PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)



Sayfa : 1 2 [3] 4

avarekasnak
27 Aralık 2016, 15:45
crf 250 ralli için ne kadar peşinat verdiniz?

murat 60
27 Aralık 2016, 15:49
crf 250 ralli için ne kadar peşinat verdiniz?


darıca da neresınden ?

habara
27 Aralık 2016, 16:08
Benim telefonda konuştuğum Honda yetkili satıcı sayısı belki 6-7 olmuştur, son iki günde. Güngör hariç, hepsi düz CRFL'de de ABS olduğunu, hatta aynı, arka tekerde tek tuşla iptal edilebilen ABS olduğunu söylediler. Hatta bir tanesi (Doğu-Batı), bilmiyordu, numaramı aldı, birkaç saat sonra dönüş yaptı ve kesinlikle var dedi. Hatta Euro 4'le mi ilgili diye sorunca evet, dedi. Honda Bora (Ankara) da kesinlikle ve kesinlikle var dedi. Hatta o konuşmamız epey uzun sürdü ve beni düz mü Rally mi alsam konusunda tekrar düşünmeye itti.

Mustafa bey, olur da kararınızdan vazgeçerseniz ve Güngör bayi sorun çıkarırsa kapora konusunda, siz düz olanının da ABS'li olduğunu söylememiştiniz falan diyebilirsiniz bence.

Mustaphalanx
27 Aralık 2016, 17:29
Musti

Parasının motoru değil
Sat yerine pulsari al dose çantaları tamam
Kardeşim ben pulsarı test ettim. Pek hoşuma gitmedi bazı şeyler. Detaylı konuşuruz.


Mustafa Bey duke 250 deki kampanyanın detayları nelerdir? Bilgi verebilir misiniz?

Bazı bayiler kendince kampanya yapmışlar. Malum siteye girerseniz detayları aratıp bulabilirsiniz. Detayları bilmiyorum.


Benim telefonda konuştuğum Honda yetkili satıcı sayısı belki 6-7 olmuştur, son iki günde. Güngör hariç, hepsi düz CRFL'de de ABS olduğunu, hatta aynı, arka tekerde tek tuşla iptal edilebilen ABS olduğunu söylediler. Hatta bir tanesi (Doğu-Batı), bilmiyordu, numaramı aldı, birkaç saat sonra dönüş yaptı ve kesinlikle var dedi. Hatta Euro 4'le mi ilgili diye sorunca evet, dedi. Honda Bora (Ankara) da kesinlikle ve kesinlikle var dedi. Hatta o konuşmamız epey uzun sürdü ve beni düz mü Rally mi alsam konusunda tekrar düşünmeye itti.

Mustafa bey, olur da kararınızdan vazgeçerseniz ve Güngör bayi sorun çıkarırsa kapora konusunda, siz düz olanının da ABS'li olduğunu söylememiştiniz falan diyebilirsiniz bence.

Verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Atilla bey (Güngör satış temsilcisi) kaporanın iadesi hususunda bana sözlü teminat sağladı. "Bugüne kadar kimsenin kaporasına yatmış birisi değilim, vazgeçersen aynen geri yatırırım kardeşim" dedi. Sözünden döneceğini düşünmüyorum? İtibar onlar için daha önemlidir diye düşünüyorum...

Şayet vazgeçersem buradan bir arkadaşımın bu fırsattan yararlanmasını isterim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------


crf 250 ralli için ne kadar peşinat verdiniz?

Yeteri kadar...

nohark
27 Aralık 2016, 17:45
Kısa bir araştırmadan sonra gördüm ki, birçok kişinin iddia ettiğinin aksine Euro 4 ile ABS arasında bir ilişki var. Aşağıya bağlantıları kopyalıyorum.

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN


"(23)‘advanced brake system’ means an anti-lock brake system, a combined brake system or both;"

"ANNEX VIII

Enhanced functional safety requirements

Topic
Requirements
Mandatory fitting of advanced brake systems
(a)
new motorcycles(22) of the L3e-A1 subcategory which are made available on the market, registered and entering into service are to be equipped with either an anti-lock or a combined brake system or both types of advanced brake systems, at the choice of the vehicle manufacturer;
(b)
new motorcycles of subcategories L3e-A2 and L3e-A3 which are made available on the market, registered and entering into service to be equipped with an anti-lock brake system.
Exemption:
L3e-AxE (x = 1, 2 or 3, two-wheel Enduro motorcycles) and L3e-AxT (x = 1, 2 or 3, two-wheel Trial motorcycles) are exempted from the obligatory fitting of advanced brake systems."

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/

"What is Euro 4?
Euro 4 is the name of legislation that puts a limit on the emission of pollutants by new vehicles. It covers all mass-produced vehicles sold in Europe, and is legally enforceable.

As far as bikes are concerned, Euro 4 is contained within a broader
European directive called Regulation (EU) No 168/2013, which lays out the requirements for new bike approval (not just number plate dimensions and how far apart the indicators should be, but the definition of types of bike, what the importers’ and manufacturers’ responsibilities are etc. It also contains a requirement for anti-lock brakes)."

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Not olarak ekleyeyim, yasal belgede ABS olarak geçmiyor, nedeni ticari isim falan olabilir, anti-lock braking (kilitlenmeyi önleyici frenleme) ya da kombine fren mekanizması olarak geçiyor.
aslında euro 4 ile abs arasında bir ilişki yok. euro 4 gürültüyle, emisyonla alakalı bir standart. euro 4/5'in ya da abs'nin geçtiği de bir yasa varmış numarası falan yazıyor yine, bu verdiğiniz linkteki bu. o yasaya göre yeni model motorlarda abs ya da kombine fren sistemi olması zorunlu gibi görünüyor.

habara
27 Aralık 2016, 18:14
Euro 4, benim anladığım ve bildiğim kadarıyla bu gereklilikler bütününe (kanuna) verilen kısa isim. Kanunun halk dilindeki karşılığı yani. Öncelik emisyon ve gürültü ama aynı zamanda fren sisteminde de bazı şartlar getiriyor özel ve ayrıntılı olarak.
Adına ne dersek diyelim, motosiklet üreticilerinin Avrupa Birliği pazarı için uyması gereken kurallar bütünü gelişmiş bir fren sistemini (ya ABS ya da kombine fren diye açıkça belirtilmiş) de içeriyor ve bu bizi müşteri olarak doğrudan etkiliyor. 1-2 sene sonra (belki de bu seneden itibaren, bilmiyorum) 150 cc üstü olup ABS ya da kombine fren sistemine sahip olmayan sıfır model motor Türkiye pazarında olmayabilir. Burası için, ses ve emisyon kurallarına uyulacak ama fren kuralına uyulmayacak diye bir istisna olacağını şahsen düşünmüyorum.

Mustafa bey, benim aradığım da öyle bir güvence. Belki Atilla bey ile konuşmaya çalışırım önümüzdeki günlerde. Özellikle de "ben CRF alıyorum, bu kesin, ama düz mü Rally mi henüz karar vermedim" şartımı kabul ederse ve kaporayı bir sıkıntı durumunda iade etme güvencesi verirse, benim için harika olur.

Mustaphalanx
27 Aralık 2016, 18:39
Euro 4, benim anladığım ve bildiğim kadarıyla bu gereklilikler bütününe (kanuna) verilen kısa isim. Kanunun halk dilindeki karşılığı yani. Öncelik emisyon ve gürültü ama aynı zamanda fren sisteminde de bazı şartlar getiriyor özel ve ayrıntılı olarak.
Adına ne dersek diyelim, motosiklet üreticilerinin Avrupa Birliği pazarı için uyması gereken kurallar bütünü gelişmiş bir fren sistemini (ya ABS ya da kombine fren diye açıkça belirtilmiş) de içeriyor ve bu bizi müşteri olarak doğrudan etkiliyor. 1-2 sene sonra (belki de bu seneden itibaren, bilmiyorum) 150 cc üstü olup ABS ya da kombine fren sistemine sahip olmayan sıfır model motor Türkiye pazarında olmayabilir. Burası için, ses ve emisyon kurallarına uyulacak ama fren kuralına uyulmayacak diye bir istisna olacağını şahsen düşünmüyorum.

Mustafa bey, benim aradığım da öyle bir güvence. Belki Atilla bey ile konuşmaya çalışırım önümüzdeki günlerde. Özellikle de "ben CRF alıyorum, bu kesin, ama düz mü Rally mi henüz karar vermedim" şartımı kabul ederse ve kaporayı bir sıkıntı durumunda iade etme güvencesi verirse, benim için harika olur.

Siz de konuşun, bence anlaşırsınız. Bana özel olduğunu sanmıyorum, size de aynı güzelliği yapacaktır. Ben ondan daha önce bir motosiklet aldım sağolsun bana çok yardımcı oldu birçok konuda. Atilla bey tanıdığım kadarıyla dürüst bir satıcıdır. :)

Ben muhtemelen vazgeçeceğim çünkü sele rahatsızlığı ve kısa şanzuman meselesi çok takıldı kafama. Viraj vs gibi keyiflerden de yoksun. Bu yüzden yeniden değerlendirme aşamasındayım. Kaporam nasıl olsa duruyor, fiyatı sabitledim. Bu motorla uzun yol yapmak çok zor gibi görünüyor. Ben motoru aldığımda uzun seyahatler planlamak istiyorum. Motoru görüp de çarpılırsam orası ayrı mevzu :)

habara
27 Aralık 2016, 19:15
Teşekkürler. Kısa kısa bildiğimi paylaşayım CRF 250 ile ilgili. Sele sorununu çözüyorlar bir şekilde. Yurtdışı sipariş ya da döşemeciler hallediyormuş. Dünya turuna çıkan bir kadın var bu motosikletle. İdeal değil belki ya da çok rahat değil ama oluyor. Viraj (ya da benzeri sürüş zevkinden yoksun olması) meselesinin çözüldüğünü ise hiç duymadım ne yazık ki. Eldeki malzeme o tür bir sürüşe uygun değil sanırım.

avarekasnak
27 Aralık 2016, 19:34
nohark ;paranızı elinizden alacak değiliz.ben de almayı düşünüyorum.en az ne kadar kapora vermem gerekir diye sormuştum.artık cevap vermesen de olur.

Mustaphalanx
27 Aralık 2016, 19:59
Teşekkürler. Kısa kısa bildiğimi paylaşayım CRF 250 ile ilgili. Sele sorununu çözüyorlar bir şekilde. Yurtdışı sipariş ya da döşemeciler hallediyormuş. Dünya turuna çıkan bir kadın var bu motosikletle. İdeal değil belki ya da çok rahat değil ama oluyor. Viraj (ya da benzeri sürüş zevkinden yoksun olması) meselesinin çözüldüğünü ise hiç duymadım ne yazık ki. Eldeki malzeme o tür bir sürüşe uygun değil sanırım.

Ben de kendimi şöyle anlatayım. Bu motoru bir ton borç harç satın alacağım. Motoru aldığımda üzerine iğne bile alamam o kadar borcum olacak. Sadece sigorta ve bakım yaptırabilirim gerisi yalan. Yani demem o ki motoru aldığımda en az 1 sene orjinal selesiyle binmek zorundayım. Konfor benim olmazsa olmazlarımdan. Motosikleti görmeden karar vermek çok mantıklı gelmiyor ama sonuçta geniş sele olmadığını da biliyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------


nohark ;paranızı elinizden alacak değiliz.ben de almayı düşünüyorum.en az ne kadar kapora vermem gerekir diye sormuştum.artık cevap vermesen de olur.

Vereceğin kapora limitini beni baz olarak mı vereceksin. Bayi ne isterse onu verirsin. Verdiğim paradan bahsetmek istemiyorum. Bu konuda yorum yapılmasını da. Bu yüzden söylemiyorum. Bir kişi daha sordu ona da benzer cevap verdim. Bu ısrar neden yani? Herneyse zaten bilemeyeceksin.

murat 60
27 Aralık 2016, 20:47
Ben de kendimi şöyle anlatayım. Bu motoru bir ton borç harç satın alacağım. Motoru aldığımda üzerine iğne bile alamam o kadar borcum olacak. Sadece sigorta ve bakım yaptırabilirim gerisi yalan. Yani demem o ki motoru aldığımda en az 1 sene orjinal selesiyle binmek zorundayım. Konfor benim olmazsa olmazlarımdan. Motosikleti görmeden karar vermek çok mantıklı gelmiyor ama sonuçta geniş sele olmadığını da biliyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------



Vereceğin kapora limitini beni baz olarak mı vereceksin. Bayi ne isterse onu verirsin. Verdiğim paradan bahsetmek istemiyorum. Bu konuda yorum yapılmasını da. Bu yüzden söylemiyorum. Bir kişi daha sordu ona da benzer cevap verdim. Bu ısrar neden yani? Herneyse zaten bilemeyeceksin.

mustaphalanx kardeş bende güngöre kapora bıraktım ama ben senın kadar araştırmadım rally nın L den farkı abs amartısor depo kafa tasarımı dıye bılıyorum motor aynı ama sen çok farklı şeylerden bahsetmıssın benımde kafam karıştı ama şu konuda daha rahatım 2016 fiyatları 15.600 dıye hatırlıyorum 2017 gelecekler abs lı olarak gelırse bu fıyata zaten vermezler rally le aralarında cok fark olacagını zannetmıyorum eger yanılıyorsam fıyat farkı cok fazla ve gercekten deymez güngörle konuşup netleşmek lazım gereksiz kafa karışıklığı oluştu bayaa

Mustaphalanx
27 Aralık 2016, 22:08
mustaphalanx kardeş bende güngöre kapora bıraktım ama ben senın kadar araştırmadım rally nın L den farkı abs amartısor depo kafa tasarımı dıye bılıyorum motor aynı ama sen çok farklı şeylerden bahsetmıssın benımde kafam karıştı ama şu konuda daha rahatım 2016 fiyatları 15.600 dıye hatırlıyorum 2017 gelecekler abs lı olarak gelırse bu fıyata zaten vermezler rally le aralarında cok fark olacagını zannetmıyorum eger yanılıyorsam fıyat farkı cok fazla ve gercekten deymez güngörle konuşup netleşmek lazım gereksiz kafa karışıklığı oluştu bayaa

En başta belirtmek istiyorum. makine resimlerde ve kağıt üstünde gayet güzel buna laf yok. Dual sport alacağım ben diye kafaya koymuş adamın bence tek tercihi bu motosiklet olmalı diye düşünüyorum.

Konuyu okuyan, almaya niyetli arkadaşlar arayıp nerdeyse tüm bayilerle konuşmuşlar. Yukarıdaki yorumlarda belirttiler sağolsunlar. Yeni CRF 250L'de ABS varmış.

Bir konu daha var. Bu motosikletin farları led. Led farlar baya pahalı. Örnek vereyim Honda PCX'in ön led far takımı internette 1000tl. Honda bayisindeki fiyatı bilmiyorum. 3000 tl fark şayet CRF 250L'de absli gelecekse sadece led farlar, 3lt daha büyük depo, karenaj, tur camı ve yeni tip amortisörleri kapsayacaktır. Bu motosiklet bana artık çok mantıklı gelmemeye başladı. Mantık almasa da üstüne binince durum değişebilir. :) Arazi kabiliyetinin karenaj yüzünden normal crf'den bir tık daha düşük olacağı söylendi. Geriye ne kaldı? Sonuçta dual sport makine. Araziye girip düşseniz farınız kırılsa ufff... Bu iş pcx ve pcx 150 muhabbetine dönmez umarım. Araştırdıkça değişik düşüncelere kapılmaya başladım şimdiden. Bi gazla kaporayı yatırdık ama hadi hayırlısı...

murat 60
28 Aralık 2016, 08:36
En başta belirtmek istiyorum. makine resimlerde ve kağıt üstünde gayet güzel buna laf yok. Dual sport alacağım ben diye kafaya koymuş adamın bence tek tercihi bu motosiklet olmalı diye düşünüyorum.

Konuyu okuyan, almaya niyetli arkadaşlar arayıp nerdeyse tüm bayilerle konuşmuşlar. Yukarıdaki yorumlarda belirttiler sağolsunlar. Yeni CRF 250L'de ABS varmış.

Bir konu daha var. Bu motosikletin farları led. Led farlar baya pahalı. Örnek vereyim Honda PCX'in ön led far takımı internette 1000tl. Honda bayisindeki fiyatı bilmiyorum. 3000 tl fark şayet CRF 250L'de absli gelecekse sadece led farlar, 3lt daha büyük depo, karenaj, tur camı ve yeni tip amortisörleri kapsayacaktır. Bu motosiklet bana artık çok mantıklı gelmemeye başladı. Mantık almasa da üstüne binince durum değişebilir. :) Arazi kabiliyetinin karenaj yüzünden normal crf'den bir tık daha düşük olacağı söylendi. Geriye ne kaldı? Sonuçta dual sport makine. Araziye girip düşseniz farınız kırılsa ufff... Bu iş pcx ve pcx 150 muhabbetine dönmez umarım. Araştırdıkça değişik düşüncelere kapılmaya başladım şimdiden. Bi gazla kaporayı yatırdık ama hadi hayırlısı...

benımde öyle oldu açıkcası aradaki farklar 3000 etmez dusuncesındeyım çünki zaten olması gereken malzemeler yerıne bır dıgerı takılıyor arada kı fıyat farkı var yanı 1 lıralık amartısor yerıne 1.2 lıralık amartısor koyuyorsun aradakı 0.2 farkı var umarım anlatabılmısımdır bır daha düşüneceğim bu konuyu
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/173709-2017-honda-motosiklet-fiyatlari-aciklandi.html
bu lınk dekı fıyatlara bakarsan bır sorun var gıbı crf 250 l fıyatlarına dıkkat et 400 tl fak var 16-17 farkı olarak adamlar hem abs takıp hem kur farkı hemde 400 tl düşündürücü

Mustaphalanx
28 Aralık 2016, 08:48
benımde öyle oldu açıkcası aradaki farklar 3000 etmez dusuncesındeyım çünki zaten olması gereken malzemeler yerıne bır dıgerı takılıyor arada kı fıyat farkı var yanı 1 lıralık amartısor yerıne 1.2 lıralık amartısor koyuyorsun aradakı 0.2 farkı var umarım anlatabılmısımdır bır daha düşüneceğim bu konuyu
Sizi gayet iyi anladım aynı fikirdeyim.

habara
28 Aralık 2016, 09:51
Murat bey ve Mustafa bey, ben de sizinle benzer düşüncedeyim. CRF 250L ABS'li ve güncellenmiş olarak satılacak, bu kesine yakın bilgi. Ve fiyatı 15.600 ise şu an için bence çok iyi bir f/p seçeneği haline geliyor. Ben yakın zamanda, düz ve Rally arasındaki farkları derleyeceğim (kendim için), onu buradan da paylaşırım, sizin karar vermenize de yardımcı olur belki. Benim henüz karar veremediğim şey şu: 3000 TL fark verip hazır yapılmış Rally'yi almak mı, yoksa düz olanı alıp, üzerine 1000-1500 ya da en fazla 2000 verip, belki de daha sağlam malzemelerle kendi Rally motorum yapmak mı?

marine_eng
28 Aralık 2016, 11:29
Arkadaşlar,
Öncelikle CRF250L dual sport olarak hem asfaltta hemde arazide yeteri kadar randıman veremiyordu. CRF250Rally updateleri ile hem araziye hemde asfalta daha uygun hale gelmiş. Bu motoru alanın amacı çok zorlu olmayan arazide güvenli bir şekilde gazlamak ve aynı güvenlikle asfaltta 110-120 km hızlarında güvenli sürüş yapmak.
Farklarına gelince dizayn hondanın 450 lik rally motorundan alınmış, 250L modelini buna benzetmek zor. Önde Led farlar, touring cam, daha yüksek sele, elcik korumalar,daha büyük depo, karter koruma.
Teknik olarak şase yerden daha yüksek (15mm 250l ye göre daha yüksek yerden), açılıp kapatılan ABS büyük güzellik, geniş papatya fren diskleri, 2 mm daha kalın olan ön lastik mili, showa süspansiyonlar, dingiller arası mesafenin ve kaster açısının artması gibi gibi küçük bir fiyat farkıyla bir sürü faydalı farklılık.
Daha fazla ağır olması rally için eleştirilecek bir konu değil, çünkü zaten 250l ninde 250rally ninde ağırlıkları eşik değerin çok üzerinde. Rally motorlarının safkan enduro motorları kadar hafif olması beklenemez. Zaten ağırlıkla işi olan hard arazi takılacak demektir, bu motoru alan kişinin amacı hard arazi yapmak değil, hem asfaltta hemde hafif arazide daha güvenli sürüş yapmaktır. Amacı bu olan kişiler için bu fiyat aralıklarında gayet güzel motor diye düşünüyorum. 250L & 250 rally kıyaslamasında 3000 TL gibi bi fiyat farkı var olsa bile Rally modelinin ağır basacağını düşünüyorum.

Mustaphalanx
28 Aralık 2016, 15:02
Murat bey ve Mustafa bey, ben de sizinle benzer düşüncedeyim. CRF 250L ABS'li ve güncellenmiş olarak satılacak, bu kesine yakın bilgi. Ve fiyatı 15.600 ise şu an için bence çok iyi bir f/p seçeneği haline geliyor. Ben yakın zamanda, düz ve Rally arasındaki farkları derleyeceğim (kendim için), onu buradan da paylaşırım, sizin karar vermenize de yardımcı olur belki. Benim henüz karar veremediğim şey şu: 3000 TL fark verip hazır yapılmış Rally'yi almak mı, yoksa düz olanı alıp, üzerine 1000-1500 ya da en fazla 2000 verip, belki de daha sağlam malzemelerle kendi Rally motorum yapmak mı?

Merakla bekliyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------


Arkadaşlar,
Öncelikle CRF250L dual sport olarak hem asfaltta hemde arazide yeteri kadar randıman veremiyordu. CRF250Rally updateleri ile hem araziye hemde asfalta daha uygun hale gelmiş. Bu motoru alanın amacı çok zorlu olmayan arazide güvenli bir şekilde gazlamak ve aynı güvenlikle asfaltta 110-120 km hızlarında güvenli sürüş yapmak.
Farklarına gelince dizayn hondanın 450 lik rally motorundan alınmış, 250L modelini buna benzetmek zor. Önde Led farlar, touring cam, daha yüksek sele, elcik korumalar,daha büyük depo, karter koruma.
Teknik olarak şase yerden daha yüksek (15mm 250l ye göre daha yüksek yerden), açılıp kapatılan ABS büyük güzellik, geniş papatya fren diskleri, 2 mm daha kalın olan ön lastik mili, showa süspansiyonlar, dingiller arası mesafenin ve kaster açısının artması gibi gibi küçük bir fiyat farkıyla bir sürü faydalı farklılık.
Daha fazla ağır olması rally için eleştirilecek bir konu değil, çünkü zaten 250l ninde 250rally ninde ağırlıkları eşik değerin çok üzerinde. Rally motorlarının safkan enduro motorları kadar hafif olması beklenemez. Zaten ağırlıkla işi olan hard arazi takılacak demektir, bu motoru alan kişinin amacı hard arazi yapmak değil, hem asfaltta hemde hafif arazide daha güvenli sürüş yapmaktır. Amacı bu olan kişiler için bu fiyat aralıklarında gayet güzel motor diye düşünüyorum. 250L & 250 rally kıyaslamasında 3000 TL gibi bi fiyat farkı var olsa bile Rally modelinin ağır basacağını düşünüyorum.

Güzel bir yazı olmuş, güzel özetlemişsiniz. Elinize sağlık. Umarım sele ve şanzuman oranlarına da el atmışlardır.

habara
29 Aralık 2016, 14:55
Merhaba arkadaşlar,

bahsettiğim üzere, Rally ile standart CRF arasındaki farklılıkları (elimden geldiğince tamamını), biraraya getirdim. Bu benim karar vermemde bana yardımcı olacak. Sizinle de paylaşayım dedim.

Tabloyu resim olarak yükleyemedim, o hali çok daha kolay anlaşılır aslında. Buradaki mesele özetle şu: iki model arasında yaklaşık 3.000 TL fark var, ve biz bu farkla, teknik bazı farklılıkları kenarda tutarsak, 2.3 litre daha büyük bir depo, siperlik, elcik koruma (çok sağlam görünmüyor), radyatör koruma (çok sağlam görünmüyor), karter koruma plakası (çok sağlam görünmüyor), LED far ve sinyaller ile telefon/navigasyon tutucu alıyoruz. Ve tabi grenaj. Grenaj ve siperlik hariç, ben bütün bu ekstraların daha hesaplı ve daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Burda deneyimli arkadaşlar, daha önceden ya da halihazırda CRF kullananlar yorum yapıp, bize yol gösterebilirlerse çok makbule geçer. Benim özellikle merak ettiğim grenaj meselesi. Görece uzun yol yaparken ya da kışın, rüzgarlı, yağmurlu havada motor kullanırken, Rally'deki grenajlar konforu ciddi oranda artırır mı? Ne dersiniz?


CRF 250 Rally CRF 250L
yakıt tankı litre 10.1 (1.6 yedek) 7.6 (1.8 yedek)
rüzgar koruma x siperlik yok
rüzgar ve koruma x elcik koruma yok
rüzgar ve koruma x radyatör koruma yok
koruma x karter koruma plakası yok
aydınlatma, far x asimetrik, LED tekli, ampül
aydınlatma, sinyal x LED ampül
ekstra x telefon/navigasyon tutacağı yok
fiyat TL 18.500 15.600
yüklü ağırlık kg 157 146
rüzgar koruma x grenaj yok
ön süspansiyon, hareket mm (Showa) 43, yaklaşık 28 43, yaklaşık 25
arka süspansiyon, hareket mm (ProLink), yaklaşık 26 (ProLink), yaklaşık 24
fren (ön disk) mm 296 256
ekstra x siyah alüminyum jantlar alüminyum jantlar
sele yüksekliği mm 895 875
yerden yükseklik mm 270 255
dingil mesafesi mm 1,455 1,445
kaster açısı (rake) x 28'10' 27'60'
yere basma mesafesi (trail) mm 114 113
boyutlar (uzun x geniş x yüksek) mm 2210 x 900 x 1425 2195 x 815 x 1195

murat 60
29 Aralık 2016, 15:39
Merhaba arkadaşlar,

bahsettiğim üzere, Rally ile standart CRF arasındaki farklılıkları (elimden geldiğince tamamını), biraraya getirdim. Bu benim karar vermemde bana yardımcı olacak. Sizinle de paylaşayım dedim.

Tabloyu resim olarak yükleyemedim, o hali çok daha kolay anlaşılır aslında. Buradaki mesele özetle şu: iki model arasında yaklaşık 3.000 TL fark var, ve biz bu farkla, teknik bazı farklılıkları kenarda tutarsak, 2.3 litre daha büyük bir depo, siperlik, elcik koruma (çok sağlam görünmüyor), radyatör koruma (çok sağlam görünmüyor), karter koruma plakası (çok sağlam görünmüyor), LED far ve sinyaller ile telefon/navigasyon tutucu alıyoruz. Ve tabi grenaj. Grenaj ve siperlik hariç, ben bütün bu ekstraların daha hesaplı ve daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Burda deneyimli arkadaşlar, daha önceden ya da halihazırda CRF kullananlar yorum yapıp, bize yol gösterebilirlerse çok makbule geçer. Benim özellikle merak ettiğim grenaj meselesi. Görece uzun yol yaparken ya da kışın, rüzgarlı, yağmurlu havada motor kullanırken, Rally'deki grenajlar konforu ciddi oranda artırır mı? Ne dersiniz?


CRF 250 Rally CRF 250L
yakıt tankı litre 10.1 (1.6 yedek) 7.6 (1.8 yedek)
rüzgar koruma x siperlik yok
rüzgar ve koruma x elcik koruma yok
rüzgar ve koruma x radyatör koruma yok
koruma x karter koruma plakası yok
aydınlatma, far x asimetrik, LED tekli, ampül
aydınlatma, sinyal x LED ampül
ekstra x telefon/navigasyon tutacağı yok
fiyat TL 18.500 15.600
yüklü ağırlık kg 157 146
rüzgar koruma x grenaj yok
ön süspansiyon, hareket mm (Showa) 43, yaklaşık 28 43, yaklaşık 25
arka süspansiyon, hareket mm (ProLink), yaklaşık 26 (ProLink), yaklaşık 24
fren (ön disk) mm 296 256
ekstra x siyah alüminyum jantlar alüminyum jantlar
sele yüksekliği mm 895 875
yerden yükseklik mm 270 255
dingil mesafesi mm 1,455 1,445
kaster açısı (rake) x 28'10' 27'60'
yere basma mesafesi (trail) mm 114 113
boyutlar (uzun x geniş x yüksek) mm 2210 x 900 x 1425 2195 x 815 x 1195

makıneler gelsin görecegiz hep beraber değerlendirme için teşekkürler bende hergün bakıp değerlendiriyorum aradakı farkları kendım yapmaya çalışsam uyarlamak ayrı bir dert pulsarı almadan önce de crf ye bakmıştım görsel de önemli benim için oyüzden almamıştım şimdi rally daha cazip geldi bana ayrıca herzaman orjinallikden yanayım gelsin makineler fikrimin değişeceğini sanmıyorum hayırlıysa olsun diyorum

Mustaphalanx
29 Aralık 2016, 21:12
CRF 250L almayacağım kesin. CRF 250 Ralli konusunda kararsızım.

dyavol-77
29 Aralık 2016, 22:41
Esengül bayisinde çok bilgili bir manava denk gelmişsiniz. Satıcının dediğini yanlış anlamadığınızı varsayarsak durum vahim. Bence bir daha o satıcıyla görüşmeyin yoksa CBF 150'de yakıt enjeksiyonu, gizli arka disk fren hatta kombine ABS bile çıkabilir... :) Emisyonla ABS'nin bir alakası yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------



Bu yazıyı okudunuz mu? İki kez okudum körlüğüme denk gelmiş olabilir lakin attığınız yazıda, ABS ile ilgili hiçbirşey yazmıyor?

Bende c-tesi günü Marmara Honda'da (Haramidere-B.düzü bayii),özellikle sordum; evet 2017 CRF250L'de abs var ve tıpkp Rally versiyonu gibi Gösterge yanındaki düğmeden arka teker ABS si kapaılabiliyor ve evet 15.800lira fiyat var,bence L çok daha mantıklı bir seçim olurdu...en azından benim için.:wiinkk:

Mustaphalanx
29 Aralık 2016, 23:40
Bende c-tesi günü Marmara Honda'da (Haramidere-B.düzü bayii),özellikle sordum; evet 2017 CRF250L'de abs var ve tıpkp Rally versiyonu gibi Gösterge yanındaki düğmeden arka teker ABS si kapaılabiliyor ve evet 15.800lira fiyat var,bence L çok daha mantıklı bir seçim olurdu...en azından benim için.:wiinkk:

Evet öyleymiş kapora yıl verdikten sonra öğrendik. Lansmanda söylemediler. Demek ki sormak gerekliymiş... :)

hamzarat
30 Aralık 2016, 09:59
Az önce kawasaki z-moto'nun ninja 300 için 26bin istediğini gördüm.versys x300 ise muhtemelen 27bin liraya yakın bir fiyattan gelecek.crf rally şuanda acayip mantıklı gelmeye başladı gözüme.

habara
30 Aralık 2016, 11:39
Az da olsa yanlışınız var, sizden sonra baktım Kawa'nın sitesine, siteyi toptan güncellemişler ve fiyatları da TL üzeriden vermeye başlamışlar, eskiden Euro üzerinden veriyorlardı. 25.350 KRT versiyonu ve ABS'li. KRT olmayanı biraz daha ucuz oluyordu galiba. Ama evet, bence de Versys-X 300 25-27 arası olur. Onu da sonunda eklemişler, güncel sitelerine ama fiyat bilgisi yok henüz.

Ben, hesap kitap, araştırma vs. yaptım ve %99 ihtimalle CRF 250L almaya karar verdim. Bence araziye pek girmem diyen için Rally de çok mantıklı, ama ben hafif araziye mutlaka gireceğimi bildiğim için (Allah izin verirse, tabi), düz CRF'yi seçtim.

Mustaphalanx
30 Aralık 2016, 12:30
Az önce kawasaki z-moto'nun ninja 300 için 26bin istediğini gördüm.versys x300 ise muhtemelen 27bin liraya yakın bir fiyattan gelecek.crf rally şuanda acayip mantıklı gelmeye başladı gözüme.

Şubatta test aracı gelecekmiş. Test ettikten sonra kararımı vereceğim. :)

murat 60
30 Aralık 2016, 14:17
Şubatta test aracı gelecekmiş. Test ettikten sonra kararımı vereceğim. :)

tet için hangi bayii ye gideceksin güngör ise tanışırız mutlaka

kilhan
30 Aralık 2016, 14:58
Hangi CRF olsun diyenler için bir fikir oluşturması için.

http://i.hizliresim.com/njlVl5.jpg (http://hizliresim.com/njlVl5)

Honda ABS fren için 300$ istiyor.Fiyatları karşılaştırınca Rally normal fiyatlı ise L model daha uygun fiyatlı olacak gibi
Birde resimlerde tekerde ABS sensor görünmüyor..

murat 60
30 Aralık 2016, 15:07
Hangi CRF olsun diyenler için bir fikir oluşturması için.

http://i.hizliresim.com/njlVl5.jpg (http://hizliresim.com/njlVl5)

Honda ABS fren için 300$ istiyor.Fiyatları karşılaştırınca Rally normal fiyatlı ise L model daha uygun fiyatlı olacak gibi
Birde resimlerde tekerde ABS sensor görünmüyor..



eline sağlık kardeş şimdi tam oldu beyin ler allak bullak herşey birbirine girdi nerden ulaştın bu bilgiye

mphlvn77
30 Aralık 2016, 15:57
dün itibariyle bende izmit haldız honda bayine kaporamı vermiş bulunuyorum hayırlısı ile mart ayını bekliyoruz. bu arada haldız hondadaki arkadaş elinde 2 adet kaldığını söyledi sanırım birini bana ayırdılar, 1 tane kaldı.

berkcigdem
30 Aralık 2016, 20:54
Yorumunuz için teşekkür ederim. Niyetim izmire sorunsuz ve rahat bir şekilde gitmekti. Sorunsuz gidebilirim ama ne kadar rahat olurum orası muamma. Çok yakın bir abimiz teneresini satıp crf almış. Az önce aradığımda öğrendim. CRF hakkında duyduklarım pek hoşuma gitmedi. Daha doğrusu bu motosiklet acaba benlik mi diye sorgulamaya başladım. Yanlış anlaşılmasın motoru kötülemedi. Objektif bazı şeyler anlattı ve kros, enduro makinelerde yaşanan şeyler bunlar. Sadece crfye özgü değil. Virajı seviyorum asfaltı seviyorum, konforu seviyorum, gücü seviyorum. Yağmur çamur işleri pek bana göre değil. Sırf uygun fiyatlı diye bir makinayı almak ne kadar mantıklı diye düşünüyorum. Bir anlık gözüme hoş göründü kaporayı verdim ama içimde tuhaf bir his var...



Ben de fuara gidip o modelleri inceleyeceğim. Sonuçta sadece kapora yatırdım. Versys 300 ve Benelli TRK 502 çok hoşuma giden iki makine. Tenere XT660Z kullandım. Şahane makine. Çok güzel gidiyor ama benlik değil :)



Bu tarzı seviyorsanız neden olmasın. Ama bence tel jant olmasına rağmen versysle CRF 250 ralli ile aynı klasmanda değiller. Çünkü crf, kros geni daha baskın bir makine. Ben sanırım asfalt geni daha baskın (Vstrom, versys, TRK 502) ya da direk asfalt makinesi (naked vs) bakıcam.



Öncelikle sizin için hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın. Sizin her türlü düşüncelerinize saygım vardır. Gelelim kendi düşüncelerime ;

Bence ne istediğinizi pek bilmiyorsunuz...

Bahsettiğiniz motor yani crf serisi benim gözümde ne olduğu hala tam belli olmayan yada belli olan diyelim ama teknik bakımdan gücü yeterli olmayan bir motordur. Arazi ağırlıklıdır kendileri aslında ama arazide en kötü motorlardan biridir. Gider mi gider tabikide ama en yakın rakipleri olan wr veya klx in yanına bile yaklaşamaz. Hadi şuna asfalt lastiğide takalım arazide iş yapmazsa bari insanlar yolda gitmek için alırlar demiş gibi bir motor benim gözümde. Satış fiyatları , servis bolluğu , servis fiyatları uygundur bu yüzdende çok kişi alıp hem tın tın yol yaparım , bozuk yol görürsem girerim , şehir içindede binerim mantığı ile almıştır almayada devam ediyordur. Fakat dediğim gibi sınıfının en kötü motorudur benim gözümde ( mondial vs vs bunları saymıyorum ) büyük markalar olarak kıyaslıyorum. Bunları crf için söylüyorum crf rally görmedim etmedim kullanmadım.

Viraj seviyorum demişsiniz hiç bir enduro motorun bir ss gibi viraj yeteneği maalesef yoktur. Başarılılardır genel olarak. İşin içine tel jant yüksek ön jant girdiği anda işin rengi değişir. şuan piyasada 21 inç ön jant ve tel jant olarak hiç bir motor sizin istediğiniz viraj , konfor , güç özelliklerini veremez sadece KTM 1190 adv haricinde. Bu durumda sizin aradığınız motor enduro yada cross motor olmayacaktır.

Tenere için viraj demişsiniz size sadece şunu söyleyeyim 170-180 ile giderken yan çantaların yer ile mesafesi 1 karış kalacak kadar yatırmışlığım vardır kendilerini ve hiç bir sıkıntı yaşatmadı bana. Tenereyi crf klasmanına o yüzden sokmayalım. Tenere çok daha farklı yolların çok daha farklı kullanış tarzlarının motorudur. Rahat değil demişsiniz ama emin olun crf ten 10 kat daha rahat bir motor tenere. gerek sele , gerek rüzgar , gerek konfor vs olarak.

Bence siz enduro , cross olayına hiç girmeyin. Bakın crf almayın demiyorum karar sizindir saygımda sonsuzdur ama bu tarz bence şuanlık size göre değil mutlu olabilceğinizi pek düşünmüyorum. İnşallah olursunuz tabikide.

Olduda sevdiniz biraz kaşıntınız tutmaya başladı ve artık toprağada girmeye başladınız diyelim. Önce zaten güzel bir lastik alacaksınız :) sonra acemiliğinizi crf ile atacaksınız sonra yavaş yavaş crf size arazide zevk vermeyeye başlayacak artık sonrası kaşıntı :)

hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız kullanın.

Mustaphalanx
30 Aralık 2016, 23:06
tet için hangi bayii ye gideceksin güngör ise tanışırız mutlaka

Aynen kaporam güngörde. Atilla bey öyle demişti. Daha öncesinde de tanışmak isterim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------


Öncelikle sizin için hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın. Sizin her türlü düşüncelerinize saygım vardır. Gelelim kendi düşüncelerime ;

Bence ne istediğinizi pek bilmiyorsunuz...

Bahsettiğiniz motor yani crf serisi benim gözümde ne olduğu hala tam belli olmayan yada belli olan diyelim ama teknik bakımdan gücü yeterli olmayan bir motordur. Arazi ağırlıklıdır kendileri aslında ama arazide en kötü motorlardan biridir. Gider mi gider tabikide ama en yakın rakipleri olan wr veya klx in yanına bile yaklaşamaz. Hadi şuna asfalt lastiğide takalım arazide iş yapmazsa bari insanlar yolda gitmek için alırlar demiş gibi bir motor benim gözümde. Satış fiyatları , servis bolluğu , servis fiyatları uygundur bu yüzdende çok kişi alıp hem tın tın yol yaparım , bozuk yol görürsem girerim , şehir içindede binerim mantığı ile almıştır almayada devam ediyordur. Fakat dediğim gibi sınıfının en kötü motorudur benim gözümde ( mondial vs vs bunları saymıyorum ) büyük markalar olarak kıyaslıyorum. Bunları crf için söylüyorum crf rally görmedim etmedim kullanmadım.

Viraj seviyorum demişsiniz hiç bir enduro motorun bir ss gibi viraj yeteneği maalesef yoktur. Başarılılardır genel olarak. İşin içine tel jant yüksek ön jant girdiği anda işin rengi değişir. şuan piyasada 21 inç ön jant ve tel jant olarak hiç bir motor sizin istediğiniz viraj , konfor , güç özelliklerini veremez sadece KTM 1190 adv haricinde. Bu durumda sizin aradığınız motor enduro yada cross motor olmayacaktır.

Tenere için viraj demişsiniz size sadece şunu söyleyeyim 170-180 ile giderken yan çantaların yer ile mesafesi 1 karış kalacak kadar yatırmışlığım vardır kendilerini ve hiç bir sıkıntı yaşatmadı bana. Tenereyi crf klasmanına o yüzden sokmayalım. Tenere çok daha farklı yolların çok daha farklı kullanış tarzlarının motorudur. Rahat değil demişsiniz ama emin olun crf ten 10 kat daha rahat bir motor tenere. gerek sele , gerek rüzgar , gerek konfor vs olarak.

Bence siz enduro , cross olayına hiç girmeyin. Bakın crf almayın demiyorum karar sizindir saygımda sonsuzdur ama bu tarz bence şuanlık size göre değil mutlu olabilceğinizi pek düşünmüyorum. İnşallah olursunuz tabikide.

Olduda sevdiniz biraz kaşıntınız tutmaya başladı ve artık toprağada girmeye başladınız diyelim. Önce zaten güzel bir lastik alacaksınız :) sonra acemiliğinizi crf ile atacaksınız sonra yavaş yavaş crf size arazide zevk vermeyeye başlayacak artık sonrası kaşıntı :)

hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız kullanın.

Viraj alamama konusunda beceriksizliğim olabileceğini belirtmiştim. Tenereye saygım sonsuz. :) Evet selesi CRF ile kıyaslanamayacak kadar iyi.

Bir gazla bir hışımla gittim kaporayı yatırdım ama dediğiniz gibi pek mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Emeğinize sağlık güzel bir yazı yazmışsınız herzamanki gibi :)

F54
30 Aralık 2016, 23:29
memnun kalmassan tenere ile takas ederiz :)
takma kafana honda yı beğenmezsen zarar etmeden satarsın sıkıntı olmaz.


http://i.hizliresim.com/9gN2rk.jpg (http://hizliresim.com/9gN2rk)

Mustaphalanx
30 Aralık 2016, 23:32
memnun kalmassan tenere ile takas ederiz :)
takma kafana honda yı beğenmezsen zarar etmeden satarsın sıkıntı olmaz.


http://i.hizliresim.com/9gN2rk.jpg (http://hizliresim.com/9gN2rk)

Maşallah yavru şahane. :) Artık satmayacağım motoru almak istiyorum. :) Alım satım ve sigortadan çok zararım oldu. Zararına sattığım motorlardaki maddi kayıpları saymıyorum :) O yüzden bu kadar ince eleyip sık dokuyorum :)

F54
30 Aralık 2016, 23:38
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım

berkcigdem
30 Aralık 2016, 23:39
Aynen kaporam güngörde. Atilla bey öyle demişti. Daha öncesinde de tanışmak isterim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



Viraj alamama konusunda beceriksizliğim olabileceğini belirtmiştim. Tenereye saygım sonsuz. :) Evet selesi CRF ile kıyaslanamayacak kadar iyi.

Bir gazla bir hışımla gittim kaporayı yatırdım ama dediğiniz gibi pek mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Emeğinize sağlık güzel bir yazı yazmışsınız herzamanki gibi :)


Yorumumu lütfen yanlış anlama tamamen kişisel görüş. Crf sonuçta bi honda alınır mı alınırda. Mutlu olmak istersen olursun merak etme :) istediğinde satarsın honda bu zarar etmezsin fazla.

Mustaphalanx
31 Aralık 2016, 10:02
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım

İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------


Yorumumu lütfen yanlış anlama tamamen kişisel görüş. Crf sonuçta bi honda alınır mı alınırda. Mutlu olmak istersen olursun merak etme :) istediğinde satarsın honda bu zarar etmezsin fazla.

Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)

SAZMAN
31 Aralık 2016, 10:17
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)


Mustafam psikoloğa gidelim diyorum dinlemiyorsun.
Senin için hayırlısını diliyorum kardeşim.

Mustaphalanx
31 Aralık 2016, 10:19
Mustafam psikoloğa gidelim diyorum dinlemiyorsun.
Senin için hayırlısını diliyorum kardeşim.

Gittim abi, herşey yalnızlıktanmış... :)

hamzarat
31 Aralık 2016, 10:49
Benelli trk 502 sanki senin aradığın motor gibi

F54
31 Aralık 2016, 11:01
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)


Kardeşim senin derdini cok iyi anliyorum bu memlekette para kazanmak gercekten zor
Ve cok alip satarsan ettigin zararın hesabini tutamassin
Zarar etmek istemiyorsan sofir alip 3 yil kullanacaksin 40000 km yapip satacaksin
Hem borcu biter hem zarar etmezsin
Yani uzun süreli kullanmak lazim
Ha nc versys konusuna gelince
Bu segmentte de uzun süre kullan ma amacin varsa nc alinir benzin yakmiyir nalet ama vergisi cok
Ama tip guzel olsun gitsin güçlü olsun vergisi az olsun bu sinifta versys 1 numara

murat 60
31 Aralık 2016, 11:03
[QUOTE=Mustaphalanx;4070359]İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.[COLOR="Silver"]

bende senin gibiyim şuan elimde bajaj pulsar ns 200 var 2016 6. ayda aldım rada arazıyede gırmek ıstıyorum cok hard arazici degilim soft bır kullanıcıyım arazide bile acırım makıneye öyle söylıyeyım hard arazıcı olsam aynı paralara wr 250 alırım çok güzel ve güçlü makine crf benım taleplerımı karsılayacagını umuyorum pulsarı almadan mt 25 felan da düşünmüştüm fakat güçlü makıneler oldugu için gözüm korktu yaş 38 çoluk çocuk var riskleri nekadar minimize edersem okadar iyi tuzlada tersanede çalışıyorum kalite kontrol formeni olarak hafta sonları arada pendiğe geçiyorum sen pendik demisin?

Mustaphalanx
31 Aralık 2016, 11:30
[QUOTE=Mustaphalanx;4070359]İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.[COLOR="Silver"]

bende senin gibiyim şuan elimde bajaj pulsar ns 200 var 2016 6. ayda aldım rada arazıyede gırmek ıstıyorum cok hard arazici degilim soft bır kullanıcıyım arazide bile acırım makıneye öyle söylıyeyım hard arazıcı olsam aynı paralara wr 250 alırım çok güzel ve güçlü makine crf benım taleplerımı karsılayacagını umuyorum pulsarı almadan mt 25 felan da düşünmüştüm fakat güçlü makıneler oldugu için gözüm korktu yaş 38 çoluk çocuk var riskleri nekadar minimize edersem okadar iyi tuzlada tersanede çalışıyorum kalite kontrol formeni olarak hafta sonları arada pendiğe geçiyorum sen pendik demisin?

Abi Pendikte çalışıyorum Tuzlada yaşıyorum. Pendikte yaşıyorsunuz sanırım? Ben de bi ara ciddi ciddi pulsar alacaktım. Dökük bir test motorları vardı. Üstümde kendimi pek emniyette hissetmedim, frenleri gözümü çok korkuttu, almadım o yüzden. :)

sven
31 Aralık 2016, 14:57
CRF 250L almayacağım kesin. CRF 250 Ralli konusunda kararsızım.

mustafa boşuna kafanı karıştırıyosun kardeşim. bence seçimin ve fiyat süper. crf250l arazi motoru değil, asfalt motoru hiç değil. fakat asfalt işini bir üst seviyeye çıkaracak donanımla gelmiş rally. bugün absli ninjanın fiyatı 25 küsür olmuşken her yola gidecek absli, yeni teknolojili,rüzgarı kesecek ön karenaj+cam kombinasyonuyla fiyatının hakkını fazlasıyla verecek bir alet rally. mt-25 satıp almayı düşünüyorum şahsen. piyasada bu rakamlara bu özellikte bir 250lik yok. memur motoru cbr250, torksuz r25, hantal inazuma, ebatları küçük ktm250 derkn elde birşey kalmıyor zaten. yeni kasa 390'nın ebatları ve özellikle fiyatı uygun olursa onu da düşüneceğim.

Mustaphalanx
31 Aralık 2016, 22:06
mustafa boşuna kafanı karıştırıyosun kardeşim. bence seçimin ve fiyat süper. crf250l arazi motoru değil, asfalt motoru hiç değil. fakat asfalt işini bir üst seviyeye çıkaracak donanımla gelmiş rally. bugün absli ninjanın fiyatı 25 küsür olmuşken her yola gidecek absli, yeni teknolojili,rüzgarı kesecek ön karenaj+cam kombinasyonuyla fiyatının hakkını fazlasıyla verecek bir alet rally. mt-25 satıp almayı düşünüyorum şahsen. piyasada bu rakamlara bu özellikte bir 250lik yok. memur motoru cbr250, torksuz r25, hantal inazuma, ebatları küçük ktm250 derkn elde birşey kalmıyor zaten. yeni kasa 390'nın ebatları ve özellikle fiyatı uygun olursa onu da düşüneceğim.

Yağmura çamura bozuk yola girmeyecekseniz mt25i satıp crf almak bence hiç mantıklı değil. Tabi seçim sizin :)

GP500-1st
31 Aralık 2016, 22:59
testlerde youtebe da pov sürüşlerde çok eğlenceli ve işlevsel bir motor gibi duruyor. ama beklentiyi düşük tutmak kaydı ile. şehir içinde gücü fazlasıyla yeterli super derken bununla otobana cıkar çıkmaz 120 ile giden arabayı sollamak için tereddüt edildiğini görüp motordan soğuma potansiyeli olan uzak dursun.

versys 300 gibi bir selesi olsaymış keske... çanta takıp ülkenin her tarafını gezen asıl amacı gezip görmek olan adamın motoru bu:cat:

fazlası için 660, nc, kle

F54
01 Ocak 2017, 12:41
Bu motor 18500 fiyatiyla kawasakinin yaninda bedava kaldi
Versy 300 ü bekleyen hayal kırıklığına ugradi gidip honda alir

Emreköktürk
01 Ocak 2017, 12:50
Yağmurdan kaçanlar (Honda) doluya tutuldu(Kawa) Suzuki fiyatı ile bakalım nasıl bir sürpriz yapacak

motolojivlog
01 Ocak 2017, 13:45
Eski bir crf250l kullanıcısı olarak umarım selede iyileştirme yapmışlardır.

Mustaphalanx
01 Ocak 2017, 14:05
Arkadaş Kawasakinin fiyatları ne öyle beynim döndü. Arada 10000tl var! Yahu neyden yapmışlar bu Versys 300'ü de bu kadar pahalı! KLX 250 17250! Bu durumda CRF 250 Rally yemin ediyorum bedava!

deepdish
01 Ocak 2017, 15:41
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım

Hocam bende de nc 750x vardi sattim,simdi tenere almayi dusunuyorum. Yanlis anlamadiysam bu mesajda sanki biraz pismanlik var. Her ikisini de kullanmis biri olarak tenere tavsiye eder misiniz? Aslinda rally dusunuyordum ama ustune biraz daha koup 25-26 k ya cok temiz bir tenere almak mantiksiz mi? Bu paralara verys x 300 bile yok. Gunumuz kosullarinda Tenere fiyat performans olarak rakipsiz kaldi gercekten..