PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)



Sayfa : [1] 2 3 4

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 18:47
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır motosiklet araştırdım. Şu mu bu mu derken, onun buyu eksik şunun buyu fazlaydı. Derken dün Hondanın malum mistik ilanını gördüm. Bugün bayiye gittim ve CRF 250 Rally'i (teorik olarak) tanıttılar. Yeni tip amortisörleri, ABS'li olması, abssinin iptal edilebilmesi, az yakması, deposunun büyük olması ve en önemlisi küçük Africa Twin olması beni baya cezbetti. Selesi umarım crf 250L kadar rahatsız olmaz. Olursa da artık bakıcaz çaresine :)

Bu motosikletle planım küçük bir seyahat motoru olarak ve şehir içinde kıvrak biçimde kullanmak. Çok küçük bir ihtimal araziye çıkarım. İstanbulda yaşadığım için trafik çilesinden kurtulmak adına küçük kaldırımlardan atlamak, çukurlardan rahatlıkla geçmek için ideal gibi. :)

Daha önce Arkadaşımın XT 660Z teneresini kullanmışlığım var fakat nedense pek sevmemiştim. Titreşim olması, selesinin o kadar rahat olmaması ve (alışamadığımdan olabilir) belirli bir hızda rahat viraj alamamam o motosikletten beni uzaklaştırmıştı. Aksesuar sıkıntısı çekeceğimi zannetmiyorum çünkü sanırım kuyruğu CRF 250L ile aynı.

Tarz olarak bir de Enduro deneyelim bakalım dedim hayırlısı... :)

Salurbey
24 Aralık 2016, 18:53
hayırlı olsun. Teslım tarıhı nedir

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 19:01
hayırlı olsun. Teslım tarıhı nedir

Mart dendi, net bir tarihi yok. Benim de zaten acelem yok, mayıs bile olur yani. Sonuçta kaporamı yatırıp fiyatı 18500'de sabitledim :)

127
24 Aralık 2016, 19:20
Hayırlı olsun. ABS li olacağını duymamıştım. Ama ABS ye rağmen 18.5 a geliyorsa fiyat güzel. Ama bunu CRF250L gibi Supermoto ya çevirebiliyor musun onu merak ediyorum. Aynı jantlar onda da işe yarar mı yani? Diğer türlü şehir içinde pek gitmez.

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 19:27
Hayırlı olsun. ABS li olacağını duymamıştım. Ama ABS ye rağmen 18.5 a geliyorsa fiyat güzel. Ama bunu CRF250L gibi Supermoto ya çevirebiliyor musun onu merak ediyorum. Aynı jantlar onda da işe yarar mı yani? Diğer türlü şehir içinde pek gitmez.

CRF 250'den çok farkı olacağını sanmıyorum. Barkın Bayoğlu da tesadüfen oradaydı ve özellikle şehir içi için oldukça ideal bir makine olduğundan bahsetti. 158 kiloluk ağırlığı bence ideal. Süper motoya çevrilmemesinin dezavantajı nelerdir onu bilemiyorum tabi ama yüksekliği ve amortisörlerinin ş.içi için avantajlı olacağı düşüncesindeyim. Artısıyla eksisiyle artık bakıcaz :)

linkinpark20
24 Aralık 2016, 19:30
kapora ne kadar verdiniz? hayırlı olsun.

E-TEKİN
24 Aralık 2016, 20:38
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Bence klx 250 yi mutlaka yakından inceleyin hemen karar vermeyin, ikisi arasında ciddi kalite farkı var. Ayrıca crf nin bilyalı yatak olmaması büyük sorun bence.

modifix
24 Aralık 2016, 20:40
Navigasyon tarzı büyük bir ekran var o da fiyata dahil mi?

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 21:34
kapora ne kadar verdiniz? hayırlı olsun.

Kaporayı söylemek pek uygun olur mu bilmiyorum ama çok cüzi bir rakam verdim.


Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Bence klx 250 yi mutlaka yakından inceleyin hemen karar vermeyin, ikisi arasında ciddi kalite farkı var. Ayrıca crf nin bilyalı yatak olmaması büyük sorun bence.

Teşekkür ederim. Kawasakinin kalitesini sorgulayamam asla. Gerçekten kaliteli makineler yapıyorlar fakat belirttiğim gibi ofroad ya da tek teker yapmayı düşünmüyorum. :) Offroad yapacak olsaydım Husquarna, KTM ya da Kawasaki alırdım. Keşke CBF 250 gibi, commuter tarzı satılık sıfır km motosiklet olsaydı da ben de CRF 250 Rally almasaydım diyorum. Yani demek istediğim 250 cc commuter olmadığı için bunu aldım ve bu makineyi ağırlıklı commuter maksadıyla kullanacağım.

Neden Honda CRF 250 Rally?

1. ABS var, ABS iptali de var. Ş.içi kullanacağım için ABS'nin hayat kurtardığını biliyorum. Bizzat da tecrübe ettim.
2. Heryerde servisi var parça sıkıntısı az. Bakım fiyatları oldukça uygun.
3. Yakıtı bence makul. (10 lt depoyla 300 kmye varan menzil)
4. Tofaş gibi ölüsü de dirisi de para. Yarın maddi bir krizde satamamak zor.
5. Daha önce kullandığım makinelerde tecrübe ettim kurumsallık gerçekten iyi. Anlaşabildiğim/uyuşabildiğim 2 tane güzel servisi var.

Kawasaki altını çiziyorum gerçekten çok kaliteli makineler yapıyor. Baya uğraşıyorlar bir motosiklet üzerine. CRF 250 Rallydeki özellikler Kawasakide olsa gider kawasaki alırdım. Versys 300'ün gelmesi planlanıyor ama o da vergi dilimine takıldığı için muhtemelen beni zorlayacak rakamlarla Türkiye pazarına giriş yapacaktır.


Navigasyon tarzı büyük bir ekran var o da fiyata dahil mi?

Temsili görselde var ama fiyata dahil değil. İstenirse takılabilir. Gerçekten çok şık duruyor. İlerisi için taktırmayı düşünebilirim :)

mete_han
24 Aralık 2016, 21:37
crf250 rallyninde selesi seni rahatsız edebilir gördüğüm kadarıyla bilgin olsun...cb 500 f den sonra bu crfler çok rahatsız eder ...

selcukx
24 Aralık 2016, 21:42
Bizde bugün bir abimiz için sipariş verdik. Tek dezavantajı var alt taraf grenajlı olduğu için çokda araziye uygun olmadığını belirttiler. Ama abs olması bizim bu tercihe itti. Üzerinde hangi lastiklerle gelecek bilginiz varmıdır.

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 21:47
crf250 rallyninde selesi seni rahatsız edebilir gördüğüm kadarıyla bilgin olsun...cb 500 f den sonra bu crfler çok rahatsız eder ...

Ben de öyle tahmin ediyorum zaten. Bugün normal CRF'nin üzerine oturdum. Selesi bana "İN ÜSTÜMDEEEEENNNN!!!" diye bağırdı resmen.. :queen: Airhawk falan bakıcaz bi çaresine. Bu fiyatta absli vitesli sıfır km scooter haricinde başka bir motosiklet yok malesef. :)


Bizde bugün bir abimiz için sipariş verdik. Tek dezavantajı var alt taraf grenajlı olduğu için çokda araziye uygun olmadığını belirttiler. Ama abs olması bizim bu tercihe itti. Üzerinde hangi lastiklerle gelecek bilginiz varmıdır.

Fark etmez. Zaten araziye girmeyeceğim için sıkıntı yok. En fazla büyük kaldırıma çıkarım hepsi bu. :) Beni iten sebep de sizin tercih etme sebebiniz gibi ABS... Lastikler yine gariban işi olur. Açıkçası benim bu konuda pek bir beklentim yok, hatta irc falan gelse hiç şaşırmam... :)

E-TEKİN
24 Aralık 2016, 21:49
Klx 250 special makina değil, tıpkı crf gibi plakalı aydınlatmalı bir motor. Yıllarca bu millete sırf parçası ucuz diye Şahin doğan Kartal dayattılar, bizim millet te yuttu bu zokayı,servisi var, kolay satarım diye ederi 11lira eden bir motora 18500 vermek akıllıca değil. İki motoru yan yana koyunca herşey ortaya çıkıyor.aynı paraya golf almak varken egea hb alıyorsunuz şu an hayırlı olsun

weirdo1
24 Aralık 2016, 21:55
250 lik makina 18500 aboww

mete_han
24 Aralık 2016, 21:58
forumda bildim bileli kafan çok karışık..senin makinan nc 750 s veya x..mt07..dönüp dolaşıp zaten bu dediğim makinalara gelirsin ilerleyen yıllarda..zamen ve maddi kayıpların da cabası...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------


250 lik makina 18500 aboww

tamamen Hondanın açgözlülüğü fahiş fiyat politikası...

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 22:44
Klx 250 special makina değil, tıpkı crf gibi plakalı aydınlatmalı bir motor. Yıllarca bu millete sırf parçası ucuz diye Şahin doğan Kartal dayattılar, bizim millet te yuttu bu zokayı,servisi var, kolay satarım diye ederi 11lira eden bir motora 18500 vermek akıllıca değil. İki motoru yan yana koyunca herşey ortaya çıkıyor.aynı paraya golf almak varken egea hb alıyorsunuz şu an hayırlı olsun

Ben normal bir kullanıcıyım. Yeniden söylüyorum araziye girmeyeceğim, bu motoru arazi için değil şehir içi ulaşım için aldım. ABS'li bir Scooter almak yerine bu motosikleti almayı seçtim. Kullanış amacım yukarıda yazdığım gibi açıkça belirtili. Bahsettiğiniz motosikletle aralarında elbette malzeme kalitesi ve işçilikte farklılıklar olabilir fakat japon motosikletleri arasında kalite bazında verdiğiniz örnekteki gibi bir uçurum olamaz.

Verilerle konuşalım. Üşenmedim gece gece araştırdım ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım sayenizde. Şu an klx 250'nin fiyatı (2016 model gün itibariyle) 4585euro x 3,67 = 16826,95tl, muadili (kawasaki daha üstün olabilir) CRF 250L (2016 model gün itibariyle) 15200 tl, CRF 250 Ralli (2017 model gün itibariyle) 18500 tl. Nasipse kaporasını verdiğim motosiklet 2017 model olacak ve mart ayında elime ulaşacak. Mart ayında KLX'in fiyatı ne olur bilemeyiz?

Aradaki fiyat farkı bugün itibariyle net 1673,05. Bu fazlalığa ne alıyoruz?

1. Tek tuşla devredışı bırakılabilen ABS
2. Tur camı
3. Elcik koruma
4. Led ön far
5. 3 lt daha büyük depo
6. Daha güçlü, daha torklu ve Euro 4 normlarına uygun motor

Ne almıyoruz

1. Bilyalı yatak
2. 19kg daha hafif ağırlık

Peki şehir içinde, İstanbul trafiğinde %90 asfalt yolda bilyalı yatak ne işime yarayacak? Belki de yeni modeli bilyalı yataklıdır? Daha motosiklet gelmedi, aşırı teknik detayları bilmiyoruz ve bilsem de bilyalı yatağın benim için hiçbir değeri yok. 19 Kg hafif olması da benim için çok sorun değil artçılı binmiyorum, kilo olarak hafifim ve kas boy ve kilo olarak bu motora hakim olacak kadar yapılıyım. Bahsettiğimiz Motosiklet Honda. Burada çin malı mahalle tamircisinde tamir olan fahiş fiyatlı bir çinliden bahsetmiyoruz, gereksiz yermeyelim.

Ben bu fiyat farkına değeceğini düşünmesem zaten almazdım. KLX'te ABS olsaydı ve fiyat farkı bu kadar olsaydı KLX düşünebilirdim. Verilere göre 1600 küsür tlye satın aldıklarım bence işlevsel özellikler. Karar sizin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------


250 lik makina 18500 aboww

Mondial RX3i evo 13000 küsür. O da 250lik :cherry: Japon istiyorsanız daha ucuzu yok. Ben de herkes gibi bu makinayı 8-10 bine almayı isterdim ama malum meseleler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------


forumda bildim bileli kafan çok karışık..senin makinan nc 750 s veya x..mt07..dönüp dolaşıp zaten bu dediğim makinalara gelirsin ilerleyen yıllarda..zamen ve maddi kayıpların da cabası...

Hocam tam üstüne bastınız. Benim makinalarım evet onlar. size katılıyorum ama şu an o makinaları alabilecek kadar maddi gücüm yok. 2018'den sonra nasipse imkanım olacak. Bunu zaten SAZMAN'la da uzun uzun konuştuk. Normalde ben çinli bir makine alacaktım dişimi az daha sıkma kararı alıp son anda bunda karar kıldım.

hamzarat
24 Aralık 2016, 22:53
250cc motosikletlerin 20bin bandına dayandığı günlere sonunda geldik demek ki.ne kadar üzücü bir durum ülkemiz için.bu motoru ben de almak için bekliyordum ve 17500tl benim için psikolojik sınırdı.maalesef bu fiyata almayı planlamıyorum şuanda.belki yazın fikrim değişir bilemiyorum.
bu arada hayırlı olsun diyorum.supermoto jant-lastik,28mm fatbar gidon,gidon yükseltme,konfor sele ile tam istediğiniz kıvama kavuşur motor.zira amortisorleri commuterlerle kıyas kabul etmeyecek kadar yumuşak ve de kullanışlı.ben de çok istiyorum almak ama ekmeklerine yağ sürmek istemiyorum.
tekrardan hayırlı olsun

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 22:56
250cc motosikletlerin 20bin bandına dayandığı günlere sonunda geldik demek ki.ne kadar üzücü bir durum ülkemiz için.bu motoru ben de almak için bekliyordum ve 17500tl benim için psikolojik sınırdı.maalesef bu fiyata almayı planlamıyorum şuanda.belki yazın fikrim değişir bilemiyorum.
bu arada hayırlı olsun diyorum.supermoto jant-lastik,28mm fatbar gidon,gidon yükseltme,konfor sele ile tam istediğiniz kıvama kavuşur motor.zira amortisorleri commuterlerle kıyas kabul etmeyecek kadar yumuşak ve de kullanışlı.ben de çok istiyorum almak ama ekmeklerine yağ sürmek istemiyorum.
tekrardan hayırlı olsun

Çok teşekkür ederim. Ben de sizin gibi düşünüyorum. Konfor sele ve Supermoto jant lastik sanırım ilk yapacağım şeyler olacak. :) Tabi maliyeti hakkında bir fikrim yok.

mete_han
24 Aralık 2016, 22:58
Hocam tam üstüne bastınız. Benim makinalarım evet onlar. size katılıyorum ama şu an o makinaları alabilecek kadar maddi gücüm yok. 2018'den sonra nasipse imkanım olacak. Bunu zaten SAZMAN'la da uzun uzun konuştuk. Normalde ben çinli bir makine alacaktım dişimi az daha sıkma kararı alıp son anda bunda karar kıldım.


plaka ruhsat sigorta bu makinaya 20 bin lira gidecek..20 bin çok temiz ikinci el mt07 ler bulunabilir..daha 4 ay önce 19000 e aldık 2 yaşında düşük km mt07...şimdi 20 bin eder en fazla...

neyse sen alırsın 1 sene sonra sıkılıp 15 e koyarsın ilana biz alırız...:P piyasa bu şekilde çalışıyor..sıfıra kaça aldığının bir önemi yok..piyasa 2.elde istediği rakama çekiyor ...:)

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:02
plaka ruhsat sigorta bu makinaya 20 bin lira gidecek..20 bin çok temiz ikinci el mt07 ler bulunabilir..daha 4 ay önce 19000 e aldık 2 yaşında düşük km mt07...şimdi 20 bin eder en fazla...

İkinci el 700km'de MT07 ABS daha iki ay önce 20 bine satıldı. Motoru almak değil idame edebilmek mesele. MT07 idol makinelerimden birisidir fakat yakıtı, bakım masrafları, vergisi, sigortası yüksek cc olduğu için beni ziyadesiyle üzebilir. Benim CB 500F'e 2350tl sigorta ödedim. MT07 için çıkacak sigorta fiyatını hayalim almıyor :) Yani 20000 motosiklet + sigorta bana 23000 dolayına gelir. Vergisi ve şehir içi yakacağı fazla yakıtı da cabası... Özet olarak ben memur adamım ve malesef satın almaktan ziyade alacağım motorun idamesini de düşünmeliyim. Bu anlamda benim için ideal motorun 250cc olması gerektiğine karar kıldım. Tabi bazı şeylerden vazgeçmek zorunda kaldım.

SAZMAN
24 Aralık 2016, 23:04
Ben normal bir kullanıcıyım. Yeniden söylüyorum araziye girmeyeceğim, bu motoru arazi için değil şehir içi ulaşım için aldım. ABS'li bir Scooter almak yerine bu motosikleti almayı seçtim. Kullanış amacım yukarıda yazdığım gibi açıkça belirtili. Bahsettiğiniz motosikletle aralarında elbette malzeme kalitesi ve işçilikte farklılıklar olabilir fakat japon motosikletleri arasında kalite bazında verdiğiniz örnekteki gibi bir uçurum olamaz.

Verilerle konuşalım. Üşenmedim gece gece araştırdım ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım sayenizde. Şu an klx 250'nin fiyatı (2016 model gün itibariyle) 4585euro x 3,67 = 16826,95tl, muadili (kawasaki daha üstün olabilir) CRF 250L (2016 model gün itibariyle) 15200 tl, CRF 250 Ralli (2017 model gün itibariyle) 18500 tl. Nasipse kaporasını verdiğim motosiklet 2017 model olacak ve mart ayında elime ulaşacak. Mart ayında KLX'in fiyatı ne olur bilemeyiz?

Aradaki fiyat farkı bugün itibariyle net 1673,05. Bu fazlalığa ne alıyoruz?

1. Tek tuşla devredışı bırakılabilen ABS
2. Tur camı
3. Elcik koruma
4. Led ön far
5. 3 lt daha büyük depo
6. Daha güçlü, daha torklu ve Euro 4 normlarına uygun motor

Ne almıyoruz

1. Bilyalı yatak
2. 19kg daha hafif ağırlık

Peki şehir içinde, İstanbul trafiğinde %90 asfalt yolda bilyalı yatak ne işime yarayacak? Belki de yeni modeli bilyalı yataklıdır? Daha motosiklet gelmedi, aşırı teknik detayları bilmiyoruz ve bilsem de bilyalı yatağın benim için hiçbir değeri yok. 19 Kg hafif olması da benim için çok sorun değil artçılı binmiyorum, kilo olarak hafifim ve kas boy ve kilo olarak bu motora hakim olacak kadar yapılıyım. Bahsettiğimiz Motosiklet Honda. Burada çin malı mahalle tamircisinde tamir olan fahiş fiyatlı bir çinliden bahsetmiyoruz, gereksiz yermeyelim.

Ben bu fiyat farkına değeceğini düşünmesem zaten almazdım. KLX'te ABS olsaydı ve fiyat farkı bu kadar olsaydı KLX düşünebilirdim. Verilere göre 1600 küsür tlye satın aldıklarım bence işlevsel özellikler. Karar sizin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------



Mondial RX3i evo 13000 küsür. O da 250lik :cherry: Japon istiyorsanız daha ucuzu yok. Ben de herkes gibi bu makinayı 8-10 bine almayı isterdim ama malum meseleler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------



Hocam tam üstüne bastınız. Benim makinalarım evet onlar. size katılıyorum ama şu an o makinaları alabilecek kadar maddi gücüm yok. 2018'den sonra nasipse imkanım olacak. Bunu zaten SAZMAN'la da uzun uzun konuştuk. Normalde ben çinli bir makine alacaktım dişimi az daha sıkma kararı alıp son anda bunda karar kıldım.

Yahu durun kafa karıştırmayın adama zor motor aldırdım zaten. Kaç aydır konuşuyoruz. Ben hep ona crf almalisin demiştim. Adam boylu poslu. 45 numara ayağı var. Dipçik gibi herif. Para olsa zaten tracer alacak.
Hep yazıyorum Mustafa gibi boyum olsa zaten wr 125 x ya da kawa d-tracker binecegim.
Neyse sonunda kapora verildi ve bence iyi bir tercih oldu. Donanımlı bir makina aldı sonuçta. Haa pahalı mı? Evet. Yapacak birşey yok. Ben de vitesli ye iyice alıştığımda yüksek ince ve küçük cc bir motora geçeceğim inşaallah. Bu arada supermoto kitleri bu motora çok yakışır. Bir de alüminyum çanta ile harika olacak. Heyecanla bekliyorum Mustafa kardeşim. Hayırlı olsun.

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:06
Yahu durun kafa karıştırmayın adama zor motor aldırdım zaten. Kaç aydır konuşuyoruz. Ben hep ona crf almalisin demiştim. Adam boylu poslu. 45 numara ayağı var. Dipçik gibi herif. Para olsa zaten tracer alacak.
Hep yazıyorum Mustafa gibi boyum olsa zaten wr 125 x ya da kawa d-tracker binecegim.
Neyse sonunda kapora verildi ve bence iyi bir tercih oldu. Donanımlı bir makina aldı sonuçta. Haa pahalı mı? Evet. Yapacak birşey yok. Ben de vitesli ye iyice alıştığımda yüksek ince ve küçük cc bir motora geçeceğim inşaallah. Bu arada supermoto kitleri bu motora çok yakışır. Bir de alüminyum çanta ile harika olacak. Heyecanla bekliyorum Mustafa kardeşim. Hayırlı olsun.

Abim çok teşekkür ederim. Zaten bu motora ne yaparsam birlikte yapacağız. Benden hala kaçamazsın :pl:

mete_han
24 Aralık 2016, 23:08
hayırlısı olsun diyelim cbf 500 f almayıp aynı paraya 2.el düşük km nc alsaydın çünkü o zamanlar 17-18-19 bin liraydı..az tüketim uzun bakım aralığıyla şimdi satmak istesen 23-24 bin liraydı..yani aslında hep zarardasın bunuda unutma...veya yerinde sayıyorsun dersem darılma..bak bende senin kafadayım..10 yıldır cbf150 ye biniyorum tamamen ekonomik gerekçelerle..ama eninde sonunda büyük makineye geçicez kaçarı koçorı yok..:king:

french press
24 Aralık 2016, 23:08
Hayırlı olsun, rally çok şık duruyor. Bu cc segmentinde duke 250 yi değerlendirdiniz mi? Evetse, neden elediğinizi öğrenebilir miyim? İki makinayı kıyaslamaya çalışıyorum da. Tekrar hayırlı olsun.

E-TEKİN
24 Aralık 2016, 23:12
Hocam iyi güzel kendinize göre haklısınız diyelim eyvallah fakat araziye girmeyecekseniz crf maalesef pişmanlık olacaktır sizin için, hiç bir crf kullanıcısı araziye girilmeyecekse bu motoru tavsiye etmiyor. Asvaltta kullanacaksanız crf sizi tatmin etmicektir.neyse benim söyleyeceklerim bundan ibaret kazasız belasız sürüşler dilerim.

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:12
hayırlısı olsun diyelim cbf 500 f almayıp aynı paraya 2.el düşük km nc alsaydın çünkü o zamanlar 17-18-19 bin liraydı..az tüketim uzun bakım aralığıyla şimdi satmak istesen 23-24 bin liraydı..yani aslında hep zarardasın bunuda unutma...veya yerinde sayıyorsun dersem darılma..bak bende senin kafadayım..10 yıldır cbf150 ye biniyorum tamamen ekonomik gerekçelerle..ama eninde sonunda büyük makineye geçicez kaçarı koçorı yok..:king:

Abi herşeyin farkındayım ama ben nisandan beri kullanıyorum. O dediğiniz fiyatlar 2014 civarydı :) Ben CB 500F'i 21.500'e aldığımda NClerde ölüsü 24500'dü. Memur adam çok araştırır. Ben de boş zamanlarımda çok araştırdım bence çok büyük zararlarım yok. Zarardamıyım evet zarardayım. :)

Bir de güçlü makine kullanan arkadaşları gördükçe ikinci el motosikletten bir soğuyorum ki sormayın gitsin :)

SAZMAN
24 Aralık 2016, 23:13
Adam iri diyorum 45 numara ayağı var uzun boylu zayıf ve kolları bacakları uzun bir adam. Duke bindi spormotoda bana bi gülme geldi phhdgsgdhdhh

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:14
Hayırlı olsun, rally çok şık duruyor. Bu cc segmentinde duke 250 yi değerlendirdiniz mi? Evetse, neden elediğinizi öğrenebilir miyim? İki makinayı kıyaslamaya çalışıyorum da. Tekrar hayırlı olsun.

Ben boydaki bir adama göre oturuş pozisyonu çok rahatsızdı. Boyum az daha kısa olsaydı sıfır km alacağım makine DUKE 250 ya da DUKE 390dan başkası olmazdı..

SAZMAN
24 Aralık 2016, 23:14
Haa bide diyo RC alacağım Allahım deli etmişti bütün gün. Neyse iyi oldu iyi

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:18
Hocam iyi güzel kendinize göre haklısınız diyelim eyvallah fakat araziye girmeyecekseniz crf maalesef pişmanlık olacaktır sizin için, hiç bir crf kullanıcısı araziye girilmeyecekse bu motoru tavsiye etmiyor. Asvaltta kullanacaksanız crf sizi tatmin etmicektir.neyse benim söyleyeceklerim bundan ibaret kazasız belasız sürüşler dilerim.

Bilgili bir insan gibi konuşuyorsunuz dikkatimi çekti. O zaman bana lütfen sıfır km alabileceğim ABS'li ş.içi rahat kullanım sunabilecek, racing ya da scooter olmayan, japon malı, az yakan bir motosiklet önerirmisiniz rica etsem? Ben bulamadım. Siz biliyorsanız söyleyin belki de yeterince araştırmamışımdır? Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Size de kazasız belasız sürüşler diliyorum.

mete_han
24 Aralık 2016, 23:18
Abi herşeyin farkındayım ama ben nisandan beri kullanıyorum. O dediğiniz fiyatlar 2014 civarydı :) Ben CB 500F'i 21.500'e aldığımda NClerde ölüsü 24500'dü. Memur adam çok araştırır. Ben de boş zamanlarımda çok araştırdım bence çok büyük zararlarım yok. Zarardamıyım evet zarardayım. :)

Bir de güçlü makine kullanan arkadaşları gördükçe ikinci el motosikletten bir soğuyorum ki sormayın gitsin :)

ben geçen yaz 17500 e aldım nc 750 s 9000 km de 2013 :) görmen lazım..çızık dahi yoktu..motoru almaya gittim sandalet şortla...adamla buluştuk...adam beyaz yakalı bir abimiz..yanlış anlama motoru alıcan ama paranı nereye koydun dedi..17500 ü cebimden çıkardım...:queen: kask bile yok..yakına götürecektim makinayı Maslaktan Seyrantepeye..yani 15-16 17 ye s ler vardı..ha s ide beğenmezsen o ayrı.. :P


Adam iri diyorum 45 numara ayağı var uzun boylu zayıf ve kolları bacakları uzun bir adam. Duke bindi spormotoda bana bi gülme geldi phhdgsgdhdhh

bende duke denedim 125..200..250..390 zaten kasa olarak standart hep aynı..kesinlikle 185 boy üstüne göre değil...ergonomisi berbat..Hindistanda üretildiği için KTM kalitesini tam yansıtmıyor..ayak pegi geride vites geçişlerinde ayak tarak kemikleriniz artık ağrımaya başlıyor..gerçek bir hayal kırıklığı diyebilirim...

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:20
ben geçen yaz 17500 e aldım nc 750 s 9000 km de 2013 :) görmen lazım..çızık dahi yoktu..motoru almaya gittim sandalet şortla...adamla buluştuk...adam beyaz yakalı bir abimiz..yanlış anlama motoru alıcan ama paranı nereye koydun dedi..17500 ü cebimden çıkardım...:queen: kask bile yok..yakına götürecektim makinayı Maslaktan Seyrantepeye..yani 15-16 17 ye s ler vardı..ha s ide beğenmezsen o ayrı.. :P



bende duke denedim 125..200..250..390 zaten kasa olarak standart hep aynı..kesinlikle 185 boy üstüne göre değil...ergonomisi berbat..Hindistanda üretildiği için KTM kalitesini tam yansıtmıyor..ayak pegi geride vites geçişlerinde ayak tarak kemikleriniz artık ağrımaya başlıyor..gerçek bir hayal kırıklığı diyebilirim...

İkinci el çok makina var tabi ama maksadımı anladınız siz. :) NC750S'leri beğenmiyorum İlla X olacak :)

mete_han
24 Aralık 2016, 23:22
İkinci el çok makina var tabi ama maksadımı anladınız siz. :) NC750S'leri beğenmiyorum İlla X olacak :)

geçen yaz dediğim 2015 Ağustosu...dedim beğenmezsin S i...:P anladım tabi ki..ekonomiye can vermek istiyorsun...:P

hamzarat
24 Aralık 2016, 23:22
Hocam iyi güzel kendinize göre haklısınız diyelim eyvallah fakat araziye girmeyecekseniz crf maalesef pişmanlık olacaktır sizin için, hiç bir crf kullanıcısı araziye girilmeyecekse bu motoru tavsiye etmiyor. Asvaltta kullanacaksanız crf sizi tatmin etmicektir.neyse benim söyleyeceklerim bundan ibaret kazasız belasız sürüşler dilerim.

tamamiyle yanlış bir bakış açısı.supermoto jantlarla 10 numara şehiriçi makina olur.cbr250 falan eziyettir bunun yanında şehiriçi.yerden yüksek motor ve aynaların üstünden geçersin.hatta dizinin geçtiği heryerden geçersin.ben geçmişte crf kullandım,şehiriçinde artçı ve topcase derdi yoksa supermoto veya dualsport motordan geri kalanı komple yalan.saygılar

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:26
geçen yaz dediğim 2015 Ağustosu...dedim beğenmezsin S i...:P anladım tabi ki..ekonomiye can vermek istiyorsun...:P

Tabi. Devletimize vergi vermeyi çok seviyorum. Özellikle Honda zengin olsun ki... Neyse küfretmicem... :) Cidden pahalı ama seneye bu yazıya baktığımızda şunun olacağından eminim. Neee hasss 18500'e almış yaa vay canına. Şimdi ikinci elini zor bulursun o paraya...


tamamiyle yanlış bir bakış açısı.supermoto jantlarla 10 numara şehiriçi makina olur.cbr250 falan eziyettir bunun yanında şehiriçi.yerden yüksek motor ve aynaların üstünden geçersin.hatta dizinin geçtiği heryerden geçersin.ben geçmişte crf kullandım,şehiriçinde artçı ve topcase derdi yoksa supermoto veya dualsport motordan geri kalanı komple yalan.saygılar

Ben de öyle düşündüğüm için bu makinayı aldım. Frekanslarımız aynı :) Topcase taktıracağım malesef çünkü elimde bişi taşımayı sevmiyorum. Alimünyum topcase çok etkiler mi motosikleti?

GP500-1st
24 Aralık 2016, 23:28
Hep çıkacağı konuşulan şu uzun bacaklı ktm 390 enduro vardı nooldu? tek silindir 370cc 40 kusur beygir ençok hafif enduroya yakışıyor.

https://cdn.rideapart.com/wp-content/uploads/2015/06/ktm-390-adventure-photoshop.jpg

Bu arada crf 250 ralli güncel modelden oldukça karizmatik bi motor tek sorun fiyatı ama ona yapacak bişey yok... Supermoto cant uygulaması yapılırsa iki teker göbegi arası 18-21 in farkından 7.5 cm bölü iki(teker merkezi) fark var. 17-17 olunca sürüş geometrisi için ön maşa yükseklik ayarı varmı? Ağırlık merkezi ön arka sürüş dinamşği dengesi kayar çünkü

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:29
Hep çıkacağı konuşulan şu uzun bacaklı ktm 390 enduro vardı nooldu? tek silindir 370cc 40 kusur beygir ençok hafif enduroya yakışıyor.

https://cdn.rideapart.com/wp-content/uploads/2015/06/ktm-390-adventure-photoshop.jpg

Bu arada crf 250 ralli güncel modelden oldukça karizmatik bi motor tek sorun fiyatı ama ona yapacak bişey yok... Supermoto cant uygulaması yapılırsa iki teker göbegi arası 18-21 in farkından 7.5 cm bölü iki(teker merkezi) fark var. 17-17 olunca sürüş geometrisi için ön maşa yükseklik ayarı varmı?

Güzel soru hiçbirşey anlamadım :queen:

GP500-1st
24 Aralık 2016, 23:31
Güzel soru hiçbirşey anlamadım :queen:

supermotocular gelir birazdan el atar:) gerçi benim hesabım hatalı, lastik yanaklarının farkını hesaba almamışım

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:32
supermotocular gelir birazdan el atar:)

Sanmam biraz enduro köşesi gibi oldu pek dikkatlerini çekmez gibi? :)

burak burk
24 Aralık 2016, 23:35
yurt dışında zaten crf supermoto olarak fabrikasyonlu satılıyor.bizde sadece cross modeli geliyor.parçalar uyumluysa yurt dışından getirip takarsınız.ama ciddi para tutar.bence böyle kalsın.hayırlı uğurlu olsun memleketteki ilk rally sizde olucak.parasına yapılcak bir şey yok bende zamlar gelmeden alma aşamasındayım.kısmetse olucak yeni motorum.

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:40
yurt dışında zaten crf supermoto olarak fabrikasyonlu satılıyor.bizde sadece cross modeli geliyor.parçalar uyumluysa yurt dışından getirip takarsınız.ama ciddi para tutar.bence böyle kalsın.hayırlı uğurlu olsun memleketteki ilk rally sizde olucak.parasına yapılcak bir şey yok bende zamlar gelmeden alma aşamasındayım.kısmetse olucak yeni motorum.

İnşallah Allah sizin de gönlünüze göre olanı nasip eder :)

hamzarat
24 Aralık 2016, 23:43
Tabi. Devletimize vergi vermeyi çok seviyorum. Özellikle Honda zengin olsun ki... Neyse küfretmicem... :) Cidden pahalı ama seneye bu yazıya baktığımızda şunun olacağından eminim. Neee hasss 18500'e almış yaa vay canına. Şimdi ikinci elini zor bulursun o paraya...



Ben de öyle düşündüğüm için bu makinayı aldım. Frekanslarımız aynı :) Topcase taktıracağım malesef çünkü elimde bişi taşımayı sevmiyorum. Alimünyum topcase çok etkiler mi motosikleti?

hocam 3lü çanta setleri pahalı epey marka olanları.internette şöyle bir satıcı var.şahsen tanımam ama uygun geldi fiyat bir bak istersen.bir de ülke stickerları yapıştır off :)

http://www.dureis.com/?SyfNmb=3&pt=%C4%B0leti%C5%9Fim

Mustaphalanx
24 Aralık 2016, 23:50
hocam 3lü çanta setleri pahalı epey marka olanları.internette şöyle bir satıcı var.şahsen tanımam ama uygun geldi fiyat bir bak istersen.bir de ülke stickerları yapıştır off :)

http://www.dureis.com/?SyfNmb=3&pt=%C4%B0leti%C5%9Fim

Fiyat fena değil gibi ama araştırmam lazım. Daha bunun pazarlık payı var... :bounce:

E-TEKİN
24 Aralık 2016, 23:53
Evet sadece abs li duke250 ve z250sl var maalesef, bunlarda konfor yoksunu olduğu için sizi cezbetmiyor, motor geçmişinizde 500cc motorlar olduğunu okudum yoksa size abs olmamasına rağmen inazuma 250 ( Mercedes E serisi ) önerebilirdim, neyse gerçi öyle böyle diyoruz ama Honda'nın fiyatı hiç düşmez her artar o yüzden çokta zararınız olmayabilir. Alın bi kullanın madem, atla deve değil sonuçta nikah ta kıymıyorsunuz beğenmezseniz satarsınız. İyi geceler

F54
25 Aralık 2016, 00:06
arkadaşım öncelikle nerde kullanırsan kullan pişman etmez
ha bu paraya bu segmentte 10 yaşında xt660 lar var
ha keza transalp var malum onlarda yaş itibari ile herkesin kabul edip alacağı motosikletler değil
güzel özellikleri olan güncel bi motor almışsın güç ile alakalı sıkıntı yapmazsan seni uzun yıllar gezdirir

sven
25 Aralık 2016, 00:12
hayırlı olsun. şehir içi için üzeceğini sanmıyorum.
lastikleri crf250 gibi kalın tırtıklı değil gördüğüm kadarıyla kolay dağılmaz asfaltta.
benimde aklımdaki bir model, yeni ktm 390'la fuarda kıyaslayıp karar vereceğim.

Guven
25 Aralık 2016, 00:36
...Bugün normal CRF'nin üzerine oturdum. Selesi bana "İN ÜSTÜMDEEEEENNNN!!!" diye bağırdı resmen.. :queen: Airhawk falan bakıcaz bi çaresine.

O kadar da değil yahu. :)
Geçen ay CRF 250 L ile haftasonu kampı için Antakya'dan Bolu-Yedigöller'e gittim ve döndüm. Toplamda 1860 km. yol yaptım. Gidiş te, dönüş te gün içerisinde tamamlandı. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/172896-yedigoller-2016-10-11-12-13-kasim.html )

İçine sindirebildikten sonra olmaz diye birşey yok. Eminim ki Rally ile çok daha kolay olurdu. :cat:

Ben de bugün bayiye gidip benim CRF 250L'yi Rally ile takas etmek istediğimi söyledim.
Pazartesi fiyat çalışması yapacağız. :cherry:

Mustaphalanx
25 Aralık 2016, 02:12
Evet sadece abs li duke250 ve z250sl var maalesef, bunlarda konfor yoksunu olduğu için sizi cezbetmiyor, motor geçmişinizde 500cc motorlar olduğunu okudum yoksa size abs olmamasına rağmen inazuma 250 ( Mercedes E serisi ) önerebilirdim, neyse gerçi öyle böyle diyoruz ama Honda'nın fiyatı hiç düşmez her artar o yüzden çokta zararınız olmayabilir. Alın bi kullanın madem, atla deve değil sonuçta nikah ta kıymıyorsunuz beğenmezseniz satarsınız. İyi geceler

Teşekkür ederim. İyi geceler diliyorum...


arkadaşım öncelikle nerde kullanırsan kullan pişman etmez
ha bu paraya bu segmentte 10 yaşında xt660 lar var
ha keza transalp var malum onlarda yaş itibari ile herkesin kabul edip alacağı motosikletler değil
güzel özellikleri olan güncel bi motor almışsın güç ile alakalı sıkıntı yapmazsan seni uzun yıllar gezdirir

İnşallah güçle ilgili sıkıntı yaşamam diye umuyorum. 24 beygir az değil ama çok da değil :) Beklentimi düşük tutmaya özen göstereceğim :)


hayırlı olsun. şehir içi için üzeceğini sanmıyorum.
lastikleri crf250 gibi kalın tırtıklı değil gördüğüm kadarıyla kolay dağılmaz asfaltta.
benimde aklımdaki bir model, yeni ktm 390'la fuarda kıyaslayıp karar vereceğim.

Ben de arada kalmıştım. Boyunuz 180'den kısaysa 390 öneririm.


O kadar da değil yahu. :)
Geçen ay CRF 250 L ile haftasonu kampı için Antakya'dan Bolu-Yedigöller'e gittim ve döndüm. Toplamda 1860 km. yol yaptım. Gidiş te, dönüş te gün içerisinde tamamlandı. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/172896-yedigoller-2016-10-11-12-13-kasim.html )

İçine sindirebildikten sonra olmaz diye birşey yok. Eminim ki Rally ile çok daha kolay olurdu. :cat:

Ben de bugün bayiye gidip benim CRF 250L'yi Rally ile takas etmek istediğimi söyledim.
Pazartesi fiyat çalışması yapacağız. :cherry:

Hakkınızda hayırlısı olsun diyelim. :) Daha önce ince seleli bir motosiklet kullanmadım. Benim için aslında sele konforu oldukça önemli. Nmax ve cbf 150'de bile totomun acıdığını bilirim :queen:

Gördüğüm kadarıyla yüksek hızları göremiyor ve yüklüyken rampada biraz yoruluyor gibi. Benzin deposunu iyi ki büyütmüşler. 150 km'de bir benzin almak nedir yahu? Bu arada bişi dikkatimi çekti bu motor sanırım biraz fazla yakıyor? 7.7 lt benzine yaklaşık 150 km. yaklaşık 5 litreye tekabül ediyor. Biraz fazla değil mi? :silent:

Tİme_shİft42
25 Aralık 2016, 03:05
Ekonomi deyipde 18.500e 250cc almak pekde mantıklı gelmedi :queen:

HE1SENBERG
25 Aralık 2016, 04:24
çok güzel tercih, hayırlı olsun. benimde sonraki motor bu olur. rally için fark da beklediğimdem az. fiyat kesin artacaktır.
Konseptdeki egsozlar da olsa iyimiş.
yabancı forumları arastırıp tam detaylı bilgi bulunabilir. Bu arada Honda nın resmi bi reklam veya bilgisine ratlamadım sitesinde bile yok.