PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : R25 192KM



Sayfa : 1 [2]

BarışN
13 Nisan 2017, 23:12
R25 ve MT25 e gereksiz kusur bulmaya uğraşıyosunuz.
Düz yolda da çatır çatır yürüyor işte daha ne yapsın 250cc makine.
Sınıfında da rakibi yok, yamaha son noktayı koydu 250cc ye.

Zippo's
13 Nisan 2017, 23:40
Bak en kötüsü değil, ama en iyisi de değil. ABS yok, grenaj kalitesi RC veya Ninja ile kıyaslanamaz bile.

işine gelmeyince kaçan adama laf anlatmaya niye uğraşıyorsam...

Sadece daha güçlü ya da göstergesi güzel diye en kaliteli motor olunmuyor...

Hangi mesajim da en kalitelisi diye belirttim ?
YasinC arkadasin "Yamaha yazisini sok japon motoru degil" lafina ithafen soyledim sende sazan gibi atladin haliyle cevap verdik ama noksanlik var biraz yapicak bisey yok.Ben bu motoru almadan once de forumda aylarca "Yzf 125 kullaniyorum r25 e gecicem ama kalite konusunda suphelerim var" dedim.Aldiktan sonra da ayni seyi soyluyorum.Grenaj kalitesinin Yamaha standartinda olmadigini soyluyorum.Eksiklerini tek tek soyluyorum.

Benim sahsi fikrim evet plastik aksam konusunda katiliyorum,abs yok dogrudur.Rc de ve ninja 250 sl de var.Suan tum motorlarin fiyatlari ucuk.Bana gore 250cc segmentinde alinacak en iyi motor suan r25.Abs icin o ufacik tipsiz ninja 250 sl yi 16.000 e yada tir tir titreyen rc 250 yi 18.000 e almam.Alana saygi duyarim cunku beklenti meselesi,abs olsa tadindan yenmez kim istemez.R25 bu fiyatlara abs li satilsa kimse sesini cikarmazdi zaten.Benim beklentilerimi bu motor karsiliyor gerek motor gucu gerek goruntusu gerek marka kalitesi.Bu forumda gozler mt 25 cok ufak motor z250 cok guzel diyenleri gordu,cokta konusmaya gerek yok o yuzden.Kör olsam koklayarak anlarim arada ki farki

Salurbey
13 Nisan 2017, 23:45
R25 e abs koysalardı 21-22 arası fiyatı olurdu satılan motorun :)

efendy06
14 Nisan 2017, 00:14
Hangi mesajim da en kalitelisi diye belirttim ?
YasinC arkadasin "Yamaha yazisini sok japon motoru degil" lafina ithafen soyledim sende sazan gibi atladin haliyle cevap verdik ama noksanlik var biraz yapicak bisey yok.Ben bu motoru almadan once de forumda aylarca "Yzf 125 kullaniyorum r25 e gecicem ama kalite konusunda suphelerim var" dedim.Aldiktan sonra da ayni seyi soyluyorum.Grenaj kalitesinin Yamaha standartinda olmadigini soyluyorum.Eksiklerini tek tek soyluyorum.

Benim sahsi fikrim evet plastik aksam konusunda katiliyorum,abs yok dogrudur.Rc de ve ninja 250 sl de var.Suan tum motorlarin fiyatlari ucuk.Bana gore 250cc segmentinde alinacak en iyi motor suan r25.Abs icin o ufacik tipsiz ninja 250 sl yi 16.000 e yada tir tir titreyen rc 250 yi 18.000 e almam.Alana saygi duyarim cunku beklenti meselesi,abs olsa tadindan yenmez kim istemez.R25 bu fiyatlara abs li satilsa kimse sesini cikarmazdi zaten.Benim beklentilerimi bu motor karsiliyor gerek motor gucu gerek goruntusu gerek marka kalitesi.Bu forumda gozler mt 25 cok ufak motor z250 cok guzel diyenleri gordu,cokta konusmaya gerek yok o yuzden.Kör olsam koklayarak anlarim arada ki farki

Ben onu bilmem, R25 güzel motor. Ninja SL çok küçük, hemfikiriz. RC titriyor, onu herkes biliyor. Ama hocam, iyi olmak başka şeydir, kaliteli olmak başka. Motor bir bütündür. Ben CBR ile R25 kıyasladığımda sadece grenaj olarak CBR'yi bir tık önde bulduğumu, ama gösterge, yol tutuş, sürüş karakteristiği, amortisörler konusunda R25'in daha başarılı olduğunu söylemiştim. Defalarca aynı şeyi yazdım.

Motorda ABS olması çok mühim değilse, eğer güç istiyorsan R25, eğer düşük maliyet istiyorsan CBR250. Bu ikisini tartışmaya bile gerek yok. Ama diğer taraftan, oldukça donanımlı, oldukça kaliteli bir RC var, es geçemeyiz. Haksızlık olur.

Şunu hep söylemişimdir, RC250 veya RC390 çift silindir olsa, hatta birazcık da daha büyük olsa kalıp olarak, diğerlerine nal toplatır. Düşünsene, titremeyen, çirkin bir egzozu olmayan, yeterince büyük, abs'li, kaliteli bir motor. Ama yapmıyor adamlar.

Ben R25 baya araştırmış, bulamayınca CBR250'yi de bakılacaklar listesine almış, repsolü yakından görünce turuncusuna hasta olup CBR almış bir kullanıcıyım. En samimi arkadaşlarımdan birinde de R25 vardı, onu da kullandım, inceledim. R25 değil de CBR250 aldığıma pişman mıyım? Hayır! Ama Salurbey'deki renk bir R25 denk getirip alsaydım pişman olur muydum? HAYIR!

Her daim söylüyorum, R25 güzel motor, CBR250 de güzel motor. RC250'de güzel, Ninja250SL ve Ninja250R de güzel motorlardır. Aralarında tercih yapılması noktasında belirleyici olan tamamen tercihlerdir. Yoksa biri kötü iken diğeri çok iyi değil.
Boyut olarak kalıbına uyan adam için SL güzel motor.
ABS avantajı ile RC250, hem de o tiple çok güzel motor.
Az yakıp yeterince gitmesi, parça fiyatlarının ucuzluğu ile CBR güzel motor.
250 cc sınıfı için ürettiği muazzam güç ile, R25 güzel motor. Zaten tip olarak, tasarım olarak da güzel.
Göstergeyi beğenmemişsiniz, ben analog seviyorum, daha ruhlu geliyor, Ninja250R tartışmasız güzel motor. Hatta, niye CBR250 aldım ki, keşke Ninja 250R alsaydım dememi sağlayacak kadar güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------


R25 e abs koysalardı 21-22 arası fiyatı olurdu satılan motorun :)

Bak bu da benim yakışıklı. Bu gün hava bozuk olunca binemedim, bari yıkayıp parlatayım dedim. Polimer cila vardı evde, pasta özelliği olmayan, onunla da son dokunuşu yaptım. Anladım ki belli aralıklarla cila yapmak lazım.

http://i.hizliresim.com/kb8LXD.jpg (http://hizliresim.com/kb8LXD)
http://i.hizliresim.com/Np2gOX.jpg (http://hizliresim.com/Np2gOX)
http://i.hizliresim.com/aLNM1Q.jpg (http://hizliresim.com/aLNM1Q)

Pistonlar
14 Nisan 2017, 00:19
R25 iki kişi son hızı 176
Tek kişi 186
Yokuş aşağıya tek kişi 192

Motorun Max hızı 176 kmh dir

Tek kişi iken rüzgara bağlı +10 km eklenebilir

Zippo's
14 Nisan 2017, 00:20
Ben onu bilmem, R25 güzel motor. Ninja SL çok küçük, hemfikiriz. RC titriyor, onu herkes biliyor. Ama hocam, iyi olmak başka şeydir, kaliteli olmak başka. Motor bir bütündür. Ben CBR ile R25 kıyasladığımda sadece grenaj olarak CBR'yi bir tık önde bulduğumu, ama gösterge, yol tutuş, sürüş karakteristiği, amortisörler konusunda R25'in daha başarılı olduğunu söylemiştim. Defalarca aynı şeyi yazdım.

Motorda ABS olması çok mühim değilse, eğer güç istiyorsan R25, eğer düşük maliyet istiyorsan CBR250. Bu ikisini tartışmaya bile gerek yok. Ama diğer taraftan, oldukça donanımlı, oldukça kaliteli bir RC var, es geçemeyiz. Haksızlık olur.

Şunu hep söylemişimdir, RC250 veya RC390 çift silindir olsa, hatta birazcık da daha büyük olsa kalıp olarak, diğerlerine nal toplatır. Düşünsene, titremeyen, çirkin bir egzozu olmayan, yeterince büyük, abs'li, kaliteli bir motor. Ama yapmıyor adamlar.

Ben R25 baya araştırmış, bulamayınca CBR250'yi de bakılacaklar listesine almış, repsolü yakından görünce turuncusuna hasta olup CBR almış bir kullanıcıyım. En samimi arkadaşlarımdan birinde de R25 vardı, onu da kullandım, inceledim. R25 değil de CBR250 aldığıma pişman mıyım? Hayır! Ama Salurbey'deki renk bir R25 denk getirip alsaydım pişman olur muydum? HAYIR!

Her daim söylüyorum, R25 güzel motor, CBR250 de güzel motor. RC250'de güzel, Ninja250SL ve Ninja250R de güzel motorlardır. Aralarında tercih yapılması noktasında belirleyici olan tamamen tercihlerdir. Yoksa biri kötü iken diğeri çok iyi değil.
Boyut olarak kalıbına uyan adam için SL güzel motor.
ABS avantajı ile RC250, hem de o tiple çok güzel motor.
Az yakıp yeterince gitmesi, parça fiyatlarının ucuzluğu ile CBR güzel motor.
250 cc sınıfı için ürettiği muazzam güç ile, R25 güzel motor. Zaten tip olarak, tasarım olarak da güzel.
Göstergeyi beğenmemişsiniz, ben analog seviyorum, daha ruhlu geliyor, Ninja250R tartışmasız güzel motor. Hatta, niye CBR250 aldım ki, keşke Ninja 250R alsaydım dememi sağlayacak kadar güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------



Bak bu da benim yakışıklı. Bu gün hava bozuk olunca binemedim, bari yıkayıp parlatayım dedim. Polimer cila vardı evde, pasta özelliği olmayan, onunla da son dokunuşu yaptım. Anladım ki belli aralıklarla cila yapmak lazım.

http://i.hizliresim.com/kb8LXD.jpg (http://hizliresim.com/kb8LXD)
http://i.hizliresim.com/Np2gOX.jpg (http://hizliresim.com/Np2gOX)
http://i.hizliresim.com/aLNM1Q.jpg (http://hizliresim.com/aLNM1Q)

İste dediginiz gibi zevkler on plana cikiyor burda.Bende analog gostergeye cok karsi degilim ama ozellikle eski kasa ninja siyah gosterge olanlar cok vasat.

Masallah kazasiz belasiz.Cbr 250 eski kasa da sevdigim renk siyah,yeni kasa da kesinlikle repsol.Eski kasanin gozumde cbr 125 ten farki yok ama makyaj yiyince heybetli oldu.

Pistonlar
14 Nisan 2017, 00:22
Aynı muhabbet pulsarda oluyor
200ns motorun hızı fabrika verisi 136 kmh
Rüzgarlı havada 136 kmh yi geçemedim
Rüzgarı arkama aldığımda 145 kmh yi gördüm

Neymiş efendim 155 yapıyormuş 200ns
Yok öyle birşey



Aaa tabi yokuş aşağı 155 yapılabilir

shruikan
14 Nisan 2017, 00:25
ya aga, şu motorlarınıza gömme sinyal takın; çok çirkin böyle

efendy06
14 Nisan 2017, 00:30
ya aga, şu motorlarınıza gömme sinyal takın; çok çirkin böyle

Aklımda aslında ama, ya aga o gömme sinyaller led ya, takınca hızlı hızlı yanıp sönüyor. Sevmiyorum o durumu. Gömme sinyal ile, sinyali normal süresinde yakıp söndürmenin çaresini biliyorsan söyle, hemen gömme sinyal sipariş edeyim :cherry:

Daha önce denedik, ön arka led yapınca da aynı şekilde hızlı yanıp sönüyor. Herhangi bir çözümünü bulamadım.

fatih.met
14 Nisan 2017, 00:33
Ben onu bilmem, R25 güzel motor. Ninja SL çok küçük, hemfikiriz. RC titriyor, onu herkes biliyor. Ama hocam, iyi olmak başka şeydir, kaliteli olmak başka. Motor bir bütündür. Ben CBR ile R25 kıyasladığımda sadece grenaj olarak CBR'yi bir tık önde bulduğumu, ama gösterge, yol tutuş, sürüş karakteristiği, amortisörler konusunda R25'in daha başarılı olduğunu söylemiştim. Defalarca aynı şeyi yazdım.

Motorda ABS olması çok mühim değilse, eğer güç istiyorsan R25, eğer düşük maliyet istiyorsan CBR250. Bu ikisini tartışmaya bile gerek yok. Ama diğer taraftan, oldukça donanımlı, oldukça kaliteli bir RC var, es geçemeyiz. Haksızlık olur.

Şunu hep söylemişimdir, RC250 veya RC390 çift silindir olsa, hatta birazcık da daha büyük olsa kalıp olarak, diğerlerine nal toplatır. Düşünsene, titremeyen, çirkin bir egzozu olmayan, yeterince büyük, abs'li, kaliteli bir motor. Ama yapmıyor adamlar.

Ben R25 baya araştırmış, bulamayınca CBR250'yi de bakılacaklar listesine almış, repsolü yakından görünce turuncusuna hasta olup CBR almış bir kullanıcıyım. En samimi arkadaşlarımdan birinde de R25 vardı, onu da kullandım, inceledim. R25 değil de CBR250 aldığıma pişman mıyım? Hayır! Ama Salurbey'deki renk bir R25 denk getirip alsaydım pişman olur muydum? HAYIR!

Her daim söylüyorum, R25 güzel motor, CBR250 de güzel motor. RC250'de güzel, Ninja250SL ve Ninja250R de güzel motorlardır. Aralarında tercih yapılması noktasında belirleyici olan tamamen tercihlerdir. Yoksa biri kötü iken diğeri çok iyi değil.
Boyut olarak kalıbına uyan adam için SL güzel motor.
ABS avantajı ile RC250, hem de o tiple çok güzel motor.
Az yakıp yeterince gitmesi, parça fiyatlarının ucuzluğu ile CBR güzel motor.
250 cc sınıfı için ürettiği muazzam güç ile, R25 güzel motor. Zaten tip olarak, tasarım olarak da güzel.
Göstergeyi beğenmemişsiniz, ben analog seviyorum, daha ruhlu geliyor, Ninja250R tartışmasız güzel motor. Hatta, niye CBR250 aldım ki, keşke Ninja 250R alsaydım dememi sağlayacak kadar güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------



Bak bu da benim yakışıklı. Bu gün hava bozuk olunca binemedim, bari yıkayıp parlatayım dedim. Polimer cila vardı evde, pasta özelliği olmayan, onunla da son dokunuşu yaptım. Anladım ki belli aralıklarla cila yapmak lazım.

http://i.hizliresim.com/kb8LXD.jpg (http://hizliresim.com/kb8LXD)
http://i.hizliresim.com/Np2gOX.jpg (http://hizliresim.com/Np2gOX)
http://i.hizliresim.com/aLNM1Q.jpg (http://hizliresim.com/aLNM1Q)

sana diyor :) sinyallerin icabına bakman lazım bencede, plakaya da bir şey uydurulabilir mi acaba? plakalık çirkin gösteriyor, yani kuyruk güzel ama sonradan plakalık aşağı doğru kuyruğun güzelliğini alıyor birde ön sinyaller sökülüp yerine yapıştırmalı led gibi alternatifler olabilir.

efendy06
14 Nisan 2017, 00:34
İste dediginiz gibi zevkler on plana cikiyor burda.Bende analog gostergeye cok karsi degilim ama ozellikle eski kasa ninja siyah gosterge olanlar cok vasat.

Masallah kazasiz belasiz.Cbr 250 eski kasa da sevdigim renk siyah,yeni kasa da kesinlikle repsol.Eski kasanin gozumde cbr 125 ten farki yok ama makyaj yiyince heybetli oldu.

Eski kasada mavi-beyaz bir renk var ya, bir tek onu beğeniyordum. O da kasadan dolayı değil, renk güzel ondan. Ama yeni kasanın repsolü ondan da güzel geldi gözüme. Biraz da kalıplı duruyor, dediğiniz gibi.

Bunu almadan eski kasa denedim, gitmiyordu. Bilmiyorum belki de denediğim motorda bir sorun vardır ama, ne ivmelenmesi ne de top speedi şu an bindiğim motor gibi değildi.

Aslında aklımda birkaç aksesuar var, ama değiştirmeyi planlıyorum, masraf etmeye gerek duymadım o yüzden. Yoksa çok ses yapmayan, çekişe ve yakıta etkisi olmayan daha küçük, daha kibar bir egzoz, bombeli cam (bunu alacağım, ama repsol yazısı yapan yok, yazının ortası eksik olacak diye alamıyorum), manetler gibi bazı değişiklik planlarım var, ama işte biraz daha bütçeyi düzenleyip CBR500 alma planım var.

Pistonlar
14 Nisan 2017, 00:34
Ben onu bilmem, R25 güzel motor. Ninja SL çok küçük, hemfikiriz. RC titriyor, onu herkes biliyor. Ama hocam, iyi olmak başka şeydir, kaliteli olmak başka. Motor bir bütündür. Ben CBR ile R25 kıyasladığımda sadece grenaj olarak CBR'yi bir tık önde bulduğumu, ama gösterge, yol tutuş, sürüş karakteristiği, amortisörler konusunda R25'in daha başarılı olduğunu söylemiştim. Defalarca aynı şeyi yazdım.

Motorda ABS olması çok mühim değilse, eğer güç istiyorsan R25, eğer düşük maliyet istiyorsan CBR250. Bu ikisini tartışmaya bile gerek yok. Ama diğer taraftan, oldukça donanımlı, oldukça kaliteli bir RC var, es geçemeyiz. Haksızlık olur.

Şunu hep söylemişimdir, RC250 veya RC390 çift silindir olsa, hatta birazcık da daha büyük olsa kalıp olarak, diğerlerine nal toplatır. Düşünsene, titremeyen, çirkin bir egzozu olmayan, yeterince büyük, abs'li, kaliteli bir motor. Ama yapmıyor adamlar.

Ben R25 baya araştırmış, bulamayınca CBR250'yi de bakılacaklar listesine almış, repsolü yakından görünce turuncusuna hasta olup CBR almış bir kullanıcıyım. En samimi arkadaşlarımdan birinde de R25 vardı, onu da kullandım, inceledim. R25 değil de CBR250 aldığıma pişman mıyım? Hayır! Ama Salurbey'deki renk bir R25 denk getirip alsaydım pişman olur muydum? HAYIR!

Her daim söylüyorum, R25 güzel motor, CBR250 de güzel motor. RC250'de güzel, Ninja250SL ve Ninja250R de güzel motorlardır. Aralarında tercih yapılması noktasında belirleyici olan tamamen tercihlerdir. Yoksa biri kötü iken diğeri çok iyi değil.
Boyut olarak kalıbına uyan adam için SL güzel motor.
ABS avantajı ile RC250, hem de o tiple çok güzel motor.
Az yakıp yeterince gitmesi, parça fiyatlarının ucuzluğu ile CBR güzel motor.
250 cc sınıfı için ürettiği muazzam güç ile, R25 güzel motor. Zaten tip olarak, tasarım olarak da güzel.
Göstergeyi beğenmemişsiniz, ben analog seviyorum, daha ruhlu geliyor, Ninja250R tartışmasız güzel motor. Hatta, niye CBR250 aldım ki, keşke Ninja 250R alsaydım dememi sağlayacak kadar güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------



Bak bu da benim yakışıklı. Bu gün hava bozuk olunca binemedim, bari yıkayıp parlatayım dedim. Polimer cila vardı evde, pasta özelliği olmayan, onunla da son dokunuşu yaptım. Anladım ki belli aralıklarla cila yapmak lazım.

http://i.hizliresim.com/kb8LXD.jpg (http://hizliresim.com/kb8LXD)
http://i.hizliresim.com/Np2gOX.jpg (http://hizliresim.com/Np2gOX)
http://i.hizliresim.com/aLNM1Q.jpg (http://hizliresim.com/aLNM1Q)

Güzel motor
Allah kaza bela vermesin

Koruma takozlarını takmışsın çok güzel

sarpgray
14 Nisan 2017, 00:37
evet, birde kendilerini daha fazla tatmin etmek icin egzosu degistirenler var.

efendy06
14 Nisan 2017, 00:42
sana diyor :) sinyallerin icabına bakman lazım bencede, plakaya da bir şey uydurulabilir mi acaba? plakalık çirkin gösteriyor, yani kuyruk güzel ama sonradan plakalık aşağı doğru kuyruğun güzelliğini alıyor birde ön sinyaller sökülüp yerine yapıştırmalı led gibi alternatifler olabilir.

Benim plaka küçük. Orjinal plakanın kenarları kesilmiş, sırıtmıyor arkada :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------


evet, birde kendilerini daha fazla tatmin etmek icin egzosu degistirenler var.

Bana diyorsan, ben ses vb. beklemiyorum da istemiyorum da. Tek derdim, o kocaman, çok fazla ısınan çirkin egzozdan kurtulmak. Yoksa gürültü yapıp kendimi 500'le gidiyor gibi hissetme niyetinde değilim. Ama aşırı ısınıyor bu CBR'nin egzozu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------


sana diyor :) sinyallerin icabına bakman lazım bencede, plakaya da bir şey uydurulabilir mi acaba? plakalık çirkin gösteriyor, yani kuyruk güzel ama sonradan plakalık aşağı doğru kuyruğun güzelliğini alıyor birde ön sinyaller sökülüp yerine yapıştırmalı led gibi alternatifler olabilir.

Sinyaller aklımda, gömme sinyal almak kolay da Fatih, led olunca devreyi erken tamamlıyor, hızlı hızlı yanıp sönüyor, sevmiyorum öyle. Onu çözebilsem gömme sinyal kolay.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------


Güzel motor
Allah kaza bela vermesin

Koruma takozlarını takmışsın çok güzel

Eyvallah, koruma takozu iyidir. Benim evin bahçe girişi biraz dar, birader araba park ediyor girişe, genelde benim geçişimi düşünmüyor. Ben de girerken takozu arabaya sürtüyorum. Baktı ki olacak gibi değil, şimdi kenara park edip bana geçecek yer bırakmaya başladı :cherry: Baya işe yarıyor yani.

Salurbey
14 Nisan 2017, 00:48
Efendy,gayet güzel motor. Bende repsolü yakından gördükten sonra diğer tüm renkleri eledim. Hem 250r de hem 600rr da ,çok başka bir havası var.

İbrahim
14 Nisan 2017, 00:55
Çok güzel bir yazı yazmıştım bu tartışmayı bitirmek için uzun uzun objektif olarak, kopyalamıştımda. Sayfa yüklenmeyince ccleaner programıyla temizledim yazı gitti ::rantinp::mrgreen::mrgreen:
Bütün keyfim kaçtı, tartışın yiyin birbirinizi :pl:

efendy06
14 Nisan 2017, 00:59
Çok güzel bir yazı yazmıştım bu tartışmayı bitirmek için uzun uzun objektif olarak, kopyalamıştımda. Sayfa yüklenmeyince ccleaner programıyla temizledim yazı gitti ::rantinp::mrgreen::mrgreen:
Bütün keyfim kaçtı, tartışın yiyin birbirinizi :pl:

Olmaz, bir daha yaz :cherry:

shruikan
14 Nisan 2017, 01:10
Aklımda aslında ama, ya aga o gömme sinyaller led ya, takınca hızlı hızlı yanıp sönüyor. Sevmiyorum o durumu. Gömme sinyal ile, sinyali normal süresinde yakıp söndürmenin çaresini biliyorsan söyle, hemen gömme sinyal sipariş edeyim :cherry:

Daha önce denedik, ön arka led yapınca da aynı şekilde hızlı yanıp sönüyor. Herhangi bir çözümünü bulamadım.

yav yanıp sönüyosa yeter işte; hızlı olması daha dikkat çekici olur

efendy06
14 Nisan 2017, 01:30
yav yanıp sönüyosa yeter işte; hızlı olması daha dikkat çekici olur

Ya görünüyor, o değil ki mevzu. Ben hızlı devre tamamlayan sinyal sevmiyorum :cherry:

Ama araştırayım bakalım, ne yapılabilir. Sonuçta artık led sinyale geçildi, muhakkak bir aparat falan vardır.

shooter1
14 Nisan 2017, 01:33
benim motor senin motoru geçer

efendy06
14 Nisan 2017, 01:37
benim motor senin motoru geçer

Nasıl olsa ilerde beni bekleyeceksin, geçsen ne olacak :cherry:

YasinC
23 Nisan 2017, 08:47
Konuyu hortlatayım.

Sizin hesabınız doğru motor 172 maksimum yapacağı hız. Ancak arkadaşlarda doğeuyu söylüyor çünkü ekranda gördüklerini söylüyorlar.
Atlanılan konu ekranların %10 fazla göstermesi.

190km hız gören birisi aslında 171km hız ile gidiyor.

190-19 = 171

zekeriyaimam
23 Nisan 2017, 09:49
İnsanların farklı görüşleri olması normal.Sana göre cbr,ona göre rc,bana göre ninja.
Niye kan davasına çeviriyosunuz işi

Stunt
23 Nisan 2017, 13:03
Geçen gün yamaha tuna motordaydım. özellikle r-125 ve mt-125 neden pahalı dedim. Onların japonya üretimi olduğunu ondan dolayı 1.sınıf malzeme kalitesi olduğunu söyledi arkadaş. r-25 ve mt25 malezya üretimi olduğu için parça kalitesi yüksek değil dedi hatta onlarda ters çatal amortisör olduğunu söyledi.

R125 ve Mt125 avrupada 16 yaşına girmiş ergenlerin yeni aldığı ehliyetiyle motosiklete başlaması için FRANSA'da üretilen motorlardır. Ayrıca avrupa fiyat oranları Tr'yle aynı yani orada da r25 e göre pahalı.

mete_han
23 Nisan 2017, 14:11
Formda çok sıkılık ile görüyorum yeni ergen hebele hübele diyen ergen tayıfası.

Bu ergenler R25 192 yapıyor şöyle uçuyor böyle kaçıyor diyorlar sabah sabah üşenmedim ulan dedim bu alet gerçekte kaç yapar otur hesapla dedim..

192 yapması için bu aletin 13950 RPM de olması lazım..İnanmayanlara sabah el ile yaptıgım hesapları gösteririm yada ne göstereceğim hebele hübele diye diye gezecegine bir moku da ögrenin kendiniz hesaplayın..(aşagıda verilerini verdim)

Bu alet peki gerçek de kaç yapar?
Bu alet maksimimum güücünü 12 bin devirde veriyor o güç 500 devir daha sarkar oda yani tüm viteslerde dip gaz yapa yapa gelirsinde öyle sonra hızlı bir şekilde düşer..
Bu aletin gerçektde son hızı 12 bin devir 172 KM/saat

Gereçek mühendisler bu suratdan fazla yazan ergenlere sadece ağzı ile gülmüyor bilesiniz başka organları da eşlik ediyor,:):P:queen:
Ha diyeceksiniz TR gerçek mühendis ne kadar var çok çok az ,bundan iki sene evel adı özgür olması lazım sonra çocugu da oldu izmir de arge merkezinde çalışıyormuş, önce TVS sonra CRF aldı adam volt dan amperden haberi yok ama ahkam kesmede hiç eksikk tarafı yoktu..Bunu şunun için yazdım gerçek müh çok az rahat olun işgembeyi kübradan rahat rahat atabilirisiniz...:queen::queen:


36PS(27.0 kw)/12000rpm
Tire:140/70/17
Primary Reduction Ratio: 70/23 (3.043)
Secondary Reduction Ratio: 43/14 (3.071)

1st Gear: 40/15 (2.667)
2nd Gear: 32/17 (1.882)
3rd Gear: 32/22 (1.455)
4th Gear: 30/25 (1.200)
5th Gear: 28/27 (1.037)
6th Gear: 23/25 (0.920)

selam Hocam...her zaman teknik konular paylaşılmaz buralarda malum...sana zahmet şu devir hesabını bizim cbf 150 içinde yapabilirmisin...sağol şimdiden..

YZFR25R6
23 Nisan 2017, 16:12
r 25 190 küsürü görüyor tabikide diğer büyük ccler kadar çabuk çıkmaz o hızlara 160 kadar çok güzel çıkıyor.Sonuçta 250cc.

jimi_hendrix
23 Nisan 2017, 16:28
jant şeridi çekince +5 beygir, onu da dikkate almak lazım

egzozu delince bi +5 beygir de oradan... etti mi 46 beygir :D

Osm@n
23 Nisan 2017, 16:56
egzozu delince bi +5 beygir de oradan... etti mi 46 beygir :D

Üstüne birde eşşek bindirdin mi +10.

Pistonlar
23 Nisan 2017, 21:11
Üstüne birde eşşek bindirdin mi +10.

Eşekten bindirse 200 kmh hızı hiç göremeyecekler :)

DKN
23 Nisan 2017, 21:22
yine bi r25 konusu. beni seven üzerime toprak atsın dayanamıyorum artık

mchi
23 Nisan 2017, 23:17
uni 1. sınıfta mühendislik okuyan arkadaşlar kendilerini profesör zannediyor genelde. Üst sınıflarda veya mezun olunca bu durum devam ediyorsa o kötü.

serif abi
24 Nisan 2017, 09:01
selam Hocam...her zaman teknik konular paylaşılmaz buralarda malum...sana zahmet şu devir hesabını bizim cbf 150 içinde yapabilirmisin...sağol şimdiden..

Mete bey ,
Cbf gear raito oranlarını net de bulamadım cbf150 benzer bir model buldum.
Beşinci vites oranı 30/32
Zincir 15/43
İlk aktarma 3,35
Latik 100/90/18

8000 devirde :106,7 km/saat