PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : R25 192KM



Sayfa : [1] 2

serif abi
13 Nisan 2017, 09:37
Formda çok sıkılık ile görüyorum yeni ergen hebele hübele diyen ergen tayıfası.

Bu ergenler R25 192 yapıyor şöyle uçuyor böyle kaçıyor diyorlar sabah sabah üşenmedim ulan dedim bu alet gerçekte kaç yapar otur hesapla dedim..

192 yapması için bu aletin 13950 RPM de olması lazım..İnanmayanlara sabah el ile yaptıgım hesapları gösteririm yada ne göstereceğim hebele hübele diye diye gezecegine bir moku da ögrenin kendiniz hesaplayın..(aşagıda verilerini verdim)

Bu alet peki gerçek de kaç yapar?
Bu alet maksimimum güücünü 12 bin devirde veriyor o güç 500 devir daha sarkar oda yani tüm viteslerde dip gaz yapa yapa gelirsinde öyle sonra hızlı bir şekilde düşer..
Bu aletin gerçektde son hızı 12 bin devir 172 KM/saat

Gereçek mühendisler bu suratdan fazla yazan ergenlere sadece ağzı ile gülmüyor bilesiniz başka organları da eşlik ediyor,:):P:queen:
Ha diyeceksiniz TR gerçek mühendis ne kadar var çok çok az ,bundan iki sene evel adı özgür olması lazım sonra çocugu da oldu izmir de arge merkezinde çalışıyormuş, önce TVS sonra CRF aldı adam volt dan amperden haberi yok ama ahkam kesmede hiç eksikk tarafı yoktu..Bunu şunun için yazdım gerçek müh çok az rahat olun işgembeyi kübradan rahat rahat atabilirisiniz...:queen::queen:


36PS(27.0 kw)/12000rpm
Tire:140/70/17
Primary Reduction Ratio: 70/23 (3.043)
Secondary Reduction Ratio: 43/14 (3.071)

1st Gear: 40/15 (2.667)
2nd Gear: 32/17 (1.882)
3rd Gear: 32/22 (1.455)
4th Gear: 30/25 (1.200)
5th Gear: 28/27 (1.037)
6th Gear: 23/25 (0.920)

alasehirli
13 Nisan 2017, 09:47
Motorun limit hızını tanıtım ve pist videolarından görebilirsiniz.

shruikan
13 Nisan 2017, 09:54
jant şeridi çekince +5 beygir, onu da dikkate almak lazım

MD.Murat
13 Nisan 2017, 09:55
Motorun gucu ile dedigin gibi olabilir.
Ama yokus asagi koyvermek, arkadan rüzgar vs. Ekstra etkisi var.

efendy06
13 Nisan 2017, 09:55
Motorun limit hızını tanıtım ve pist videolarından görebilirsiniz.

Anlamıyorsunuz. Bakın motorun max speedi ile top speedi farklıdır. Hemen örnekleyeyim; Ben CBR250R kullanıyorum.

181 km/h'de 11500 devir çeviriyor ve kesiciye orada giriyor. Bu benim yapabileceğim max. speed. Yokuş aşağı, rüzgar arkadan ittirirken bile bu değeri geçme şansım yok çünkü motor orda devir kesiyor.


Düz yolda rüzgarsız havada görebildiğim max. değer ise 168 km/h ki bu da benim motorun top speedi. Yokuş aşağı 181 yapıyor, kabul, ama hayat yokuş aşağı değil. Düz yolda ne çıkartabiliyorsanız, top speed o'dur.

Adam sallanmış yokuş aşağı, muhtemelen rüzgar da arkadan itekliyor, havaya uçuyor sevinçten, neymiş, R25 190 yağmış. Gülüp geçiyorum. Benzer koşullarda 181'i gösterge'de bizzat gördüğüm CBR250 için hız soranlara 165 diyorum çünkü düz yolda motorun kendi gücü ile görebildiğim o kadar. Ben 100 kg'yım, arkadaş 75 kg, o da 170 gördü.

Yoksa sonuçta yüksekten aşağı atılarak H2R'den daha yüksek bir hız elde edilebilir ama top speed olarak kayıt altına alınamaz.

serif abi
13 Nisan 2017, 10:02
Motorun limit hızını tanıtım ve pist videolarından görebilirsiniz.

Şimdi bende biliyorum benim yazdıgımı bu formdakilerin %98 den daha azının anlamayacağını. ülkede ki genel seçmen kitlesi genel eğitim seviyesinin gayet farkındayım..

Şimdi zaman makinası olsa sen fatih dönemine gitsen uçak var roket var bilim var desen millet sana deli gözü ile bakar ve sana
derki ne bilimi gardaş;

ŞAHİ toplarının limit hızını tanıtım ve fetih günlerinde görebilirsin:queen:

Ben buraya bilim ile yazıyorum eger bunun üzerinde bir idaan varsa benim yaptım ıspatı çıkar dersin ki işte Dyno testi işte 12000 devirden sonra ki gücü dersin..

YAmaha kendi sitesinde demiş BU MAL MAKSİMUM CANINI 12000 BİN DEVIRDE VERİR. DİYE

Benim yazdıgımı burda üç beşki ya anlar ya anlamaz birisi haşmet, digeri mengu ,belki bir kaç kişi daha çıkar hepsi o...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------


jant şeridi çekince +5 beygir, onu da dikkate almak lazım

dogru söylüyon hocam onu unuttum :) :queen:

Mucit23
13 Nisan 2017, 10:08
Şu motora 200 yaptıran bi eksik akıllı çıkmadıya yazıklar olsun bize!!

enderbilgi
13 Nisan 2017, 10:15
http://resources.worldsbk.com/files/results/2017/ESP/SSP300/001/BES/BestLapsAndSpeeds.pdf?version=34719452f43480c191fa a1879b8c9188

Seko
13 Nisan 2017, 10:16
Yapar o yapar, dünyanın en hızlı motorudur kendisi...

R25 Türkiye'de asla ama asla ikinci elde alınmayacak bir motordur.

IRau
13 Nisan 2017, 10:19
hesap kitap yapmayla olmaz sürmen lazım

çift silindirin 7000 devirden sonra çıldırması

gaz verdikce motorun sürekli daha hızlı gitmesi


ANLAYAMAZSINN HEMDE NEE

Monty
13 Nisan 2017, 10:20
Formda çok sıkılık ile görüyorum yeni ergen hebele hübele diyen ergen tayıfası.

Bu ergenler R25 192 yapıyor şöyle uçuyor böyle kaçıyor diyorlar sabah sabah üşenmedim ulan dedim bu alet gerçekte kaç yapar otur hesapla dedim..

192 yapması için bu aletin 13950 RPM de olması lazım..İnanmayanlara sabah el ile yaptıgım hesapları gösteririm yada ne göstereceğim hebele hübele diye diye gezecegine bir moku da ögrenin kendiniz hesaplayın..(aşagıda verilerini verdim)

Bu alet peki gerçek de kaç yapar?
Bu alet maksimimum güücünü 12 bin devirde veriyor o güç 500 devir daha sarkar oda yani tüm viteslerde dip gaz yapa yapa gelirsinde öyle sonra hızlı bir şekilde düşer..
Bu aletin gerçektde son hızı 12 bin devir 172 KM/saat

Gereçek mühendisler bu suratdan fazla yazan ergenlere sadece ağzı ile gülmüyor bilesiniz başka organları da eşlik ediyor,:):P:queen:
Ha diyeceksiniz TR gerçek mühendis ne kadar var çok çok az ,bundan iki sene evel adı özgür olması lazım sonra çocugu da oldu izmir de arge merkezinde çalışıyormuş, önce TVS sonra CRF aldı adam volt dan amperden haberi yok ama ahkam kesmede hiç eksikk tarafı yoktu..Bunu şunun için yazdım gerçek müh çok az rahat olun işgembeyi kübradan rahat rahat atabilirisiniz...:queen::queen:


36PS(27.0 kw)/12000rpm
Tire:140/70/17
Primary Reduction Ratio: 70/23 (3.043)
Secondary Reduction Ratio: 43/14 (3.071)

1st Gear: 40/15 (2.667)
2nd Gear: 32/17 (1.882)
3rd Gear: 32/22 (1.455)
4th Gear: 30/25 (1.200)
5th Gear: 28/27 (1.037)
6th Gear: 23/25 (0.920)

r25'in 192 yapamayacağını hesap yapmadan anlamayacak kadar mühendismişsin gardaş :D

shruikan
13 Nisan 2017, 10:24
vaktiyle 390'la r25 arasında kalmış biri olarak, iyiki de r25 almamışım diyorum.

X-Slim
13 Nisan 2017, 10:28
jant şeridi çekince +5 beygir, onu da dikkate almak lazım

Hocam haykırdım :D:D:D

gorefest
13 Nisan 2017, 11:01
Ergen olmayan biri olarak söyleyeyim yapıyor, en azından göstergede, kendim eğimli yolda 191 gördüm.

serif abi
13 Nisan 2017, 11:16
r25'in 192 yapamayacağını hesap yapmadan anlamayacak kadar mühendismişsin gardaş :D

O kadar çok yazan çizen oldu ki gear Ratio oranı ile kaç için tasarladıklarını sonunda dayanamayıp hesap ettim 172 KM/hour

mfBulut
13 Nisan 2017, 11:29
192 mi yapıyormuş en fazla -_- Ben 198 diye biliyordum. 6 km/s lik faturayı kime kesecez şimdi biz..

serif abi
13 Nisan 2017, 11:30
hesap kitap yapmayla olmaz sürmen lazım

çift silindirin 7000 devirden sonra çıldırması

gaz verdikce motorun sürekli daha hızlı gitmesi


ANLAYAMAZSINN HEMDE NEE

R25 sürmedim ama MT25 i çok sürdüm aynı granej hariç herşeyi aynı
yani o evet o da çipet pet diyor da eh iş de amatörü eğendirir.

hasangazili
13 Nisan 2017, 11:43
Kötü insan yoktur farklı insan vardır. Bu karara lise 2 yıllarımda varmıştım. 27 yaşındayım hala aynı fikirdeyim.

Monty
13 Nisan 2017, 12:05
Ben motor olmadan tek başıma 100 yapıyorum kayakta. R25'e binersem 192+100=325 yapabilir miyim? :queen:

Capitao_3
13 Nisan 2017, 12:19
r25 in motor bloğu bu kadar hızı ve gücü kaldırabilecek kapasitede değil. o motora 36 beygir koydukları için yağ pompası yetişemiyor. motor patlıyor. normal kullanımda hiçbir r25nin motor bloğu çatlamaz.

Ulaş Öztaş
13 Nisan 2017, 12:27
yaptığın hesaplamalara saygın var benzer hesapları daha önce modifiye ettiğim aracıma yaptırmıştım o yüzden yalan söylüyorsun demiyorum ama..
kendi motorumla 172km/h hızın üzerine bir çok kere çıktım, daha yüksek süratlerde giren R25 videoları da var bunları nasıl açıklayabilirsin?

BatuhanK
13 Nisan 2017, 12:28
Ybr mi, cbf mi, tvs mi konularına döndü şu r25 muhabbetleri, gına geldi artık :mrgreen:

Capitao_3
13 Nisan 2017, 13:04
yamaha motora 160'da kesici koysa hiç sıkıntı yaşamaz. malıda böyle kötülenmez.

fatih.
13 Nisan 2017, 13:11
Yapmasına yaparda ne kadar sağlıklı olur


https://www.youtube.com/watch?v=GqRe3p0AqJM


https://www.youtube.com/watch?v=nmZOH0NVRko


https://www.youtube.com/watch?v=m6MpoI3LQRw

Salurbey
13 Nisan 2017, 13:27
İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

http://i.hizliresim.com/j8A07j.jpg (http://hizliresim.com/j8A07j)

jonvolkan
13 Nisan 2017, 14:19
ulen milletin 250 cc si ne süratlere çıkıyor maşallah. Tabi onlarda sadece motor kesicisi var. Bende bir de bilek kesicisi olduğu için 120 dedi mi mümkün değil 121 e çıkmıyor. Tırsıyorum ben. Hız yapmıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------


İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

http://i.hizliresim.com/j8A07j.jpg (http://hizliresim.com/j8A07j)

...maşallah...

efendy06
13 Nisan 2017, 14:22
Göstergelere kalibrasyon gerekli. Sonuç ortada :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------


İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

http://i.hizliresim.com/j8A07j.jpg (http://hizliresim.com/j8A07j)

Bu renge hep hayran kalıyorum. Bence race blue falan hikaye.

Ama 192 yapmaz, gösterge kalibrasyonu doğru olmayabilir. GPS ne veriyor, ona bakmak lazım.

Ulaş Öztaş
13 Nisan 2017, 14:28
R25 derdi bizim milleti çok gerdi :D

GT250rAlanya
13 Nisan 2017, 14:29
Bizim burda bir ergenus atilan yazilim ile 210 yaptigini iddia etti.
Sessizce uzaklastim ordan. Gerek yok dedim 210 muhabbetini dinlemeye. Soyledigine göre yazilim ile 52 beygir olmussss. O arkadasi foruma üye yapayim da video atsin.

Salurbey
13 Nisan 2017, 14:36
beyler saolun, forum ortamında az cok birbirimiz tanıyoruz zamanla.R25 çok seviyorum yeri geliyor eleştiriyorum.Artısı,eksisi yazmak gerek.

Ben motorumu çok seviyorum,asansor musaıt olsa odama cıkartıcam :)

Şimdi r25'le arkadaşlar yokuş aşağı video çekiyor koyuyor,190+ hızları,amaç ne bilmiyorum :) Zaten bilinçli kullanıcılar r25'i nasıl bir motor olduğunu ve kendi çapında nasıl güzel gittiğini,motor haritası devir aralıkları gücün gelişi olarak tam bir ss'e giriş motoru olduğunu biliyorlar.

Eksikleri,ABS,kaliteli lastik ve daha agresif gidon yzf r125'dekinden.R25'in gidon meselesi SS'i karşılamıyor,şidmi r6'ya binsem bir süre bilekler ağrır,oturuşa alışmak zaman alır ama r125'deki gibi olsa tam olacakmış.Sanırım rakiplerindeki konforu vermek için böyle yapmışlar ama HATA.Madem tam bir SS'e başlangıç motoru yapmışsın şu gidonu yapıver.

Motor 160-170 lere kadar tertemiz geliyor ve o seviyeye kadar her gaz açısınızda cevap veriyor ama 170'den sonra bekle ki 180 ve üzerine çıkasın,epey zaman ve mesafe gerekiyor.Ben 1-2 kere hem merak hemde motor bir kendi limitlerine gelsin o duyguyu yaşasın diye gazı açtım,devamlı olarak kesinlikle oyle kullanmıyorum.10-12 bin devir arası otoyolda gaz acıcaksam.

Yormayın şu motoru,adam 600cc gibi yapamk isteseydi yapardı, o halde r6'ya ne gerek var ? mesele SS'de güzel geçişleri sağlamak ve ürün çeşitlendirmesi yapmak.Bu sınıfta Yamaha'da büyük boşluk vardı,bunlar 3 kardeşti ama en küçükle abisi arasına bir kardeş daha gerekiyordu ve R3 olarak geldi.


bir ekleme daha yapıyım,sadece başlangıç motoru vs gibi değil , bir ömür bile değiştirmeden kullanılabilecek bir motor,yani sıkılmaz insan bence.

R125 R3 R6 R1 olay budur :)

Tİme_shİft42
13 Nisan 2017, 15:17
Hafif yokuş aşağıdır onlar:queen:

efendy06
13 Nisan 2017, 15:28
beyler saolun, forum ortamında az cok birbirimiz tanıyoruz zamanla.R25 çok seviyorum yeri geliyor eleştiriyorum.Artısı,eksisi yazmak gerek.

Ben motorumu çok seviyorum,asansor musaıt olsa odama cıkartıcam :)

Şimdi r25'le arkadaşlar yokuş aşağı video çekiyor koyuyor,190+ hızları,amaç ne bilmiyorum :) Zaten bilinçli kullanıcılar r25'i nasıl bir motor olduğunu ve kendi çapında nasıl güzel gittiğini,motor haritası devir aralıkları gücün gelişi olarak tam bir ss'e giriş motoru olduğunu biliyorlar.

Eksikleri,ABS,kaliteli lastik ve daha agresif gidon yzf r125'dekinden.R25'in gidon meselesi SS'i karşılamıyor,şidmi r6'ya binsem bir süre bilekler ağrır,oturuşa alışmak zaman alır ama r125'deki gibi olsa tam olacakmış.Sanırım rakiplerindeki konforu vermek için böyle yapmışlar ama HATA.Madem tam bir SS'e başlangıç motoru yapmışsın şu gidonu yapıver.

Motor 160-170 lere kadar tertemiz geliyor ve o seviyeye kadar her gaz açısınızda cevap veriyor ama 170'den sonra bekle ki 180 ve üzerine çıkasın,epey zaman ve mesafe gerekiyor.Ben 1-2 kere hem merak hemde motor bir kendi limitlerine gelsin o duyguyu yaşasın diye gazı açtım,devamlı olarak kesinlikle oyle kullanmıyorum.10-12 bin devir arası otoyolda gaz acıcaksam.

Yormayın şu motoru,adam 600cc gibi yapamk isteseydi yapardı, o halde r6'ya ne gerek var ? mesele SS'de güzel geçişleri sağlamak ve ürün çeşitlendirmesi yapmak.Bu sınıfta Yamaha'da büyük boşluk vardı,bunlar 3 kardeşti ama en küçükle abisi arasına bir kardeş daha gerekiyordu ve R3 olarak geldi.


bir ekleme daha yapıyım,sadece başlangıç motoru vs gibi değil , bir ömür bile değiştirmeden kullanılabilecek bir motor,yani sıkılmaz insan bence.

R125 R3 R6 R1 olay budur :)

Gidon ayrı bir konu. Ama rahat oluyor ne yalan söyleyim :cherry:

250 cc bir motordan ne bekliyorlar hakikaten anlamıyorum. CBR250 bile 250cc için güzel gidiyor sayılabilirken, R25'i küçümsemek hatadır.
Ama kaydı başlatıp, yokuş aşağı motorun canını alıp "bak 195 yaptı" demek de hatadır. 250 cc motor bu arkadaşlar. MT07 top speed ne bir bakın, sonra gelin R25 195 yapıyor deyin.

josepth_o6
13 Nisan 2017, 15:36
Ayni 192-km/h surati duz yolda ve gps le olculmus videolari bekliyoruz.

serif abi
13 Nisan 2017, 16:03
yaptığın hesaplamalara saygın var benzer hesapları daha önce modifiye ettiğim aracıma yaptırmıştım o yüzden yalan söylüyorsun demiyorum ama..
kendi motorumla 172km/h hızın üzerine bir çok kere çıktım, daha yüksek süratlerde giren R25 videoları da var bunları nasıl açıklayabilirsin?

Slm Hocam,
**Gösterge yanlış gösteriyor olabilir.
**Sonuçta bir araç dizay edilirken maksimmum güçte son süratı verecek şekilde dizayn edersiniz. 12Bin RPM de bu motor blogu krankda 36 HP veriyor dino testlerine bakarsanız 12 Bin devirden sonra hızlıca gücün düştügünü görürsünüz..
**Güç =kuvvet*yol (yani güç Hp eşittir =devir *Tork ) 12 devirden sonra tork çok hızlı azaldıgı için güç çok kaybı oluyor..
** 172 üzerine çıkabilir mi ever ama şöyle bir durum oldugunda, 190 Km çıkacak diyelim hava boşlugu oldugu bir alana denk gelirisiniz, hava direnci nerdeyse sıfırlanır ve motor bu alanda 190 da görebilir veya yokuş aşagısınızdır o an R25 airodinomilerine sahip bir araç 25 HP gereklidir yine olabilir.
** Metroloji şartlarına göre alçak basınç vardır(HAVANIN ISIMA VE SOGUMADA GEÇEN TABİR) ava bulundugunuz bölgede yogunlugu düşmüş 1ATM altındadır..
olabilir,


Bu tarz bir araç yaptıklarında rüzgar tünelinde maksimum güç maksimum surat göre aktarma organları ayarı yapılır. (bunda 25 derece 1ATM Rüzgar=0) altında şartlara göredir.

Şimdi rüzgar arkadan mı geliyor basınç az mı bunlar olayı çok degiştirir ama bu demek dedildir bu 180-190 yapar bazanda son hız düz yolda 172 altında kalıyordur basınç fazladır rüzgar karşınızdan geliyordur....olmuyor mu?

gidin yamahada tasarım yapan muh japona sorun bunun son hızı kaç diye size verecegi cevap 172 didir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

172 üzerinde ki hızlar NŞA degil..
yani basınç rüzgar egim farklı,
172 nin altında kaldıgınız hızlarda NŞA değil
basınç rüzgar egim.

TOTEMONS
13 Nisan 2017, 17:34
Birileri gündeme özellikle çıkartıyor bu top speed muhabbetini devamlı olarak.

Allah göstermesin kazaya teşvik ediliyor bu paylaşımlarla

noolur alet olmayın,kanmayın bu tayfaya,

Çünkü motosiklet dünyasına ve motorseverlere kazandırdıkları hiçbirşey yok!!!

Siz motosiklet sürmenin keyfini çıkarın,yeni arkadaşlıklar ve dostluklar edinin.Birşeyler kazanın ltf.

Top speed tayfalarından ve paylaşımlarından hiçbir kazanım elde edemez hatta kaybedersiniz.

IRau
13 Nisan 2017, 19:02
r25 in motor bloğu bu kadar hızı ve gücü kaldırabilecek kapasitede değil. o motora 36 beygir koydukları için yağ pompası yetişemiyor. motor patlıyor. normal kullanımda hiçbir r25nin motor bloğu çatlamaz.

benelli tnt kadar iyi olmasada japon işte napıcan

burak burk
13 Nisan 2017, 19:20
Hem dogru hem yanlis.benim bildigim 199 da kesiciye giriyor.motor bu hiza kadar cikar ok ama ruzgar nem hava artik ne derseniz imkansiza yakin.bahsettiginiz 172 km cok iyiyimser kalmis zaten 160a kadar istikrarli bir hizlanma var.henuz 300 km oldu olucak bunu denmem icin baya bi zamanim var benim ama duz yolda 180 den cok 190 dan az bi hiza ulasacagini tahmin ediyorum.190ni gectim diyenlerede haklisin ama o yol düz degildir diyorum.ayrica cbr ile kiyaslanmasi cok sacma 1 silindirli zaten ne kadar hiza cikabilirki.2 silindirli 14k devir ceviren motorla kiyasliyorsunuz.kendi fikrim cbr r25 160 km ile yol alsin cbr cok daha erken yaşlanir ve yorulur.yada her hangi bir 1 silindirli motor.bu arada zaten duke 690 80hp lik motor 200 km hiz yapabiliyor diye biliyorum.

simoncelli
13 Nisan 2017, 19:37
Rüzgar, ağırlık, akrapovic, eğim gibi farklı etkenler sürati etkiliyor. Ben mt 25 ile 174 yaptım denemedim daha, arkadaşım aynı yolda r25 ile 179 km yaptı.

videoda arkadaş 194 km yapıyor.

https://youtu.be/nmZOH0NVRko[/video]

YasinC
13 Nisan 2017, 19:37
benelli tnt kadar iyi olmasada japon işte napıcan

R25 ve MT25'deki o Yamaha yazılarını kaldırın Japon denilecek bir tarafı yok.

Honda CBF250, CBF500 ve Fazer'lardan sonra şimdiki motorlar resmen tüketim malı gibi düşük hacimliler.

IRau
13 Nisan 2017, 19:41
R25 ve MT25'deki o Yamaha yazılarını kaldırın Japon denilecek bir tarafı yok.

Honda CBF250, CBF500 ve Fazer'lardan sonra şimdiki motorlar resmen tüketim malı gibi düşük hacimliler.

dedi pulsar kullanan bıçkın delikanlı....

simoncelli
13 Nisan 2017, 19:46
R25 ve MT25'deki o Yamaha yazılarını kaldırın Japon denilecek bir tarafı yok.

Honda CBF250, CBF500 ve Fazer'lardan sonra şimdiki motorlar resmen tüketim malı gibi düşük hacimliler.

Geçen gün yamaha tuna motordaydım. özellikle r-125 ve mt-125 neden pahalı dedim. Onların japonya üretimi olduğunu ondan dolayı 1.sınıf malzeme kalitesi olduğunu söyledi arkadaş. r-25 ve mt25 malezya üretimi olduğu için parça kalitesi yüksek değil dedi hatta onlarda ters çatal amortisör olduğunu söyledi.

YasinC
13 Nisan 2017, 19:58
dedi pulsar kullanan bıçkın delikanlı....

Merak etme Pulsar'dan önce bir sürü motor geçmiştir elimden.
Tüm hayatım boyunca ne yaşadığımı, eğitim durumumu vs çeyrek satırlık yerden anlayacak kadar tecrübeli ve bilgilisin belli ki ancak; iğrenç, alaycı, küçük görmeler den kurtulun bir zahmet.

İnternet ortamı süpriz yumurta gibidir ne çıkacağı belli olmaz. Bana yaklaştığınız alaycı üslup ile cevap vermek istemem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------


Geçen gün yamaha tuna motordaydım. özellikle r-125 ve mt-125 neden pahalı dedim. Onların japonya üretimi olduğunu ondan dolayı 1.sınıf malzeme kalitesi olduğunu söyledi arkadaş. r-25 ve mt25 malezya üretimi olduğu için parça kalitesi yüksek değil dedi hatta onlarda ters çatal amortisör olduğunu söyledi.

R125'e 2 yada 3 kere falan denk geldim MT125 hiç görmedim. O yüzden yorum yapamam ancak MT25, R25 ile tecrübelerim var.

Yıllardır sanayide özellikle son 5 yıldır paslanmaz gibi malzemeler ve işçilikleri üzerine ağırlıklı olarak çalıştığım için ister istemez gözüme batıyor. Ancak adamlarda haklı düşük hacimli motorların rağbet gördüğü ülkeler ve ekonomileri belli. Ona göre plan yapıyorlardır.

IRau
13 Nisan 2017, 19:58
Merak etme Pulsar'dan önce bir sürü motor geçmiştir elimden.
Tüm hayatım boyunca ne yaşadığımı, eğitim durumumu vs çeyrek satırlık yerden anlayacak kadar tecrübeli ve bilgilisin belli ki ancak; iğrenç, alaycı, küçük görmeler den kurtulun bir zahmet.

İnternet ortamı süpriz yumurta gibidir ne çıkacağı belli olmaz. Bana yaklaştığınız alaycı üslup ile cevap vermek istemedim.

ben kendi motorumdan daha iyisini sürmeyen adam olumsuz bişey dediğinde dayanamıyorum malesef mazur görün.

pulsar da tercih kılmanız iyi olmuş hintli marka sorunsuz.

iyi akşamlar dilerim.

YasinC
13 Nisan 2017, 20:01
ben kendi motorumdan daha iyisini sürmeyen adam olumsuz bişey dediğinde dayanamıyorum malesef mazur görün.

pulsar da tercih kılmanız iyi olmuş hintli marka sorunsuz.

iyi akşamlar dilerim.

Ufkunuz umarım bir gün açılır en azından Hintlilerin ki kadar olsa yeter.

IRau
13 Nisan 2017, 20:02
Ufkunuz umarım bir gün açılır en azından Hintlilerin ki kadar olsa yeter.

kısmet diyelim.

Zippo's
13 Nisan 2017, 22:01
R125 in r25 ten kaliteli oldugunu dusunuyorum bende ama Yamaha yazisini kaldirin japon denilcek bir yani yok diyen arkadaslari kaale almak icin cildirmis olmak lazim heralde..

Neyle kiyasliyorsunuz bu motorlari ? 250cc segmentinde bir motorun ayni markada 600cc kalitesinde olmasini mi bekliyorsunuz ? Cbr 250 daha mi kaliteli.İstediginiz motoru surun istediginiz kadar marka deneyiminiz teknik bilginiz olsun bazen duygusal yaniniz daha agir basiyor sanirim :)

efendy06
13 Nisan 2017, 22:14
R125 in r25 ten kaliteli oldugunu dusunuyorum bende ama Yamaha yazisini kaldirin japon denilcek bir yani yok diyen arkadaslari kaale almak icin cildirmis olmak lazim heralde..

Neyle kiyasliyorsunuz bu motorlari ? 250cc segmentinde bir motorun ayni markada 600cc kalitesinde olmasini mi bekliyorsunuz ? Cbr 250 daha mi kaliteli.İstediginiz motoru surun istediginiz kadar marka deneyiminiz teknik bilginiz olsun bazen duygusal yaniniz daha agir basiyor sanirim :)

Hemen yapıştırıyorum cevabı, Ninja 250 R daha kaliteliydi, ama artık yok. RC250 daha kaliteli, ama tek silindir.

Şu kalite işini salt güve bağlamayın artık. Sen hiç RC'nin grenajlarına dokundun mu? Ben dokundum.

fatih.met
13 Nisan 2017, 22:17
Tvs Apache ile 138 km hız yaptım otoban çıkışında ve o günden sonra motoru red line çizgisine sokmamaya çalışıyorum. 9 bin devirde red line çizgisi başlıyor ve ben en fazla 9300 lere kadar geliyorum artık.

9 bin devirde 119 km hız yapıyor, fabrika verisi 115 ama bende arka lastik bir tık daha ince ve uzun olduğundan bir nevi hız farkı oluyor. 138 yaptığımda 11 bin devirlerdeydi ama ne cesaret, ya grankı kırsaydık :D

şimdi bazen göstergeye bakmaktan sıkıldığımda sadece önüme bakıyorum ve arada göstergeye bakıyım dediğimde bir görüyorum ki makine 124 km hızla gidiyor ve devir 9 bini geçmiş, hooop hemen 110 km hıza düşüyorum düzeliyor.

iki gün önce yağ değişimimizi de yaptık, n11.com'dan 41 liraya ücretsiz kargo motul-7100 aldım koydum içim rahat. parasızlıktan yağ filtresini bir dahaki sefere bıraktım.

Zippo's
13 Nisan 2017, 22:36
Hemen yapıştırıyorum cevabı, Ninja 250 R daha kaliteliydi, ama artık yok. RC250 daha kaliteli, ama tek silindir.

Şu kalite işini salt güve bağlamayın artık. Sen hiç RC'nin grenajlarına dokundun mu? Ben dokundum.

Şu zaril zaril titreyen RC mi bahsettiginiz ? Evet dokunmakla yetinmedim kullandim.Grenaj kalitesi olarak evet haklisiniz.Tek kriter buysa R25 japon degil.

Ninja 250 de sanirim su ustunde tofas gostergesi olan ninja degil mi yanlis hatirlamiyosam ? Evet onunda grenaj kalitesi daha iyi olabilir.


bi topic icinde r25 yine kotulendiyse,fatih.met dahil olup alakasiz bir mesaj yazmissa benim gorevim bitmistir.pes ediyorum r25 segmentinin en kotusu

efendy06
13 Nisan 2017, 22:47
Şu zaril zaril titreyen RC mi bahsettiginiz ? Evet dokunmakla yetinmedim kullandim.Grenaj kalitesi olarak evet haklisiniz.Tek kriter buysa R25 japon degil.

Ninja 250 de sanirim su ustunde tofas gostergesi olan ninja degil mi yanlis hatirlamiyosam ? Evet onunda grenaj kalitesi daha iyi olabilir.


bi topic icinde r25 yine kotulendiyse,fatih.met dahil olup alakasiz bir mesaj yazmissa benim gorevim bitmistir.pes ediyorum r25 segmentinin en kotusu

Bak en kötüsü değil, ama en iyisi de değil. ABS yok, grenaj kalitesi RC veya Ninja ile kıyaslanamaz bile.

işine gelmeyince kaçan adama laf anlatmaya niye uğraşıyorsam...

Sadece daha güçlü ya da göstergesi güzel diye en kaliteli motor olunmuyor...