde adminliği benden aldılar.Bunlar böyle çıkarcı elemanlar.

MahmutBiner
11 Haziran 2018, 08:56
(Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

Selam ballı bademlerim.
Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi :) O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

Hepinizi öpüyorum. :king:
https://www.youtube.com/watch?v=wxJM0h8Ds8M

* Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum :)
https://photos.app.goo.gl/S1F25Xb1qpQrMcmv6

*Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...
https://photos.google.com/share/AF1QipO60ABTt1dIg-gYXWo9r_s65Y9hV8JdreKP04p13I_sKZBr59s_Xeifd55LDm6F aw?key=SUdxWXBvNGJfS0NRb1ViUVc3Mk1TMnFkbHREczdB

Konunun içinde çok fazla bir detay yok. Bajaj marka motosikletin bozulduğunu söyleyip servis ismi vermişsiniz. Farklı forumlarda karalama gibi algılanıp silinmesi çok normal diye düşünüyorum. Size söz veren tamircinin sözüne güvenip bunu dile getirmeniz bile normal değil. Bu şehir efsanesinden öteye gitmet. Altınızdaki motosiklet 180 milyarlık BMW GS Adv bile olsa bozulmayacağının garantisini almanız buna garanti vermek imkansız bir durum ki yaşadığınız durumu sizin gibi farklı markalarla yaşayan yüzlerce motosiklet kullanıcısı var. Çok yumuşak motosiklet kullanıyor olabilirsiniz fakat yurt dışına bu motosikletle çıkmak belli başlı mekanik ve teknik bilgileri bilmeniz gerekir. Motosikletiniz kaç kmde bakımlarını yolda düzenli olarak yaptınız mı ettiniz mi kaç kmde yola çıktınız arıza kaç kmde başladı ?? bunlardan açtığınız ve satırlarca yazdığınız yazınızda hiç bahsetmemişsiniz. Yaşadığınız problemi aynı şekilde kullanımla farklı motosikletlerdede yaşamanız normal bir durum. En önemlisi hala yaşıyorsunuz ve hayat devam ediyor.. Size tavsiyem bukadar şikayetçi olacağınıza kendinizi teknik ve mekanik konusunda eğitmeniz ve böyle durumlara hazırlıklı olmanız. Bu ileriye yönelik ve uzun süreli kullanımlarda hepimizin yapması gereken birşey. Yaşadığınız şey problemden çok size tecrübe olsun. Geçmiş olsun.

jackonbir
11 Haziran 2018, 09:39
Yazılanlar çok amatörce.
Duygusal ağırlıklı bir yazı.
Biz duygusal milletiz o da ayrı bir mevzu.

zapalka
11 Haziran 2018, 09:43
insanlar gün geçtikçe kalitesizleşmeye başladı.

şu yazılanlara bakın.

adam motor satın aldı diye tüm markayı satın aldığını, her an her dakika hizmet geleceğini sanıyor.

kendini öyle bir yere koymuş ki dağ başında bile kalsa gelip bulup elinden tutup motorunın sıfırlanacağını sanıyor ; elizabeth'in oğlu ya adam.

vizyon yok, kafa yok,el becerisi yok. ne bokuma geziye gidiyorsun kardeşim. ne sanıyorsunuz siz gezmeyi.

kendin bir bok yemişsin, suçu niye bajaj'a atıyorsun. görende sanacak ki altında honda olsa, yamaha olsa adamlar koşa koşa yardıma gelecek.

onlarca kişi takip ediyorum dünyayı gezen. honda motoru piston dağıldı adamın, adam tuttu kendi yaptı. hiç "hondo bono yardam otmoyor tomom mıııııı ühüühhühühüh" diye ağlamadı, zırlamadı aq.

bu yeni nesil hem tembel, hem beceriksiz, hem de kendini bir bok sanıyor.

ekrem bey;

bir çift laf ta size ; lütfen bu tipleri kaale alıp cevap vermeyin.

cem_fb
11 Haziran 2018, 10:03
insanlar gün geçtikçe kalitesizleşmeye başladı.

şu yazılanlara bakın.

adam motor satın aldı diye tüm markayı satın aldığını, her an her dakika hizmet geleceğini sanıyor.

kendini öyle bir yere koymuş ki dağ başında bile kalsa gelip bulup elinden tutup motorunın sıfırlanacağını sanıyor ; elizabeth'in oğlu ya adam.

vizyon yok, kafa yok,el becerisi yok. ne bokuma geziye gidiyorsun kardeşim. ne sanıyorsunuz siz gezmeyi.

kendin bir bok yemişsin, suçu niye bajaj'a atıyorsun. görende sanacak ki altında honda olsa, yamaha olsa adamlar koşa koşa yardıma gelecek.

onlarca kişi takip ediyorum dünyayı gezen. honda motoru piston dağıldı adamın, adam tuttu kendi yaptı. hiç "hondo bono yardam otmoyor tomom mıııııı ühüühhühühüh" diye ağlamadı, zırlamadı aq.

bu yeni nesil hem tembel, hem beceriksiz, hem de kendini bir bok sanıyor.

ekrem bey;

bir çift laf ta size ; lütfen bu tipleri kaale alıp cevap vermeyin.

Bu yazıyla o kalitesiz gruba kafadan daldınız, başarılar dilerim.

kinyas0
11 Haziran 2018, 10:20
insanlar gün geçtikçe kalitesizleşmeye başladı.

şu yazılanlara bakın.

adam motor satın aldı diye tüm markayı satın aldığını, her an her dakika hizmet geleceğini sanıyor.

kendini öyle bir yere koymuş ki dağ başında bile kalsa gelip bulup elinden tutup motorunın sıfırlanacağını sanıyor ; elizabeth'in oğlu ya adam.

vizyon yok, kafa yok,el becerisi yok. ne bokuma geziye gidiyorsun kardeşim. ne sanıyorsunuz siz gezmeyi.

kendin bir bok yemişsin, suçu niye bajaj'a atıyorsun. görende sanacak ki altında honda olsa, yamaha olsa adamlar koşa koşa yardıma gelecek.

onlarca kişi takip ediyorum dünyayı gezen. honda motoru piston dağıldı adamın, adam tuttu kendi yaptı. hiç "hondo bono yardam otmoyor tomom mıııııı ühüühhühühüh" diye ağlamadı, zırlamadı aq.

bu yeni nesil hem tembel, hem beceriksiz, hem de kendini bir bok sanıyor.

ekrem bey;

bir çift laf ta size ; lütfen bu tipleri kaale alıp cevap vermeyin.

Günaydın eski nesillerden kaliteli, çalışkan, becerikli, saygılı arkadaşım. Bu yazıyı toynağınla nasıl yazabildin? :) Sana cevaplarımhazır ama ben cevap verdikçe senin seviyene ineceğim ve sana cevap hakkı doğacağı için yorumuna cevap vermeyeceğim. Saygılarımla.

Öz_Musti
11 Haziran 2018, 10:22
Rahmetli de sevmezdi.

Bajaj'ım yok. Seni tanımıyorum. Sadece sorununa üzüldüm ve eklemek istediğim birşey var.

Ülkemizde 2 tip tura çıkan insan var. 1 batıya doğru (Avrupa ve Balkanlar işte), 2 doğuya doğru (Hindistan, Nepal, İran v.s.) her zaman söylenir. Doğuya gidecekseniz BMW lerden KTM lerden inin. Çıkarsınız yola bir Multistrada ile, bozulduğunda Hindistan'da ne arar Ducati, kim tanır GS'i. Adamlar 2 zamanlı YBR nin 20 yıl gerisinde motorlara bindiğinden ustalar hep salaş motorlarda ustalaşmış. Gidersen KTM le kimse anlamıyor 2 ay parça bekliyorsun. Ha Yeni Delhi'de merkez KTM servisi vardır bilemem. Oraya nasıl erişeceksin ayrıca?

Bunun gibi Avrupaya'da Hero, TVS, Minsk motorlarla gidersen orada da bilen eden yok. Bajaj ile Avrupa turu biraz baştan riskli. Türkiye turu yapanlar İstanbul-Antalya arası yola çıkanlar bile güzergahta bulunan servislere bir göz atıyorlar, bu forumda yol üzeri güvenilir usta bilgisi soruyorlar çoğu aman. Nordkapp falan çok iddalı olmuş. Yiyemeyeceğin lokmanın altına girmişsin biraz.

Yahu hırsızın hiç mi suçu yok? Var ama adam orada bu motoru satmıyorum, servis hizmeti de vermiyorum diyebilir. İnsanlık görmemek ise tamamen firmanın insanlığına kalmış. Adamlar, adam değilse ona da birşey yapamayız.

Geçmiş olsun dostum. Yine akıllı bitirim birisisin ki dağ başlarından motorunu biryerlere götürüp dünyanın başka yerinden parçalar bulup sonunda yaptırmışsın. Başkası olsa motorunu bir daha bulamaz kendi de akbabalara yem olurdu. Bravo.

Hayatta en pahalı şey tecrübedir. İster parayla, ister bedelle ödensin...

Gouranga
11 Haziran 2018, 10:30
Arkadaşı savunan da olmuş yeren de. Herkes bi açıdan haklı.
Bajaj servislerinin kalitesi, yedek parça fiyatları ortada... Neredeyse kurumsal ve yaygın japonlar kadar fiyatlı. Servis olanakları, organizasyonu için bakımlardaki ücretler belirleniyor ve bunların karşılığın olmadığı aşikar.
Bir ceo genel müdür vs. kurumsal firmalarda bu şekilde iletişime geçmez. Ben ford aldım mesela ali koç ile iletişime geçerek mi çözülen sıkıntı mi? Bu durum bile firmanın vizyonunu servislerinin hep böyle olacağını alanların da bunu bilerek yatırım yapması gerektiğini gösteriyor.
Genç arkadaşımız sinir ve bunalmışlıkla sert ve dağınık yazmış ama anlatmış derdini...
Yeri gelince reklamını yap, ama iş kurumsal organizasyona gelince topalla, bakkal işinden öteye geçeme... haklı.
Bütün hatalarına ve vizyon yanlışlığına rağmen ekrem bey de haklı, haberi yoksa ya da o kadar işin arasında bunları unutması da normal. Ama yeni yöneticilik her işten sorumlu olmak değil, sorumluluk dağıtıp yönetmektir.
Bir de "toynak" lafı hoş değil arkadaşım, haklıyken haksız olma... Düşmek istemediğin seviyeye yaklaşıyorsun böyle.
İnşallah en yakın zmaan da, daha fazla sorun yaşamadan çözersin.

kinyas0
11 Haziran 2018, 10:35
Yazılanlar çok amatörce.
Duygusal ağırlıklı bir yazı.
Biz duygusal milletiz o da ayrı bir mevzu.

Biz burada yazarlık yapmıyoruz, edebiyat dersinde de değiliz, makale veya kompozisyon da yazmıyoruz. Bir olay yaşadım ve bu olayla birlikte zincirleme bir şeyler daha yaşadım. Bu yaşadıklarımı kendi perspektifimden eksiksizce anlattım. Neyin amatörce yazısından bahsediyorsunuz?

Bir sayfada paylaşım yapmak istediğimde, paylaşımım sebepsizce silinip, engelleniyorsam ve bunu dile getirmek benim duygusal olduğumu mu gösterir? Motorum bozuldu ve Türkiye'de aktif olan, kullanıcıya destek olan, ufak bakım vs. hediyeleri veren Bajaj yetkilileri yurt dışında gezen amatör ruhla profesyonel birşey yapmaya çalışan bir motorsikletli gezgin arkadaşa hiç bir destekte yardım da bulunulmadı, hem de iki kez talepte bulunmama rağmen. Bajaj motorsiklet ile yurt dışı turu yapmayı düşünen arkadaşlara tecrübelerimi ve yaşadıklarımı anlatarak fikir vermek benim duygusal bir milletin ferdi olduğumu mu gösterir?
Konumuz yazı içeriğinin amatörlüğü, duygusallık, duygusal millet olmamız değil. Böyle içi boş yorum yapacaksanız hiç yazmayın lütfen.

infernus
11 Haziran 2018, 10:37
Kendi hataların yüzünden seni yargılayacak değiliz. :king: tercihin doğrultusunda bu motosikleti almış ve yurt dışında olman sebebiyle patlamışsın. kimse senin durumunda kalmak istemez ancak yazdıkların manasız...

Gouranga
11 Haziran 2018, 10:45
Kendi hataların yüzünden seni yargılayacak değiliz. :king: tercihin doğrultusunda bu motosikleti almış ve yurt dışında olman sebebiyle patlamışsın. kimse senin durumunda kalmak istemez ancak yazdıkların manasız...
Nasıl manasiz? Sosyal medyada manipülasyon var, gerçekleri saptırma var. Kurumsallık iddiasındaki bir kurumun ve ona göre ücretlendirme yapan bir kurumun hatalı davranışı var. Arkadaşın da var hatası ama çocuk zaten bu noktalardan şikayet etmiş, hatasını olayı bütünlemesene anlattığı için belirtmiş. Biraz okuyun anlayın yorumlayın objektif olup öyle değerlendirin.

kinyas0
11 Haziran 2018, 10:47
Öncelikle geçmiş olsun.Bahsettiğiniz Bajaj Pulsar 200 ns facebook sayfasında 1 hafta gibi bir süre adminlik yaptım.Kemal Diner hariç diğer adminler sayfa ile ilgili hiçbir paylaşım yapmıyorlar ve hiçbirşeyle ilgilenmiyor.Yavuz Uğur denilen admin kendi koydukları kuralları kendisi çiğniyordu insanlara maç yorumu soruyordu.Diğer admin sayfada başka marka model motorsiklet satışı yasak olduğu halde kendi motorunun paylaşımını yapıyordu.Bütün adminlere durumu anlatmaya çalıştığım halde yaptıkların yanlış ve haksızlık olduğunu söylediğim halde adminliği benden aldılar.Bunlar böyle çıkarcı elemanlar.

Ben o grubu aktif olarak kullanmadğım için sayfa adminlerinin tutumlarını, gerçek yüzlerini bilmiyordum. Sadece geziler yaptıkça paylaşım yapıyordum ve bu paylaşımlarım çok beğeniliyordu. Son kez paylaşım yapmama izin verilmemesi ve paylaşımı silen admin tarafından engellenmem ile birlikte anladım ki bu facebook grubu yandaş medya :)

Riptalon
11 Haziran 2018, 11:09
İlk motorum olan Bajaj Pulsar 200NS'i sıfır alıp 5500 km. kullanmıştım. İlk olduğu için ikinci ele bulaşmak istememiş ve fiyat / performans oranını iyi bulduğumdan almıştım. Lakin teknik konularda bilgisiz değilim. Elim anahtar da tutar. Açıkçası üst kapak contasının yarılıp dışarı yağ fışkırtması dışında büyük bir sorun yaşamadım. Bunun da tamiri kolaydı ve hızlıca yapıldı. Ama inanması zor olsa da contanın parası benden alındı. O anda servise notu vermiştim. Serviste, "Çok şükür bir conta parası verebilirim ama bana açık açık söyleyin, bu sorunun benden kaynaklı olduğunu mu söylüyorsunuz?" diye açık açık sordum. Hayır dediler. Parayı verdim ve çıktım. Motoru ilk alırken girdikleri rollerin de farkındaydım ama umursamadım. Sonrasında satana kadar olan süreçte de bazı sorularıma ve taleplerime bilgiden çok uzak, tamamen kandırmaya yönelik cevaplar almıştım. Bilirsiniz, karşınızdaki size iyi bildiğiniz bir konuda göz göre göre yalan söylüyordur ve içinizden ona acıyarak boş boş bakarsınız. Ben bu durumda çok kaldım.

Neticede motorumda başka büyük bir sorun yaşamadım. Stop da etmezdi, aküsü de sorunlu değildi. Sadece kışın bir iki kere gösterge resetledi. Onu da dert etmedim. Neticede parasının karşılığını aldım. Fakat Türkiye'de Bajaj'dan teknik ve müşteri ilişkileri konularında bir profesyonellik beklememenizi öneririm.

Sizin yerinizde olsaydım bir yurt dışı gezisinde destek anlamında kimseye güvenmezdim. Bu tür tabiri caiz ise "işkembeden sallayıp" her türlü garantiyi ve sorunsuzluğu vaadetselerde bunlar suya yazı yazmak gibidir ve malı satana, parayı alana kadardır. Yanlış anlaşılmasın, başka markalara da güvenmem. O ülkede servis var mı buna bakarım. Gerisinin umrunda olmadığımı da bilirim.

Bajaj'ı çinlilerden daha kaliteli ve iyi buluyorum ama elbette belli başlı markalar kadar tutarlılık ve kalite bekleyemem. Servis güvensizliği nedeniyle de tercih etmem.

Sizi haksız bulduğum tek nokta yüksek beklentileriniz. Sizin durumunuzda açıkçası kimsenin bana yardım etmeyeceğinden emin olarak başımın çaresine bakardım. Neticede bu kurumların amacı kâr etmekten başka bir şey değil.

kinyas0
11 Haziran 2018, 11:21
Kendi hataların yüzünden seni yargılayacak değiliz. :king: tercihin doğrultusunda bu motosikleti almış ve yurt dışında olman sebebiyle patlamışsın. kimse senin durumunda kalmak istemez ancak yazdıkların manasız...

@Gouranga sana güzel bir cevap vermiş, ben de ufak bir ekleme yapayım.

Başımdan geçenleri anlattım. Bu motorun bakımlarının her zaman eksiksiz yapılmasına, hor kullanılmamasına rağmen daha 30.000 km'deyken motor bloğunun arızalanabildiğini, insanların bu motorsiklet hakkında bilgi aldığı pulsar 200 ns facebook sayfasının objektik değik yandaş olduğunu, Bajaj'la yurt dışında arıza yaşandığında Bajaj Türkiye'nin ilgisinin, tutumunun ne olduğunu, Bajaj'ın değil yurtiçinde, yurt dışında, distrübütörün olmadığı bir ülkede müşkül duruma düşseniz bile yeterli destek sağlanmadığını, bu müşkül durumu motosiklet.net 'de yazana kadar hiç bir Bajaj yetkilisinin duruma el atmadığını ancak burada bir şeyler yazdıktan sonra muhattap bulabildiğimi, Bajaj'ın Türkiye'de servis ağından dolayı kullanılabilecek bir motor olduğunu fakat Avrupa, Balkanlar, dünya turu yapmak için servis ağı, yedek parça erişimi konusundan dolayı uygun olmadığını yaşayarak tecrübe etmiş bir motorcu arkadaşınız olarak, böyle turlar yapmayı düşünen diğer arkadaşlara yaşadığım tecrübe ve deneyimi aktarmaya çalışıyorum. Eğer bunlar size manasız geliyorsa diyecek bir şey diyemeyeceğim.

MotoRR
11 Haziran 2018, 11:29
Bagajı satana kadar herkes sana iyi davranıyor sonrasında seni kaale almıyorlar. Bunun öbür tarafı da var Ekrem Ata! Kul hakkı en büyük günahtır

ozan1991
11 Haziran 2018, 11:39
@Gouranga sana güzel bir cevap vermiş, ben de ufak bir ekleme yapayım.

Başımdan geçenleri anlattım. Bu motorun bakımlarının her zaman eksiksiz yapılmasına, hor kullanılmamasına rağmen daha 30.000 km'deyken motor bloğunun arızalanabildiğini, insanların bu motorsiklet hakkında bilgi aldığı pulsar 200 ns facebook sayfasının objektik değik yandaş olduğunu, Bajaj'la yurt dışında arıza yaşandığında Bajaj Türkiye'nin ilgisinin, tutumunun ne olduğunu, Bajaj'ın değil yurtiçinde, yurt dışında, distrübütörün olmadığı bir ülkede müşkül duruma düşseniz bile yeterli destek sağlanmadığını, bu müşkül durumu motosiklet.net 'de yazana kadar hiç bir Bajaj yetkilisinin duruma el atmadığını ancak burada bir şeyler yazdıktan sonra muhattap bulabildiğimi, Bajaj'ın Türkiye'de servis ağından dolayı kullanılabilecek bir motor olduğunu fakat Avrupa, Balkanlar, dünya turu yapmak için servis ağı, yedek parça erişimi konusundan dolayı uygun olmadığını yaşayarak tecrübe etmiş bir motorcu arkadaşınız olarak, böyle turlar yapmayı düşünen diğer arkadaşlara yaşadığım tecrübe ve deneyimi aktarmaya çalışıyorum. Eğer bunlar size manasız geliyorsa diyecek bir şey diyemeyeceğim.

hocam sen yalnız sponsor istemişsin parçayı bedavadan istiyorsun sorun burada bence yoksa parasını verdikten sonra yerin 7 kat altında ulaşırım ben bu parçaya ne avrupası